abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 augustus 2006 @ 11:12:03 #121
71115 Rnej
I walk the line
pi_40791033
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 11:10 schreef Komakie het volgende:

[..]

pfff binkie...

snel je post aanpassen he...
hij was al een tijdje aangepast hoor... je hebt m zelfs gequote in de nieuwe variant... .binkie
  maandag 14 augustus 2006 @ 11:17:41 #122
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_40791188
Ik zie het al. Een jas beschikt over Motorola system als er Integrated Bluetooth Stereo System bij staat. Handig dat ze die twee dingen een verschillende naam geven op beide pagina's. Onderdeel van Motorola system is iPod control, hoe sluit je je iPod dan aan op je jas?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 14 augustus 2006 @ 11:19:13 #123
71115 Rnej
I walk the line
pi_40791230
er zit een stekkertje in een zak in je jas.. en die gaat in je ipod.. is het docking station stekkertje
pi_40791492
Kun je vanaf je jas ook je beertender aansturen zodat er een lekker getapt biertje voor je klaar staat als je thuis komt?
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  maandag 14 augustus 2006 @ 12:30:53 #125
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_40791533
Een echte snowboarder drinkt bier uit de fles
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 14 augustus 2006 @ 12:38:17 #126
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_40791716
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 12:30 schreef XL het volgende:
Een echte snowboarder drinkt bier uit de fles
een echte snowboarder heeft daar gaan tijd voor
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 23:12 schreef GenesiZ het volgende:

[..]

Heel klein schansje? Die hobbel in de sneeuw bedoel je
diie ja
  maandag 14 augustus 2006 @ 12:48:52 #127
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40792052
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 11:17 schreef XL het volgende:
Ik zie het al. Een jas beschikt over Motorola system als er Integrated Bluetooth Stereo System bij staat. Handig dat ze die twee dingen een verschillende naam geven op beide pagina's. Onderdeel van Motorola system is iPod control, hoe sluit je je iPod dan aan op je jas?
Met zo'n stekkertje dat ook aan je usb aansluiting zit denk ik. Het is trouwes niet zo dat als je een Ipod aansluiting in je jas hebt dat je automatisch ook blue tooth hebt.
Als je die Motorola system hebt heb je een ipod aansluiting, als je een ipod jack hebt heb je geen blue tooth. Of iig niet per se.

Die Ipod Field Jacket
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 14 augustus 2006 @ 12:57:35 #128
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_40792346
Deze jas is mooi:

Maar die staat volgens mij op de hele site verder nergens.
  maandag 14 augustus 2006 @ 12:59:21 #129
71115 Rnej
I walk the line
pi_40792397
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 12:38 schreef fs180 het volgende:

[..]

een echte snowboarder heeft daar gaan tijd voor
een echte snowboarder moet de volgende dag om half 7 opstaan om de eerste lift naar boven te hebben

en 's avonds de laatste run in de schemer te maken als de pistes leeg zijn en de bullys al rondrijden
  maandag 14 augustus 2006 @ 13:08:21 #130
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40792718
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 12:57 schreef XL het volgende:
Deze jas is mooi:
[afbeelding]

Maar die staat volgens mij op de hele site verder nergens.
Is dat niet deze?:
http://www.burton.com/ProductDetail.aspx?pid=146

Alleen is deze zonder Audex dus....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_40792784
Yep, hele vette jas XL. En hij staat wel degelijk op de Burton site. Alleen niet bij de Audex-lijn, omdat het geen Audex jas is. Het is de AK Gore-Tex 3L Jacket. Die vind je hier: http://www.burton.com/ProductDetail.aspx?pid=168
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
pi_40792827
Komakie, ik denk dat ik meer gelijk heb hoor

Waar ik overigens wel van baal is dat veel jassen, niet alleen bij Burton, maar tot maat XL gaan. Vallen deze jassen groot uit of is het gewoon schraal dat ze maar tot XL uitbrengen?
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
  maandag 14 augustus 2006 @ 13:17:44 #133
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40793000
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 13:10 schreef beerke het volgende:
Yep, hele vette jas XL. En hij staat wel degelijk op de Burton site. Alleen niet bij de Audex-lijn, omdat het geen Audex jas is. Het is de AK Gore-Tex 3L Jacket. Die vind je hier: http://www.burton.com/ProductDetail.aspx?pid=168
Ohw wacht is dat hem
  maandag 14 augustus 2006 @ 14:16:12 #134
71115 Rnej
I walk the line
pi_40794316
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 13:11 schreef beerke het volgende:

Waar ik overigens wel van baal is dat veel jassen, niet alleen bij Burton, maar tot maat XL gaan. Vallen deze jassen groot uit of is het gewoon schraal dat ze maar tot XL uitbrengen?
vallen groot uit....

ik ben een vadsige motherfucker en sommige burton jassen pas ik in maat L nog

broek daarentegen is XL soms net te klein :S
pi_40794393
quote:

Wil je een jas tot je knieen hebben ?? Of ben je gewoon heel groot.
  maandag 14 augustus 2006 @ 14:23:31 #136
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_40794475
quote:
dat heet oversized meneer. o o o o oversized meneer!
  maandag 14 augustus 2006 @ 15:08:44 #137
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40795344
quote:

Burton heeft ook jassen van XXL. Ze maken er alleen volgens mij niet zo veel van. Ik moet zelfs al een beetje mazzel hebben om een XL jas te kunnen krijgen
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 14:16 schreef Rnej het volgende:

[..]

vallen groot uit....

ik ben een vadsige motherfucker en sommige burton jassen pas ik in maat L nog

broek daarentegen is XL soms net te klein :S
Broeken XL passen bij mij vaak wel, maar jassen moet ik toch wel XL hebben. L is gewoon net te klein. Dan kan ik de rits nog wel dicht krijgen maar dan kan ik bijna niet meer bewegen

Tenminste, dat had ik vorig jaar bij de Ronin jas van een collega van me.
pi_40795402
Huub Hangop

Maar het heeft niet echt iets met oversized te maken bij mij. Ik ben net als Rnej een flinke kerel van 110 kg. Niet voor niks valt mij de bijnaam "Beer" (beerke) ten deel. Daarom is de gemiddelde maat in mijn kledingkast dan ook XXL. Maar ik zal een dezer dagen eens een XL-Burton jas gaan passen. Ik heb nog wel wat geld te spenderen aan een goeie, mooie boardjas.

offtopic: XL, ik heb je sleutel in Breda liggen
  maandag 14 augustus 2006 @ 15:21:42 #139
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40795610
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 15:11 schreef beerke het volgende:
Huub Hangop

Maar het heeft niet echt iets met oversized te maken bij mij. Ik ben net als Rnej een flinke kerel van 110 kg. Niet voor niks valt mij de bijnaam "Beer" (beerke) ten deel. Daarom is de gemiddelde maat in mijn kledingkast dan ook XXL. Maar ik zal een dezer dagen eens een XL-Burton jas gaan passen. Ik heb nog wel wat geld te spenderen aan een goeie, mooie boardjas.

offtopic: XL, ik heb je sleutel in Breda liggen
Ik ben wel wat lichter dan Rnej en jij maar ik ben ook niet echt klein en ik pas een XL echt makkelijk. Ik heb zelfs zitten twijfelen of ik niet een L jas moest vragen aan de school. Maar die was echt weer net te klein. Dus ze vallen voor mij wat ruim
  maandag 14 augustus 2006 @ 15:24:32 #140
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_40795689
Er staat wel zo'n matentabel-dinges op de site.
Zodat jezelf met een centimeter in een burton-confectie kan gieten.
pi_40795772
Dat had ik ook al gezien, maar ik heb geen meetlint hier...
  maandag 14 augustus 2006 @ 15:43:35 #142
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40796165
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 15:27 schreef beerke het volgende:
Dat had ik ook al gezien, maar ik heb geen meetlint hier...
pff dan leen je die maar bij de buurvrouw
pi_40796668
Een computertafel is meestal 75cm hoog. Daar je kun wel wat mee
pi_40797161
... aan creativiteit hier geen gebrek zie ik al.
  maandag 14 augustus 2006 @ 16:29:14 #145
71115 Rnej
I walk the line
pi_40797858
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 15:08 schreef Komakie het volgende:

[..]

Burton heeft ook jassen van XXL. Ze maken er alleen volgens mij niet zo veel van. Ik moet zelfs al een beetje mazzel hebben om een XL jas te kunnen krijgen
[..]

Broeken XL passen bij mij vaak wel, maar jassen moet ik toch wel XL hebben. L is gewoon net te klein. Dan kan ik de rits nog wel dicht krijgen maar dan kan ik bijna niet meer bewegen

Tenminste, dat had ik vorig jaar bij de Ronin jas van een collega van me.
ik heb een ronin jas en broek uit 03/04 en daarvan is de broek XL en de jas L

nu moet ik een XXL broek en XL jas aan.. van de nieuw skait ..de maten worden net ietsjes kleiner ofzo?

anyway... gezien ik afgevallen ben is het helemaal typisch.. maargoed .. keb nu een XL 686 jas en ik ga er een broek bijnemen die een slagje baggier is dan ik nu heb....
  maandag 14 augustus 2006 @ 17:12:43 #146
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_40799691
omg net terug uit SWZ,

en waar vorige week nog een fijne *omhoog-gaande rail* stond, staat nu een zielig klein kickertje/schansje waar je alleen als je klein bent iets uit kunt halen, je kan wel er mee ver springen.. maar omhoog pff..
House muziek maakt jongeren kapot!!!
  maandag 14 augustus 2006 @ 17:28:01 #147
71115 Rnej
I walk the line
pi_40800167
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 17:12 schreef eRrrrJeee het volgende:
omg net terug uit SWZ,

en waar vorige week nog een fijne *omhoog-gaande rail* stond, staat nu een zielig klein kickertje/schansje waar je alleen als je klein bent iets uit kunt halen, je kan wel er mee ver springen.. maar omhoog pff..
tis geen schans, tis de roller waar de rail op stond....

je moet pas afzetten als je bij de landing bent, kan je er best leuke dingen mee doen
pi_40800667
"Je moet pas afzetten als je bij de landing bent"

Die snap ik niet.
  maandag 14 augustus 2006 @ 17:48:51 #149
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_40800747
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 17:12 schreef eRrrrJeee het volgende:
omg net terug uit SWZ,

was dr ook 2x over gegaan ofzo.. mijn god wie had dat ding gebouwd, echt totaal geen goede vormen of afstand
pi_40800825
Daar ben ik gister wel met plezier overheen gegaan. Oke, de afzet is ruk maar ja, oefening baart kunst (en kinderen). Het was iig beter dan elke keer die standaard bochtjes maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')