Als we ooit meeten in de alpen ga jij mee.... of toch tenminste je fototoestel.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:06 schreef GenesiZ het volgende:
Nee, wel met complete kleren aan, geen korte broek
Ik heb sinds een tijdje een leuke D-SLR, dus mooie foto's moet wel lukken
[afbeelding]
Als ik een middelvingersmilie had.....quote:
vet dingetjequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:06 schreef GenesiZ het volgende:
Nee, wel met complete kleren aan, geen korte broek
Ik heb sinds een tijdje een leuke D-SLR, dus mooie foto's moet wel lukken
[afbeelding]
Ik denk een dominant die kan schieten!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:25 schreef Kentaro het volgende:
wat is een dominator?
Jij had toch gewoon een normaal postuur, GenesiZ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:29 schreef GenesiZ het volgende:
Me Scuzi. Ik bedoel een Dominant, maar dan zonder Flows. Dat zijn echt rukbindingen ( duikt weg)
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:48 schreef XL het volgende:
Tjonge, zijn Kentaro en ik dan de enige die aan het burton-profiel voldoen?
Ik ben er bang voorquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:48 schreef XL het volgende:
Tjonge, zijn Kentaro en ik dan de enige die aan het burton-profiel voldoen?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:02 schreef GenesiZ het volgende:
Jongens, deze moeten jullie zien.
Echt een skieerhttp://video.google.nl/videoplay?docid=5790279959642850638
Denk het ook welquote:
heb je t liefst nog wel een t6 of een Baron ES oid onder je pootjesquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:20 schreef Komakie het volgende:
[..]
Denk het ook wel
Het is wel een beetje relatief he. Stel je voor dat je nou 200kg weegt. Wedden dat je niet op die T6 van jou kan rijden
maar welke 200kg wegende idioot gaat er nu snowboarden
Zit wat inquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:36 schreef Rnej het volgende:
[..]
heb je t liefst nog wel een t6 of een Baron ES oid onder je pootjes
daarnaast ken ik niemand die even zwaar of zwaarder is dan ik die uberhaupt nog zo "sportief" is...
de meesten die ik ken boven de 100 kilo zijn ronduit vadsig
idd, weinig souplesse ook.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:41 schreef Komakie het volgende:
[..]
Volgens mij als je boven de 100kg komt is het ook bijna onmogelijk om die fijne motoriek een beetje fatsoenlijk onder de knie te krijgen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |