Vervolg op
Mn pa is naar t ziekenhuis gegaan nu net... Ik kan me een post van CoolGuy herinneren waarin hij vroeg om - als het eerste deel vol is - een tweede te openen. Bij deze.
De OP uit het vorige deel:
quote:
Mijn pa voelde zich niet lekker. Pijn aan de rug en aan zn maag. Heeft overgegeven straks, en net weer. Hij was afgelopen 3 weken ziek, maar is eergisteren, gisteren gaan werken. Vanmorgen is ie wel opgestaan maar weer terug naar bed gegaan.
Vanmiddag is de huisarts langs geweest. Die wilde dat hij foto's ging laten maken van zn maag en zo. Dat gaat dus morgen gebeuren. Eigenlijk pas over 4 weken, maar mijn nichtje werkt op die afdeling en heet dus nog een gaatje gevonden. Dus daar gaan ze morgen heen.
Maar mijn moeder komt net mijn kamer op en zei dat ze met pap naar de huisartsenpost ging. Daar zijn ze dus nu heen. Ik weet verder ook niet wat er is, ik heb niet meer gehoord. Mijn pa stond net beneden wel voor de spiegel zijn haar te doen vreemd genoeg...
Ik voel me nu niet op mn gemak. Mijn pa is nooit ziek, nouja bijna nooit. 3 jaar geleden heeft ie iets gehad wat hier op leek, en dat waren nierstenen. Dat schijnt dit dan weer niet te zijn. Ik ben nogal bang nu, ik weet niet wat ik moet doen. Ik kan niets doen, alleen maar naast de telefoon zitten wachten.
Inmiddels zijn we bijna een jaar verder, de laatste post van CoolGuy (10 juli)
quote:
Update. Mijn pa belt me net. Vorige week dinsdag heeft hij een scan gehad, en is er ook bloed afgenomen. Net hebben ze de uitslag gekregen: Het is gegroeid. Ook zijn er nu wel wat dingetjes verandert in het bloed. Hij klonk uh...mja, zijn stem trilde. Mijn moeder heb ik niet gesproken. Het is niet waar we op gehoopt hadden, maar we wisten dat dit zal gebeuren, alleen nu worden we met de neus op de feiten gedrukt, en ik ben nu toch behoorlijk van slag.
Sterkte CoolGuy!!!!