hij was al een tijdje aangepast hoor... je hebt m zelfs gequote in de nieuwe variant... .binkiequote:Op maandag 14 augustus 2006 11:10 schreef Komakie het volgende:
[..]
pfff binkie...
snel je post aanpassen he...
een echte snowboarder heeft daar gaan tijd voorquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:30 schreef XL het volgende:
Een echte snowboarder drinkt bier uit de fles
diie jaquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:12 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Heel klein schansje? Die hobbel in de sneeuw bedoel je![]()
Met zo'n stekkertje dat ook aan je usb aansluiting zit denk ik. Het is trouwes niet zo dat als je een Ipod aansluiting in je jas hebt dat je automatisch ook blue tooth hebt.quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:17 schreef XL het volgende:
Ik zie het al. Een jas beschikt over Motorola system als er Integrated Bluetooth Stereo System bij staat. Handig dat ze die twee dingen een verschillende naam geven op beide pagina's. Onderdeel van Motorola system is iPod control, hoe sluit je je iPod dan aan op je jas?
een echte snowboarder moet de volgende dag om half 7 opstaan om de eerste lift naar boven te hebbenquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:38 schreef fs180 het volgende:
[..]
een echte snowboarder heeft daar gaan tijd voor![]()
Is dat niet deze?:quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:57 schreef XL het volgende:
Deze jas is mooi:
[afbeelding]
Maar die staat volgens mij op de hele site verder nergens.
Ohw wacht is dat hemquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:10 schreef beerke het volgende:
Yep, hele vette jas XL. En hij staat wel degelijk op de Burton site. Alleen niet bij de Audex-lijn, omdat het geen Audex jas is. Het is de AK Gore-Tex 3L Jacket. Die vind je hier: http://www.burton.com/ProductDetail.aspx?pid=168
vallen groot uit....quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:11 schreef beerke het volgende:
Komakie, ik denk dat ik meer gelijk heb hoor
Waar ik overigens wel van baal is dat veel jassen, niet alleen bij Burton, maar tot maat XL gaan. Vallen deze jassen groot uit of is het gewoon schraal dat ze maar tot XL uitbrengen?
Wil je een jas tot je knieen hebben ?? Of ben je gewoon heel groot.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:11 schreef beerke het volgende:
Waar ik overigens wel van baal is dat veel jassen, niet alleen bij Burton, maar tot maat XL gaan. Vallen deze jassen groot uit of is het gewoon schraal dat ze maar tot XL uitbrengen?
quote:dat heet oversized meneer. o o o o oversized meneer!
Burton heeft ook jassen van XXL. Ze maken er alleen volgens mij niet zo veel van. Ik moet zelfs al een beetje mazzel hebben om een XL jas te kunnen krijgenquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:11 schreef beerke het volgende:
Broeken XL passen bij mij vaak wel, maar jassen moet ik toch wel XL hebben. L is gewoon net te klein. Dan kan ik de rits nog wel dicht krijgen maar dan kan ik bijna niet meer bewegenquote:Op maandag 14 augustus 2006 14:16 schreef Rnej het volgende:
[..]
vallen groot uit....
ik ben een vadsige motherfucker en sommige burton jassen pas ik in maat L nog
broek daarentegen is XL soms net te klein :S
Ik ben wel wat lichter dan Rnej en jij maar ik ben ook niet echt klein en ik pas een XL echt makkelijk. Ik heb zelfs zitten twijfelen of ik niet een L jas moest vragen aan de school. Maar die was echt weer net te klein. Dus ze vallen voor mij wat ruimquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:11 schreef beerke het volgende:
Huub Hangop![]()
Maar het heeft niet echt iets met oversized te maken bij mij. Ik ben net als Rnej een flinke kerel van 110 kg. Niet voor niks valt mij de bijnaam "Beer" (beerke) ten deel. Daarom is de gemiddelde maat in mijn kledingkast dan ook XXL. Maar ik zal een dezer dagen eens een XL-Burton jas gaan passen. Ik heb nog wel wat geld te spenderen aan een goeie, mooie boardjas.
offtopic: XL, ik heb je sleutel in Breda liggen
pff dan leen je die maar bij de buurvrouwquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:27 schreef beerke het volgende:
Dat had ik ook al gezien, maar ik heb geen meetlint hier...
ik heb een ronin jas en broek uit 03/04 en daarvan is de broek XL en de jas Lquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:08 schreef Komakie het volgende:
[..]
Burton heeft ook jassen van XXL. Ze maken er alleen volgens mij niet zo veel van. Ik moet zelfs al een beetje mazzel hebben om een XL jas te kunnen krijgen
[..]
Broeken XL passen bij mij vaak wel, maar jassen moet ik toch wel XL hebben. L is gewoon net te klein. Dan kan ik de rits nog wel dicht krijgen maar dan kan ik bijna niet meer bewegen
Tenminste, dat had ik vorig jaar bij de Ronin jas van een collega van me.
tis geen schans, tis de roller waar de rail op stond....quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:12 schreef eRrrrJeee het volgende:
omg net terug uit SWZ,
en waar vorige week nog een fijne *omhoog-gaande rail* stond, staat nu een zielig klein kickertje/schansje waar je alleen als je klein bent iets uit kunt halen, je kan wel er mee ver springen.. maar omhoog pff..
was dr ook 2x over gegaan ofzo.. mijn god wie had dat ding gebouwd, echt totaal geen goede vormen of afstandquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:12 schreef eRrrrJeee het volgende:
omg net terug uit SWZ,
en waar vorige week nog een fijne *omhoog-gaande rail* stond, staat nu een zielig klein kickertje/schansje waar je alleen als je klein bent iets uit kunt halen, je kan wel er mee ver springen.. maar omhoog pff..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |