Zat je daar in apartement? Vind de prijs nog wel mee vallen. Heb al veel duurdere gezien.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:44 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik zat in een veel te duur appartement, maar t appartement zat wel naast de gondel
http://www.ehrenreich-soelden.at/
t was wel fucking groot en comfortabel allemaal enzo.. dusja, als je t geld ervoor overhebt?
ehhh 2/3 persoonskamer met 2 man voor 560 euro (9 nachten overnachting)quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:54 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Zat je daar in apartement? Vind de prijs nog wel mee vallen. Heb al veel duurdere gezien.
wat zat er allemaal in?
skiboxje huren anders? en anders gewoon in de achterklep steken en zo onder de voorstoelen douwen aan de achterkant....quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:35 schreef GenesiZ het volgende:
Toyota gezinsbak power !!!!!![]()
![]()
[afbeelding]
(gratis gekregen van mijn schoonouders, rijdt nog als een zonnetje met 250.000km erop)
Volgende maand komt een nieuwe Aygo binnen, daar gaan we mee proberen op wintersport te gaan, als de boarden er iig in passen.![]()
Ik ben in een Cinquecento geweestquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:35 schreef GenesiZ het volgende:
Toyota gezinsbak power !!!!!![]()
![]()
[afbeelding]
(gratis gekregen van mijn schoonouders, rijdt nog als een zonnetje met 250.000km erop)
Volgende maand komt een nieuwe Aygo binnen, daar gaan we mee proberen op wintersport te gaan, als de boarden er iig in passen.![]()
past wel.. desnoods bindingen loshalen en langs de deuren leggenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:54 schreef GenesiZ het volgende:
Een skibox is gemiddeld langer dan die Aygo. zal leuk staan.
Als het in een mini en Cinq. past, dan zal het met die aygo ook wel lukken zonder dakkoffer. We gaan met 2 personen, 2 boards, een flinke weekendtas en een cameratas. Dat moet hopenlijk wel lukken![]()
Ga jij naar Lowlands? Dan zal ik eens zorgen dat ik nog wat goedkope, alcoholische meuk mee neem. Dan kunnen we nog eens lachenquote:
Jij gaat dus toch?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:34 schreef beerke het volgende:
[..]
Ga jij naar Lowlands? Dan zal ik eens zorgen dat ik nog wat goedkope, alcoholische meuk mee neem. Dan kunnen we nog eens lachen![]()
Heb je hem al?quote:
F2 Eliminator is ook ziekquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:52 schreef Rnej het volgende:
nja ik was mijn canyon gewend, en ging toen die baron Es testen. .dat was ook ff raar in t begin...
duurde een paar runs voor ik m "voorbleef" zegmaar
F2 eliminator speelt ook met je .. zo van: " ga je vallen? .. nou? nou? BATS!"
Gewoon, ze voelen bij mij niet lekker aan.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:47 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat die Ride niet lekker rijd?
Jou gewicht is natuurlijk heel anders dan bij mij, dus karater zal wel enigzins veranderen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:41 schreef Rnej het volgende:
[..]
daarnaast heb ik ook nog een tijdje over de walsh getwijfeld.... vette plank, definately
mijn neef heeft ook een walsh.....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:20 schreef Thermo het volgende:
[..]
Jou gewicht is natuurlijk heel anders dan bij mij, dus karater zal wel enigzins veranderen.
Maar ik heb heel veel werk gehad aan mijn devun, ik heb hem te vroeg gekocht durf ik zelfs te zeggen ( 4 jaar terug ofzo ) en is echt enorm agressief om te rijden. Hoe harder je werkt op dat board hoe meer je terug krijgt, wat ik heerlijk vind.
Overigens vind ik mijn devun nog steeds 1 van de betere boarden op dit moment.
ja nja en als je ver boven de max gewichtsgrens zit hou je alles wel makkelijk in bedwangquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:59 schreef Komakie het volgende:
het is maar net wat je wilt.
De T6 draait natuurlijk vrij makkelijk aangezien hij zo licht is.
nee, nog zes weken wachten. De levertijd was 4 maandenquote:
ES iets agressieverquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:00 schreef Rnej het volgende:
[..]
ja nja en als je ver boven de max gewichtsgrens zit hou je alles wel makkelijk in bedwang
vond de baron ES ietsjes agressiever maar dat verschil was erg klein voor de rest...
Goedkope meuk uit het oostblok!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:07 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Ik had een Skoda Octavia als voorloopauto en daarvan heb ik vanmorgen de motor opgeblazen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |