Hoe je de kou ervaart heeft ook te maken met de omstandigheden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:59 schreef fs180 het volgende:
[..]
weet je ook hoe koud het was? (gewoon interesse)
want ik was in maart vorig jaar outdoor.. en toen was het ook een keertje -25 en dat vondt ik frisjes aan mn gezicht maar verder niet![]()
gelukkig kon je je in het restaurant opwarmenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:47 schreef Rnej het volgende:
k was in solden .. -22 windkracht 7, bewolkt, sneeuw...
dan heb je wel zo'n gay shaun white maskertje op je smoel... want sneeuwvlokjes doen dan ineens verrekte pijn
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:58 schreef Kentaro het volgende:
[..]
gelukkig kon je je in het restaurant opwarmen![]()
Dat heb ik bij de anwarter gehadquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:00 schreef eRrrrJeee het volgende:
vorig jaar zomer L2A geweest, sochtends -8 op de berg kwam je smiddags beneden was het 27graden
loop je daar in je outfit:)
maar das nog op een berg..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:24 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat heb ik bij de anwarter gehad
is idd echt te vaag. Zie je mensen in korte broek naar je kijken zo van "wat voor een debiel is dat?"
solden heeft een park, MAARRRRR t heeft daar nog wel eens flinke sneeuwval buien dus dan ligt het park er crap bij.... enzo..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:02 schreef Basje_B het volgende:
Jullie weten vast wel of Sölden een park heeft.
Solden goeide keuze?
Al die namen beginnen al aardig door elkar te lopen bij me
hehe ik ben wel eens vanaf utrecht (waar ik woon) naar Landgraaf gegaan met het OV.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:19 schreef fs180 het volgende:
[..]
maar das nog op een berg..
kun je nagaan hoe de mensen kijk al ik met board op mn rug in complete outfit op de fiets rondrij door de stad naar sw![]()
op de site van jody koenders hebben ze een filmpje van m staan.. zie je m op een strand met palmbomen in full gear + muts en goggle en board lopen.. dan zie je de mensen pas maf kijkenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:41 schreef Komakie het volgende:
[..]
hehe ik ben wel eens vanaf utrecht (waar ik woon) naar Landgraaf gegaan met het OV.
Was vorig jaar zomer ergens. Wij in ons t-shirtje over straat met een boardbag op onze rug en dan ook nog eens in nederland. Gekker moet het niet worden
Het lijkt me wel een vet ideequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:57 schreef GenesiZ het volgende:
Daar moeten foto's van gemaakt wordeneen zwikkie boarders in compleet tenue op een bankje in Utrecht oid
Als we ooit meeten in de alpen ga jij mee.... of toch tenminste je fototoestel.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:06 schreef GenesiZ het volgende:
Nee, wel met complete kleren aan, geen korte broek
Ik heb sinds een tijdje een leuke D-SLR, dus mooie foto's moet wel lukken
[afbeelding]
Als ik een middelvingersmilie had.....quote:
vet dingetjequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:06 schreef GenesiZ het volgende:
Nee, wel met complete kleren aan, geen korte broek
Ik heb sinds een tijdje een leuke D-SLR, dus mooie foto's moet wel lukken
[afbeelding]
Ik denk een dominant die kan schieten!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:25 schreef Kentaro het volgende:
wat is een dominator?
Jij had toch gewoon een normaal postuur, GenesiZ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:29 schreef GenesiZ het volgende:
Me Scuzi. Ik bedoel een Dominant, maar dan zonder Flows. Dat zijn echt rukbindingen ( duikt weg)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |