nou, ga je gang... Je kunt kiezen tussen (normaal doden ) Israel en voor de (guerilla style) ga je naar Hizbollah... Je kunt ook nog voor Hamas kiezen, een beetje de Hizbollah style alleen dan in dichtbevolkt gebied. af en toe wat qassam raketjes schieten, hier en daar een soldaatje gijzelen. dat is natuurlijk wel spannender dan bij het machtige Israelische leger gaan.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:56 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ik zou er ook zo mee willen doen. Maar heb niet echt een voorkeur of je moet kiezen tussen een normaal leger en guerilla shit.
Wat volgens mij een hoop mensen niet beseffen dat dit ook een strijd is tussen democratische rechtsstaten en totalitaire regimes en ideologieen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nu ja verwijzingen naar bv www.likud.nl zijn klaarblijkelijk niet toegestaan. Dat heb ik vernomen uit betrouwbrare bronnen![]()
Ook ik ben geen Israeliër of Jood, noch heb ik een Joodse achtergrond, maar ik doe het uit idieële motieven om Israel waar dan ook mogelijk te steunen.
En indien men mij wilt voor indienstneming in de IDF zal ik dat doen.
ik denk al, waar heeft die het overquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:56 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Turkije is een grote handelspartner van Israel, vandaar de goede banden.
-edit- Dat bedoelde je niet.![]()
Dit is jouw interpretatie.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:08 schreef PLAE@ het volgende:
Hoeveel maak je nou maandelijks over dan?![]()
gedeeltelijk ga je dus wel voor de actie. Ik vind het niet vreemd. Als je in Nederland geboren bent heb je het als militair maar povertjes.
wel een beetje toch danquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:08 schreef ErwinRommel het volgende:
@Plae,
ik ga er niet heen enkel voor actie,
Een "bestand" tussen israel en de terreur organisatie Hezbollah?? Ik mag hopen dat Israel lachend wegloopt van de onderhandelingen. want dit is gewoon het in stand houden van de situatie zoals die al jaren is.quote:
Misshien klinkt het erg vreemd voor jou, maar ik heb idealen.quote:
Vanwaar sympathiseer je dan zo met Israel? Dat je zelfs de dood ervoor wilt hebben (en dan je vrouw zou achterlaten), als ik vragen magquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Misshien klinkt het erg vreemd voor jou, maar ik heb idealen.
Ik ga niet ergens heen voor actie, ik wil niet ergens heen voor actie. Nee, daarvoor heb ik mijn vrouw veels te lief.
Maar ik ga door het vuur indien Israel gevaar loopt, dit ondanks het feit dat ik geen Israeliër ben, noch Joods ben.
Oorlog is klote, maar indien nodig, dan moet het maar zo zijn.
De status quo moet veranderd worden. Deze situatie kan zo niet langer voortduren.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Een "bestand" tussen israel en de terreur organisatie Hezbollah?? Ik mag hopen dat Israel lachend wegloopt van de onderhandelingen. want dit is gewoon het in stand houden van de situatie zoals die al jaren is.
Nee Hezbollah moet de wapens neerleggen, en als na 2 jaar gebleken is dat men dit ook echt doet dan Israel uit Zuid-Libanon en als tussenkomst een VN, of liever Navo macht die daadkrachtig optreed indien Hezbollah wederom een staakt het vuren breekt. ( zoals gewoonlijk).
mja.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Enige parallel in denken valt er wel te trekken met de Amerikaanse jongensquote:
ik heb respect voor je hoor, als je dit echt doorzet, dan hoop ik dat we je levend en wel kunnen terugverwachten, eervolfiguur ben jequote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ga niet ergens heen voor actie, ik wil niet ergens heen voor actie. Nee, daarvoor heb ik mijn vrouw veels te lief.
Maar ik ga door het vuur indien Israel gevaar loopt, dit ondanks het feit dat ik geen Israeliër ben, noch Joods ben.
blij dat je er gegevens over gevonden hebtquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:10 schreef PLAE@ het volgende:
@ diegene die het in het vorige topic had over het onderdrukken van Christenen in anderen landen, true!
Ik sta 100% achter je! serieus!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De Hamas en Hezbollah zijn toch ook democratisch gekozen?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:08 schreef ErwinRommel het volgende:
@Plae,
ik ga er niet heen enkel voor actie, maar omdat ik de Joodse staat een warm hart toedraag.
De enige staat welke democratisch verkozen is, en zichzelf staande moet houden tussen vijandige buurstaten en andere landen in de regio.
Ik zal als men mij daadwerkelijk oproept gewoon soldaat zijn en eerst training krijgen in het Hebreeuws, een taal die ik niet ken.
hoe doet ie dat danquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:45 schreef manhattan het volgende:
Nu probeert linkse Bertus hendriks bij Nova de publieke opinie weereens om te tuyrnen.
Is de publieke opinie pro Israël?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:45 schreef manhattan het volgende:
Nu probeert linkse Bertus hendriks bij Nova de publieke opinie weereens om te tuyrnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |