Dat is die ene jas van vorig seizoen ja.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:25 schreef Rnej het volgende:
[..]
zitten speakertjes en een mic ingebouwd in je kraag, en een bluetooth module in je linkermouw...
neem een telefoon met bluetooth, pair m op met je jas, en voila, je jas is een draadloze headset...
daarnaast kan je er ook helmen van kopen met speakers ingebouwd voor muziek e.d...
en je ipod ermee linken geloof ik
join the clubquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:31 schreef bassieVL het volgende:
ik ga waarschijnlijk ook beginnen met boarden dit jaar. en begin volgend jaar lekker op wintersport.
dank je. ik wil wel wat lessen hier in nederland nemen. Alleen hebben ze hier in Breda zo een lopende band. Is dat wat om wat basistechnieken te leren? En dan voordat ik ga nog een keer naar Snowworld o.i.d.?quote:
Voor het eerste begin is het nog wel te doen. Maar je moet wel snel over op echte sneeuw.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:32 schreef bassieVL het volgende:
[..]
dank je. ik wil wel wat lessen hier in nederland nemen. Alleen hebben ze hier in Breda zo een lopende band. Is dat wat om wat basistechnieken te leren? En dan voordat ik ga nog een keer naar Snowworld o.i.d.?
De jas die Hannah Teter aan heeft inquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:36 schreef GenesiZ het volgende:
Zouden er nog jassen te krijgen zijn van de vorige collectie?
Ik ben op zoek naar een jas voor mijn vriendin, daar deze helemaal gek is van deze jas. Ik heb al een aantal winkels (Duijvenstein, eurofun, backside540 oa.) gebeld, maar deze konden mij niet helpen. Ook ebay en marktplaats boden geen uitkomst.
Zou er nog een mogelijkheid zjin om hier aan te komen?
[afbeelding]
Klopt inderdaad. Hijs echt gaaf, maar ik kan ze niet meer vindenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:52 schreef Komakie het volgende:
[..]
De jas die Hannah Teter aan heeft inFirst Decent
Vette jas, maar ik betwijfel of hij nog te krijgen is....
ik had niet echt in de gaten dat het "zo" dichtbij was. lijkt me inderdaad fijner op wat echte sneeuw te voelen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:54 schreef beerke het volgende:
En voor BassieVL, ga lekker wat lessen nemen in Rucphen. Dat is 20 minuten met de auto en dan heb je tenminste echte sneeuw onder je board. Ik ben in het begin ook vaak daar geweest en het is een prima baan om je techniek onder de knie te krijgen.
Ik heb een padded mutsquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:52 schreef fs180 het volgende:
helmmuts geen optie?lijkt me nogal zonde om nieuwe helm te kopen
ohw zo'n bivakachtig ding?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:55 schreef fs180 het volgende:
nee ik bedoel geen muts, maar zon ding wat je over je hoofd trekt als het koud is..om het extra warm te houden, tjah helmmuts heet het dacht ik
ehm neequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:53 schreef fs180 het volgende:
uhuh, maar dan heel dun, misshien is dat een optie=
hij bedoelt zo'n muts-unit die je onder je helm doetquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:28 schreef Komakie het volgende:
[..]
ehm nee
Ik moet een helm. Gewoon voor vallen enzo. Anders doe ik wel een muts op
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:42 schreef Rnej het volgende:
[..]
hij bedoelt zo'n muts-unit die je onder je helm doet
zodat de spleet tussen je helm en goggle niet koud is enzo
keb daar in die uitverkoop dus mijn phatte 686 jas gescoordquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:40 schreef fs180 het volgende:
[..]
was net bij duivenstein.. ze hebben 50% korting op 2006 collectie van kleding, dus ik denk whoohoo uitverkooop
1 jas gezien, te klein
![]()
baal ik wel van eigenlijk..
ach de 15e lekker kaart halen voor een maandje boarden![]()
hmm de Red helmen die ik op heb gehad vond ik echt niet lekker zitten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:17 schreef Kentaro het volgende:
Red Frequenty (ook met Audex)
Eindelijkquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:48 schreef GenesiZ het volgende:
Burton 2007 gear is online op burton.com
shit, daar gaat mn weekendquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:48 schreef GenesiZ het volgende:
Burton 2007 gear is online op burton.com
Ze laten de hype varen, misschien komt er een nieuw hi-tech late-model uit waarvoor ze ruimte maken.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:28 schreef Komakie het volgende:
Ik vind dat plaatje met de boards een beetje onduidelijk trouwens...
Maar goed, het blijft toch raar dat ze in de specs de T6 uiteindelijk mindere cijfers geven dan de Baron ES terwijl de T6 duurder is.
Je zou het kunnen omschrijven als een minder board voor meer geld (als je een nitwit bent en helemaal niets er vanaf weet)
Ik denk niet dat er een hi-tech late model komt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:34 schreef XL het volgende:
[..]
Ze laten de hype varen, misschien komt er een nieuw hi-tech late-model uit waarvoor ze ruimte maken.
wat bedoel je met mindere cijfers?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:28 schreef Komakie het volgende:
Ik vind dat plaatje met de boards een beetje onduidelijk trouwens...
Maar goed, het blijft toch raar dat ze in de specs de T6 uiteindelijk mindere cijfers geven dan de Baron ES terwijl de T6 duurder is.
Je zou het kunnen omschrijven als een minder board voor meer geld (als je een nitwit bent en helemaal niets er vanaf weet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |