ik keur tenminste de barbaarse nazi aanval van Israel af waarbij 37 kinderen omkwamenquote:
Ik ben benieuwd wie meer Sjiitische vrouwen en kinderen gedood heeft, Israel of Al qaida...quote:Op maandag 31 juli 2006 00:19 schreef Meki het volgende:
net op Al Arabia
Al Qaida heeft wraak gezworen op Israel en USA
eigen schuld van Israel na hun barbaarse misdaad
Al Qaida is niets meer dan weerzinwekkend immoreel tuig. Net als de Hezbollah overigens. Nog te smerig om met een met een tang aan te pakken.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:19 schreef Meki het volgende:
net op Al Arabia
Al Qaida heeft wraak gezworen op Israel en USA
eigen schuld van Israel na hun barbaarse misdaad
En dat bezorgt je een prettig gevoel, niet waar? Vooral dat woord ''nazi''.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:27 schreef Meki het volgende:
[..]
ik keur tenminste de barbaarse nazi aanval van Israel af waarbij 37 kinderen omkwamen
Wat heeft dit nou weer voor nut? WIl je weer het heen en weer van slachtofferfoto's uitlokken?quote:Op maandag 31 juli 2006 00:26 schreef NorthernStar het volgende:
Foto's van de slachting in Qana
[afbeelding] Waarschuwing dit zijn vreselijke foto's
Dit is Israel - The Qana Massacre, July 30, 2006.
dit is echt onmenselijkquote:Op maandag 31 juli 2006 00:26 schreef NorthernStar het volgende:
Israel erbij toevoegen dan is het okquote:Op maandag 31 juli 2006 00:28 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Al Qaida is niets meer dan weerzinwekkend immoreel tuig. Net als de Hezbollah overigens. Nog te smerig om met een met een tang aan te pakken.
helaas moet je deze woorden gebruiken na je de fotos hebt gezien van NSquote:Op maandag 31 juli 2006 00:28 schreef Apropos het volgende:
[..]
En dat bezorgt je een prettig gevoel, niet waar? Vooral dat woord ''nazi''.
dan kan je zien wie de slachtoffers zijnquote:Op maandag 31 juli 2006 00:29 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Wat heeft dit nou weer voor nut? WIl je weer het heen en weer van slachtofferfoto's uitlokken?
Ja? Leg eens uit. Je gebruikte ze daarvoor trouwens ook al.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:30 schreef Meki het volgende:
[..]
helaas moet je deze woorden gebruiken na je de fotos hebt gezien van NS
kijk naar de beeldenquote:Op maandag 31 juli 2006 00:31 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ja? Leg eens uit. Je gebruikte ze daarvoor trouwens ook al.
Laat dan alles zien, dat eenzijdige typische getrol van die excuus-mod is gewoon triest.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:31 schreef Meki het volgende:
[..]
dan kan je zien wie de slachtoffers zijn
ze laat tenminste zien wat er daar is gebeurd zodat jij Israel niet kan steunenquote:Op maandag 31 juli 2006 00:32 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Laat dan alles zien, dat eenzijdige typische getrol van die excuus-mod is gewoon triest.
hoezo kijk aub naar de fotos van NS en dan pas moet je pratenquote:Op maandag 31 juli 2006 00:33 schreef Boomstam het volgende:
aub meki ga een jihad houden aan de zijde van hezbollah ofzo. dan doe je nog is waar we allemaal blij mee zijn
ik heb ze ook gezien.....?quote:Op maandag 31 juli 2006 00:34 schreef Meki het volgende:
[..]
hoezo kijk aub naar de fotos van NS en dan pas moet je praten
je zal woedend zijn
Nee, dat zou hij niet doen.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:33 schreef Meki het volgende:
[..]
ze laat tenminste zien wat er daar is gebeurd zodat jij Israel niet kan steunen
ze laat ook beelden zien als er 37 kinderen omkomen in Israel
Ja, ze zijn met opzet uitgeroeid. Waarop stoelt deze conclusie?quote:Op maandag 31 juli 2006 00:32 schreef Meki het volgende:
[..]
kijk naar de beelden
ze werden in hun slaap verrast dan kunnen ze niet vluchten
en dat heb ik met al die lui uit israel!quote:Op maandag 31 juli 2006 00:28 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Al Qaida is niets meer dan weerzinwekkend immoreel tuig. Net als de Hezbollah overigens. Nog te smerig om met een met een tang aan te pakken.
wat is je mening daaroverquote:Op maandag 31 juli 2006 00:35 schreef Boomstam het volgende:
[..]
ik heb ze ook gezien.....?
wat is je punt?
Wat ik momenteel zie, is een zuigkloon die sensationalisme bedrijft en een leuke Libanese vlag voert, maar van toeten noch blazen weet.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:34 schreef Meki het volgende:
[..]
hoezo kijk aub naar de fotos van NS en dan pas moet je praten
je zal woedend zijn
dit zijn aanvallen die alleen Nazi s kennequote:Op maandag 31 juli 2006 00:35 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ja, ze zijn met opzet uitgeroeid. Waarop stoelt deze conclusie?
En nu ga je fatsoenlijk antwoord geven en niet met hysterische kapitalen smijten, vriend.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:37 schreef Meki het volgende:
[..]
dit zijn aanvallen die alleen Nazi s kenne
geen enkele land doet dit behalve ISRAEL EN USA en HITLER
de 3 bondgenoten
Tragedie, boehoe, daar is de wereld vol van. Niet leuk, maarja dat zijn wel meer dingen. Zoiets verandert mijn kijk op de zaken echt niet, het is een onvermijdbaar risico van oorlog. Een oorlog die begonnen is door Hamas en Hezbollah.quote:
heb ik al gezegdquote:Op maandag 31 juli 2006 00:38 schreef Apropos het volgende:
[..]
En nu ga je fatsoenlijk antwoord geven en niet met hysterische kapitalen smijten, vriend.
Ik zou al heel blij zijn wanneer je besefte dat ''Hitler'' geen land is.
Het zou me niet verbazen, als dit ook een kindermoordenaar is.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:38 schreef remlof het volgende:
[afbeelding]
Wat zou ie er op schrijven? "Ik moord en ben er trots op"?
Vreselijk dat dit ongeluk heeft plaatsgevonden!quote:Op maandag 31 juli 2006 00:26 schreef NorthernStar het volgende:
Pff dat gebeurt in elke oorlog, wat denk je dat wij op onze shells schreven toen we de Kampongs in Indonesië verdelgdenquote:Op maandag 31 juli 2006 00:38 schreef remlof het volgende:
[afbeelding]
als christen betreur ik de slachtoffers maar weet dat kinderen bij hun schepper zijn nu.quote:
Meki, even snel een geschiedenisles: Israel is een joodse staat, Hitler was de leider van de nazi's en hun grootste vijand waren de joden.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:37 schreef Meki het volgende:
[..]
de 3 bondgenoten
Het directe gevolg van de terroristische aanvallen van Hezbollah tegen Israël en haar burgers vanaf het grondgebied van Libanon. De Hezbollah gaat gewoon door met haar terroristische aanvallen en het maakt de Hezbollah niet uit of Libanon of Libanese burgerbevolking daaronder te lijden heeft. De belangen van Libanon en de Libanese bevolking tellen niet voor de Hezbollah met haar blinde en weerzinwekkende haat tegen Israël. De Hezbollah geeft niets om slachtoffers onder de burgerbevolking. Niets om de burgerbevolking van Israël en niets om de burgerbevolking van Libanon. Het enige wat voor hun van belang is, is hun eigen weerzinwekkende en ziekelijke denkbeelden en strijd ten koste van onschuldige burgers. Libanon en haar burgers hebben geen aanleiding of belang om de strijd met Israël aan te gaan.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:26 schreef NorthernStar het volgende:
dus goedkeuringquote:Op maandag 31 juli 2006 00:39 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Tragedie, boehoe, daar is de wereld vol van. Niet leuk, maarja dat zijn wel meer dingen. Zoiets verandert mijn kijk op de zaken echt niet, het is een onvermijdbaar risico van oorlog. Een oorlog die begonnen is door Hamas en Hezbollah.
Nee, niet je vinger naar mij uitsteken alsof ik dit relativeer. Gewoon antwoord geven.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:40 schreef Meki het volgende:
[..]
heb ik al gezegd
deze aanvallen keur ik met alle woorden af
dat zou jij ook moeten doen
Israel wil alle Libanezen uitroeienquote:Op maandag 31 juli 2006 00:41 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Meki, even snel een geschiedenisles: Israel is een joodse staat, Hitler was de leider van de nazi's en hun grootste vijand waren de joden.
Doe's normaal, sjappie..quote:Op maandag 31 juli 2006 00:37 schreef Meki het volgende:
[..]
de 3 bondgenoten
Dit is geen hezbollah-aanval, maar een aanslag van 2 jaar terug gepleegd door het Hamas-verzet.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:40 schreef manhattan het volgende:
[..]
Vreselijk dat dit ongeluk heeft plaatsgevonden!
Voor de volledigheid ook even wat foto's van de andere kant.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
''Remlof, ga je schoolgeld terugeisen'', denk ik.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:38 schreef remlof het volgende:
[afbeelding]
waaroverquote:Op maandag 31 juli 2006 00:41 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nee, niet je vinger naar mij uitsteken alsof ik dit relativeer. Gewoon antwoord geven.
Wat is jou probleem met de Nederlandse taal?quote:Op maandag 31 juli 2006 00:41 schreef Meki het volgende:
[..]
dus goedkeuring
je moet deze daad met alle woorden afkeuren
Hij gaat weer als een tierelier, he, Superpijper?quote:
heb je de busaanslagen in Israël ook elke keer afgekeurd?quote:Op maandag 31 juli 2006 00:41 schreef Meki het volgende:
[..]
dus goedkeuring
je moet deze daad met alle woorden afkeuren
daar heb je wel een andere mening bij Hamas aanslagenquote:Op maandag 31 juli 2006 00:43 schreef Apropos het volgende:
[..]
Hij gaat weer als een tierelier, he, Superpijper?
Als iemand in dit topic als nazi bestempeld mag worden ben jij dat wel meki.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:42 schreef Meki het volgende:
[..]
waarover
ik heb al antwoord gegeven
dit soort aanvallen zijn nazis
diegene die ze uitvoert zijn de handlangers
Haha, met de vuurkracht die zij bezitten hadden ze dat een week geleden al kunnen doen. Die 500 doden stellen geen flikker voor met waar Israel tot in staat zou zijn als ze echt alle Libanezen willen uitroeien.quote:
Jij bent klaar voor BNN.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:42 schreef Meki het volgende:
terecht dat ik Israel afkeurquote:Op maandag 31 juli 2006 00:44 schreef Boomstam het volgende:
[..]
Als iemand in dit topic als nazi bestempeld mag worden ben jij dat wel meki.
jouw haat komt meer naar voren dan ieder ander hier (op super7fighter na)
iedereen keurt geweld tegen burgers af. jij daar in tegen keurt de staat israel af
Nee, foto's van wat er vanmorgen gebeurd is heeft idd niks te zoeken in een reeks dat over het conflict gaat.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:29 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Wat heeft dit nou weer voor nut? WIl je weer het heen en weer van slachtofferfoto's uitlokken?
quote:
Qana: Photographic Evidence of Israeli Crimes against Humanity
by Bracewell
Sun Jul 30, 2006 at 11:26:07 AM PDT
Qana Massacre II - July 30, 2006: Photographic Evidence of Israeli Crimes against Humanity
CNN photos corroborating this monstrous criminality. Hat tip to Zain in comments.
Pictures From Qana.
This Is Israel - Qana Massacre, July 30, 2006.
These photographs are graphic, are they not?
The evidence is strong enough to send Rice packing, broomstick between her legs.
Phony Tony "The Poodle" Blair is so frightened he is finally calling for a ceasefire "now", his cabinet in open revolt, but apparently with strings attached....
Only four nations in the world stand against a ceasfire, the U.S., the U.K., Canada and Israel.
Sad, isn't it?
Yesterday in a diary, I expressed my thoughts and feelings on the war on Lebanon and shock at one
who is called "progressive".
My question to us is, "Do Progressives stand for war crimes?"
Do you?
Men weet wel dat als men dat zou doen, we Israel ook binnen een week van de kaart kunnen vegen...!quote:Op maandag 31 juli 2006 00:44 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Haha, met de vuurkracht die zij bezitten hadden ze dat een week geleden al kunnen doen. Die 500 doden stellen geen flikker voor met waar Israel tot in staat zou zijn als ze echt alle Libanezen willen uitroeien.
Hieruit blijkt dus dat je niet goed in je hoofd ben. Ik meen het serieus ga hulp zoeken!!quote:Op maandag 31 juli 2006 00:45 schreef Meki het volgende:
[..]
terecht dat ik Israel afkeur
ze zijn immers een terroristische staat
Waarom ben je er zo van overtuigd dat Israel met opzet burgers heeft bestookt?quote:Op maandag 31 juli 2006 00:42 schreef Meki het volgende:
[..]
waarover
ik heb al antwoord gegeven
diegene die ze uitvoert zijn de handlangers
Als je nou eens zo goed zijn willen aan te tonen dat Israel alle Libanezen uit wil roeien, of anders op te rotten naar de Westelijke Sahara en de discussie niet langer te versjteren?quote:Op maandag 31 juli 2006 00:44 schreef Meki het volgende:
[..]
daar heb je wel een andere mening bij Hamas aanslagen
bij Joodse aanslagen heb je een andere goedkeurende mening
na dit barbaarse aanval door staat Israel zijn zij terroristenquote:Op maandag 31 juli 2006 00:46 schreef Boomstam het volgende:
[..]
Hieruit blijkt dus dat je niet goed in je hoofd ben. Ik meen het serieus ga hulp zoeken!!
Je bejubelt de massamoord op Libaneze kinderen?quote:Op maandag 31 juli 2006 00:43 schreef Apropos het volgende:
[..]
Hij gaat weer als een tierelier, he, Superpijper?
Ook mee eensquote:Op maandag 31 juli 2006 00:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik wens de overheid van israël de ergste ziekte toe dat er bestaatgatdverdamme wat kots ik op dit tuig
Ik moest bijna lachenquote:Op maandag 31 juli 2006 00:42 schreef Apropos het volgende:
[..]
''Remlof, ga je schoolgeld terugeisen'', denk ik.
Ik heb geen zin enige energie aan jou te versplillen, dus ik laat je maar verder aan je lot over.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:48 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Je bejubelt de massamoord op Libaneze kinderen?
Wie is geschiedennis en wie ben jij om iemand laf te noemen?quote:Op maandag 31 juli 2006 00:50 schreef hardstyle_babbels het volgende:
T blijft gewoon een laf schijtland, met een eigenaardig rotvolkje als bevolking...De geschiedennis heeft ze blijkbaar niks geleerd...!
schijnbaar,quote:Op maandag 31 juli 2006 00:50 schreef Evil_Jur het volgende:
Is het VMBO-uurtje ofzo?
Zo gaat het al 19 dagen hier.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:50 schreef Evil_Jur het volgende:
Is het VMBO-uurtje ofzo?
Ah, je gaat natuurlijk verder met het aflebberen van je pro-Israelische homovriendjes, nu ik geen interesse getoond heb.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:50 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik heb geen zin enige energie aan jou te versplillen, dus ik laat je maar verder aan je lot over.
Me 2 opa's zijn geschiedenis en ik ben Sander...quote:Op maandag 31 juli 2006 00:51 schreef Apropos het volgende:
[..]
Wie is geschiedennis en wie ben jij om iemand laf te noemen?
Inderdaad, de Nederlandse regering in ballingschap in de oorlogsjaren wens ik ook de ergste ziekte toe omdat het acties coordineerde om haar bevolking te beschermenquote:Op maandag 31 juli 2006 00:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik wens de overheid van israël de ergste ziekte toe dat er bestaatgatdverdamme wat kots ik op dit tuig
Dat doet hij niet. Hij spreekt niet zoals jij bewondering uit voor terroristen en hun weerzinwekkende acties tegenover onschuldige burgers, waaronder vrouwen en kinderen (en dan doel ik niet alleen op de Hezbollah maar bijvoorbeeld ook op Al Quaida). Wil je trouwens nog steeds Osama Bin Laden als Kalief?quote:Op maandag 31 juli 2006 00:48 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Je bejubelt de massamoord op Libaneze kinderen?
Dat je maar meer op je opa's mag lijken.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:53 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Me 2 opa's zijn geschiedenis en ik ben Sander...![]()
Gecondoleerd nog, en nu nog een uitleg van je reactie graag.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:53 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Me 2 opa's zijn geschiedenis en ik ben Sander...![]()
één zware bom is inderdaad wel genoeg, lijkt er ook op dat deze flat door één voltreffer geraakt is, zag vanmiddag nog een link waar duidelijk was te zien hoe hezbollah strijders met hun raketlanceerder een woonhuis in vluchtten, zal nu ook wel de oorzaak geweest zijn waarop Israël besloot om tot actie over te gaanquote:Op maandag 31 juli 2006 00:52 schreef remlof het volgende:
Ik denk trouwens niet dat Israel met opzet die kinderen heeft gedood. Maar ze zouden wel wat nauwkeuriger te werk kunnen gaan... Zoveel munitie heb je volgens mij niet nodig om een raketlanceerder uit te schakelen.
Die trekken zich er vast niks van aan.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:55 schreef manhattan het volgende:
Ik ben erg benieuwd wat Hezbollah de komende dagen zal doen. Zouden zij ook twee dagen pauze houden ?
verklaart toch allemaal niet dat er 6 uur lang beschietingen waren, volgens hezbollah dan. en dat 7 uur na de beschieting pas iets bekent werdt over slachtoffersquote:Op maandag 31 juli 2006 00:56 schreef Agrafes het volgende:
[..]
één zware bom is inderdaad wel genoeg, lijkt er ook op dat deze flat door één voltreffer geraakt is, zag vanmiddag nog een link waar duidelijk was te zien hoe hezbollah strijders met hun raketlanceerder een woonhuis in vluchtten, zal nu ook wel de oorzaak geweest zijn waarop Israël besloot om tot actie over te gaan
In welk opzicht?quote:Op maandag 31 juli 2006 00:54 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat je maar meer op je opa's mag lijken.
Bedankt...vertel me dan eerst maar is wat je niet snapt...T staat er vrij duidelijk niet?quote:Op maandag 31 juli 2006 00:55 schreef opinionr het volgende:
[..]
Gecondoleerd nog, en nu nog een uitleg van je reactie graag.
Goedzo... voel je maar meer... Dat is de reden dat de haat tegen dat volkje ooit is begonnen en waardoor het er nu weer is...en het nooit weg zal gaan...!quote:Op maandag 31 juli 2006 00:56 schreef Apropos het volgende:
Maar goed, voorlopig zijn er geen ontwikkelingen en ik heb weinig zin om te ping-pongen met hersenverweekten, dus ik vertrek voordat ik mezelf onteer door hen nog eens allemaal uit te schelden. Gegroet.
zes uur beschietingen in de regio ja, denk je echt dat ze zes uur één flat gaan bestoken? ti's geen spoorweg in dresden ofzoquote:Op maandag 31 juli 2006 00:57 schreef Boomstam het volgende:
[..]
verklaart toch allemaal niet dat er 6 uur lang beschietingen waren, volgens hezbollah dan. en dat 7 uur na de beschieting pas iets bekent werdt over slachtoffers
Het raakt inderdaad kant noch wal.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:57 schreef Boomstam het volgende:
[..]
verklaart toch allemaal niet dat er 6 uur lang beschietingen waren, volgens hezbollah dan. en dat 7 uur na de beschieting pas iets bekent werdt over slachtoffers
Ik vind je maar een simpele antisemitist.quote:Op maandag 31 juli 2006 01:00 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Goedzo... voel je maar meer... Dat is de reden dat de haat tegen dat volkje ooit is begonnen en waardoor het er nu weer is...en het nooit weg zal gaan...!![]()
de sympathie ligt in deze oorlog juist het meest bij de moslims lijkt hetquote:Op maandag 31 juli 2006 00:59 schreef Godslasteraar het volgende:
ach, dagelijkse kost in Irak en Darfoer.
oooooh fuck, dat zijn moslims die doelgericht erop los moorden, moslims, en dan mag het.
sorry, was ik effe vergeten, stom stom stom![]()
Nou, deze kan ik natuurlijk niet onbeantwoord laten.quote:Op maandag 31 juli 2006 01:00 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Goedzo... voel je maar meer... Dat is de reden dat de haat tegen dat volkje ooit is begonnen en waardoor het er nu weer is...en het nooit weg zal gaan...!![]()
Begin maar eens met te vertellen welk van de 2 landen jij een schijt landje noemt.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:59 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Bedankt...vertel me dan eerst maar is wat je niet snapt...T staat er vrij duidelijk niet?
Misschien dan idd toch vmbo uurtje...![]()
Hoezo geen ontwikkelingen ?quote:Op maandag 31 juli 2006 00:56 schreef Apropos het volgende:
Maar goed, voorlopig zijn er geen ontwikkelingen
Qana villagers refute IDF claims building fell hours after strikequote:Op maandag 31 juli 2006 01:01 schreef Agrafes het volgende:
dat van dat zeven uur is inderdaad erg raar, ik denk dat in een onafhankelijk onderzoek de komende dagen ook wel zal blijken dat Israël er weinig mee te maken heeft, of dat we filmpjes te zien krijgen met terroristen die dekking zoeken tussen de burgers
Welterusten, mijnheer de president!quote:Op maandag 31 juli 2006 01:05 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Heren, ik kom hier morgen op terug...Ik ga slapen!
It is better to remain silent and thought a fool, than to open your mouth and remove all doubt. ...quote:Op maandag 31 juli 2006 01:00 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |