abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19748734
The one and only: HVJJN voor vakantie gangers en thuisblijvers:

Mis jij je partner deze zomer???
Of ben je verliefd geworden op je vakantiebestemming en
ben je nu weer alleen zonder haar/hem; hevig verliefd of vol met twijfels?

Kom het hier melden. Zonder slowchat.

Het wordt weer zomer, en we gaan weer op vakantie.

Lange zwoele nachten in een vreemde omgeving, mooie gebruinde mensen
en lekker eten en drank Dagen tot weken elkaar niet veel zien
en alleen bellen en smsen.

Tsjah; en je partner gaat op vakantie en jij niet, of jij wel en je partner niet.
En misschien kom je juist wel iemand tegen op vakantie en moet je weer terug.

En om een wildgroei aan topics te voorkomen hebben we hiervoor een centraal
Hoe voel je je nu topic voor in het leven geroepen.

Niet om te slowchatten, dat kan via msn, maar om te melden hoe het is!
Misschien is het prettig te lezen dat je niet allen in het schuitje zit?

Dus: mis je je partner, omdat zij/hij op vakantie is, of omdat jij binnenkort gaat,
of misschien mis je je vakantie liefde wel?

Dan is dit topic iets voor jou.

Fijne zomer! Uw aller moderators: Frenkie en DarkElf

[ Bericht 3% gewijzigd door DarkElf op 11-06-2004 15:51:35 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 9 juni 2004 @ 11:54:06 #2
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_19749751
haha leuke openingspost!

Ontopic: excusez moi

[ Bericht 30% gewijzigd door hellmondunited op 09-06-2004 12:05:35 (dom dom dom) ]
OJAAJOH?
  woensdag 9 juni 2004 @ 11:58:03 #3
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_19749882
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 11:54 schreef hellmondunited het volgende:
haha leuke openingspost!
vind ik ook

[ Bericht 18% gewijzigd door Frenkie op 09-06-2004 12:10:55 ]
pi_19750904
Over 3 weken is ie wel 1 hele week weg
Maar ik mis hem bijna altijd, dus veel verschil zal er wel niet zijn die 7 daagjes
pi_19751476
niemand om te missen ik neem al mijn vrienden mee
pi_19751503
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 12:56 schreef Daddy_100 het volgende:
niemand om te missen ik neem al mijn vrienden mee
fijn, weten we dat ook weer.

en hee! dus is dit topic niet voor jou bedoeld
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_19754102
Mijn schatje moet regelmatig voor zijn werk een maand naar het buitenland, geen vakantie dus, maar mag ik ook meedoen?

We zijn een half jaar samen in in de tussentijd is hij al twee maanden weg geweest en komende dinsdag vertrekt hij weer. Een maand is vreselijk lang als je iemand mist, gelukkig is mijn ervaring dat het wel een beetje went. De eerste week duurt het langst.

Als iemand tips heeft om het missen wat te verzachten. Ik ben benieuwd!
  woensdag 9 juni 2004 @ 14:56:41 #8
73954 No-Li-Ta
can't touch this..
pi_19754885
Ik heb mijn poepsie nog nooit langer moeten missen dan 3 dagen... snik snik... over een maand mis ik hem maarliefst anderhalve week.. gelukkig ben ik dan ook op vakantie met vriendinnen!
__-*-__
pi_19759105
Over 4 weken moet ik m'n vriend 4 weken missen! We gaan allebei op vakantie, maar hij gaat natuurlijk wel 4 dagen voordat ik terug kom pas weg.. Zucht.. Dat wordt heeel moeilijk
We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news
pi_19760619
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 14:32 schreef LaPluche het volgende:
Als iemand tips heeft om het missen wat te verzachten. Ik ben benieuwd!
Waar woon je?
pi_19784118
Ik ga gelukkig bijna weer terug. Ik heb dan 5 maanden in het buitenland gezeten om af te studeren. Wat heb ik haar ontzettend gemist en nee het went niet, je leert er mee leven. Maar je stelt je er wel op in, je weet beide hoe lang het duurt dus accepteer je dat maar.

Het heeft trouwens onze relatie alleen maar streker gemaakt. Je wordt gedwongen om eerlijk en direct te zijn. Daarbij kun je je gevoelens niet 5 maanden voor de gek houden. Weet dus zeker dat ik bij haar wil blijven.
"The optimist proclaims that we live in the best of all possible worlds, and the pessimist fears this is true."
pi_19784614
Mijn vriend is sinds gisteren weg voor een ruime maand, beetje Australie ontdekken. Ondanks dat het na gedag zeggen even beetje slikken was, voel ik me wel heel erg prima eigenlijk. (O, dan hoor ik hier ook nog niet te posten ) Uiteraard doet het me heel erg goed om iets te horen, zoals net onverwacht een mailtje. Ach, ik vind het erg leuk dat hij nu een vakantie maakt die hij al heel lang had willen doen, laat hem vooral lekker genieten daar. Ondertussen vermaak ik me ook wel, genoeg feestjes, vrienden en drukte met de studie. Een maand is wel te overzien en te overleven en daarna halen we alles weer in.

O, ja.. in november gaat hij tien maanden weg naar Amerika. Dat gaat wat zwaarder worden denk ik. En misschien krijg ik dat , of die momenten, deze maand ook nog wel, we'll see.

