Omg, je lult zwaar uit je nek, maar deze rijm is wel grandioos goed.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:56 schreef DrSeuss het volgende:
[..]
Zeg, doe even gewoon.
Ik wil de jeugd onderwijzen,
ze vooral tijdig wijzen,
op problemen die rijzen,
bij sletten die eisen,
geneukt te worden zonder condoom..
1ste vraag is helaas nee.. 2de vraag is een ja. Onzin moet je ergens anders voor wezenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:52 schreef DrSeuss het volgende:
Ben ik onzichtbaar? Word ik genegeerd? Van deze gang van zaken ben ik niet gecharmeerd. Een slot op mijn topic, een topic van mij, dat kan toch niet waar zijn, hoe kom je erbij?
Die sig staat er niet voor nietsquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:02 schreef nixxx het volgende:
Ik wil c_c ook nog even verwelkomen... ik had niet door dat het een meisje was nml
Toch even reageren hierop.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat er geen plaats voor is op Fok!, maar wat mij ontgaat is waarom die plaats er moet zijn in elk subforum (en dan heb ik het niet over woordgrapjes maar om complete topics).
Prima dat ie dat doet. Maar een topic openen en dan er alleen in rijmen? Daar pas ik weer voor.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:04 schreef Roeni3 het volgende:
Mordreth, Seuss schrijft standaard in rijmvorm. Wil je de posts van Tong80 ook gaan wegeditten omdat die standaard met eeneindigt?
Daar pas JIJ voor, JIJ dus, niet ik. Dat JIJ niet wil rijmen, het niet leuk vindt of kan, dat kan mij niet schelen, heb ik maling an. Wat ik echter echt niet pikken zal, niet nu, niet ooit, in geen geval. Is dat je denkt te moeten bepalen, hoe anderen over hun leven verhalen. In welk metrum, welk ritme en welke vorm. Dat vind ik dus onzin, het stoort me enorm.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:57 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Prima dat ie dat doet. Maar een topic openen en dan er alleen in rijmen? Daar pas ik weer voor.
Was jij niet een kloon van Bupa?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:32 schreef DrSeuss het volgende:
[..]
Daar pas JIJ voor, JIJ dus, niet ik. Dat JIJ niet wil rijmen, het niet leuk vindt of kan, dat kan mij niet schelen, heb ik maling an. Wat ik echter echt niet pikken zal, niet nu, niet ooit, in geen geval. Is dat je denkt te moeten bepalen, hoe anderen over hun leven verhalen. In welk metrum, welk ritme en welke vorm. Dat vind ik dus onzin, het stoort me enorm.
Geen Bupa, geen kloon, niets van deze twee...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Was jij niet een kloon van Bupa?
Af en toe rijmen is best leuk.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:43 schreef DrSeuss het volgende:
[..]
Geen Bupa, geen kloon, niets van deze twee...
Mijn lieve, aanbiddelijke clown...
c_c![]()
Niet zo zeuren.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:57 schreef DrSeuss het volgende:
Ik blijf bij mijn standpunt, maar wees gerust. Ik laat jullie verder hier met rust. Ik bepleit mijn zaak wel in FB, ik kom er niet uit met jullie twee. Jij kan moeilijk anders, reageert, doet normaal, maar Mordreth gister vond ik echt asociaal.
Niet echt een modwaardige reactie, dat zou de echte Cc nooit gedaan hebben.quote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Niet echt een modwaardige reactie, dat zou de echte Cc nooit gedaan hebben.![]()
Welke kritiek heb je het over? Vooralsnog heb ik geen geklaag over mijn gemod gekregen hoor, maar als jij het anders ziet, hoor ik het graag.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:13 schreef dawg het volgende:
[..]
Zoveel kritiek in een paar dagen zou je aan het nadenken moeten zetten.
Ik zie het niet echt anders, maar dit topic is al dagen lang rumoerig.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]. De Echte Cc. Kom op, dat de afkorting toevallig dezelfde letters heeft zal toch zeker niet zeggen dat ik haar stand-in ben? Hoi, c_c, aangenaam, ik mod op mijn manier, niet die van Cc. En als je een béétje naar boven kijkt zie je dat hij al meerdere fatsoenlijke reacties heeft gehad maar blijft zeuren. Hell, ik heb het zelfs in zijn taaltje neergezet.
[..]
Welke kritiek heb je het over? Vooralsnog heb ik geen geklaag over mijn gemod gekregen hoor, maar als jij het anders ziet, hoor ik het graag.
Nieuwe modjes.. nieuwe policy.. achja zat redenen voor rumoerigheid.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:06 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik zie het niet echt anders, maar dit topic is al dagen lang rumoerig.En PI.
Goed.. nu gaan we deze discussie hier stoppen. Wil je er toch nog werk van maken dan kan je je beklag in FB doen of een mailtje sturen naar forum@fok.nl .quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:54 schreef DrSeuss het volgende:
Fatsoenlijke reacties? FATSOENLIJK, echt waar? Ik zie er maar één en dat is die daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |