Goeie shit!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:10 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Niks, het was een tvp'tje !
Mail verstuurd naar The Hot Zone, wacht nu op antwoord
Ik ben nog steeds opzoek naar gewoon werk te doen om mijn anwärter enzo van te kunnen financieren. Pfff...tis nog best een gedoe allemaal !![]()
ik zat in een veel te duur appartement, maar t appartement zat wel naast de gondelquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:16 schreef Basje_B het volgende:
Eindelijk mooi appartement gevonden in Sölden voor 2 weken met de kerst via de plaatselijke VVV. Moet je vooruit het hele bedrag betalen. Nergens E-mail of homepage erbij.
Klotezooi weer
Weet iemand nog mooi adresje in Solden?
Ik heb enkele Rome's gereden ja, en ik heb nog steeds een Rome Machine.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:41 schreef Komakie het volgende:
[..]
Goeie shit!
Misschien worden we dan wel collega's komend seizoen
btw, ik heb me oog ook laten vallen op de Rome Flag. Wie heeft er een beetje ervaring met Rome? Volgens mij Thermo of niet???
De verhaaltjes die ik over de Flag hoor bevallen me wel. Met de kwaliteit zit het volgens mij ook wel goed. Ben alleen benieuwd hoe het rijdt. Dat is een beetje moeilijk, want dan moet ik het ergens testen. Volgens mij kun je dat eventueel wel ism de Revert in Haarlem doen. Misschien maar een keer kijken als de boards binnen zijn
Burnside ben ik ook wel eens geweest.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:51 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ik heb enkele Rome's gereden ja, en ik heb nog steeds een Rome Machine.
Ik heb ze via harry beaver getest/gereden en via burnside.
Ik blijf het een vet merk vinden
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:14 schreef Rnej het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
seriously.. een airbag missen.....![]()
Een tvp zo diep in het topicquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:33 schreef ForumGek het volgende:
TVP
[afbeelding]
Deze foto tijdje geleden gemaakt, toen er een mooie felle maan was.
[afbeelding]
Ik wilde iets posten, maar kon geen goede reden verzinnen om deze foto's te psotenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
Een tvp zo diep in het topic
terwijl je al gepost hebt
Na komend seizoen kunnen we misshien hier pics van Gerlos gaan postenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:09 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Ik wilde iets posten, maar kon geen goede reden verzinnen om deze foto's te psoten.
Hé ! Bedankt voor die youtube, nu herinner ik me er weer aan om Dropstitch te gaan downloaden !
En wil iemand nog voor mij kijken of hij MTN Lab kan kopiëren ofzo?
btw, rijden die dingen een beetje vergelijkbaar met een Burton ofzo (allemaal oud ontwerpers van Burton)quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:51 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ik heb enkele Rome's gereden ja, en ik heb nog steeds een Rome Machine.
Ik heb ze via harry beaver getest/gereden en via burnside.
Ik blijf het een vet merk vinden
Gast, laten we het hopen !quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:13 schreef Komakie het volgende:
[..]
Na komend seizoen kunnen we misshien hier pics van Gerlos gaan posten
Een 165cm board voor een 166cm meisjequote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:21 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Gast, laten we het hopen !![]()
Ik ga waarschijnlijk naar Burnside toe om mijn spullen aan te schaffen voor komende winter, mijn zus is daar vorig jaar ook geweest voor nieuwe schoenen en is toen teruggekomen met een Rome Anthem en Rome 390 bindingen.
Over het board en bindingen is ze erg te spreken, maar de vooruitgang bij haar was ook gigantisch, van een 165 board naar een 146 ofzo. (Terwijl ze zelf 1,66 is o.i.d.).
Bij burnside hebben ze half/eind september alles binnen, en mag ik de website geloven dan is dat aardig wat !
