abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40681396

Welkom in het centrale snowboard topic
Heb je vragen, opmerkingen of wil je je nieuwe gear laten zien dan kan dat hier. Vragen over een nieuwe wintersport bestemming of wil je je nieuwe trick laten zien, ook dat is hier uiteraard mogelijk. Kom maar op met je verhalen en foto's.

quote:
quote:
Cellblock - Utrecht
RSI:The Attraction - Rotterdam
Backside540 - Dordrecht
Burnside - Deventer
De Skihut - Scheveningen
Duijvestein - Zoetermeer & Landgraaf
Euro funcenter - Zevenkamp, Alblasserdam & Oostvoorne
Forties - Bergen op Zoom & Roosendaal
Siem de Jong - Delft
The Boardshop - Maasbracht
quote:
quote:
Nederland
Snowworld - Zoetermeer & Landgraaf
Skidome - Rucphen
Snowplanet - Spaarnwoude
Montana-snowcenter - Westerhoven
Snowdome - Den Haag

België
Skicasablanca - 's Gravenzeel
Snowvalley - Peer
Ice-mountain - Komen
Snowgames - Lessen - In aanbouw !!1

Duitsland
Allrounder - Neuss
Alpincenter - Bottrop
quote:
quote:

Babes

Pizza

Terje

Pic van Beerke

First Descent: The crew

Vragen of toevoegingen aan de openingspost, mail dan even naar GenesiZ
Deze openingspost gebruiken voor een nieuw topic Klik hier
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_40681423
Tadaaa
  donderdag 10 augustus 2006 @ 12:56:00 #3
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_40681474
Ik hoopte op 2 foto's van de babes, maar deze veranderingen zijn ook mooi hoor!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_40681853
Welke babes:)
pi_40681968
  donderdag 10 augustus 2006 @ 13:12:47 #6
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_40682024
2 fotos hooooow wachts is.. wat heb ik gemist
pi_40682215
Geen idee. ik heb ook iets gemist volgends mij.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 13:36:33 #8
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_40682888
ik ben weg toedels
pi_40683265
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
  donderdag 10 augustus 2006 @ 13:56:52 #10
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40683598
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:54 schreef GenesiZ het volgende:
Tadaaa
Mooie post
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 10 augustus 2006 @ 14:09:51 #11
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_40684068
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:07 schreef GenesiZ het volgende:
Welke babes:)
Ik hoopte dat die 2 die er al in staan er nog een keer extra in kwamen te staan.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_40685774
Ik zal eens even gaan zoeken.

Ik kan deze wel vinden, maar die is te klein en niet echt jofele kwaliteit

[ Bericht 76% gewijzigd door GenesiZ op 10-08-2006 15:20:51 ]
  donderdag 10 augustus 2006 @ 15:14:55 #13
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40685790
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 14:09 schreef XL het volgende:

[..]

Ik hoopte dat die 2 die er al in staan er nog een keer extra in kwamen te staan.
Hetzelfde plaatje of niet???

Ff terug komend op dat boardboosters verhaal...
Weet iemand of die stickers het een beetje houden? volgens mij is het zo dat als iemand een keer over je board heen gaat en er een kras op komt dat die laag ook een beetje los laat.
Ze hebben trouwens wel kewle designs er tussen zitten (ook al zijn het er maar 2 of 3...)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_40686124
Ze houden perfect MAAR je moet ze niet tot op de rand plakken. Stomme ik heb dat wel gedaan (wel lezen, niet luisteren) en hij laat nu bij de nose een klein beetje los (0.5cm) Daar gaat vuil/sneeuw tussen zitten en dat stukje plakt nu niet meer. Het trekt nu niet verder, dus het is wel goed spul.

Het stink wel flink naar lijm, maar dat komt door de speciale plaklaag.
pi_40686133
Genesiz zal het wel weten, die had er toch een voor zijn vrtiendin besteld? Aardig doorgepost jullie trouwens met het vorige topic

Maarem morgen naar het warme kreta, dus zal wel geen sneewu zien de komende twee weken. Das wel weer balen, maargoed daarna mogen we weer boardstuff gaan halen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  donderdag 10 augustus 2006 @ 15:45:31 #16
71115 Rnej
I walk the line
  donderdag 10 augustus 2006 @ 15:50:50 #17
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40686319
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 15:32 schreef GenesiZ het volgende:
Ze houden perfect MAAR je moet ze niet tot op de rand plakken. Stomme ik heb dat wel gedaan (wel lezen, niet luisteren) en hij laat nu bij de nose een klein beetje los (0.5cm) Daar gaat vuil/sneeuw tussen zitten en dat stukje plakt nu niet meer. Het trekt nu niet verder, dus het is wel goed spul.

Het stink wel flink naar lijm, maar dat komt door de speciale plaklaag.
Dat zal wel ja...

btw weet iemand hoe duur de boards in de 13 series zijn van Burton? Wat voor bedrag komt er bovenop de prijs van je board? Ik vind het wel een vette gedachte maar het mag niet heel veel geld meer gaan kosten (wat het waarschijnlijk wel zal zijn....)
pi_40686463
Wie heeft er ervaring met "dunne" handschoenen?

Op dit moment heb ik dikke wanten van Dakine welke heerlijk zitten, maar zodra er een zonnestraaltje verschijnt, dan begint het aardig te zweten. Nu heb ik de volgende 2 handschoenen gevonden welke dunner zijn welke dan wat lekkerder zitten.

Dainese A-Max Gloves: ¤ 39,-

Level New York City Glove: ¤ 69,-

De Levels zijn ietsje dikker, waardoor ik hetzelfde probleem zou gaan kunnen krijgen. Mijn voorkeur gaat hierdoor voor de Dainese.
pi_40686688
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 15:50 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat zal wel ja...

btw weet iemand hoe duur de boards in de 13 series zijn van Burton? Wat voor bedrag komt er bovenop de prijs van je board? Ik vind het wel een vette gedachte maar het mag niet heel veel geld meer gaan kosten (wat het waarschijnlijk wel zal zijn....)
bij de series13 was het vorig jaar gemiddeld 150 euro. Wat wel ok is is dat je uitvoering kan krijgen die normaal niet te koop zijn zoals een Fish met WFO base. Het schijnt dat ze met een series13 gaan komen waarbij je je eigen grafics kan aanleveren
pi_40686763
150 eur? Ik heb het eens via de toen werkende japanse site gedaan en toen was het verschil minimaal 200/250 eur.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 16:37:23 #21
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40687535
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 15:58 schreef GenesiZ het volgende:
Wie heeft er ervaring met "dunne" handschoenen?

Op dit moment heb ik dikke wanten van Dakine welke heerlijk zitten, maar zodra er een zonnestraaltje verschijnt, dan begint het aardig te zweten. Nu heb ik de volgende 2 handschoenen gevonden welke dunner zijn welke dan wat lekkerder zitten.

Dainese A-Max Gloves: ¤ 39,-
[afbeelding]

Level New York City Glove: ¤ 69,-
[afbeelding]

De Levels zijn ietsje dikker, waardoor ik hetzelfde probleem zou gaan kunnen krijgen. Mijn voorkeur gaat hierdoor voor de Dainese.
Ik zou niet voor die Levels gaan.
Ik heb bijna hetzelfde type handschoenen gehad van Level en die gingen echt na een tijdje verschrikkelijk stinken als je er ff een keer in had lopen zweten...

Dainese staan wel bekend om goeie sterke spullen.
Volgens mij zijn die een stuk beter dan die levels...
  donderdag 10 augustus 2006 @ 16:41:18 #22
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40687615
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 16:09 schreef Kentaro het volgende:

[..]

bij de series13 was het vorig jaar gemiddeld 150 euro. Wat wel ok is is dat je uitvoering kan krijgen die normaal niet te koop zijn zoals een Fish met WFO base. Het schijnt dat ze met een series13 gaan komen waarbij je je eigen grafics kan aanleveren
Dat is wel chill ja
Hoewel ze dit jaar bij de boards die ik zoek echt zo ongeveer alles ingestopt hebben wat er maar in te stoppen is....
  donderdag 10 augustus 2006 @ 16:43:50 #23
71115 Rnej
I walk the line
pi_40687699
ik heb session pipegloves en die zijn verbazingwekkend warm en comfortabel, ook nog ns teringslijtvast.... fijne dingen
pi_40688007
tvp*
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_40688169
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 16:37 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik zou niet voor die Levels gaan.
Ik heb bijna hetzelfde type handschoenen gehad van Level en die gingen echt na een tijdje verschrikkelijk stinken als je er ff een keer in had lopen zweten...

Dainese staan wel bekend om goeie sterke spullen.
Volgens mij zijn die een stuk beter dan die levels...
Mijn huidige Dakine's stonken ook. Na een nachtje in een tijltje met een beetje wasmiddel deed de trick. Nu ruiken ze weer heerlijk en ze zijn nog waterafstotend.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 18:28:08 #26
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40689184
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 17:05 schreef GenesiZ het volgende:

[..]

Mijn huidige Dakine's stonken ook. Na een nachtje in een tijltje met een beetje wasmiddel deed de trick. Nu ruiken ze weer heerlijk en ze zijn nog waterafstotend.
Het beste werken gewoon leren handschoenen.
Sinds ik mijn Ronin Espionage heb, heb ik nergens last meer van.
Ik heb al meer mensen erover gehoord dat als je leren handschoenen neemt (of gedeeltelijk leer zoals de Espionage) dat het dan redelijk over is met stink handen.

Maar goed, daar hadden we het eigenlijk niet over
Ik vond die Levels niet geweldig. Ook vrij snel naar zijn grootje trouwens...
pi_40690609
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 18:28 schreef Komakie het volgende:

[..]

Het beste werken gewoon leren handschoenen.
Sinds ik mijn Ronin Espionage heb, heb ik nergens last meer van.
Ik heb al meer mensen erover gehoord dat als je leren handschoenen neemt (of gedeeltelijk leer zoals de Espionage) dat het dan redelijk over is met stink handen.

Maar goed, daar hadden we het eigenlijk niet over
Ik vond die Levels niet geweldig. Ook vrij snel naar zijn grootje trouwens...
Thanx, ik zal daar ook eens naar kijken.

Jullie hadden het in het vorige topic over Audex jassen oid van Burton. Wat houdt dat precies in? behalve dat het erg duur is
  donderdag 10 augustus 2006 @ 20:25:54 #28
71115 Rnej
I walk the line
pi_40690654
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 20:23 schreef GenesiZ het volgende:

[..]

Thanx, ik zal daar ook eens naar kijken.

Jullie hadden het in het vorige topic over Audex jassen oid van Burton. Wat houdt dat precies in? behalve dat het erg duur is
zitten speakertjes en een mic ingebouwd in je kraag, en een bluetooth module in je linkermouw...

neem een telefoon met bluetooth, pair m op met je jas, en voila, je jas is een draadloze headset...

daarnaast kan je er ook helmen van kopen met speakers ingebouwd voor muziek e.d...

en je ipod ermee linken geloof ik
pi_40698769
Dat hele Audex-idee van Burton klinkt heel erg vet. Maar ik lees net dat dit is ontwikkeld in samenwerking met RED en Motorola. Het zal toch niet zo zijn dat alleen een Motorola past bij deze jassen?

Wel heel gaaf allemaal. Je bent aan het boarden en hebt de muziek aanstaan. Als je gebeld wordt schakeld de muziek zich zelf uit en kun je bellen. Allemaal on the flow. Maar ja, luister nooit muziek als ik board. En bellen al helemaal niet...
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
pi_40702750
Als het bluetooth zou zijn, dan zal het wel universeel zijn denk ik, maar ik zou het zelf ook niet gebruiken.

Ben je lekker aan het boarden, gaat de telefoon. "Ja, goedendag. Met de Telegraaf, mag ik u wat vragen ?", "heeft u intresse in een proefabbonement"
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 09:16:53 #31
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40703142
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 20:25 schreef Rnej het volgende:

[..]

zitten speakertjes en een mic ingebouwd in je kraag, en een bluetooth module in je linkermouw...

neem een telefoon met bluetooth, pair m op met je jas, en voila, je jas is een draadloze headset...

daarnaast kan je er ook helmen van kopen met speakers ingebouwd voor muziek e.d...

en je ipod ermee linken geloof ik
Dat is die ene jas van vorig seizoen ja.

Dit seizoen komt er een hele Audex-lijn uit.
Niet in elke jas zit Bluetooth en speakers.
De Ipod jas (de normale die je vorig jaar ook al had. zonder het blauwe tandje) zit daar bijvoorbeeld nu ook bij.
Komt seizoen krijg je ook (rug)tassen van Audex enzo.

Wel grappig trouwens dat de Ipod jacket 299 euro is. en dat de versie van vorig jaar ook nog te bestellen was voor bijna dezelfde prijs als de versie van dit jaar. Zat maar 20 euro verschil in

Misschien ga ik een Ipodjacket kopen. Vind het een vet ding en ik zou hem echt vaak gebruiken. Niet alleen in Oostenrijk...
pi_40703410
ik ga waarschijnlijk ook beginnen met boarden dit jaar. en begin volgend jaar lekker op wintersport.
Stop rockin' the boat.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 10:14:08 #33
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40704464
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 09:31 schreef bassieVL het volgende:
ik ga waarschijnlijk ook beginnen met boarden dit jaar. en begin volgend jaar lekker op wintersport.
join the club
pi_40706715
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 10:14 schreef Komakie het volgende:

[..]

join the club
dank je. ik wil wel wat lessen hier in nederland nemen. Alleen hebben ze hier in Breda zo een lopende band. Is dat wat om wat basistechnieken te leren? En dan voordat ik ga nog een keer naar Snowworld o.i.d.?
Stop rockin' the boat.
pi_40706815
Zouden er nog jassen te krijgen zijn van de vorige collectie?

Ik ben op zoek naar een jas voor mijn vriendin, daar deze helemaal gek is van deze jas. Ik heb al een aantal winkels (Duijvenstein, eurofun, backside540 oa.) gebeld, maar deze konden mij niet helpen. Ook ebay en marktplaats boden geen uitkomst.

Zou er nog een mogelijkheid zjin om hier aan te komen?

vrijdag 11 augustus 2006 @ 11:52:52 #36
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40707259
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 11:32 schreef bassieVL het volgende:

[..]

dank je. ik wil wel wat lessen hier in nederland nemen. Alleen hebben ze hier in Breda zo een lopende band. Is dat wat om wat basistechnieken te leren? En dan voordat ik ga nog een keer naar Snowworld o.i.d.?
Voor het eerste begin is het nog wel te doen. Maar je moet wel snel over op echte sneeuw.
Routchen enzo gaat prima op zo'n band maar je moet toch leren om te gaan met echte sneeuw. Daarnaast is de kantendruk heel anders op een band dan op echte sneeuw.
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 11:36 schreef GenesiZ het volgende:
Zouden er nog jassen te krijgen zijn van de vorige collectie?

Ik ben op zoek naar een jas voor mijn vriendin, daar deze helemaal gek is van deze jas. Ik heb al een aantal winkels (Duijvenstein, eurofun, backside540 oa.) gebeld, maar deze konden mij niet helpen. Ook ebay en marktplaats boden geen uitkomst.

Zou er nog een mogelijkheid zjin om hier aan te komen?

[afbeelding]
De jas die Hannah Teter aan heeft in First Decent
Vette jas, maar ik betwijfel of hij nog te krijgen is....
pi_40707647
Het mag ook de dutchess zijn. Het gaat voornamelijk om de kleurencombi van de jas.

quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 11:52 schreef Komakie het volgende:

[..]

De jas die Hannah Teter aan heeft in First Decent
Vette jas, maar ik betwijfel of hij nog te krijgen is....
Klopt inderdaad. Hijs echt gaaf, maar ik kan ze niet meer vinden
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 12:44:19 #38
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40708729
Ff een vraagje tussen door van mij.

Heeft iemand enig idee welke helm er goed bij een Oakley Wisdom goggle past

deze dus....

Ik bedoel uiteraard welke de beste fit heeft. Ik heb nu zo'n fout, irritant randje tussen de bovenkant van me goggle en me helm zitten. Het is koud en ook nog eens niet kewl.
Dus wil ik een andere helm, maar ik heb geen id welke helm er een beetje goed bij past.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:52:52 #39
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_40710684
helmmuts geen optie? lijkt me nogal zonde om nieuwe helm te kopen

die level gloves zijn wel vet zeg.. laat ik nou net op zoek zijn naar nieuwe, alleen jullie zijn dr niet echt over te spreken dus
ik denk dat gewoon voor leer ga ik rij nu met mn motorhandschoenen lekker warm en stevig en van leer en ziet er vast ook wel vet uit met alle carbon versteviging maar ze zijn nou niet echt waterdicht..
pi_40710741
Neem je goggle mee naar je favo helmen-boer en ga ze allemaal passen. Dat had ik ook gedaan toen ik mijn helm kocht en ik ben tenminste vrij van foute, koude randjes tussen de goggle en m'n helm.

En voor BassieVL, ga lekker wat lessen nemen in Rucphen. Dat is 20 minuten met de auto en dan heb je tenminste echte sneeuw onder je board. Ik ben in het begin ook vaak daar geweest en het is een prima baan om je techniek onder de knie te krijgen.
pi_40712881
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 13:54 schreef beerke het volgende:
En voor BassieVL, ga lekker wat lessen nemen in Rucphen. Dat is 20 minuten met de auto en dan heb je tenminste echte sneeuw onder je board. Ik ben in het begin ook vaak daar geweest en het is een prima baan om je techniek onder de knie te krijgen.
ik had niet echt in de gaten dat het "zo" dichtbij was. lijkt me inderdaad fijner op wat echte sneeuw te voelen.
Stop rockin' the boat.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:23:44 #42
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40713831
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 13:52 schreef fs180 het volgende:
helmmuts geen optie? lijkt me nogal zonde om nieuwe helm te kopen
Ik heb een padded muts
Maar die gaat je echt niet helpen als je met je kop op een steen valt

moet een keer langs een helmenboer idd. Maar ik dacht dat jullie misschien toevallig een helm wisten...
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:55:45 #43
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_40714921
nee ik bedoel geen muts, maar zon ding wat je over je hoofd trekt als het koud is..om het extra warm te houden, tjah helmmuts heet het dacht ik
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 16:04:43 #44
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40715228
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 15:55 schreef fs180 het volgende:
nee ik bedoel geen muts, maar zon ding wat je over je hoofd trekt als het koud is..om het extra warm te houden, tjah helmmuts heet het dacht ik
ohw zo'n bivakachtig ding?
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 16:53:27 #45
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_40716651
uhuh, maar dan heel dun, misshien is dat een optie=
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 17:28:23 #46
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40717659
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 16:53 schreef fs180 het volgende:
uhuh, maar dan heel dun, misshien is dat een optie=
ehm nee
Ik moet een helm. Gewoon voor vallen enzo. Anders doe ik wel een muts op
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 17:42:17 #47
71115 Rnej
I walk the line
pi_40718044
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 17:28 schreef Komakie het volgende:

[..]

ehm nee
Ik moet een helm. Gewoon voor vallen enzo. Anders doe ik wel een muts op
hij bedoelt zo'n muts-unit die je onder je helm doet
zodat de spleet tussen je helm en goggle niet koud is enzo
pi_40718949
Red Frequenty (ook met Audex)
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 18:40:27 #49
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_40719598
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 17:42 schreef Rnej het volgende:

[..]

hij bedoelt zo'n muts-unit die je onder je helm doet
zodat de spleet tussen je helm en goggle niet koud is enzo
was net bij duivenstein.. ze hebben 50% korting op 2006 collectie van kleding, dus ik denk whoohoo uitverkooop 1 jas gezien, te klein baal ik wel van eigenlijk..
ach de 15e lekker kaart halen voor een maandje boarden
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 18:44:37 #50
71115 Rnej
I walk the line
pi_40719714
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 18:40 schreef fs180 het volgende:

[..]

was net bij duivenstein.. ze hebben 50% korting op 2006 collectie van kleding, dus ik denk whoohoo uitverkooop 1 jas gezien, te klein baal ik wel van eigenlijk..
ach de 15e lekker kaart halen voor een maandje boarden
keb daar in die uitverkoop dus mijn phatte 686 jas gescoord

*pimpt wederom (maar dan in t rood)*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')