quote:
quote:Cellblock - Utrecht
RSI:The Attraction - Rotterdam
Backside540 - Dordrecht
Burnside - Deventer
De Skihut - Scheveningen
Duijvestein - Zoetermeer & Landgraaf
Euro funcenter - Zevenkamp, Alblasserdam & Oostvoorne
Forties - Bergen op Zoom & Roosendaal
Siem de Jong - Delft
The Boardshop - Maasbracht
quote:
quote:Nederland
Snowworld - Zoetermeer & Landgraaf
Skidome - Rucphen
Snowplanet - Spaarnwoude
Montana-snowcenter - Westerhoven
Snowdome - Den Haag
België
Skicasablanca - 's Gravenzeel
Snowvalley - Peer
Ice-mountain - Komen
Snowgames - Lessen - In aanbouw !!1
Duitsland
Allrounder - Neuss
Alpincenter - Bottrop
quote:
quote:[Centraal] Snowboard topic deel 01
[Centraal] Snowboard topic deel 02
[Centraal] Snowboard topic deel 03
[Centraal] Snowboard topic deel 04
[Centraal] Snowboard topic deel 05
[Centraal] Snowboard topic deel 06
[Centraal] Snowboard topic deel 07
[Centraal] Snowboard topic deel 08
[Centraal] Snowboard topic deel 09
[Centraal] Snowboard topic deel 10
[Centraal] Snowboard topic deel 11
[Centraal] Snowboard topic deel 12
[Centraal] Snowboard topic deel 14
[Centraal] Snowboard topic deel 15
[Centraal] Snowboard topic deel 16
[Centraal] Snowboard topic deel 17
[Centraal] Snowboard topic deel 18
[Centraal] Snowboard topic deel 19
[Centraal] Snowboard topic deel 20
[Centraal] Snowboard topic deel 21
[Centraal] Snowboard topic deel 22
[Centraal] Snowboard topic deel 24
[Centraal] Snowboard topic deel 25
[Centraal] Snowboard topic deel 26
[Centraal] Snowboard topic deel 27
[Centraal] Snowboard topic deel 28
[Centraal] Snowboard topic deel 29
[Centraal] Snowboard topic deel 30
[Centraal] Snowboard topic deel 31
[Centraal] Snowboard topic deel 32
[Centraal] Snowboard topic deel 33
[Centraal] Snowboard topic deel 34
[Centraal] Snowboard topic deel 35
[Centraal] Snowboard topic deel 36
[Centraal] Snowboard topic deel 37
[Centraal] Snowboard topic deel 38
[Centraal] Snowboard topic deel 39
[Centraal] Snowboard topic deel 40
[Centraal] Snowboard topic deel 41
[Centraal] Snowboard topic deel 42
Mooie postquote:
Ik hoopte dat die 2 die er al in staan er nog een keer extra in kwamen te staan.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:07 schreef GenesiZ het volgende:
Welke babes:)
Hetzelfde plaatje of niet???quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:09 schreef XL het volgende:
[..]
Ik hoopte dat die 2 die er al in staan er nog een keer extra in kwamen te staan.
Dat zal wel ja...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:32 schreef GenesiZ het volgende:
Ze houden perfect MAAR je moet ze niet tot op de rand plakken. Stomme ik heb dat wel gedaan (wel lezen, niet luisteren) en hij laat nu bij de nose een klein beetje los (0.5cm) Daar gaat vuil/sneeuw tussen zitten en dat stukje plakt nu niet meer. Het trekt nu niet verder, dus het is wel goed spul.
Het stink wel flink naar lijm, maar dat komt door de speciale plaklaag.
bij de series13 was het vorig jaar gemiddeld 150 euro. Wat wel ok is is dat je uitvoering kan krijgen die normaal niet te koop zijn zoals een Fish met WFO base. Het schijnt dat ze met een series13 gaan komen waarbij je je eigen grafics kan aanleverenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:50 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat zal wel ja...
btw weet iemand hoe duur de boards in de 13 series zijn van Burton? Wat voor bedrag komt er bovenop de prijs van je board? Ik vind het wel een vette gedachte maar het mag niet heel veel geld meer gaan kosten (wat het waarschijnlijk wel zal zijn....)
Ik zou niet voor die Levels gaan.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:58 schreef GenesiZ het volgende:
Wie heeft er ervaring met "dunne" handschoenen?
Op dit moment heb ik dikke wanten van Dakine welke heerlijk zitten, maar zodra er een zonnestraaltje verschijnt, dan begint het aardig te zweten. Nu heb ik de volgende 2 handschoenen gevonden welke dunner zijn welke dan wat lekkerder zitten.
Dainese A-Max Gloves: ¤ 39,-
[afbeelding]
Level New York City Glove: ¤ 69,-
[afbeelding]
De Levels zijn ietsje dikker, waardoor ik hetzelfde probleem zou gaan kunnen krijgen. Mijn voorkeur gaat hierdoor voor de Dainese.
Dat is wel chill jaquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:09 schreef Kentaro het volgende:
[..]
bij de series13 was het vorig jaar gemiddeld 150 euro. Wat wel ok is is dat je uitvoering kan krijgen die normaal niet te koop zijn zoals een Fish met WFO base. Het schijnt dat ze met een series13 gaan komen waarbij je je eigen grafics kan aanleveren![]()
Mijn huidige Dakine's stonken ook. Na een nachtje in een tijltje met een beetje wasmiddel deed de trick. Nu ruiken ze weer heerlijk en ze zijn nog waterafstotend.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:37 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik zou niet voor die Levels gaan.
Ik heb bijna hetzelfde type handschoenen gehad van Level en die gingen echt na een tijdje verschrikkelijk stinken als je er ff een keer in had lopen zweten...
Dainese staan wel bekend om goeie sterke spullen.
Volgens mij zijn die een stuk beter dan die levels...
Het beste werken gewoon leren handschoenen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:05 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Mijn huidige Dakine's stonken ook. Na een nachtje in een tijltje met een beetje wasmiddel deed de trick. Nu ruiken ze weer heerlijk en ze zijn nog waterafstotend.
Thanx, ik zal daar ook eens naar kijken.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:28 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het beste werken gewoon leren handschoenen.
Sinds ik mijn Ronin Espionage heb, heb ik nergens last meer van.
Ik heb al meer mensen erover gehoord dat als je leren handschoenen neemt (of gedeeltelijk leer zoals de Espionage) dat het dan redelijk over is met stink handen.
Maar goed, daar hadden we het eigenlijk niet over
Ik vond die Levels niet geweldig. Ook vrij snel naar zijn grootje trouwens...
zitten speakertjes en een mic ingebouwd in je kraag, en een bluetooth module in je linkermouw...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:23 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Thanx, ik zal daar ook eens naar kijken.
Jullie hadden het in het vorige topic over Audex jassen oid van Burton. Wat houdt dat precies in? behalve dat het erg duur is
Dat is die ene jas van vorig seizoen ja.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:25 schreef Rnej het volgende:
[..]
zitten speakertjes en een mic ingebouwd in je kraag, en een bluetooth module in je linkermouw...
neem een telefoon met bluetooth, pair m op met je jas, en voila, je jas is een draadloze headset...
daarnaast kan je er ook helmen van kopen met speakers ingebouwd voor muziek e.d...
en je ipod ermee linken geloof ik
join the clubquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:31 schreef bassieVL het volgende:
ik ga waarschijnlijk ook beginnen met boarden dit jaar. en begin volgend jaar lekker op wintersport.
dank je. ik wil wel wat lessen hier in nederland nemen. Alleen hebben ze hier in Breda zo een lopende band. Is dat wat om wat basistechnieken te leren? En dan voordat ik ga nog een keer naar Snowworld o.i.d.?quote:
Voor het eerste begin is het nog wel te doen. Maar je moet wel snel over op echte sneeuw.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:32 schreef bassieVL het volgende:
[..]
dank je. ik wil wel wat lessen hier in nederland nemen. Alleen hebben ze hier in Breda zo een lopende band. Is dat wat om wat basistechnieken te leren? En dan voordat ik ga nog een keer naar Snowworld o.i.d.?
De jas die Hannah Teter aan heeft inquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:36 schreef GenesiZ het volgende:
Zouden er nog jassen te krijgen zijn van de vorige collectie?
Ik ben op zoek naar een jas voor mijn vriendin, daar deze helemaal gek is van deze jas. Ik heb al een aantal winkels (Duijvenstein, eurofun, backside540 oa.) gebeld, maar deze konden mij niet helpen. Ook ebay en marktplaats boden geen uitkomst.
Zou er nog een mogelijkheid zjin om hier aan te komen?
[afbeelding]
Klopt inderdaad. Hijs echt gaaf, maar ik kan ze niet meer vindenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:52 schreef Komakie het volgende:
[..]
De jas die Hannah Teter aan heeft inFirst Decent
Vette jas, maar ik betwijfel of hij nog te krijgen is....
ik had niet echt in de gaten dat het "zo" dichtbij was. lijkt me inderdaad fijner op wat echte sneeuw te voelen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:54 schreef beerke het volgende:
En voor BassieVL, ga lekker wat lessen nemen in Rucphen. Dat is 20 minuten met de auto en dan heb je tenminste echte sneeuw onder je board. Ik ben in het begin ook vaak daar geweest en het is een prima baan om je techniek onder de knie te krijgen.
Ik heb een padded mutsquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:52 schreef fs180 het volgende:
helmmuts geen optie?lijkt me nogal zonde om nieuwe helm te kopen
ohw zo'n bivakachtig ding?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:55 schreef fs180 het volgende:
nee ik bedoel geen muts, maar zon ding wat je over je hoofd trekt als het koud is..om het extra warm te houden, tjah helmmuts heet het dacht ik
ehm neequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:53 schreef fs180 het volgende:
uhuh, maar dan heel dun, misshien is dat een optie=
hij bedoelt zo'n muts-unit die je onder je helm doetquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:28 schreef Komakie het volgende:
[..]
ehm nee
Ik moet een helm. Gewoon voor vallen enzo. Anders doe ik wel een muts op
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:42 schreef Rnej het volgende:
[..]
hij bedoelt zo'n muts-unit die je onder je helm doet
zodat de spleet tussen je helm en goggle niet koud is enzo
keb daar in die uitverkoop dus mijn phatte 686 jas gescoordquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:40 schreef fs180 het volgende:
[..]
was net bij duivenstein.. ze hebben 50% korting op 2006 collectie van kleding, dus ik denk whoohoo uitverkooop
1 jas gezien, te klein
![]()
baal ik wel van eigenlijk..
ach de 15e lekker kaart halen voor een maandje boarden![]()
hmm de Red helmen die ik op heb gehad vond ik echt niet lekker zitten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:17 schreef Kentaro het volgende:
Red Frequenty (ook met Audex)
Eindelijkquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:48 schreef GenesiZ het volgende:
Burton 2007 gear is online op burton.com
shit, daar gaat mn weekendquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:48 schreef GenesiZ het volgende:
Burton 2007 gear is online op burton.com
Ze laten de hype varen, misschien komt er een nieuw hi-tech late-model uit waarvoor ze ruimte maken.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:28 schreef Komakie het volgende:
Ik vind dat plaatje met de boards een beetje onduidelijk trouwens...
Maar goed, het blijft toch raar dat ze in de specs de T6 uiteindelijk mindere cijfers geven dan de Baron ES terwijl de T6 duurder is.
Je zou het kunnen omschrijven als een minder board voor meer geld (als je een nitwit bent en helemaal niets er vanaf weet)
Ik denk niet dat er een hi-tech late model komt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:34 schreef XL het volgende:
[..]
Ze laten de hype varen, misschien komt er een nieuw hi-tech late-model uit waarvoor ze ruimte maken.
wat bedoel je met mindere cijfers?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:28 schreef Komakie het volgende:
Ik vind dat plaatje met de boards een beetje onduidelijk trouwens...
Maar goed, het blijft toch raar dat ze in de specs de T6 uiteindelijk mindere cijfers geven dan de Baron ES terwijl de T6 duurder is.
Je zou het kunnen omschrijven als een minder board voor meer geld (als je een nitwit bent en helemaal niets er vanaf weet)
Die gele charts die links op de pagina staan.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:54 schreef Kentaro het volgende:
[..]
wat bedoel je met mindere cijfers?
Ik kijk er iets anders tegenaan. Je hebt gelijk dat als je een meer allround board zoekt, je beter iets anders kan kopen dan een T6. Maar om nou te zeggen dat je met een T6 minder board krijgt voor meer geld vind ik raar. De T6 is gewoon een board met een kleinere inzetbaarheid. Als je nooit in het park komt en je zoekt een superlicht board dan is de T6 toch een betere keus.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:07 schreef Komakie het volgende:
[..]
Die gele charts die links op de pagina staan.
Daar staat hoe goed hij is op bepaalde onderdelen:
5 onderscheidingen: Groomers/piste, powder, rails/jibbing, pipe, park
ff 3 vergelijken die ongeveer gelijk zijn (voor bredere voeten):
Baron: 10, 7, 7, 9, 9 (Feel: 7)
Baron ES: 10, 7, 7, 9, 9 (Feel: 8)
T6: 10, 7, 5, 9, 8 (Feel: 8)
(De gegeven cijfers zijn een beetje uit de losse pols zoals ik die charts interpeteer)
Om over de Vapor maar te zwijgen want die heeft helemaal klote charts met zijn 900 euro...
Misschien dat ik het verkeerd lees maar ik begrijp hier duidelijk uit dat je beter een Baron ES kunt kopen dan een T6 want hij is net zo goed op de piste en in de pipe, maar beter in de poeder, met jibben en in het park. Aangezien ze dezelfde "feel" waarde hebben, kan dat ook geen verschil zijn, zoals bij de Baron dan nog wel...
Dat was een beetje mijn gedachtegang.
Zit wat in ja.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:21 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Ik kijk er iets anders tegenaan. Je hebt gelijk dat als je een meer allround board zoekt, je beter iets anders kan kopen dan een T6. Maar om nou te zeggen dat je met een T6 minder board krijgt voor meer geld vind ik raar. De T6 is gewoon een board met een kleinere inzetbaarheid. Als je nooit in het park komt en je zoekt een superlicht board dan is de T6 toch een betere keus.
Ik denk dat je de charts ook niet zo zeer met elkaar moet vergelijken. Het zegt meer iets over de eigenschappen van dat betreffende board. De Clash krijgt bv ook de hoogste score op 'piste'. Dat zegt dat hij zich het beste thuis voelt op de piste en niet dat hij net zo goed op de piste presteert als een T6.
Dat was een beetje mijn gedachtegang.
ze zijn beide duurder geworden idd.... nieuwere tech, maar ik vind meer dan 500 eu voor een plank neertellen sowieso nogal zonde van t geld...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:33 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zit wat in ja.
Daarom had ik het daarnaast ook over die "feel" rating.
ik had een beetje verwacht dat je boards met dezelfde feel-rating wel zou kunnen vergelijken. Maar dat hoeft natuurlijk niet idd...
Btw, zie ik nou dat de T6 en de Vapor nog duurder zijn geworden volgens de Burton site
EDIT: Foutje, dat is USD en geen euro's....
Ik vind het trouwens wel relaxt dat ze er de prijs bij zetten dit jaar. Dan kun je gelijk ff zien in welke prijsklasse je aan het zoeken bent. Ook in broeken en jassen.
hoewel ik het wel een beetje jammer vind dat de Audex serie niet een apart kopje heeft gekregen....
Geld te veel ofzo?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:50 schreef Kentaro het volgende:
Voor mij dit jaar weer een Custom X. Jammer wel dat het board er niet uit ziet. Vooral die rare glimmende x ziet er niet uit.
Ach dat hele verhaal over die ratings ging er meer om dat ik het onduidelijk op de website vind staan. Ik weet ook wel dat een alu board totaal anders rijdt en dat het moeilijk met elkaar vergelijkbaar is, maar het komt wat onduidelijk over op mij.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:58 schreef Rnej het volgende:
[..]
ze zijn beide duurder geworden idd.... nieuwere tech, maar ik vind meer dan 500 eu voor een plank neertellen sowieso nogal zonde van t geld...
(reminder: mijn T6 was 500 eu)
anyway, een T6 voelt totaal anders aan dan een Baron, omdat hij van alu is.. en hij is een tikkie agressiever.. en rijdt switch ook wat lekkerder... maar dat zijn dus meer persoonlijke meningen die ze niet in die charts kwijtkunnen![]()
Die van mij is aardig op. vier keer wintersport geweest vorig seizoen, nog een paar keer naar winterberg en de nodige koelkast-uren. Misschien dat ik hem nog een keer bij Duivestein breng om te kijken of ze er nog wat van kunnen maken maar anders wordt het een nieuwe. Verder ga ik niet zoveel kopen, ik zet mijn Cartels over. Ik heb het idee voor een tweede jibboardje ook een beetje losgelaten. ik denk dat ik die (zeker op wintersport) toch niet pak.quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:15 schreef Komakie het volgende:
[..]
Geld te veel ofzo?
Heb jij al zoveel op die van jou gereden. of ben je ook stiekem een beetje koopgeil (net als ik![]()
Met een paar mooie Flow NXT AT'squote:
Eigenlijk heb ik nog maar 1 x op een plank van Flow gestaanquote:Op zondag 13 augustus 2006 10:51 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Maar dan op een Flow Quantum ipv op de Twin. Flow is goed bezig
kweet wel dat de t6 nu 720 euro is in plaats van de 690 van vorig jaar....quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:15 schreef Komakie het volgende:
Maar ja, dan is het toch ff afwachten hoe het in de shops zit
zou k niet doen als ik jou was.. tis veel te druk voor de tijd van t jaar en baan 3 wordt echt kapotgereden in notime.. ook al doordeweeks....quote:
quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:57 schreef Basje_B het volgende:
Zo jullie spammen lekker door in 3 dagen.![]()
tvp met zomerpark van L2A
[afbeelding]
i know.. maar ik wil gewoon ffquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:40 schreef Rnej het volgende:
[..]
zou k niet doen als ik jou was.. tis veel te druk voor de tijd van t jaar en baan 3 wordt echt kapotgereden in notime.. ook al doordeweeks....
ik ga iig morgenochtend![]()
Ik ga morgen, denk ik ook wel even spelen in ZM..quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:40 schreef Rnej het volgende:
[..]
zou k niet doen als ik jou was.. tis veel te druk voor de tijd van t jaar en baan 3 wordt echt kapotgereden in notime.. ook al doordeweeks....
Nou, dat klopt totaal niet. Ik ben vanmiddag ook nog geweest met het vrouwtje en het was heel goed te doen. Baan 1 was rustig, 2 was leeg en 3 was ook heel rustig. Ik heb nog een paar keer die kleine sprong gepakt.quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:40 schreef Rnej het volgende:
[..]
Jep. genoeg hangt erquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:45 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
Ik ga morgen, denk ik ook wel even spelen in ZM..
Hebben ze bij Duijvenstein ook nog mooie burton hoodies ofnie?
Dan nog vind ik het vrij snel dat je een nieuwe alweer koopt.quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:33 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Die van mij is aardig op. vier keer wintersport geweest vorig seizoen, nog een paar keer naar winterberg en de nodige koelkast-uren. Misschien dat ik hem nog een keer bij Duivestein breng om te kijken of ze er nog wat van kunnen maken maar anders wordt het een nieuwe. Verder ga ik niet zoveel kopen, ik zet mijn Cartels over. Ik heb het idee voor een tweede jibboardje ook een beetje losgelaten. ik denk dat ik die (zeker op wintersport) toch niet pak.
Pinky and the Brainquote:Op zondag 13 augustus 2006 11:14 schreef XL het volgende:
Ze hebben wel een kinderboard met the Pinky and the Brain!!!
"Are you pondering what I'm pondering?""Well, I think so, Brain, but if they call people from Poland Poles, why don't they call people from Holland Holes?" "I think so, Brain, but if the plural of mouse is mice, wouldn't the plural of spouse be spice?" "I think so, Brain, but wouldn't his movies be more suitable for children if he was named Jean-Claude van Darn?" "I think so, Brain, but if we had a snowmobile, wouldn't it melt before summer?" "I think so, Brain, but isn't a cucumber that small called a gherkin?" "I think so Brain, but if you replace the 'P' with an 'O', my name would be Oinky, wouldn't it?" "Uh, I think so, Brain, but we'll never get a monkey to use dental floss."
[Offtopic]quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:13 schreef XL het volgende:
even off topic
Komakie, doe je trouwens mee aan de prijsvraag op atptennis.com
Ik wil gvd meer Audex shit wetenquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:16 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Nou, dat klopt totaal niet. Ik ben vanmiddag ook nog geweest met het vrouwtje en het was heel goed te doen. Baan 1 was rustig, 2 was leeg en 3 was ook heel rustig. Ik heb nog een paar keer die kleine sprong gepakt.
Volgende week Landgraaf.![]()
[..]
Jep. genoeg hangt erik heb er vanmiddag ook even staan kijken. Ze hebben ook die met speakers erin
![]()
ik ook nietquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:24 schreef Rnej het volgende:
[..]
hehe
nja de schans ligt er heerlijk bij (niet dat ik er wat mee kan.. (nog niet))
Die zit toch op een van die knoppen rechts, al vind ik het ook niet erg duidelijk.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:10 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik wil gvd meer Audex shit weten
Waarom hebben ze bij Burton daar niet een aparte sectie aan gegeven
Heel klein schansje? Die hobbel in de sneeuw bedoel jequote:Op zondag 13 augustus 2006 22:25 schreef fs180 het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
maar rond wezen kloten op zn heel klein schanje op baan 2![]()
![]()
![]()
ach het houd je bezig
k wou net zeggenquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:12 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Heel klein schansje? Die hobbel in de sneeuw bedoel je![]()
ik waarschijnlijk donderdag, en als dat niet doorgaat... zondag...quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:29 schreef GenesiZ het volgende:
Ich gehen Sontag.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:37 schreef GenesiZ het volgende:
Zoek die gast van 120kg en een rode jas. (lijkt me makkelijker imho)
Nee? Ik wel hoor. Gewoon compleet in tenue, alles aan, sjaal om, muts op, goggle op en gaanquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:02 schreef eRrrrJeee het volgende:
haha indoor doek zoiezo geen goggle op:)
Is het ook nog een beetje kwali geluid? of hoor je er niet veel van.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:03 schreef Rnej het volgende:
ik heb die helm, maar dan de standaard zwarte versie.. audio in je helm is chill, vooral de mute knop is handig
zeker wetenquote:Op maandag 14 augustus 2006 08:47 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Nee? Ik wel hoor. Gewoon compleet in tenue, alles aan, sjaal om, muts op, goggle op en gaan
[..]
Is het ook nog een beetje kwali geluid? of hoor je er niet veel van.
Ahja ik heb het gevondenquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:26 schreef XL het volgende:
[..]
Die zit toch op een van die knoppen rechts, al vind ik het ook niet erg duidelijk.
Ah dan mag je gelijk ff je bevinding postenquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:58 schreef GenesiZ het volgende:
Sorry :d
Ik denk dat ik deze zondag even ga passen met mijn Wisdom. Ik zag hem vandaag al liggen bij Duijvenstein, maar ik had mijn goggle niet bij me.
[afbeelding]
Die padded muts van Red heeft ook echt prima gelijkquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:03 schreef Rnej het volgende:
[..]
zeker weten
je betaalt er goed voor maar ik vind het wel de moeitelekker geluidje (En ik ben bestwel audiophile
)
Ik vind vooral de technische specs van de jas onduidelijk aangegeven.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:29 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ahja ik heb het gevonden
Het is idd erg onduidelijk aangegeven. Je moet aan de rechterkant van het scherm op 1 van die hoofdjes klikken van de riders
Nou... Push to Talk staat soms vermeld bij de jassen, iPod system staat ook enkele keren vermeld. Motorola System staat nergens vermeld bij de jassen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:48 schreef Rnej het volgende:
die motorola system heeft dat systeem (logisch, op zich)
die push to talk heeft een ingebouwde walkie-talkie
ipod system heeft ipod bediening erin geintegreerd, en de mp3 heeft speakertjes en een snoertje voor elke mp3speler
Deal.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:35 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ah dan mag je gelijk ff je bevinding posten
ok, maf.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:52 schreef XL het volgende:
[..]
Nou... Push to Talk staat soms vermeld bij de jassen, iPod system staat ook enkele keren vermeld. Motorola System staat nergens vermeld bij de jassen.
Welke jas bedoel jequote:Op maandag 14 augustus 2006 10:41 schreef XL het volgende:
[..]
Ik vind vooral de technische specs van de jas onduidelijk aangegeven.
Beschikt nu elke jas over:Audex Motorola System Audex Push-To-Talk System Feature Audex IPOD System Audex MP3
Het lijkt er niet echt op, maar welke jas heeft dan Audex Motorola System.
Bovendien laten ze als je op de Audex-lijn klikt een ruige jas met streepjescode-motief zien en die jas vind ik op de hele site niet meer terug.
Je hebt een system waarmee je met elkaar kunt praten:quote:Integrated Bluetooth Stereo System
Je hebt het Ipod system voor aansluiting op je Ipod en zo'n systeem waarmee je met elkaar kunt praten:quote:Removable Audex™ Push-to-Talk, Two-Way Radio System*
En je hebt de mp3. Dan zit er een 512mb mp3-speler in je jas gebouwd.quote:Integrated Audex iPod Control System with Removable Radio Frequency Control Pad [100 ft. range]
Als je alle jassen op een rijtje zet kom ik tot die conclusie.quote:Custom Burton 512 MB MP3 Player
De cargo jacket ook:quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:58 schreef Rnej het volgende:
[..]
ok, maf.
ik ben er wel een tegengekomen met motorola system..... ff zoeken
http://www.burton.com/AudexCatalog.aspx?index=0
hop, de hele lijst
pfff binkie...quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:06 schreef Rnej het volgende:
mja had later mijn post aangepast .. zoals je kan zien
hij was al een tijdje aangepast hoor... je hebt m zelfs gequote in de nieuwe variant... .binkiequote:Op maandag 14 augustus 2006 11:10 schreef Komakie het volgende:
[..]
pfff binkie...
snel je post aanpassen he...
een echte snowboarder heeft daar gaan tijd voorquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:30 schreef XL het volgende:
Een echte snowboarder drinkt bier uit de fles
diie jaquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:12 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Heel klein schansje? Die hobbel in de sneeuw bedoel je![]()
Met zo'n stekkertje dat ook aan je usb aansluiting zit denk ik. Het is trouwes niet zo dat als je een Ipod aansluiting in je jas hebt dat je automatisch ook blue tooth hebt.quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:17 schreef XL het volgende:
Ik zie het al. Een jas beschikt over Motorola system als er Integrated Bluetooth Stereo System bij staat. Handig dat ze die twee dingen een verschillende naam geven op beide pagina's. Onderdeel van Motorola system is iPod control, hoe sluit je je iPod dan aan op je jas?
een echte snowboarder moet de volgende dag om half 7 opstaan om de eerste lift naar boven te hebbenquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:38 schreef fs180 het volgende:
[..]
een echte snowboarder heeft daar gaan tijd voor![]()
Is dat niet deze?:quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:57 schreef XL het volgende:
Deze jas is mooi:
[afbeelding]
Maar die staat volgens mij op de hele site verder nergens.
Ohw wacht is dat hemquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:10 schreef beerke het volgende:
Yep, hele vette jas XL. En hij staat wel degelijk op de Burton site. Alleen niet bij de Audex-lijn, omdat het geen Audex jas is. Het is de AK Gore-Tex 3L Jacket. Die vind je hier: http://www.burton.com/ProductDetail.aspx?pid=168
vallen groot uit....quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:11 schreef beerke het volgende:
Komakie, ik denk dat ik meer gelijk heb hoor
Waar ik overigens wel van baal is dat veel jassen, niet alleen bij Burton, maar tot maat XL gaan. Vallen deze jassen groot uit of is het gewoon schraal dat ze maar tot XL uitbrengen?
Wil je een jas tot je knieen hebben ?? Of ben je gewoon heel groot.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:11 schreef beerke het volgende:
Waar ik overigens wel van baal is dat veel jassen, niet alleen bij Burton, maar tot maat XL gaan. Vallen deze jassen groot uit of is het gewoon schraal dat ze maar tot XL uitbrengen?
quote:dat heet oversized meneer. o o o o oversized meneer!
Burton heeft ook jassen van XXL. Ze maken er alleen volgens mij niet zo veel van. Ik moet zelfs al een beetje mazzel hebben om een XL jas te kunnen krijgenquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:11 schreef beerke het volgende:
Broeken XL passen bij mij vaak wel, maar jassen moet ik toch wel XL hebben. L is gewoon net te klein. Dan kan ik de rits nog wel dicht krijgen maar dan kan ik bijna niet meer bewegenquote:Op maandag 14 augustus 2006 14:16 schreef Rnej het volgende:
[..]
vallen groot uit....
ik ben een vadsige motherfucker en sommige burton jassen pas ik in maat L nog
broek daarentegen is XL soms net te klein :S
Ik ben wel wat lichter dan Rnej en jij maar ik ben ook niet echt klein en ik pas een XL echt makkelijk. Ik heb zelfs zitten twijfelen of ik niet een L jas moest vragen aan de school. Maar die was echt weer net te klein. Dus ze vallen voor mij wat ruimquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:11 schreef beerke het volgende:
Huub Hangop![]()
Maar het heeft niet echt iets met oversized te maken bij mij. Ik ben net als Rnej een flinke kerel van 110 kg. Niet voor niks valt mij de bijnaam "Beer" (beerke) ten deel. Daarom is de gemiddelde maat in mijn kledingkast dan ook XXL. Maar ik zal een dezer dagen eens een XL-Burton jas gaan passen. Ik heb nog wel wat geld te spenderen aan een goeie, mooie boardjas.
offtopic: XL, ik heb je sleutel in Breda liggen
pff dan leen je die maar bij de buurvrouwquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:27 schreef beerke het volgende:
Dat had ik ook al gezien, maar ik heb geen meetlint hier...
ik heb een ronin jas en broek uit 03/04 en daarvan is de broek XL en de jas Lquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:08 schreef Komakie het volgende:
[..]
Burton heeft ook jassen van XXL. Ze maken er alleen volgens mij niet zo veel van. Ik moet zelfs al een beetje mazzel hebben om een XL jas te kunnen krijgen
[..]
Broeken XL passen bij mij vaak wel, maar jassen moet ik toch wel XL hebben. L is gewoon net te klein. Dan kan ik de rits nog wel dicht krijgen maar dan kan ik bijna niet meer bewegen
Tenminste, dat had ik vorig jaar bij de Ronin jas van een collega van me.
tis geen schans, tis de roller waar de rail op stond....quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:12 schreef eRrrrJeee het volgende:
omg net terug uit SWZ,
en waar vorige week nog een fijne *omhoog-gaande rail* stond, staat nu een zielig klein kickertje/schansje waar je alleen als je klein bent iets uit kunt halen, je kan wel er mee ver springen.. maar omhoog pff..
was dr ook 2x over gegaan ofzo.. mijn god wie had dat ding gebouwd, echt totaal geen goede vormen of afstandquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:12 schreef eRrrrJeee het volgende:
omg net terug uit SWZ,
en waar vorige week nog een fijne *omhoog-gaande rail* stond, staat nu een zielig klein kickertje/schansje waar je alleen als je klein bent iets uit kunt halen, je kan wel er mee ver springen.. maar omhoog pff..
eheh, dat ding had dus een uprail erop .. of nja, volgens mij was ie zelfs niet eens "up"quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:51 schreef GenesiZ het volgende:
Daar ben ik gister wel met plezier overheen gegaan. Oke, de afzet is rukmaar ja, oefening baart kunst (en kinderen). Het was iig beter dan elke keer die standaard bochtjes maken.
toen ik er was, was t afzet gedeelte veel kleiner en was t zinvoller om vlak voor de landing gewoon af te zetten en weer op de piste te landenquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:37 schreef GenesiZ het volgende:
Die uprail was dus pleite en er zat nu een schansje in het midden. Hiermee kon je over het vlakke gedeelte springen op de landing landen.
Het zag er gister zo uit. (let niet op mijn paintskills) Eerst een stukje omhoog, dan vlak, dan een kickertje, vlak en dan de landing.
[afbeelding]
die rail was 100x beter dan dit ding..quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:28 schreef Rnej het volgende:
[..]
tis geen schans, tis de roller waar de rail op stond....
je moet pas afzetten als je bij de landing bent, kan je er best leuke dingen mee doen
neee, vlak voor de landing, zodat je daar overheen springtquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:21 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
die rail was 100x beter dan dit ding..
en hoe zet je af op de landing? dat werkt toch niet:)
vanochtend was die eerst dicht.. en toen ik vroeg of die open ging, zei die gast dat dat nog niet kon, want ze hadden hem gisteren avond laat of vanochtend vroeg nog bij gewerkt... en er moest nog iets uitharden...quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:04 schreef Rnej het volgende:
[..]
toen ik er was, was t afzet gedeelte veel kleiner en was t zinvoller om vlak voor de landing gewoon af te zetten en weer op de piste te landen
nja, kickerline dus.. leuk toch?quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:24 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
vanochtend was die eerst dicht.. en toen ik vroeg of die open ging, zei die gast dat dat nog niet kon, want ze hadden hem gisteren avond laat of vanochtend vroeg nog bij gewerkt... en er moest nog iets uitharden...
maar hij lijkt er nu niet op dat er eerst die uprail opstond.. hijs echt totaal veranderd.![]()
dat kan ik je met zekerheid zeggen hoorquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:25 schreef eRrrrJeee het volgende:
denk idd ook wel dat funpark weer naar baan 2 gaat..
ollieenquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:34 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
nee want er zit geen kick in:) je komt niet omhoog:)
zelfs dan nietquote:
idd regel terug:)quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:46 schreef fs180 het volgende:
[..]
jij werkt toch bij sw? kan je niet die rail weer regelen die ze nou net weggehaald hebben![]()
![]()
geen zomercontractquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:46 schreef fs180 het volgende:
[..]
jij werkt toch bij sw? kan je niet die rail weer regelen die ze nou net weggehaald hebben![]()
![]()
eind februari .. en hoog... poederquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:16 schreef NoComment het volgende:
Of net weer een hoop pagina's doorgelezen...
Burton site ziet er weer nice uitMisschien dit jaar een boardje halen uit de uitverkoop (als er dan nog iets over is, nu ff niet na vakantie etc..) en voor het eerst eens een keer LAAT in het seizoen gaan. Heb vanaf 1 september een vaste baan dus dan is het een kwestie van een week vrij vragen
Sowieso al lekker dat ik nu elk weekend gewoon vrij ben..
Kaprun is vrij klein en is voornamelijk gletser. Dat is wel gevaarlijk om poeder te rijden enzo als het er ligt.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:48 schreef Basje_B het volgende:
Heren,
Ik ben weer opzoke naar jullie kennis.![]()
wil de week voor kerst en de week van kerst weer naar de sneeuw. Ben al beejte aan zoeken maar weet neit welk gebied ik moet. Jullie hebben vast suggesties.
1 wil beetje druk. (met kerst altijd druk das geen probleem) en wel beetje sneeuwzeker natuurlijk
Zat zelf te denken aan Mayrhofen, Kaprun, Solden....
Liever geen frankrijk. Klein en duur met kerst.
Een vriend die meegaat vind dat belangrijk.Ik niet echt. Vermaak me altijd wel prima.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:04 schreef Rnej het volgende:
[..]
aan basje;
solden is met drukke periodes goed te doen.... MAARRRRR echt fucking duur
wel een ongelooflijk fijn gebied... gletsjers, rotsen, poeder, bomen, leuk uitgaan (als je dat belangrijk vindt...)
Ik ben er vorig seizoen aan het begin van het seizoen geweest. Voor de Landes opleiding.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:37 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Een vriend die meegaat vind dat belangrijk.Ik niet echt. Vermaak me altijd wel prima.
Hoef niet perse poeder te rijden. Wel mooi meegenomen natuurijk. Iemand bekend met Kaprun?
gezinsgebiedenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:56 schreef XL het volgende:
Ik ben toch ook voor Kaprun hoor Bas. Kun je ook prima stappen, grote gletscher.
Alleen kan het er wel fucking koud zijn in December.
In dat opzicht is misschien Fiss/Serfaus beter. Dat zijn weliswaar een beetje gezinsgebieden. Wel prachtige pistes en liftvoorzieningen. Rustige offpiste (want gezinnen). Veel warmer want het ligt veel minder hoog (maar ook veel minder laag, dorp op 1200m).
Ligt dat in zelfde gebied dat Fiss?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:56 schreef XL het volgende:
Ik ben toch ook voor Kaprun hoor Bas. Kun je ook prima stappen, grote gletscher.
Alleen kan het er wel fucking koud zijn in December.
In dat opzicht is misschien Fiss/Serfaus beter. Dat zijn weliswaar een beetje gezinsgebieden. Wel prachtige pistes en liftvoorzieningen. Rustige offpiste (want gezinnen). Veel warmer want het ligt veel minder hoog (maar ook veel minder laag, dorp op 1200m).
Fiss/Serfaus is een gebied in Vorarlberg, bij Landeck.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:19 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Ligt dat in zelfde gebied dat Fiss?
Is wel beetje sneeuwzeker dan met 1200 meter?
weet je ook hoe koud het was? (gewoon interesse)quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:59 schreef Komakie het volgende:
[..]
gezinsgebieden
Meer poeder voor mij
Dat het trouwens echt fuckin koud is in december bij Kaprun heb ik aan den lijve ondervonden ja.Het was echt een paar dagen daar zo fuckin koud. Niet normaal meer. We gingen tussen de training door gewoon naar binnen toe om op te warmen.
Hoe je de kou ervaart heeft ook te maken met de omstandigheden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:59 schreef fs180 het volgende:
[..]
weet je ook hoe koud het was? (gewoon interesse)
want ik was in maart vorig jaar outdoor.. en toen was het ook een keertje -25 en dat vondt ik frisjes aan mn gezicht maar verder niet![]()
gelukkig kon je je in het restaurant opwarmenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:47 schreef Rnej het volgende:
k was in solden .. -22 windkracht 7, bewolkt, sneeuw...
dan heb je wel zo'n gay shaun white maskertje op je smoel... want sneeuwvlokjes doen dan ineens verrekte pijn
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:58 schreef Kentaro het volgende:
[..]
gelukkig kon je je in het restaurant opwarmen![]()
Dat heb ik bij de anwarter gehadquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:00 schreef eRrrrJeee het volgende:
vorig jaar zomer L2A geweest, sochtends -8 op de berg kwam je smiddags beneden was het 27graden
loop je daar in je outfit:)
maar das nog op een berg..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:24 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat heb ik bij de anwarter gehad
is idd echt te vaag. Zie je mensen in korte broek naar je kijken zo van "wat voor een debiel is dat?"
solden heeft een park, MAARRRRR t heeft daar nog wel eens flinke sneeuwval buien dus dan ligt het park er crap bij.... enzo..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:02 schreef Basje_B het volgende:
Jullie weten vast wel of Sölden een park heeft.
Solden goeide keuze?
Al die namen beginnen al aardig door elkar te lopen bij me
hehe ik ben wel eens vanaf utrecht (waar ik woon) naar Landgraaf gegaan met het OV.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:19 schreef fs180 het volgende:
[..]
maar das nog op een berg..
kun je nagaan hoe de mensen kijk al ik met board op mn rug in complete outfit op de fiets rondrij door de stad naar sw![]()
op de site van jody koenders hebben ze een filmpje van m staan.. zie je m op een strand met palmbomen in full gear + muts en goggle en board lopen.. dan zie je de mensen pas maf kijkenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:41 schreef Komakie het volgende:
[..]
hehe ik ben wel eens vanaf utrecht (waar ik woon) naar Landgraaf gegaan met het OV.
Was vorig jaar zomer ergens. Wij in ons t-shirtje over straat met een boardbag op onze rug en dan ook nog eens in nederland. Gekker moet het niet worden
Het lijkt me wel een vet ideequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:57 schreef GenesiZ het volgende:
Daar moeten foto's van gemaakt wordeneen zwikkie boarders in compleet tenue op een bankje in Utrecht oid
Als we ooit meeten in de alpen ga jij mee.... of toch tenminste je fototoestel.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:06 schreef GenesiZ het volgende:
Nee, wel met complete kleren aan, geen korte broek
Ik heb sinds een tijdje een leuke D-SLR, dus mooie foto's moet wel lukken
[afbeelding]
Als ik een middelvingersmilie had.....quote:
vet dingetjequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:06 schreef GenesiZ het volgende:
Nee, wel met complete kleren aan, geen korte broek
Ik heb sinds een tijdje een leuke D-SLR, dus mooie foto's moet wel lukken
[afbeelding]
Ik denk een dominant die kan schieten!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:25 schreef Kentaro het volgende:
wat is een dominator?
Jij had toch gewoon een normaal postuur, GenesiZ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:29 schreef GenesiZ het volgende:
Me Scuzi. Ik bedoel een Dominant, maar dan zonder Flows. Dat zijn echt rukbindingen ( duikt weg)
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:48 schreef XL het volgende:
Tjonge, zijn Kentaro en ik dan de enige die aan het burton-profiel voldoen?
Ik ben er bang voorquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:48 schreef XL het volgende:
Tjonge, zijn Kentaro en ik dan de enige die aan het burton-profiel voldoen?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:02 schreef GenesiZ het volgende:
Jongens, deze moeten jullie zien.
Echt een skieerhttp://video.google.nl/videoplay?docid=5790279959642850638
Denk het ook welquote:
heb je t liefst nog wel een t6 of een Baron ES oid onder je pootjesquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:20 schreef Komakie het volgende:
[..]
Denk het ook wel
Het is wel een beetje relatief he. Stel je voor dat je nou 200kg weegt. Wedden dat je niet op die T6 van jou kan rijden
maar welke 200kg wegende idioot gaat er nu snowboarden
Zit wat inquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:36 schreef Rnej het volgende:
[..]
heb je t liefst nog wel een t6 of een Baron ES oid onder je pootjes
daarnaast ken ik niemand die even zwaar of zwaarder is dan ik die uberhaupt nog zo "sportief" is...
de meesten die ik ken boven de 100 kilo zijn ronduit vadsig
idd, weinig souplesse ook.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:41 schreef Komakie het volgende:
[..]
Volgens mij als je boven de 100kg komt is het ook bijna onmogelijk om die fijne motoriek een beetje fatsoenlijk onder de knie te krijgen...
Niks, het was een tvp'tje !quote:
Goeie shit!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:10 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Niks, het was een tvp'tje !
Mail verstuurd naar The Hot Zone, wacht nu op antwoord
Ik ben nog steeds opzoek naar gewoon werk te doen om mijn anwärter enzo van te kunnen financieren. Pfff...tis nog best een gedoe allemaal !![]()
ik zat in een veel te duur appartement, maar t appartement zat wel naast de gondelquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:16 schreef Basje_B het volgende:
Eindelijk mooi appartement gevonden in Sölden voor 2 weken met de kerst via de plaatselijke VVV. Moet je vooruit het hele bedrag betalen. Nergens E-mail of homepage erbij.
Klotezooi weer
Weet iemand nog mooi adresje in Solden?
Ik heb enkele Rome's gereden ja, en ik heb nog steeds een Rome Machine.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:41 schreef Komakie het volgende:
[..]
Goeie shit!
Misschien worden we dan wel collega's komend seizoen
btw, ik heb me oog ook laten vallen op de Rome Flag. Wie heeft er een beetje ervaring met Rome? Volgens mij Thermo of niet???
De verhaaltjes die ik over de Flag hoor bevallen me wel. Met de kwaliteit zit het volgens mij ook wel goed. Ben alleen benieuwd hoe het rijdt. Dat is een beetje moeilijk, want dan moet ik het ergens testen. Volgens mij kun je dat eventueel wel ism de Revert in Haarlem doen. Misschien maar een keer kijken als de boards binnen zijn
Burnside ben ik ook wel eens geweest.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:51 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ik heb enkele Rome's gereden ja, en ik heb nog steeds een Rome Machine.
Ik heb ze via harry beaver getest/gereden en via burnside.
Ik blijf het een vet merk vinden
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:14 schreef Rnej het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
seriously.. een airbag missen.....![]()
Een tvp zo diep in het topicquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:33 schreef ForumGek het volgende:
TVP
[afbeelding]
Deze foto tijdje geleden gemaakt, toen er een mooie felle maan was.
[afbeelding]
Ik wilde iets posten, maar kon geen goede reden verzinnen om deze foto's te psotenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
Een tvp zo diep in het topic
terwijl je al gepost hebt
Na komend seizoen kunnen we misshien hier pics van Gerlos gaan postenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:09 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Ik wilde iets posten, maar kon geen goede reden verzinnen om deze foto's te psoten.
Hé ! Bedankt voor die youtube, nu herinner ik me er weer aan om Dropstitch te gaan downloaden !
En wil iemand nog voor mij kijken of hij MTN Lab kan kopiëren ofzo?
btw, rijden die dingen een beetje vergelijkbaar met een Burton ofzo (allemaal oud ontwerpers van Burton)quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:51 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ik heb enkele Rome's gereden ja, en ik heb nog steeds een Rome Machine.
Ik heb ze via harry beaver getest/gereden en via burnside.
Ik blijf het een vet merk vinden
Gast, laten we het hopen !quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:13 schreef Komakie het volgende:
[..]
Na komend seizoen kunnen we misshien hier pics van Gerlos gaan posten
Een 165cm board voor een 166cm meisjequote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:21 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Gast, laten we het hopen !![]()
Ik ga waarschijnlijk naar Burnside toe om mijn spullen aan te schaffen voor komende winter, mijn zus is daar vorig jaar ook geweest voor nieuwe schoenen en is toen teruggekomen met een Rome Anthem en Rome 390 bindingen.
Over het board en bindingen is ze erg te spreken, maar de vooruitgang bij haar was ook gigantisch, van een 165 board naar een 146 ofzo. (Terwijl ze zelf 1,66 is o.i.d.).
Bij burnside hebben ze half/eind september alles binnen, en mag ik de website geloven dan is dat aardig wat !
Pff, lastige vraag eigenlijk, ik heb niet echt veel burton ervaring. De Flag vond ik minder agressief te rijden dan een Devun Walsh van Forum, mijn machine rijdt ook minder agressief als mijn lib-tech.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
btw, rijden die dingen een beetje vergelijkbaar met een Burton ofzo (allemaal oud ontwerpers van Burton)
Ik vind namelijk een nitro echt heel anders rijden. Totaal niet lekker. Een K2 bijvoorbeeld wel weer, maar een Ride weer niet echt...
hmmm ok.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:29 schreef Thermo het volgende:
[..]
Pff, lastige vraag eigenlijk, ik heb niet echt veel burton ervaring. De Flag vond ik minder agressief te rijden dan een Devun Walsh van Forum, mijn machine rijdt ook minder agressief als mijn lib-tech.
Ik vind de burton boards die ik gereden heb ook allemaal redelijk defensief. dus als je het zo wil bekijken ja.
WIj hadden dit jaar in Frankrijk een chalet aan de piste, dat is ook heerlijk. Spullen aantrekken op het balkon en dan zo de piste opspringen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:44 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik zat in een veel te duur appartement, maar t appartement zat wel naast de gondel
http://www.ehrenreich-soelden.at/
t was wel fucking groot en comfortabel allemaal enzo.. dusja, als je t geld ervoor overhebt?
Ik heb een mid-wide walsh van 26quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:33 schreef Komakie het volgende:
[..]
hmmm ok.
Het is trouwens wel logisch dat een Flag minder agressief is dan een Walsch aangezien de Walsch iets van 0.7cm smaller is dan de Flag. Dus dan is het niet raar dat het minder agressief rijdt
ah ok. Dan heb ik nix gezegdquote:
nja wat ik dus merkte is dat de T6 net iets meer teruggaf dan de ES .. vandaar dat mijn keus daarop gevallen is (en de 80 euro die de t6 goedkoper was telde ook wel een beetje mee)quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:39 schreef Komakie het volgende:
[..]
ah ok. Dan heb ik nix gezegd
Aan de andere kant, ik vind die Baron ES snel zat. Hoewel die Nemesis nog ietsje lekkerder en sneller was met bochten draaien, maar er was bijna niet mee te jibben.
Ik ben zelf ook niet zo snel dus tja. Als je veel in een board kunt stoppen krijg je er uiteindelijk ook veel uit. Tenminste... bij de Baron ES. Je moet dat alleen wel (fysiek gezien) kunnen.
Je moet meer in een ES stoppen dan in een T6 om hetzelfde ervoor terug te krijgen idd. Aan de andere kant is een ES ook iets levendiger.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:41 schreef Rnej het volgende:
[..]
nja wat ik dus merkte is dat de T6 net iets meer teruggaf dan de ES .. vandaar dat mijn keus daarop gevallen is (en de 80 euro die de t6 goedkoper was telde ook wel een beetje mee)
daarnaast heb ik ook nog een tijdje over de walsh getwijfeld.... vette plank, definately
helemaal mee eens, heb ik ook nog even over gedacht, maar die nemesis is echt insane... en ook al sloop je die niet als je ermee railt, tis er vrijwel onmogelijk meequote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:55 schreef Komakie het volgende:
[..]
Je moet meer in een ES stoppen dan in een T6 om hetzelfde ervoor terug te krijgen idd. Aan de andere kant is een ES ook iets levendiger.
Maar goed, een Nemesis bijvoorbeeld is nog een hele stap sneller. Daar kan geen T6 tegenop
De eerste keer met de Nemesis was echt te ergquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:30 schreef Rnej het volgende:
[..]
helemaal mee eens, heb ik ook nog even over gedacht, maar die nemesis is echt insane... en ook al sloop je die niet als je ermee railt, tis er vrijwel onmogelijk mee
Hoe bedoel je dat die Ride niet lekker rijd?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
btw, rijden die dingen een beetje vergelijkbaar met een Burton ofzo (allemaal oud ontwerpers van Burton)
Ik vind namelijk een nitro echt heel anders rijden. Totaal niet lekker. Een K2 bijvoorbeeld wel weer, maar een Ride weer niet echt...
Zat je daar in apartement? Vind de prijs nog wel mee vallen. Heb al veel duurdere gezien.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:44 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik zat in een veel te duur appartement, maar t appartement zat wel naast de gondel
http://www.ehrenreich-soelden.at/
t was wel fucking groot en comfortabel allemaal enzo.. dusja, als je t geld ervoor overhebt?
ehhh 2/3 persoonskamer met 2 man voor 560 euro (9 nachten overnachting)quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:54 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Zat je daar in apartement? Vind de prijs nog wel mee vallen. Heb al veel duurdere gezien.
wat zat er allemaal in?
skiboxje huren anders? en anders gewoon in de achterklep steken en zo onder de voorstoelen douwen aan de achterkant....quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:35 schreef GenesiZ het volgende:
Toyota gezinsbak power !!!!!![]()
![]()
[afbeelding]
(gratis gekregen van mijn schoonouders, rijdt nog als een zonnetje met 250.000km erop)
Volgende maand komt een nieuwe Aygo binnen, daar gaan we mee proberen op wintersport te gaan, als de boarden er iig in passen.![]()
Ik ben in een Cinquecento geweestquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:35 schreef GenesiZ het volgende:
Toyota gezinsbak power !!!!!![]()
![]()
[afbeelding]
(gratis gekregen van mijn schoonouders, rijdt nog als een zonnetje met 250.000km erop)
Volgende maand komt een nieuwe Aygo binnen, daar gaan we mee proberen op wintersport te gaan, als de boarden er iig in passen.![]()
past wel.. desnoods bindingen loshalen en langs de deuren leggenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:54 schreef GenesiZ het volgende:
Een skibox is gemiddeld langer dan die Aygo. zal leuk staan.
Als het in een mini en Cinq. past, dan zal het met die aygo ook wel lukken zonder dakkoffer. We gaan met 2 personen, 2 boards, een flinke weekendtas en een cameratas. Dat moet hopenlijk wel lukken![]()
Ga jij naar Lowlands? Dan zal ik eens zorgen dat ik nog wat goedkope, alcoholische meuk mee neem. Dan kunnen we nog eens lachenquote:
Jij gaat dus toch?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:34 schreef beerke het volgende:
[..]
Ga jij naar Lowlands? Dan zal ik eens zorgen dat ik nog wat goedkope, alcoholische meuk mee neem. Dan kunnen we nog eens lachen![]()
Heb je hem al?quote:
F2 Eliminator is ook ziekquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:52 schreef Rnej het volgende:
nja ik was mijn canyon gewend, en ging toen die baron Es testen. .dat was ook ff raar in t begin...
duurde een paar runs voor ik m "voorbleef" zegmaar
F2 eliminator speelt ook met je .. zo van: " ga je vallen? .. nou? nou? BATS!"
Gewoon, ze voelen bij mij niet lekker aan.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:47 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat die Ride niet lekker rijd?
Jou gewicht is natuurlijk heel anders dan bij mij, dus karater zal wel enigzins veranderen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:41 schreef Rnej het volgende:
[..]
daarnaast heb ik ook nog een tijdje over de walsh getwijfeld.... vette plank, definately
mijn neef heeft ook een walsh.....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:20 schreef Thermo het volgende:
[..]
Jou gewicht is natuurlijk heel anders dan bij mij, dus karater zal wel enigzins veranderen.
Maar ik heb heel veel werk gehad aan mijn devun, ik heb hem te vroeg gekocht durf ik zelfs te zeggen ( 4 jaar terug ofzo ) en is echt enorm agressief om te rijden. Hoe harder je werkt op dat board hoe meer je terug krijgt, wat ik heerlijk vind.
Overigens vind ik mijn devun nog steeds 1 van de betere boarden op dit moment.
ja nja en als je ver boven de max gewichtsgrens zit hou je alles wel makkelijk in bedwangquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:59 schreef Komakie het volgende:
het is maar net wat je wilt.
De T6 draait natuurlijk vrij makkelijk aangezien hij zo licht is.
nee, nog zes weken wachten. De levertijd was 4 maandenquote:
ES iets agressieverquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:00 schreef Rnej het volgende:
[..]
ja nja en als je ver boven de max gewichtsgrens zit hou je alles wel makkelijk in bedwang
vond de baron ES ietsjes agressiever maar dat verschil was erg klein voor de rest...
Goedkope meuk uit het oostblok!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:07 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Ik had een Skoda Octavia als voorloopauto en daarvan heb ik vanmorgen de motor opgeblazen![]()
tis niet dat de t6 niet agressief is hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:08 schreef Komakie het volgende:
[..]
ES iets agressiever
hmmm dat is wel grappig dan want ik had juist verwacht dat de T6 agressiever zou zijn.
In dat geval zou ik het bij een ES houden... Ik moet wel een agressief board hebben anders kak ik in
btw, waar is je T6 icoon??? Die was veel vetter
Je iconquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:45 schreef Rnej het volgende:
[..]
tis niet dat de t6 niet agressief is hoor
denk dat de baron es net iets levendiger reageert omdat ie van hout is, maar het verschil is heel klein
en mijn icon is weer terug, wees maar nie bang![]()
nog iets minder dan 2 maanden en ik sta in kaprun op de glacierquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:58 schreef Komakie het volgende:
[..]
Je icon
Kortom, de ES jankt nog ff iets lekkerder
Ik wil dat het fuckin winter wordt. Nog 3 en een halve maand en dan ben ik eindelijk weer vrij om te gaan en te staan waar ik wil. Duurt nog zo lang...
IK kan hem niet vergelijken met een T6, maar je hebt inderdaad al snel met andere planken dat je ze veeel makkerlijk vind rijden.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:45 schreef Rnej het volgende:
[..]
mijn neef heeft ook een walsh.....
heeft de t6 getest en vond het een kutplank ... "rijdt te makkelijk"
zat ik ook zo van: .. woah, dus die walsh zal vooral lekker zijn, kan nou niet zeggen dat de T6 hard rijden nou zo makkelijk gaat... alhoewel hij voor wat ie kan vrij toegankelijk rijdt...
Forumquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:00 schreef ForumGek het volgende:
Dit zijn wel pimpy boots
[afbeelding]
Als jij in december gaat hoeft de sneeuw ook niet echt goed te zijn.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:04 schreef ForumGek het volgende:
Welke anwärter ga jij doen via Ripstar? Ik denk erover om eind november, begin december te gaan. Jij gaat in oktober dus al? Lijkt mij niet zo optimaal i.v.m. de sneeuw enzo, of valt dat wel mee?
/edit: ik zie het al, jij gaat van 13 t/m 22 oktober !![]()
Nu begin ik ook te twijfelen om dan niet te gaan, kunnen we samen rijden, of ken je al mensen die dan gaan?
Greetz![]()
met een T6 boek je toch door en over alles heenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:29 schreef Komakie het volgende:
[..]
Forum
meukmerk...
[..]
Als jij in december gaat hoeft de sneeuw ook niet echt goed te zijn.
Maar je zit toch op een gletser dus geen probleem. Je hoeft toch geen perfecte omstandigheden te hebben om die drift schwung basic goed uit te kunnen voeren?
Aangezien het er vrij hoog is en koud kan het er prima sneeuwen en ben je lekker op de sneeuw bezigquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:42 schreef ForumGek het volgende:
Er is toch al 1 van de 3 meetings geweest ? Want voordat ik in zoetermeer zit heb ik er een rit op zitten van meer dan 2 uur. En dan moet het entree van dat park er ook nog bij op. Ik wil zeker nog een keer gaan binnenkort (hoor ik iemand een FOK! Meet roepen?) !
Over die sneeuw is natuurlijk wel zo...dat moet wel kunnen. Maar voor mijn gevoel sta je dan op een stuk ijs en groeit er naast dat ijs gewoon nog gras ofzo, maar dat zal wel niet zo zijn !![]()
er is 1 meeting, en dan 3 voorbereidingstrainingen.. geen van allen zijn al geweest....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:42 schreef ForumGek het volgende:
Er is toch al 1 van de 3 meetings geweest ? Want voordat ik in zoetermeer zit heb ik er een rit op zitten van meer dan 2 uur. En dan moet het entree van dat park er ook nog bij op. Ik wil zeker nog een keer gaan binnenkort (hoor ik iemand een FOK! Meet roepen?) !
Over die sneeuw is natuurlijk wel zo...dat moet wel kunnen. Maar voor mijn gevoel sta je dan op een stuk ijs en groeit er naast dat ijs gewoon nog gras ofzo, maar dat zal wel niet zo zijn !![]()
doe je goed dan:)quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:07 schreef Kentaro het volgende:
[..]
nee, nog zes weken wachten. De levertijd was 4 maandenIk kom toevallig net bij de garage vandaan. Ik had een Skoda Octavia als voorloopauto en daarvan heb ik vanmorgen de motor opgeblazen
Maar die auto was 1 maand oud dus de leasmij was niet echt amused.
Ride kink of Forum Jibletquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:25 schreef Kentaro het volgende:
kiezen tussen wat?
Misschien moet ik me daar dan toch maar eens voor aanmelden, kan nooit kwaad dacht ik !quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:19 schreef Rnej het volgende:
[..]
er is 1 meeting, en dan 3 voorbereidingstrainingen.. geen van allen zijn al geweest....
Hey heb jij ook een mailtje gehad van de chef???quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:36 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Misschien moet ik me daar dan toch maar eens voor aanmelden, kan nooit kwaad dacht ik !
![]()
Doe waarschijnljik ook mee met de Anwarter , in oktober.. Zou eerst al afgelopen mei gaan maar die ging niet door omdat er te weinig aanmeldingen warenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:36 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Misschien moet ik me daar dan toch maar eens voor aanmelden, kan nooit kwaad dacht ik !
![]()
t inschrijfformulier op de site geprobeerd?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:27 schreef Bramvanlith het volgende:
[..]
Doe waarschijnljik ook mee met de Anwarter , in oktober.. Zou eerst al afgelopen mei gaan maar die ging niet door omdat er te weinig aanmeldingen warenHeb een mailtje verstuurd, maar nog geen reactie terug gehad, ff afwachten dus..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |