abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41075943
Hallo meneer! Ik protesteer, tegen jouw slot op mijn topic, doe’s open weer!
pi_41077675
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 21:56 schreef DrSeuss het volgende:

[..]

Zeg, doe even gewoon.
Ik wil de jeugd onderwijzen,
ze vooral tijdig wijzen,
op problemen die rijzen,
bij sletten die eisen,
geneukt te worden zonder condoom.

.
Omg, je lult zwaar uit je nek, maar deze rijm is wel grandioos goed.
pi_41081167
Ben ik onzichtbaar? Word ik genegeerd? Van deze gang van zaken ben ik niet gecharmeerd. Een slot op mijn topic, een topic van mij, dat kan toch niet waar zijn, hoe kom je erbij?
pi_41081311
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 00:52 schreef DrSeuss het volgende:
Ben ik onzichtbaar? Word ik genegeerd? Van deze gang van zaken ben ik niet gecharmeerd. Een slot op mijn topic, een topic van mij, dat kan toch niet waar zijn, hoe kom je erbij?
1ste vraag is helaas nee.. 2de vraag is een ja. Onzin moet je ergens anders voor wezen .
pi_41081348
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 22:02 schreef nixxx het volgende:
Ik wil c_c ook nog even verwelkomen... ik had niet door dat het een meisje was nml
Die sig staat er niet voor niets .
pi_41081923
-en zo ook deze... en nu kappen-

[ Bericht 95% gewijzigd door Mordreth op 23-08-2006 01:28:33 ]
pi_41086232
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 01:01 schreef Litpho het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat er geen plaats voor is op Fok!, maar wat mij ontgaat is waarom die plaats er moet zijn in elk subforum (en dan heb ik het niet over woordgrapjes maar om complete topics).
Toch even reageren hierop.
Woordgrapjes zien we hier genoeg, in verschillende topics. En das goed, moet ook kunnen. Maar complete onzintopics (zoals bv. die van Krea) vind ook ik niet kunnen in dit specifieke subforum. Dus ik ben het hiermee eens, met Litpho.

Zo.
pi_41086284
Mordreth, Seuss schrijft standaard in rijmvorm. Wil je de posts van Tong80 ook gaan wegeditten omdat die standaard met een eindigt?
pi_41087692
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 10:04 schreef Roeni3 het volgende:
Mordreth, Seuss schrijft standaard in rijmvorm. Wil je de posts van Tong80 ook gaan wegeditten omdat die standaard met een eindigt?
Prima dat ie dat doet. Maar een topic openen en dan er alleen in rijmen? Daar pas ik weer voor.
pi_41088559
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 10:57 schreef Mordreth het volgende:

[..]

Prima dat ie dat doet. Maar een topic openen en dan er alleen in rijmen? Daar pas ik weer voor.
Daar pas JIJ voor, JIJ dus, niet ik. Dat JIJ niet wil rijmen, het niet leuk vindt of kan, dat kan mij niet schelen, heb ik maling an. Wat ik echter echt niet pikken zal, niet nu, niet ooit, in geen geval. Is dat je denkt te moeten bepalen, hoe anderen over hun leven verhalen. In welk metrum, welk ritme en welke vorm. Dat vind ik dus onzin, het stoort me enorm.
pi_41088767
Ik snap dat de posts van Seuss als snel niet serieus zullen worden genomen, maar de vorm waarin hij het doet is inderdaad zijn eigen keus.
pi_41089913
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 11:32 schreef DrSeuss het volgende:

[..]

Daar pas JIJ voor, JIJ dus, niet ik. Dat JIJ niet wil rijmen, het niet leuk vindt of kan, dat kan mij niet schelen, heb ik maling an. Wat ik echter echt niet pikken zal, niet nu, niet ooit, in geen geval. Is dat je denkt te moeten bepalen, hoe anderen over hun leven verhalen. In welk metrum, welk ritme en welke vorm. Dat vind ik dus onzin, het stoort me enorm.
Was jij niet een kloon van Bupa?
pi_41090618
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 12:20 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Was jij niet een kloon van Bupa?
Geen Bupa, geen kloon, niets van deze twee...
Mijn lieve, aanbiddelijke clown...

c_c
pi_41091062
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 12:43 schreef DrSeuss het volgende:

[..]

Geen Bupa, geen kloon, niets van deze twee...
Mijn lieve, aanbiddelijke clown...

c_c
Af en toe rijmen is best leuk.
Een topic kan opleven van een guitige spreuk.
Hele topics lang de rijmpiet nadoen is echter teveel
Dan vliegen de modjes, zoals je ziet, je naar de keel
Je rijmerij kan je kwijt in onzin
Ga in R&P maar serieus op posts in

Tot zover deze discussie. En nu ophouden, kay? .

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2006 12:57:14 ]
pi_41091082
Ik blijf bij mijn standpunt, maar wees gerust. Ik laat jullie verder hier met rust. Ik bepleit mijn zaak wel in FB, ik kom er niet uit met jullie twee. Jij kan moeilijk anders, reageert, doet normaal, maar Mordreth gister vond ik echt asociaal.
pi_41091219
We hebben een nieuwe Frenkie
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_41091508
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 12:57 schreef DrSeuss het volgende:
Ik blijf bij mijn standpunt, maar wees gerust. Ik laat jullie verder hier met rust. Ik bepleit mijn zaak wel in FB, ik kom er niet uit met jullie twee. Jij kan moeilijk anders, reageert, doet normaal, maar Mordreth gister vond ik echt asociaal.
Niet zo zeuren.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 13:11:15 #243
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_41091546
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 13:09 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Niet zo zeuren.
Niet echt een modwaardige reactie, dat zou de echte Cc nooit gedaan hebben.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_41091607
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 13:09 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Niet zo zeuren.
Zoveel kritiek in een paar dagen zou je aan het nadenken moeten zetten.
pi_41091689
C'mon, mag ze een kans krijgen mijne heren? Ze is er net een paar dagen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_41091745
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 13:11 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Niet echt een modwaardige reactie, dat zou de echte Cc nooit gedaan hebben.
. De Echte Cc. Kom op, dat de afkorting toevallig dezelfde letters heeft zal toch zeker niet zeggen dat ik haar stand-in ben? Hoi, c_c, aangenaam, ik mod op mijn manier, niet die van Cc. En als je een béétje naar boven kijkt zie je dat hij al meerdere fatsoenlijke reacties heeft gehad maar blijft zeuren. Hell, ik heb het zelfs in zijn taaltje neergezet.
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 13:13 schreef dawg het volgende:

[..]

Zoveel kritiek in een paar dagen zou je aan het nadenken moeten zetten.
Welke kritiek heb je het over? Vooralsnog heb ik geen geklaag over mijn gemod gekregen hoor, maar als jij het anders ziet, hoor ik het graag.
pi_41092857
Fatsoenlijke reacties? FATSOENLIJK, echt waar? Ik zie er maar één en dat is die daar.
pi_41093273
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 13:17 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

. De Echte Cc. Kom op, dat de afkorting toevallig dezelfde letters heeft zal toch zeker niet zeggen dat ik haar stand-in ben? Hoi, c_c, aangenaam, ik mod op mijn manier, niet die van Cc. En als je een béétje naar boven kijkt zie je dat hij al meerdere fatsoenlijke reacties heeft gehad maar blijft zeuren. Hell, ik heb het zelfs in zijn taaltje neergezet.
[..]

Welke kritiek heb je het over? Vooralsnog heb ik geen geklaag over mijn gemod gekregen hoor, maar als jij het anders ziet, hoor ik het graag.
Ik zie het niet echt anders, maar dit topic is al dagen lang rumoerig. En PI.
pi_41094219
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 14:06 schreef dawg het volgende:

[..]

Ik zie het niet echt anders, maar dit topic is al dagen lang rumoerig. En PI.
Nieuwe modjes.. nieuwe policy.. achja zat redenen voor rumoerigheid.
pi_41094275
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 13:54 schreef DrSeuss het volgende:
Fatsoenlijke reacties? FATSOENLIJK, echt waar? Ik zie er maar één en dat is die daar.
Goed.. nu gaan we deze discussie hier stoppen. Wil je er toch nog werk van maken dan kan je je beklag in FB doen of een mailtje sturen naar forum@fok.nl .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')