eheh, dat ding had dus een uprail erop .. of nja, volgens mij was ie zelfs niet eens "up"quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:51 schreef GenesiZ het volgende:
Daar ben ik gister wel met plezier overheen gegaan. Oke, de afzet is rukmaar ja, oefening baart kunst (en kinderen). Het was iig beter dan elke keer die standaard bochtjes maken.
toen ik er was, was t afzet gedeelte veel kleiner en was t zinvoller om vlak voor de landing gewoon af te zetten en weer op de piste te landenquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:37 schreef GenesiZ het volgende:
Die uprail was dus pleite en er zat nu een schansje in het midden. Hiermee kon je over het vlakke gedeelte springen op de landing landen.
Het zag er gister zo uit. (let niet op mijn paintskills) Eerst een stukje omhoog, dan vlak, dan een kickertje, vlak en dan de landing.
[afbeelding]
die rail was 100x beter dan dit ding..quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:28 schreef Rnej het volgende:
[..]
tis geen schans, tis de roller waar de rail op stond....
je moet pas afzetten als je bij de landing bent, kan je er best leuke dingen mee doen
neee, vlak voor de landing, zodat je daar overheen springtquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:21 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
die rail was 100x beter dan dit ding..
en hoe zet je af op de landing? dat werkt toch niet:)
vanochtend was die eerst dicht.. en toen ik vroeg of die open ging, zei die gast dat dat nog niet kon, want ze hadden hem gisteren avond laat of vanochtend vroeg nog bij gewerkt... en er moest nog iets uitharden...quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:04 schreef Rnej het volgende:
[..]
toen ik er was, was t afzet gedeelte veel kleiner en was t zinvoller om vlak voor de landing gewoon af te zetten en weer op de piste te landen
nja, kickerline dus.. leuk toch?quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:24 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
vanochtend was die eerst dicht.. en toen ik vroeg of die open ging, zei die gast dat dat nog niet kon, want ze hadden hem gisteren avond laat of vanochtend vroeg nog bij gewerkt... en er moest nog iets uitharden...
maar hij lijkt er nu niet op dat er eerst die uprail opstond.. hijs echt totaal veranderd.![]()
dat kan ik je met zekerheid zeggen hoorquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:25 schreef eRrrrJeee het volgende:
denk idd ook wel dat funpark weer naar baan 2 gaat..
ollieenquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:34 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
nee want er zit geen kick in:) je komt niet omhoog:)
zelfs dan nietquote:
idd regel terug:)quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:46 schreef fs180 het volgende:
[..]
jij werkt toch bij sw? kan je niet die rail weer regelen die ze nou net weggehaald hebben![]()
![]()
geen zomercontractquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:46 schreef fs180 het volgende:
[..]
jij werkt toch bij sw? kan je niet die rail weer regelen die ze nou net weggehaald hebben![]()
![]()
eind februari .. en hoog... poederquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:16 schreef NoComment het volgende:
Of net weer een hoop pagina's doorgelezen...
Burton site ziet er weer nice uitMisschien dit jaar een boardje halen uit de uitverkoop (als er dan nog iets over is, nu ff niet na vakantie etc..) en voor het eerst eens een keer LAAT in het seizoen gaan. Heb vanaf 1 september een vaste baan dus dan is het een kwestie van een week vrij vragen
Sowieso al lekker dat ik nu elk weekend gewoon vrij ben..
Kaprun is vrij klein en is voornamelijk gletser. Dat is wel gevaarlijk om poeder te rijden enzo als het er ligt.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:48 schreef Basje_B het volgende:
Heren,
Ik ben weer opzoke naar jullie kennis.![]()
wil de week voor kerst en de week van kerst weer naar de sneeuw. Ben al beejte aan zoeken maar weet neit welk gebied ik moet. Jullie hebben vast suggesties.
1 wil beetje druk. (met kerst altijd druk das geen probleem) en wel beetje sneeuwzeker natuurlijk
Zat zelf te denken aan Mayrhofen, Kaprun, Solden....
Liever geen frankrijk. Klein en duur met kerst.
Een vriend die meegaat vind dat belangrijk.Ik niet echt. Vermaak me altijd wel prima.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:04 schreef Rnej het volgende:
[..]
aan basje;
solden is met drukke periodes goed te doen.... MAARRRRR echt fucking duur
wel een ongelooflijk fijn gebied... gletsjers, rotsen, poeder, bomen, leuk uitgaan (als je dat belangrijk vindt...)
Ik ben er vorig seizoen aan het begin van het seizoen geweest. Voor de Landes opleiding.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:37 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Een vriend die meegaat vind dat belangrijk.Ik niet echt. Vermaak me altijd wel prima.
Hoef niet perse poeder te rijden. Wel mooi meegenomen natuurijk. Iemand bekend met Kaprun?
gezinsgebiedenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:56 schreef XL het volgende:
Ik ben toch ook voor Kaprun hoor Bas. Kun je ook prima stappen, grote gletscher.
Alleen kan het er wel fucking koud zijn in December.
In dat opzicht is misschien Fiss/Serfaus beter. Dat zijn weliswaar een beetje gezinsgebieden. Wel prachtige pistes en liftvoorzieningen. Rustige offpiste (want gezinnen). Veel warmer want het ligt veel minder hoog (maar ook veel minder laag, dorp op 1200m).
Ligt dat in zelfde gebied dat Fiss?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:56 schreef XL het volgende:
Ik ben toch ook voor Kaprun hoor Bas. Kun je ook prima stappen, grote gletscher.
Alleen kan het er wel fucking koud zijn in December.
In dat opzicht is misschien Fiss/Serfaus beter. Dat zijn weliswaar een beetje gezinsgebieden. Wel prachtige pistes en liftvoorzieningen. Rustige offpiste (want gezinnen). Veel warmer want het ligt veel minder hoog (maar ook veel minder laag, dorp op 1200m).
Fiss/Serfaus is een gebied in Vorarlberg, bij Landeck.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:19 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Ligt dat in zelfde gebied dat Fiss?
Is wel beetje sneeuwzeker dan met 1200 meter?
weet je ook hoe koud het was? (gewoon interesse)quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:59 schreef Komakie het volgende:
[..]
gezinsgebieden
Meer poeder voor mij
Dat het trouwens echt fuckin koud is in december bij Kaprun heb ik aan den lijve ondervonden ja.Het was echt een paar dagen daar zo fuckin koud. Niet normaal meer. We gingen tussen de training door gewoon naar binnen toe om op te warmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |