Ach, zo begon het bij mij ook. Nu zijn we 11 jaar verder en gaan nog steeds af en toe apart op vakantie. De tijd zal het leren maar als je vertrouwen in elkaar hebt kan het wel.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:35 schreef Kreator het volgende:
Nou, dit moet ik toch even van me afschrijven.
Ik heb vanaf aanstaande maandag 3 weken verkering en vandaag gaat mijn vriendin op vakantie naar Zeeland. Ze gaat een hele week. Nu heb ik haar gevraagd om niet te gaan, maar dat vond ze eigenlijk een beetje raar. Ik maak me toch wel ernstig zorgen want ze gaat met 2 mannen van 40 en ze was van plan om zich helemaal kapot te zuipen in de disco.
Ik zit erover te denken om haar een brief te schrijven waarin ik zeg wat ik ervan denk en hoe ik me voel als zij zo zonder met mij te overleggen met andere mannen op vakantie gaat.
Ik ga er deze week maar eens goed over nadenken, want ik weet toch niet wat ik moet doen de komende dagen... Zouden jullie zo je verkering door kunnen zetten? Ik betwijfel ernstig of ze wel echt van me houdt want als dat zo zou zijn zou je niet zonder elkaar op vakantie willen...
Groetjes,
Krea.
Is er technisch gezien al.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:54 schreef pussydeluxe het volgende:
Kan hier geen centraal topic van gemaakt worden? "Vriend(in) gaat op vakantie. Zonder mij".
Meegaan? Nee! Ik wil nog niet dood gevonden worden in Zeeland. En dat die vakantie langer geplanned stond is natuurlijk niet belangrijk. Ik vind dat een verkering boven alles moet gaan, ook vrienden enzo.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:47 schreef Gaatjeniksan het volgende:
je hebt 3 weken "verkering", die vakantie stond waarschijnlijk al langer gepland, niet vreemd dat ze toch wil gaan. Is het niet iets om mee te gaan anders?
Pás 3 weken? Het voelt als een eeuwigheid!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:09 schreef Waaromnie het volgende:
Alsjeblieft doe niet zo zielig, jullie hebben pas 3 weken met elkaar.
Draai het eens om, stel dat jij degene was die op vakantie ging en je vriendin kon niet mee maar wilde wel dat je thuis bleef bij haar.... not nice.
Wees geen plakstift en gun haar ook wat ruimte om te kunnen ademhalen joh. En gaat ze daar toch vreemd, ok jammer dan voor die 3 weken, but live goes on toch!
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:54 schreef milagro het volgende:
optelsom, optelsom ......
[afbeelding]
in het uiterste geval, hè![]()
Dat gaat er bij mij NIET inquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Pás 3 weken? Het voelt als een eeuwigheid!. Ik zou 2 weken geleden een rondreis van 6 weken door zuid-amerika maken, maar die heb ik ook wel afgezegd voor der. Dus ik snap het nie....waarom zij wel en ik niet?
ie bin nie wiesquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zou 2 weken geleden een rondreis van 6 weken door zuid-amerika maken, maar die heb ik ook wel afgezegd voor der.
Ik moet wel zeggen dat m'n beste vriend niet meer meeging en dat hij alles geregeld had, dus daar heeft het ook wel iets mee te maken.quote:
Wat meot ik dan doen? Die jongen die ene briefje schreef naar de meid vd supermarkt heeft nu ook gescored.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:21 schreef GoudEngeltjuh het volgende:
Als jij een brief gaat lopen schrijven over dat het niet bevalt dat ze alsnog die week weggaat, dan kom je na 3 weken al over als 1) bezitterig en 2) dat je haar niet genoeg vertrouwt.
als je naar bangkok gaat hoef je die 2 meiden van 18 niet mee te nemen hoor......quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:18 schreef Mr.Spock het volgende:
Ga jij toch een weekje naar Salou of Bangkok met twee meiden van 18?
Lijkt me geheel redelijk!
pfffquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Meegaan? Nee! Ik wil nog niet dood gevonden worden in Zeeland. En dat die vakantie langer geplanned stond is natuurlijk niet belangrijk. Ik vind dat een verkering boven alles moet gaan, ook vrienden enzo.
Haar gewoon laten gaan!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat meot ik dan doen? Die jongen die ene briefje schreef naar de meid vd supermarkt heeft nu ook gescored.
Dat durfde ik niet hardop te zeggen , maar ik vrees het wel , dronken vrouwen tja ....quote:
ja, ik!... kies mij!!!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:23 schreef GoudEngeltjuh het volgende:
Verschil tussen een weekje zeeland en 6 weken zuid-amerika.. anyone?
Jij denkt al ver.. na 3 weken hoor je net elkaars handje vast te houden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:27 schreef abbesses het volgende:
Misschien is het wel handig om te weten hoe serieus jullie al samen zijn.
Hebben jullie al gezoend (met tong)?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |