abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 augustus 2006 @ 13:45:02 #276
71115 Rnej
I walk the line
pi_40903021
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 13:08 schreef Komakie het volgende:

[..]

ES iets agressiever
hmmm dat is wel grappig dan want ik had juist verwacht dat de T6 agressiever zou zijn.
In dat geval zou ik het bij een ES houden... Ik moet wel een agressief board hebben anders kak ik in

btw, waar is je T6 icoon??? Die was veel vetter
tis niet dat de t6 niet agressief is hoor
denk dat de baron es net iets levendiger reageert omdat ie van hout is, maar het verschil is heel klein

en mijn icon is weer terug, wees maar nie bang
pi_40903235
Gaat wel snel dit, 1 deel vol in 6/7 dagen in de zomer
Fingerspitzgefühl
  donderdag 17 augustus 2006 @ 13:58:26 #278
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40903325
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 13:45 schreef Rnej het volgende:

[..]

tis niet dat de t6 niet agressief is hoor
denk dat de baron es net iets levendiger reageert omdat ie van hout is, maar het verschil is heel klein

en mijn icon is weer terug, wees maar nie bang
Je icon

Kortom, de ES jankt nog ff iets lekkerder

Ik wil dat het fuckin winter wordt. Nog 3 en een halve maand en dan ben ik eindelijk weer vrij om te gaan en te staan waar ik wil. Duurt nog zo lang...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_40903365
Dit zijn wel pimpy boots

Fingerspitzgefühl
  donderdag 17 augustus 2006 @ 14:02:45 #280
71115 Rnej
I walk the line
pi_40903428
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 13:58 schreef Komakie het volgende:

[..]

Je icon

Kortom, de ES jankt nog ff iets lekkerder

Ik wil dat het fuckin winter wordt. Nog 3 en een halve maand en dan ben ik eindelijk weer vrij om te gaan en te staan waar ik wil. Duurt nog zo lang...
nog iets minder dan 2 maanden en ik sta in kaprun op de glacier
pi_40903465
Welke anwärter ga jij doen via Ripstar? Ik denk erover om eind november, begin december te gaan. Jij gaat in oktober dus al? Lijkt mij niet zo optimaal i.v.m. de sneeuw enzo, of valt dat wel mee?

/edit: ik zie het al, jij gaat van 13 t/m 22 oktober !

Nu begin ik ook te twijfelen om dan niet te gaan, kunnen we samen rijden, of ken je al mensen die dan gaan?

Greetz
Fingerspitzgefühl
pi_40903832
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:45 schreef Rnej het volgende:

[..]

mijn neef heeft ook een walsh.....

heeft de t6 getest en vond het een kutplank ... "rijdt te makkelijk"

zat ik ook zo van: .. woah, dus die walsh zal vooral lekker zijn, kan nou niet zeggen dat de T6 hard rijden nou zo makkelijk gaat... alhoewel hij voor wat ie kan vrij toegankelijk rijdt...
IK kan hem niet vergelijken met een T6, maar je hebt inderdaad al snel met andere planken dat je ze veeel makkerlijk vind rijden.

Overigens niet erg om soms eens een cruiseplank te doen.
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  donderdag 17 augustus 2006 @ 14:29:23 #283
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40904156
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 14:00 schreef ForumGek het volgende:
Dit zijn wel pimpy boots

[afbeelding]
Forum

meukmerk...
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 14:04 schreef ForumGek het volgende:
Welke anwärter ga jij doen via Ripstar? Ik denk erover om eind november, begin december te gaan. Jij gaat in oktober dus al? Lijkt mij niet zo optimaal i.v.m. de sneeuw enzo, of valt dat wel mee?

/edit: ik zie het al, jij gaat van 13 t/m 22 oktober !

Nu begin ik ook te twijfelen om dan niet te gaan, kunnen we samen rijden, of ken je al mensen die dan gaan?

Greetz
Als jij in december gaat hoeft de sneeuw ook niet echt goed te zijn.
Maar je zit toch op een gletser dus geen probleem. Je hoeft toch geen perfecte omstandigheden te hebben om die drift schwung basic goed uit te kunnen voeren?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  donderdag 17 augustus 2006 @ 14:34:59 #284
71115 Rnej
I walk the line
pi_40904296
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 14:29 schreef Komakie het volgende:

[..]

Forum

meukmerk...
[..]

Als jij in december gaat hoeft de sneeuw ook niet echt goed te zijn.
Maar je zit toch op een gletser dus geen probleem. Je hoeft toch geen perfecte omstandigheden te hebben om die drift schwung basic goed uit te kunnen voeren?
met een T6 boek je toch door en over alles heen

maar driftschwung basic kan nog in de modder...

anyway, forumgek, ik zou met iemand gaan maar das nie doorgegaan.... heb zelf alleen geen rijbewijs ofzo hoor
(op de meeting wordt er altijd een email database aangemaakt zodat je lekker rond kan mailen voor t carpoolen enzo)
pi_40904434
Er is toch al 1 van de 3 meetings geweest ? Want voordat ik in zoetermeer zit heb ik er een rit op zitten van meer dan 2 uur. En dan moet het entree van dat park er ook nog bij op. Ik wil zeker nog een keer gaan binnenkort (hoor ik iemand een FOK! Meet roepen?) !

Over die sneeuw is natuurlijk wel zo...dat moet wel kunnen. Maar voor mijn gevoel sta je dan op een stuk ijs en groeit er naast dat ijs gewoon nog gras ofzo, maar dat zal wel niet zo zijn !
Fingerspitzgefühl
  donderdag 17 augustus 2006 @ 15:01:59 #286
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40904884
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 14:42 schreef ForumGek het volgende:
Er is toch al 1 van de 3 meetings geweest ? Want voordat ik in zoetermeer zit heb ik er een rit op zitten van meer dan 2 uur. En dan moet het entree van dat park er ook nog bij op. Ik wil zeker nog een keer gaan binnenkort (hoor ik iemand een FOK! Meet roepen?) !

Over die sneeuw is natuurlijk wel zo...dat moet wel kunnen. Maar voor mijn gevoel sta je dan op een stuk ijs en groeit er naast dat ijs gewoon nog gras ofzo, maar dat zal wel niet zo zijn !
Aangezien het er vrij hoog is en koud kan het er prima sneeuwen en ben je lekker op de sneeuw bezig
Aan de andere kant, als het een beetje dooit en er ligt weinig sneeuw, dan ben je idd op ijs bezig. Maar dat is alleen maar goed voor je techniek
pi_40906211
Nieuwe Forum jiblet:

Jiblet Ride this board 5cm shorter than your usual board Why spend half a grand on a board that you´re going to destroy? This is based on our entire team´s need for a smaller, softer jib board that you can take to the mountain. Baord feature: + Core - Lite Rail + Shape - Twin + Flex - Twin + Laminates - Bi-ax + Base - Sintered 4400

damn word nu kiezen
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
pi_40907036
kiezen tussen wat?
  donderdag 17 augustus 2006 @ 17:19:43 #289
71115 Rnej
I walk the line
pi_40908513
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 14:42 schreef ForumGek het volgende:

er is 1 meeting, en dan 3 voorbereidingstrainingen.. geen van allen zijn al geweest....
  donderdag 17 augustus 2006 @ 17:27:53 #290
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_40908725
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 13:07 schreef Kentaro het volgende:

[..]

nee, nog zes weken wachten. De levertijd was 4 maanden Ik kom toevallig net bij de garage vandaan. Ik had een Skoda Octavia als voorloopauto en daarvan heb ik vanmorgen de motor opgeblazen Maar die auto was 1 maand oud dus de leasmij was niet echt amused.
doe je goed dan:)
House muziek maakt jongeren kapot!!!
pi_40910429
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 16:25 schreef Kentaro het volgende:
kiezen tussen wat?
Ride kink of Forum Jiblet

Testdagen komen er ook weer aan
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
pi_40910470
Dan zou ik de Ride DH maar eens testen
pi_40916090
Is dit topic nou nog niet vol
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  donderdag 17 augustus 2006 @ 21:58:57 #294
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_40917421
nope:), het gaat op het moment langzaam, maar als je nog een discussie onderwerp hebt?
House muziek maakt jongeren kapot!!!
pi_40921621
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 17:19 schreef Rnej het volgende:

[..]

er is 1 meeting, en dan 3 voorbereidingstrainingen.. geen van allen zijn al geweest....
Misschien moet ik me daar dan toch maar eens voor aanmelden, kan nooit kwaad dacht ik !

Fingerspitzgefühl
  donderdag 17 augustus 2006 @ 23:58:15 #296
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_40922289
hup nog een post ertegenaan..
net bij swz geweest... alle banen zijn kutterdekut
pi_40927822
Hoezo dat? Watskebeurt?
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:04:44 #298
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40931030
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 23:36 schreef ForumGek het volgende:

[..]

Misschien moet ik me daar dan toch maar eens voor aanmelden, kan nooit kwaad dacht ik !

Hey heb jij ook een mailtje gehad van de chef???
Het zou trouwens kunnen dat alleen de leraren die de laatste jaren hebben lesgegeven dat mailtje hebben gekregen want ik zag een hoop namen die zeker niet het hele seizoen komen....
Dus niet direct in de paniek als je niets gehad hebt
pi_40931574
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 23:36 schreef ForumGek het volgende:

[..]

Doe waarschijnljik ook mee met de Anwarter , in oktober.. Zou eerst al afgelopen mei gaan maar die ging niet door omdat er te weinig aanmeldingen waren Heb een mailtje verstuurd, maar nog geen reactie terug gehad, ff afwachten dus..
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 13:25:35 #300
71115 Rnej
I walk the line
pi_40935287
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 11:27 schreef Bramvanlith het volgende:

[..]

Doe waarschijnljik ook mee met de Anwarter , in oktober.. Zou eerst al afgelopen mei gaan maar die ging niet door omdat er te weinig aanmeldingen waren Heb een mailtje verstuurd, maar nog geen reactie terug gehad, ff afwachten dus..
t inschrijfformulier op de site geprobeerd?

ze hebben t op t moment druk met de surfcamps dus voorlopig nog geen reacties denk k
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')