abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 augustus 2006 @ 19:54:56 #251
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_40877849
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 11:44 schreef Rnej het volgende:

[..]

ik zat in een veel te duur appartement, maar t appartement zat wel naast de gondel

http://www.ehrenreich-soelden.at/

t was wel fucking groot en comfortabel allemaal enzo.. dusja, als je t geld ervoor overhebt?
Zat je daar in apartement? Vind de prijs nog wel mee vallen. Heb al veel duurdere gezien.
wat zat er allemaal in?
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  woensdag 16 augustus 2006 @ 20:06:50 #252
71115 Rnej
I walk the line
pi_40878224
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 19:54 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Zat je daar in apartement? Vind de prijs nog wel mee vallen. Heb al veel duurdere gezien.
wat zat er allemaal in?
ehhh 2/3 persoonskamer met 2 man voor 560 euro (9 nachten overnachting)

hadden woonkamertje met zithoek en tv, aparte slaapkamer met een huge 2persoonsbed, flinke badkamer met ligbad, en een goed uitgeruste keuken.. gok alles bij mekaar iets van 35 -40 m2

ohja en een flink balkon en letterlijk 50 meter van de gondel vandaan

enne, niet onbelangrijk, een garage voor de boards (op slot enzo ) en schoenwarmers om je schoenen 's nachts aan op te hangen (uberfijn, warme schoentjes aantrekken 's ochtends)

en een ruimte met strijkijzer enzo waar je dus kon waxen
  woensdag 16 augustus 2006 @ 21:08:15 #253
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_40880373
Relax appartement dan 8)

Binnekort al beginnen met inkopen voor het nieuwe seizoen zal voorlopig nog niet kunnen vrees ik trouwens, saldo begint al aardig terug te lopen plus dat ik pas eind september mijn eerste loon krijg en het dus tot dan moet uitzingen met wat ik nog heb... Dat is gelukkig nog wel wat, maar na LowLands, een kutdingetje aan m'n auto (zorgen dat m'n achterwielen de spatborden niet meer raken, bijna ¤110 ) zal ik al moeite krijgen vrees ik met de eerste maand door te komen

Gelukkig zal het daarna wel snel goedkomen, vrij weinig kosten want blijf lekker op m'n kamertje van ¤270 per maand zitten
Life's like music, get the rhythm..
  woensdag 16 augustus 2006 @ 21:19:05 #254
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_40880852
Whehehe.... Lancia.... vragen om problemen....
kut Italiaanse auto's
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 16 augustus 2006 @ 21:36:49 #255
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_40881600
Neh, het is die aarzige nederlander die de auto voor mij heeft gehad, die er blijkbaar persé velgen onder wilde hebben die eigenlijk niet passen, waardoor de achterste velgen meer naar buiten staan dan eigenlijk handig is. Bij ver inveren raakt er het een en ander namelijk Of eigenlijk het een het ander, aanvaringkje band - binnenkant spatbord..

Volgende keer koop ik wel een jap, goed? Eigenlijk nog altijd spijt dat ik (een tijd geleden..) naast een dafje gegrepen heb, zou ook geinig geweest zijn
Life's like music, get the rhythm..
pi_40885086
BMW
pi_40887401
Toyota gezinsbak power !!!!!

(gratis gekregen van mijn schoonouders , rijdt nog als een zonnetje met 250.000km erop)

Volgende maand komt een nieuwe Aygo binnen, daar gaan we mee proberen op wintersport te gaan, als de boarden er iig in passen.
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  woensdag 16 augustus 2006 @ 23:38:09 #258
71115 Rnej
I walk the line
pi_40887500
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 23:35 schreef GenesiZ het volgende:

[afbeelding]

(gratis gekregen van mijn schoonouders , rijdt nog als een zonnetje met 250.000km erop)

Volgende maand komt een nieuwe Aygo binnen, daar gaan we mee proberen op wintersport te gaan, als de boarden er iig in passen.
skiboxje huren anders? en anders gewoon in de achterklep steken en zo onder de voorstoelen douwen aan de achterkant....

ik pas met 2 anderen + 3 snowboards en bepakking in een mini... dus dan moet dat ook wel lukken
  woensdag 16 augustus 2006 @ 23:38:53 #259
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_40887532
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 23:35 schreef GenesiZ het volgende:

[afbeelding]

Ik ben in een Cinquecento geweest
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_40888129
Een skibox is gemiddeld langer dan die Aygo . zal leuk staan.

Als het in een mini en Cinq. past, dan zal het met die aygo ook wel lukken zonder dakkoffer. We gaan met 2 personen, 2 boards, een flinke weekendtas en een cameratas. Dat moet hopenlijk wel lukken
  donderdag 17 augustus 2006 @ 00:06:05 #261
71115 Rnej
I walk the line
pi_40888551
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 23:54 schreef GenesiZ het volgende:
Een skibox is gemiddeld langer dan die Aygo . zal leuk staan.

Als het in een mini en Cinq. past, dan zal het met die aygo ook wel lukken zonder dakkoffer. We gaan met 2 personen, 2 boards, een flinke weekendtas en een cameratas. Dat moet hopenlijk wel lukken
past wel.. desnoods bindingen loshalen en langs de deuren leggen
pi_40889543
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 21:08 schreef NoComment het volgende:

...maar na LowLands...
Ga jij naar Lowlands? Dan zal ik eens zorgen dat ik nog wat goedkope, alcoholische meuk mee neem. Dan kunnen we nog eens lachen
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
pi_40894871
Neem ook maar gelijk een grote regenjas mee, want het wordt kloteweer.

http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
  donderdag 17 augustus 2006 @ 09:46:14 #264
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_40895809
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 00:34 schreef beerke het volgende:

[..]

Ga jij naar Lowlands? Dan zal ik eens zorgen dat ik nog wat goedkope, alcoholische meuk mee neem. Dan kunnen we nog eens lachen
Jij gaat dus toch?
Damn, wie is er dan nog voor Mart Rock beschikbaar?
pi_40897237
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 22:48 schreef Kentaro het volgende:
BMW
Heb je hem al?
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  donderdag 17 augustus 2006 @ 10:48:35 #266
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40897332
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 18:52 schreef Rnej het volgende:
nja ik was mijn canyon gewend, en ging toen die baron Es testen. .dat was ook ff raar in t begin...

duurde een paar runs voor ik m "voorbleef" zegmaar

F2 eliminator speelt ook met je .. zo van: " ga je vallen? .. nou? nou? BATS!"
F2 Eliminator is ook ziek
Maar dat is echt een te vet board om op te carven en echt heel hard te rijden. Wordt ook ziekelijk veel gebruikt bij Boardercross.
Jammer dat ik besloten heb om geen Boardercross te gaan rijden (was vorig jaar ff sprake van) want anders had ik wel zo'n ding willen hebben
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 17 augustus 2006 @ 10:49:54 #267
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40897371
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 19:47 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat die Ride niet lekker rijd?
Gewoon, ze voelen bij mij niet lekker aan.
Het is hetzelfde bij Nitro. Die boards vind ik ook niet lekker rijden. Het is gewoon een bepaalde insteek denk ik.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_40898327
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 16:41 schreef Rnej het volgende:

[..]

daarnaast heb ik ook nog een tijdje over de walsh getwijfeld.... vette plank, definately
Jou gewicht is natuurlijk heel anders dan bij mij, dus karater zal wel enigzins veranderen.

Maar ik heb heel veel werk gehad aan mijn devun, ik heb hem te vroeg gekocht durf ik zelfs te zeggen ( 4 jaar terug ofzo ) en is echt enorm agressief om te rijden. Hoe harder je werkt op dat board hoe meer je terug krijgt, wat ik heerlijk vind.

Overigens vind ik mijn devun nog steeds 1 van de betere boarden op dit moment.
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  donderdag 17 augustus 2006 @ 11:45:47 #269
71115 Rnej
I walk the line
pi_40899068
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:20 schreef Thermo het volgende:

[..]

Jou gewicht is natuurlijk heel anders dan bij mij, dus karater zal wel enigzins veranderen.

Maar ik heb heel veel werk gehad aan mijn devun, ik heb hem te vroeg gekocht durf ik zelfs te zeggen ( 4 jaar terug ofzo ) en is echt enorm agressief om te rijden. Hoe harder je werkt op dat board hoe meer je terug krijgt, wat ik heerlijk vind.

Overigens vind ik mijn devun nog steeds 1 van de betere boarden op dit moment.
mijn neef heeft ook een walsh.....

heeft de t6 getest en vond het een kutplank ... "rijdt te makkelijk"

zat ik ook zo van: .. woah, dus die walsh zal vooral lekker zijn, kan nou niet zeggen dat de T6 hard rijden nou zo makkelijk gaat... alhoewel hij voor wat ie kan vrij toegankelijk rijdt...
  donderdag 17 augustus 2006 @ 11:59:29 #270
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40899562
het is maar net wat je wilt.
De T6 draait natuurlijk vrij makkelijk aangezien hij zo licht is.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 12:00:34 #271
71115 Rnej
I walk the line
pi_40899609
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:59 schreef Komakie het volgende:
het is maar net wat je wilt.
De T6 draait natuurlijk vrij makkelijk aangezien hij zo licht is.
ja nja en als je ver boven de max gewichtsgrens zit hou je alles wel makkelijk in bedwang

vond de baron ES ietsjes agressiever maar dat verschil was erg klein voor de rest...
pi_40901790
Wat een schijt User Icon heb je trouwens René !

Fingerspitzgefühl
pi_40901867
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 10:45 schreef Thermo het volgende:

[..]

Heb je hem al?
nee, nog zes weken wachten. De levertijd was 4 maanden Ik kom toevallig net bij de garage vandaan. Ik had een Skoda Octavia als voorloopauto en daarvan heb ik vanmorgen de motor opgeblazen Maar die auto was 1 maand oud dus de leasmij was niet echt amused.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 13:08:59 #274
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40901924
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 12:00 schreef Rnej het volgende:

[..]

ja nja en als je ver boven de max gewichtsgrens zit hou je alles wel makkelijk in bedwang

vond de baron ES ietsjes agressiever maar dat verschil was erg klein voor de rest...
ES iets agressiever
hmmm dat is wel grappig dan want ik had juist verwacht dat de T6 agressiever zou zijn.
In dat geval zou ik het bij een ES houden... Ik moet wel een agressief board hebben anders kak ik in

btw, waar is je T6 icoon??? Die was veel vetter
  donderdag 17 augustus 2006 @ 13:13:25 #275
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_40902063
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 13:07 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Ik had een Skoda Octavia als voorloopauto en daarvan heb ik vanmorgen de motor opgeblazen
Goedkope meuk uit het oostblok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')