[ Bericht 5% gewijzigd door Essiepessie op 10-06-2004 15:19:29 ]
Please, find my happy place!
pi_19785239
nog 4 weekjes en dan komt mijn manlief thuis, hij is dan 3 maand uitgezonden geweest naar afghanistan. gaan we straks lekker met zijn viertjes op vakantie
Samantha: Men, they may have you on your knees, but you've got them by the balls
pi_19832873

[ Bericht 100% gewijzigd door Meiz op 12-06-2004 13:11:32 ]
pi_19842517
Mijn vriendin (we hebben net 4 weken) is een weekendje weg naar Londen. Vind dat al vervelend, zeker omdat ik haar nog niet heel veel heb gezien. Te druk met werk en sport.
  zondag 13 juni 2004 @ 23:18:16 #16
39210 StonedKinG
Discofrisco
pi_19869062
Mijn vriendin heeft bij toeval de vakantie in de zelfde week als mij geplant Dus al voor we wat hadden... nu hoef ik haar maar 2 dagente missen, dus... dat overleef ik wel
  maandag 14 juni 2004 @ 11:11:40 #17
90070 Leon.S.Kennedy
I got the Midas touch
pi_19875724
Mijn vakantie vriendin van vorig jaar is nu al 10 maanden mijn vriendin.
En gaat deze zomer ook met mij mee op vakante!
Dus, gelukkig ga ik haar niet missen deze vakantie.

Maar dan mag ik eigelijk ook niet in dit topic schrijven.
Ik zou het me goed kunnen voorstellen dat je iemand zal missen als een van de 2 op vakantie is...

Sterkt allemaal.....

[ Bericht 0% gewijzigd door Leon.S.Kennedy op 14-06-2004 11:12:08 (spatie vergeten....) ]
Evil is just a word. The reality is much wors!
pi_19902803
Heb vanmorgen mijn schatje uitgezwaaid. Hij is voor zijn werk vier weken naar Curacao. Sinds we wat hebben is dit de derde keer dat hij daar een maand heen gaat, en ik geloof dat het wel een beetje begint te wennen. Ben vanmorgen in ieder geval niet zo eindeloos aan het huilen als de vorige keer.

Scheelt misschien ook wel dat hij voirge keer in het weekend weg ging en ik nu gewoon naar mijn werk moest. Wordt wel gek als ik strakjes thuis kom en hij is er niet. Gelukkig weten we inmiddels wel dat aan zo'n maand ook weer een eind komt en dat wij (en onze relatie) het wel overleven.

Fijn vooruitzicht is ook dat als hij terug komt we samen op vakantie gaan naar Zweden en Noorwegen. (Dat hij in september weer een maand weg moet, daar denken we voorlopig nog maar niet aan).

Sterkte allemaal met
pi_19910873
Moet mn vriendje ook 8 dagen gaan missen in juli, dan ga ik op vakantie. Laatst was hij een paar dagen weg, en hebben we eigenlijk niks anders gedaan dan bellen en sms'en. Maar nu ga ik naar het buitenland, dus dan gaat dat helaas niet zo makkelijk. Maar goed, we zullen het wel overleven

Lijkt me trouwens wel erg moeilijk als iemand 10 maanden weggaat Zoals hier te lezen valt!
pi_19938517
Ik heb geen partner. Alleen maar buitenlandse vriendinnen die niet meer in NL zijn.
All good things must come to an end...
pi_19950267
Ik mis ook een vriendin heb wel zin in arm om me heen
pi_19956366
Ben ook op stage in het buitenland, over 29 daagjes zie ik haar weer...

Totaal 4 maanden zonder haar en idd zoals Kwazie zegt je stelt je erop in. Denk eigenlijk wel elk moment van de dag aan dr, maar goed weet dat ik haar snel weer zie!

ze komt trouwens hierheen, vieren we samen vakantie!
黑 ¦ Links tot en met...
豹 ¦ Overtuigd carnivoor...
也 ¦ Wat doe ik in Taiwan? Modderscheppen en uitwaaien...
pi_19963979
Dag 3 van 29. Lijkt wel of vandaag pas echt goed doordringt dat hij weg is. Mis hem vandaag veel erger dan gister.

Probeer mezelf voor te houden dat het eigenlijk heel mooi is dat ik hem zo mis: beter iemand missen dan helemaal niemand hebben om te missen

Toch wou ik dat ik de tijd vooruit kon spoelen.
pi_19975105
Bij mij ging de eerst week de tijd echt zoooo tergend langzaam voorbij, echt erg naar. Hoewel ik hem toch vaker een week of ietsje langer niet zie, was dit veel erger. Waarschijnlijk speelt het feit dat we ook amper tot geen contact hebben daarin mee; meneer bevindt zich in nogal primitieve omstandigheden.

Nu heb ik meer andere dingen aan mijn hoofd, erg druk met studie en ook leuke bezigheden, misschien ligt het ook daaraan dat de tijd sneller lijkt te gaan en ik niet meer continu aan hem denk. Desalniettemin nog 3,5 week te gaan en dat klinkt dan wel weer als best wel lang.
Please, find my happy place!
pi_19979840
Ik ga op stage naar Zuid- Afrika en moet mijn vriend dus strax 11 weken gaan missen Heb wel heel veel zin in de stage, maar hem zo lang missen lijkt me toch wel erg rot. Daar zie ik ook wel erg tegen op....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')