abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41535196
Ik heb jaren geleden (voordat ik lesbisch werd) een relatie gehad met een blonde jongen. Het was een leuke vent en soms praatten we over kinderen verwekken, maar beiden waren we er ook huiverig voor omdat ik bruine ogen heb. Het is nl. zo dat indien je kinderen krijgt en beide ogen van je baby hebben een verschillende oogkleur je kinderen later verhoogd risisco op schizofrenie hebben.

Wie kent deze theorie en zouden jullie je er door laten weerhouden om kinderen te verwekken?
INBURGEREN IN NEDERLAND I.P.V. EIGEN LAND
  woensdag 6 september 2006 @ 00:02:44 #2
78698 Gianluca
de stationshoerenhater
pi_41535216
hahaha
Kom niet in mn buurt je begaat een flater, in een straal van 5 kilometer schiet ik elke bitch neer
pi_41535227
Waarom zou je baby verschillende kleuren ogen hebben?
Bruin overheerst toch wel meestal
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_41535324
quote:
Op woensdag 6 september 2006 00:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom zou je baby verschillende kleuren ogen hebben?
Bruin overheerst toch wel meestal
Ik weet ook niet eigenlijk hoe hoog de kans is procentueel dat je kind 1 blauw en 1 bruin oog krijgt in de beschreven situatie.
pi_41535376
Dus als ie geboren wordt met 2 bruine ogen en ik sla dan keihard op z'n ene oog...

Mja, als je dat regelmatig bij een baby doet zal ie inderdaad wel schizofreen worden ofzo
-=[ Kiteless ]=-=[ To dream of love ]=-
pi_41535565
quote:
Op woensdag 6 september 2006 00:06 schreef Kiteless het volgende:
Dus als ie geboren wordt met 2 bruine ogen en ik sla dan keihard op z'n ene oog...

Mja, als je dat regelmatig bij een baby doet zal ie inderdaad wel schizofreen worden ofzo
Maar dan heb je schizofrene ouders eigenlijk haha.
  woensdag 6 september 2006 @ 00:12:30 #7
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_41535601
Zo heb ik een keer een bruiloft afgeblazen wegens die reden.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  woensdag 6 september 2006 @ 00:13:24 #8
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41535635
goed argument, niemand wil kindertjes met schizofrenie, dan is de keuze wat makkelijker gemaakt
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_41535641
Ja zulke risico's kan je niet nemen natuurlijk
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_41535807
Eh .

Dit is toch wel één van de idiootste theorieën over schizofrenie die ik gehoord heb, en ik dacht redelijk op de hoogte te zijn.

Mocht je met serieus bewijs aan kunnen komen, meld het even in FB, maar ik verwacht dat deze dicht kan blijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')