Ik wil gvd meer Audex shit wetenquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:16 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Nou, dat klopt totaal niet. Ik ben vanmiddag ook nog geweest met het vrouwtje en het was heel goed te doen. Baan 1 was rustig, 2 was leeg en 3 was ook heel rustig. Ik heb nog een paar keer die kleine sprong gepakt.
Volgende week Landgraaf.![]()
[..]
Jep. genoeg hangt erik heb er vanmiddag ook even staan kijken. Ze hebben ook die met speakers erin
![]()
ik ook nietquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:24 schreef Rnej het volgende:
[..]
hehe
nja de schans ligt er heerlijk bij (niet dat ik er wat mee kan.. (nog niet))
Die zit toch op een van die knoppen rechts, al vind ik het ook niet erg duidelijk.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:10 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik wil gvd meer Audex shit weten
Waarom hebben ze bij Burton daar niet een aparte sectie aan gegeven
Heel klein schansje? Die hobbel in de sneeuw bedoel jequote:Op zondag 13 augustus 2006 22:25 schreef fs180 het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
maar rond wezen kloten op zn heel klein schanje op baan 2![]()
![]()
![]()
ach het houd je bezig
k wou net zeggenquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:12 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Heel klein schansje? Die hobbel in de sneeuw bedoel je![]()
ik waarschijnlijk donderdag, en als dat niet doorgaat... zondag...quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:29 schreef GenesiZ het volgende:
Ich gehen Sontag.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:37 schreef GenesiZ het volgende:
Zoek die gast van 120kg en een rode jas. (lijkt me makkelijker imho)
Nee? Ik wel hoor. Gewoon compleet in tenue, alles aan, sjaal om, muts op, goggle op en gaanquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:02 schreef eRrrrJeee het volgende:
haha indoor doek zoiezo geen goggle op:)
Is het ook nog een beetje kwali geluid? of hoor je er niet veel van.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:03 schreef Rnej het volgende:
ik heb die helm, maar dan de standaard zwarte versie.. audio in je helm is chill, vooral de mute knop is handig
zeker wetenquote:Op maandag 14 augustus 2006 08:47 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Nee? Ik wel hoor. Gewoon compleet in tenue, alles aan, sjaal om, muts op, goggle op en gaan
[..]
Is het ook nog een beetje kwali geluid? of hoor je er niet veel van.
Ahja ik heb het gevondenquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:26 schreef XL het volgende:
[..]
Die zit toch op een van die knoppen rechts, al vind ik het ook niet erg duidelijk.
Ah dan mag je gelijk ff je bevinding postenquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:58 schreef GenesiZ het volgende:
Sorry :d
Ik denk dat ik deze zondag even ga passen met mijn Wisdom. Ik zag hem vandaag al liggen bij Duijvenstein, maar ik had mijn goggle niet bij me.
[afbeelding]
Die padded muts van Red heeft ook echt prima gelijkquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:03 schreef Rnej het volgende:
[..]
zeker weten
je betaalt er goed voor maar ik vind het wel de moeitelekker geluidje (En ik ben bestwel audiophile
)
Ik vind vooral de technische specs van de jas onduidelijk aangegeven.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:29 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ahja ik heb het gevonden
Het is idd erg onduidelijk aangegeven. Je moet aan de rechterkant van het scherm op 1 van die hoofdjes klikken van de riders
Nou... Push to Talk staat soms vermeld bij de jassen, iPod system staat ook enkele keren vermeld. Motorola System staat nergens vermeld bij de jassen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:48 schreef Rnej het volgende:
die motorola system heeft dat systeem (logisch, op zich)
die push to talk heeft een ingebouwde walkie-talkie
ipod system heeft ipod bediening erin geintegreerd, en de mp3 heeft speakertjes en een snoertje voor elke mp3speler
Deal.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:35 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ah dan mag je gelijk ff je bevinding posten
ok, maf.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:52 schreef XL het volgende:
[..]
Nou... Push to Talk staat soms vermeld bij de jassen, iPod system staat ook enkele keren vermeld. Motorola System staat nergens vermeld bij de jassen.
Welke jas bedoel jequote:Op maandag 14 augustus 2006 10:41 schreef XL het volgende:
[..]
Ik vind vooral de technische specs van de jas onduidelijk aangegeven.
Beschikt nu elke jas over:Audex Motorola System Audex Push-To-Talk System Feature Audex IPOD System Audex MP3
Het lijkt er niet echt op, maar welke jas heeft dan Audex Motorola System.
Bovendien laten ze als je op de Audex-lijn klikt een ruige jas met streepjescode-motief zien en die jas vind ik op de hele site niet meer terug.
Je hebt een system waarmee je met elkaar kunt praten:quote:Integrated Bluetooth Stereo System
Je hebt het Ipod system voor aansluiting op je Ipod en zo'n systeem waarmee je met elkaar kunt praten:quote:Removable Audex™ Push-to-Talk, Two-Way Radio System*
En je hebt de mp3. Dan zit er een 512mb mp3-speler in je jas gebouwd.quote:Integrated Audex iPod Control System with Removable Radio Frequency Control Pad [100 ft. range]
Als je alle jassen op een rijtje zet kom ik tot die conclusie.quote:Custom Burton 512 MB MP3 Player
De cargo jacket ook:quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:58 schreef Rnej het volgende:
[..]
ok, maf.
ik ben er wel een tegengekomen met motorola system..... ff zoeken
http://www.burton.com/AudexCatalog.aspx?index=0
hop, de hele lijst
pfff binkie...quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:06 schreef Rnej het volgende:
mja had later mijn post aangepast .. zoals je kan zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |