abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 augustus 2006 @ 11:16:44 #226
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_40860896
Eindelijk mooi appartement gevonden in Sölden voor 2 weken met de kerst via de plaatselijke VVV. Moet je vooruit het hele bedrag betalen. Nergens E-mail of homepage erbij.
Klotezooi weer

Weet iemand nog mooi adresje in Solden?
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  woensdag 16 augustus 2006 @ 11:41:23 #227
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40861740
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 10:10 schreef ForumGek het volgende:

[..]

Niks, het was een tvp'tje !

Mail verstuurd naar The Hot Zone, wacht nu op antwoord

Ik ben nog steeds opzoek naar gewoon werk te doen om mijn anwärter enzo van te kunnen financieren. Pfff...tis nog best een gedoe allemaal !
Goeie shit!
Misschien worden we dan wel collega's komend seizoen

btw, ik heb me oog ook laten vallen op de Rome Flag. Wie heeft er een beetje ervaring met Rome? Volgens mij Thermo of niet???

De verhaaltjes die ik over de Flag hoor bevallen me wel. Met de kwaliteit zit het volgens mij ook wel goed. Ben alleen benieuwd hoe het rijdt. Dat is een beetje moeilijk, want dan moet ik het ergens testen. Volgens mij kun je dat eventueel wel ism de Revert in Haarlem doen. Misschien maar een keer kijken als de boards binnen zijn
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 16 augustus 2006 @ 11:44:01 #228
71115 Rnej
I walk the line
pi_40861822
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 11:16 schreef Basje_B het volgende:
Eindelijk mooi appartement gevonden in Sölden voor 2 weken met de kerst via de plaatselijke VVV. Moet je vooruit het hele bedrag betalen. Nergens E-mail of homepage erbij.
Klotezooi weer

Weet iemand nog mooi adresje in Solden?
ik zat in een veel te duur appartement, maar t appartement zat wel naast de gondel

http://www.ehrenreich-soelden.at/

t was wel fucking groot en comfortabel allemaal enzo.. dusja, als je t geld ervoor overhebt?
pi_40862038
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 11:41 schreef Komakie het volgende:

[..]

Goeie shit!
Misschien worden we dan wel collega's komend seizoen

btw, ik heb me oog ook laten vallen op de Rome Flag. Wie heeft er een beetje ervaring met Rome? Volgens mij Thermo of niet???

De verhaaltjes die ik over de Flag hoor bevallen me wel. Met de kwaliteit zit het volgens mij ook wel goed. Ben alleen benieuwd hoe het rijdt. Dat is een beetje moeilijk, want dan moet ik het ergens testen. Volgens mij kun je dat eventueel wel ism de Revert in Haarlem doen. Misschien maar een keer kijken als de boards binnen zijn
Ik heb enkele Rome's gereden ja, en ik heb nog steeds een Rome Machine.
Ik heb ze via harry beaver getest/gereden en via burnside.
Ik blijf het een vet merk vinden
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  woensdag 16 augustus 2006 @ 12:04:27 #230
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40862483
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 11:51 schreef Thermo het volgende:

[..]

Burnside ben ik ook wel eens geweest.
Best aparte shop maar op zich best leuk. Alleen het is een beetje ver uit de buurt bij een sneeuwbaan (Deventer)
Ik zal wel een keer naar Revert bellen als bij hun de spullen binnen zijn. Ik ken nog meer mensen die daar hun spullen gehaald hebben en eerst getest dus dat moet dan wel goed zitten
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_40865427
TVP

Deze foto tijdje geleden gemaakt, toen er een mooie felle maan was.

Fingerspitzgefühl
  woensdag 16 augustus 2006 @ 13:38:50 #232
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_40865588
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 00:14 schreef Rnej het volgende:

[..]

seriously.. een airbag missen.....
vooral het op je bek gaan voordat je al in de lucht zit
  woensdag 16 augustus 2006 @ 13:43:51 #233
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40865762
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:33 schreef ForumGek het volgende:
TVP

[afbeelding]

Deze foto tijdje geleden gemaakt, toen er een mooie felle maan was.

[afbeelding]
Een tvp zo diep in het topic
terwijl je al gepost hebt
  woensdag 16 augustus 2006 @ 13:44:15 #234
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40865781
YouTube roelt trouwens wel als je nix te doen hebt op je werk.
btje snowboardvideotjes kijken
pi_40866664
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:43 schreef Komakie het volgende:

[..]

Een tvp zo diep in het topic
terwijl je al gepost hebt
Ik wilde iets posten, maar kon geen goede reden verzinnen om deze foto's te psoten .

Hé ! Bedankt voor die youtube, nu herinner ik me er weer aan om Dropstitch te gaan downloaden !

En wil iemand nog voor mij kijken of hij MTN Lab kan kopiëren ofzo?
Fingerspitzgefühl
  woensdag 16 augustus 2006 @ 14:13:32 #236
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40866803
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:09 schreef ForumGek het volgende:

[..]

Ik wilde iets posten, maar kon geen goede reden verzinnen om deze foto's te psoten .

Hé ! Bedankt voor die youtube, nu herinner ik me er weer aan om Dropstitch te gaan downloaden !

En wil iemand nog voor mij kijken of hij MTN Lab kan kopiëren ofzo?
Na komend seizoen kunnen we misshien hier pics van Gerlos gaan posten
  woensdag 16 augustus 2006 @ 14:17:21 #237
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40866948
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 11:51 schreef Thermo het volgende:

[..]

btw, rijden die dingen een beetje vergelijkbaar met een Burton ofzo (allemaal oud ontwerpers van Burton)
Ik vind namelijk een nitro echt heel anders rijden. Totaal niet lekker. Een K2 bijvoorbeeld wel weer, maar een Ride weer niet echt...
pi_40867072
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:13 schreef Komakie het volgende:

[..]

Na komend seizoen kunnen we misshien hier pics van Gerlos gaan posten
Gast, laten we het hopen !

Ik ga waarschijnlijk naar Burnside toe om mijn spullen aan te schaffen voor komende winter, mijn zus is daar vorig jaar ook geweest voor nieuwe schoenen en is toen teruggekomen met een Rome Anthem en Rome 390 bindingen.

Over het board en bindingen is ze erg te spreken, maar de vooruitgang bij haar was ook gigantisch, van een 165 board naar een 146 ofzo. (Terwijl ze zelf 1,66 is o.i.d.).

Bij burnside hebben ze half/eind september alles binnen, en mag ik de website geloven dan is dat aardig wat !
Fingerspitzgefühl
  woensdag 16 augustus 2006 @ 14:27:09 #239
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40867321
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:21 schreef ForumGek het volgende:

[..]

Gast, laten we het hopen !

Ik ga waarschijnlijk naar Burnside toe om mijn spullen aan te schaffen voor komende winter, mijn zus is daar vorig jaar ook geweest voor nieuwe schoenen en is toen teruggekomen met een Rome Anthem en Rome 390 bindingen.

Over het board en bindingen is ze erg te spreken, maar de vooruitgang bij haar was ook gigantisch, van een 165 board naar een 146 ofzo. (Terwijl ze zelf 1,66 is o.i.d.).

Bij burnside hebben ze half/eind september alles binnen, en mag ik de website geloven dan is dat aardig wat !
Een 165cm board voor een 166cm meisje
ze weet wel gelijk wat voor board ze koopt. topmodel van Rome
pi_40867404
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:17 schreef Komakie het volgende:

[..]

btw, rijden die dingen een beetje vergelijkbaar met een Burton ofzo (allemaal oud ontwerpers van Burton)
Ik vind namelijk een nitro echt heel anders rijden. Totaal niet lekker. Een K2 bijvoorbeeld wel weer, maar een Ride weer niet echt...
Pff, lastige vraag eigenlijk, ik heb niet echt veel burton ervaring. De Flag vond ik minder agressief te rijden dan een Devun Walsh van Forum, mijn machine rijdt ook minder agressief als mijn lib-tech.

Ik vind de burton boards die ik gereden heb ook allemaal redelijk defensief. dus als je het zo wil bekijken ja.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 14:33:55 #241
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40867567
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:29 schreef Thermo het volgende:

[..]

Pff, lastige vraag eigenlijk, ik heb niet echt veel burton ervaring. De Flag vond ik minder agressief te rijden dan een Devun Walsh van Forum, mijn machine rijdt ook minder agressief als mijn lib-tech.

Ik vind de burton boards die ik gereden heb ook allemaal redelijk defensief. dus als je het zo wil bekijken ja.
hmmm ok.
Het is trouwens wel logisch dat een Flag minder agressief is dan een Walsch aangezien de Walsch iets van 0.7cm smaller is dan de Flag. Dus dan is het niet raar dat het minder agressief rijdt

Maar goed, mijn Baron ES is ook niet echt super agressief ofzo. Wel redelijk snel, maar niet zo snel als bijvoorbeeld mijn K2 Nemesis was. Maar de Baron ES had andere eigenschappen die ik belangrijker vond
pi_40869203
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 11:44 schreef Rnej het volgende:

[..]

ik zat in een veel te duur appartement, maar t appartement zat wel naast de gondel

http://www.ehrenreich-soelden.at/

t was wel fucking groot en comfortabel allemaal enzo.. dusja, als je t geld ervoor overhebt?
WIj hadden dit jaar in Frankrijk een chalet aan de piste, dat is ook heerlijk. Spullen aantrekken op het balkon en dan zo de piste opspringen.

We gaan begin 2007 proberen een last-minute te krijgen naar Westendorf. Dat vind ik persoonlijk ook een erg leuk gebied. Niet groot, maar wel leuke piste's.
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_40870388
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:33 schreef Komakie het volgende:

[..]

hmmm ok.
Het is trouwens wel logisch dat een Flag minder agressief is dan een Walsch aangezien de Walsch iets van 0.7cm smaller is dan de Flag. Dus dan is het niet raar dat het minder agressief rijdt
Ik heb een mid-wide walsh van 26
  woensdag 16 augustus 2006 @ 16:39:23 #244
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40871987
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 15:49 schreef Thermo het volgende:

[..]

Ik heb een mid-wide walsh van 26
ah ok. Dan heb ik nix gezegd

Aan de andere kant, ik vind die Baron ES snel zat. Hoewel die Nemesis nog ietsje lekkerder en sneller was met bochten draaien, maar er was bijna niet mee te jibben.
Ik ben zelf ook niet zo snel dus tja. Als je veel in een board kunt stoppen krijg je er uiteindelijk ook veel uit. Tenminste... bij de Baron ES. Je moet dat alleen wel (fysiek gezien) kunnen.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 16:41:08 #245
71115 Rnej
I walk the line
pi_40872056
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 16:39 schreef Komakie het volgende:

[..]

ah ok. Dan heb ik nix gezegd

Aan de andere kant, ik vind die Baron ES snel zat. Hoewel die Nemesis nog ietsje lekkerder en sneller was met bochten draaien, maar er was bijna niet mee te jibben.
Ik ben zelf ook niet zo snel dus tja. Als je veel in een board kunt stoppen krijg je er uiteindelijk ook veel uit. Tenminste... bij de Baron ES. Je moet dat alleen wel (fysiek gezien) kunnen.
nja wat ik dus merkte is dat de T6 net iets meer teruggaf dan de ES .. vandaar dat mijn keus daarop gevallen is (en de 80 euro die de t6 goedkoper was telde ook wel een beetje mee)

daarnaast heb ik ook nog een tijdje over de walsh getwijfeld.... vette plank, definately
  woensdag 16 augustus 2006 @ 16:55:48 #246
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40872580
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 16:41 schreef Rnej het volgende:

[..]

nja wat ik dus merkte is dat de T6 net iets meer teruggaf dan de ES .. vandaar dat mijn keus daarop gevallen is (en de 80 euro die de t6 goedkoper was telde ook wel een beetje mee)

daarnaast heb ik ook nog een tijdje over de walsh getwijfeld.... vette plank, definately
Je moet meer in een ES stoppen dan in een T6 om hetzelfde ervoor terug te krijgen idd. Aan de andere kant is een ES ook iets levendiger.

Maar goed, een Nemesis bijvoorbeeld is nog een hele stap sneller. Daar kan geen T6 tegenop
  woensdag 16 augustus 2006 @ 17:30:07 #247
71115 Rnej
I walk the line
pi_40873673
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 16:55 schreef Komakie het volgende:

[..]

Je moet meer in een ES stoppen dan in een T6 om hetzelfde ervoor terug te krijgen idd. Aan de andere kant is een ES ook iets levendiger.

Maar goed, een Nemesis bijvoorbeeld is nog een hele stap sneller. Daar kan geen T6 tegenop
helemaal mee eens, heb ik ook nog even over gedacht, maar die nemesis is echt insane... en ook al sloop je die niet als je ermee railt, tis er vrijwel onmogelijk mee
  woensdag 16 augustus 2006 @ 18:23:00 #248
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40875189
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 17:30 schreef Rnej het volgende:

[..]

helemaal mee eens, heb ik ook nog even over gedacht, maar die nemesis is echt insane... en ook al sloop je die niet als je ermee railt, tis er vrijwel onmogelijk mee
De eerste keer met de Nemesis was echt te erg
Ik had net me anwarter gehaald en was met een stel gasten van de opleiding gaan boarden in Zoetermeer. ik had net die Nemesis en ik stond wel bekend als een goeie boarder zeg maar (ik had een 1 voor eigen kunnen. En dat is het hoogst haalbare )
Ipv dat ik er met het board er vandoor ging, ging het board er met mij vandoor
Ik kon de bochten bijna niet meer bijhouden hahaha
Het blijft jammer van de matige freestyle eigenschappen...
  woensdag 16 augustus 2006 @ 18:52:11 #249
71115 Rnej
I walk the line
pi_40876001
nja ik was mijn canyon gewend, en ging toen die baron Es testen. .dat was ook ff raar in t begin...

duurde een paar runs voor ik m "voorbleef" zegmaar

F2 eliminator speelt ook met je .. zo van: " ga je vallen? .. nou? nou? BATS!"
  woensdag 16 augustus 2006 @ 19:47:01 #250
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_40877596
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:17 schreef Komakie het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat die Ride niet lekker rijd?
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')