Pff, lastige vraag eigenlijk, ik heb niet echt veel burton ervaring. De Flag vond ik minder agressief te rijden dan een Devun Walsh van Forum, mijn machine rijdt ook minder agressief als mijn lib-tech.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
btw, rijden die dingen een beetje vergelijkbaar met een Burton ofzo (allemaal oud ontwerpers van Burton)
Ik vind namelijk een nitro echt heel anders rijden. Totaal niet lekker. Een K2 bijvoorbeeld wel weer, maar een Ride weer niet echt...
hmmm ok.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:29 schreef Thermo het volgende:
[..]
Pff, lastige vraag eigenlijk, ik heb niet echt veel burton ervaring. De Flag vond ik minder agressief te rijden dan een Devun Walsh van Forum, mijn machine rijdt ook minder agressief als mijn lib-tech.
Ik vind de burton boards die ik gereden heb ook allemaal redelijk defensief. dus als je het zo wil bekijken ja.
WIj hadden dit jaar in Frankrijk een chalet aan de piste, dat is ook heerlijk. Spullen aantrekken op het balkon en dan zo de piste opspringen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:44 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik zat in een veel te duur appartement, maar t appartement zat wel naast de gondel
http://www.ehrenreich-soelden.at/
t was wel fucking groot en comfortabel allemaal enzo.. dusja, als je t geld ervoor overhebt?
Ik heb een mid-wide walsh van 26quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:33 schreef Komakie het volgende:
[..]
hmmm ok.
Het is trouwens wel logisch dat een Flag minder agressief is dan een Walsch aangezien de Walsch iets van 0.7cm smaller is dan de Flag. Dus dan is het niet raar dat het minder agressief rijdt
ah ok. Dan heb ik nix gezegdquote:
nja wat ik dus merkte is dat de T6 net iets meer teruggaf dan de ES .. vandaar dat mijn keus daarop gevallen is (en de 80 euro die de t6 goedkoper was telde ook wel een beetje mee)quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:39 schreef Komakie het volgende:
[..]
ah ok. Dan heb ik nix gezegd
Aan de andere kant, ik vind die Baron ES snel zat. Hoewel die Nemesis nog ietsje lekkerder en sneller was met bochten draaien, maar er was bijna niet mee te jibben.
Ik ben zelf ook niet zo snel dus tja. Als je veel in een board kunt stoppen krijg je er uiteindelijk ook veel uit. Tenminste... bij de Baron ES. Je moet dat alleen wel (fysiek gezien) kunnen.
Je moet meer in een ES stoppen dan in een T6 om hetzelfde ervoor terug te krijgen idd. Aan de andere kant is een ES ook iets levendiger.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:41 schreef Rnej het volgende:
[..]
nja wat ik dus merkte is dat de T6 net iets meer teruggaf dan de ES .. vandaar dat mijn keus daarop gevallen is (en de 80 euro die de t6 goedkoper was telde ook wel een beetje mee)
daarnaast heb ik ook nog een tijdje over de walsh getwijfeld.... vette plank, definately
helemaal mee eens, heb ik ook nog even over gedacht, maar die nemesis is echt insane... en ook al sloop je die niet als je ermee railt, tis er vrijwel onmogelijk meequote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:55 schreef Komakie het volgende:
[..]
Je moet meer in een ES stoppen dan in een T6 om hetzelfde ervoor terug te krijgen idd. Aan de andere kant is een ES ook iets levendiger.
Maar goed, een Nemesis bijvoorbeeld is nog een hele stap sneller. Daar kan geen T6 tegenop
De eerste keer met de Nemesis was echt te ergquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:30 schreef Rnej het volgende:
[..]
helemaal mee eens, heb ik ook nog even over gedacht, maar die nemesis is echt insane... en ook al sloop je die niet als je ermee railt, tis er vrijwel onmogelijk mee
Hoe bedoel je dat die Ride niet lekker rijd?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
btw, rijden die dingen een beetje vergelijkbaar met een Burton ofzo (allemaal oud ontwerpers van Burton)
Ik vind namelijk een nitro echt heel anders rijden. Totaal niet lekker. Een K2 bijvoorbeeld wel weer, maar een Ride weer niet echt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |