Nee, maar mijn topic was te laat.quote:Op maandag 24 juli 2006 00:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat moet je nou weer, slet? Aandacht te kort?
Ja, daarom juistquote:Op maandag 24 juli 2006 00:43 schreef Zhenar het volgende:
MB en Re waren amper in het vorige topic en toch krijgen ze er nog een?!![]()
![]()
Het was DaMart die graag een naamtopic had.quote:Op maandag 24 juli 2006 00:43 schreef Zhenar het volgende:
![]()
Waar heb je het over?!quote:Op maandag 24 juli 2006 00:39 schreef Tarara het volgende:
Reageer eens niet zo snel![]()
Dat was dus tegen Zhenar.
Het was weer gezellig Zhenar.quote:Op maandag 24 juli 2006 00:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waar heb je het over?!!
Hoe dan ook, ik ga slapen.Dizzle!
Kutkind, ga je nu al slapen?quote:Op maandag 24 juli 2006 00:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waar heb je het over?!!
Hoe dan ook, ik ga slapen.Dizzle!
Regel 1:quote:Op maandag 24 juli 2006 00:46 schreef Tarara het volgende:
Ik wist dus niet of je serieus was met je omperking. Jeeeeeez, sorry hoor!
Je moet niet meteen alles willen begrijpen, snap je?quote:Op maandag 24 juli 2006 00:46 schreef Tarara het volgende:
Ik wist dus niet of je serieus was met je omperking. Jeeeeeez, sorry hoor!
Net als Dizer.quote:Op maandag 24 juli 2006 00:48 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Je moet niet meteen alles willen begrijpen, snap je?![]()
Mogen wij ook wat bijslapen?quote:Op maandag 24 juli 2006 00:43 schreef Zhenar het volgende:
![]()
hoiquote:Op maandag 24 juli 2006 00:43 schreef Zhenar het volgende:
![]()
Kijk, er is nog iemand hier die oplet en onthoudt wat ik wil!quote:Op maandag 24 juli 2006 00:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Het was DaMart die graag een naamtopic had.![]()
Ik ben niet moequote:
Je moet niet slapen!!!!! Anders gaat het nog een week duren totdat je uit die jetlag bentquote:Op maandag 24 juli 2006 01:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben niet moe
Stomme jetlaghebben net van 2 tot 10 geslapen
![]()
nah, ben wel vaker in die regionen geweest, morgen weer zo fris als een hoentje een dooie danquote:Op maandag 24 juli 2006 01:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je moet niet slapen!!!!! Anders gaat het nog een week duren totdat je uit die jetlag bent
Ik doe wel oordopjes in!quote:Op maandag 24 juli 2006 01:03 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ee! Doe eens niet! DaMart wil slapen!!
quote:Op maandag 24 juli 2006 01:08 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Hee, mijn ik ga liever flauw rellen dan inhoudelijk reageren op kritiek.En MB!
![]()
Welke foto?quote:Op maandag 24 juli 2006 01:12 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ik probeer iets te maken van een foto van Ovi. Misschien kan ik hem vandaag nog posten.![]()
Ik praat toch tegen je?quote:Op maandag 24 juli 2006 01:19 schreef MissBliss het volgende:
Dizzle, ben je nog online??
Ja, mijn berichtje kwam 4 keer niet doorquote:
Ja, wel.quote:Op maandag 24 juli 2006 01:42 schreef Re het volgende:
zow..... lekker rustig hier toch wel, niet?
Werkelijk geen idee.quote:Op maandag 24 juli 2006 02:58 schreef Re het volgende:
beetje overbelicht, verder wel leuke bewerking, filtertje gebruikt?
Of JIJ een filtertje had gebruiktquote:Op maandag 24 juli 2006 03:01 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Werkelijk geen idee.Hier staat het origineel.
![]()
van mij niet hoor, als iemand hem op fok heeft gezet mag je binnen de policy de foto gewoon overal posten tegenwoordigquote:Op maandag 24 juli 2006 03:16 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, moet ik nu eerst ook toestemming vragen om deze 'foto' te plaatsen??!
Aha!quote:Op maandag 24 juli 2006 03:19 schreef Re het volgende:
[..]
van mij niet hoor, als iemand hem op fok heeft gezet mag je binnen de policy de foto gewoon overal posten tegenwoordig
Aha, ik had niet door dat de vorige pagina vol was. Heb ik toch best lang lopen F5-en.quote:Op maandag 24 juli 2006 03:33 schreef Re het volgende:
ik heb MB weer teruggenomen, die was echt verslaafd aan de entourage van het wondelijke NYC
verder een 4 Gb CompactFlash kaartje gekocht en veel kleren, ik ben weer helemaal hip
ja rukken met links gaat ook vervelen hequote:Op maandag 24 juli 2006 03:53 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Aha, ik had niet door dat de vorige pagina vol was. Heb ik toch best lang lopen F5-en.![]()
Ik hoop dat het zo weer andere hand dag is.![]()
ze is rechtsquote:Op maandag 24 juli 2006 04:00 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan MB.![]()
Altijd meteen de intiemste dingen willen weten.![]()
Rechtshandig dan hequote:
Zo vaak ruk ik niet met links eigenlijkquote:Op maandag 24 juli 2006 04:00 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
JE VRAAGT EROM!!!!quote:Op maandag 24 juli 2006 04:18 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, dat is toch nog geen reden om mij daarmee lastig te vallen?![]()
![]()
![]()
quote:
Ofzoquote:Op maandag 24 juli 2006 04:00 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, anders sliepen we nu wel he?quote:Op maandag 24 juli 2006 04:26 schreef Odysseuzzz het volgende:
Volgens mij hebben jullie gewoon een jetlag.![]()
Jaja,quote:
1) Dat Wytske niet op tv is om mij in slaap te praten.quote:Ja, anders sliepen we nu wel he?Wat is jouw excuus?
Wij zijn helemaal niet moraalloos en perversquote:Op maandag 24 juli 2006 04:38 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Jaja,.
[..]
1) Dat Wytske niet op tv is om mij in slaap te praten.![]()
![]()
2) Dat iemand over jullie moraalloze perverse soort mensen moet waken.![]()
![]()
En nog wat!! Maar dat ben ik even vergeten.
![]()
Praat jij altijd voor jullie beide? Is dat dan misschien het probleem?quote:Op maandag 24 juli 2006 04:43 schreef Re het volgende:
[..]
Wij zijn helemaal niet moraalloos en perversOf wel... Maar dan wil ik hier eerst wat steekhoudende argumenten
Tja, dat zou ik niet weten want ik ben het immers vergeten.quote:En het zal wel niet belangrijk zijn als je het vergeten bent
Ja? Niks ernstigs hoop ik?quote:
Ja, lekker.quote:Op maandag 24 juli 2006 04:50 schreef Re het volgende:
maar verder dus rustig enzo... we gaan voor de popcorn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jah gezellig fotootjes bekojken op de laptop en 2 browsers open dan gaat het wel eens fout hequote:Op maandag 24 juli 2006 04:49 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Praat jij altijd voor jullie beide? Is dat dan misschien het probleem?![]()
AD?quote:Tja, dat zou ik niet weten want ik ben het immers vergeten.![]()
niets terminaals iigquote:Ja? Niks ernstigs hoop ik?
we sturen wel wat opquote:Op maandag 24 juli 2006 04:51 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, lekker.![]()
Maar daar heb ik niks aan he?!!
Anno Domini - Letterlijk in het jaar onzes Heren?quote:
trustequote:Op maandag 24 juli 2006 05:01 schreef Odysseuzzz het volgende:
Maar het was weer...uhm...in elk geval....Welkom terug MB en RE!!
En ik ga lezen in mijn bedje.Om vooral de rust nog maar eens uit te stellen.
![]()
Wat hij zegtquote:
Ja, ik wilde ook wel, maar J. herinnerde me aan het feit dat we al eten hadden liggen bij M.quote:Op maandag 24 juli 2006 09:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Super, waar was je? Je was toch uitgenodigd?
Dus? We hadden zoals gewoonlijks weer te veelquote:Op maandag 24 juli 2006 09:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, ik wilde ook wel, maar J. herinnerde me aan het feit dat we al eten hadden liggen bij M.
Sonja Bakker, deel 3quote:Op maandag 24 juli 2006 09:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dus? We hadden zoals gewoonlijks weer te veel![]()
Ik hoorde het...quote:Op maandag 24 juli 2006 09:43 schreef Duvel het volgende:
[..]
Sonja Bakker, deel 3
Oh ja, het was dus inderdaad mijn schuld dat we er niet waren. Excuses.
quote:Op maandag 24 juli 2006 09:43 schreef Duvel het volgende:
Oh ja, het was dus inderdaad mijn schuld dat we er niet waren. Excuses.
Ik heb 'm ook al geslagen hoorquote:Op maandag 24 juli 2006 09:45 schreef Dizer het volgende:
[..]Enige kans dat ik jullie dit jaar nog zou tegenkomen
ga je die verpesten
Anders komen we eind september een keer met S en A bij je BBQ-en?quote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 09:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Anders komen we eind september een keer met S en A bij je BBQ-en?.
Te laat gelezen!!!quote:Op maandag 24 juli 2006 00:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kutkind, ga je nu al slapen?
Dan ga ik met je mee![]()
![]()
![]()
![]()
Niet stoer doen tegenover Dizer, lieverd, dit was in een andere setting.quote:
TMIquote:Op maandag 24 juli 2006 09:53 schreef Duvel het volgende:
[..]
Niet stoer doen tegenover Dizer, lieverd, dit was in een andere setting.![]()
Weer eens wat andersquote:Op maandag 24 juli 2006 09:52 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
![]()
Oh, en dan kunnen jullie ook voor me neus over mij roddelen
Oh ja wacht, die andere dreun was omdat je vergeten was de vuilniszak te vervangen voor je weggingquote:Op maandag 24 juli 2006 09:53 schreef Duvel het volgende:
[..]
Niet stoer doen tegenover Dizer, lieverd, dit was in een andere setting.![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 09:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh ja wacht, die andere dreun was omdat je vergeten was de vuilniszak te vervangen voor je wegging.
quote:Op maandag 24 juli 2006 09:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh ja wacht, die andere dreun was omdat je vergeten was de vuilniszak te vervangen voor je wegging.
Zo! Valt er gelijk een stik minder over me te roddelen nuquote:
Er blijft nog genoeg materiaal over hoorquote:Op maandag 24 juli 2006 09:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zo! Valt er gelijk een stik minder over me te roddelen nu. Vrouwen
![]()
Ach, jullie kunnen er ook niks aan doen, daarvoor zijn jullie vrouwenquote:Op maandag 24 juli 2006 09:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Er blijft nog genoeg materiaal over hoor.
We vinden altijd wel wát.
Exactlyquote:Op maandag 24 juli 2006 10:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach, jullie kunnen er ook niks aan doen, daarvoor zijn jullie vrouwen
Hmm.. een bak koffie, dat gaat er best nog wel inquote:
quote:
Da's wel tof gezelschapquote:
Haidieho?quote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 10:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hmm.. een bak koffie, dat gaat er best nog wel in
P.s. we komen 1 man te kort voor de Efteling....
Ok, tof! Hopelijk voor 10 septemberquote:
Tuurlijkquote:Op maandag 24 juli 2006 10:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ok, tof! Hopelijk voor 10 september.
quote:Op maandag 24 juli 2006 10:48 schreef Tarara het volgende:
@Dizer: Nu snap ik wel hoe jullie aan die 900 topics komen!![]()
En niet op of vlak voor m'n afstuderenquote:
Zeur niet zoquote:Op maandag 24 juli 2006 10:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En niet op of vlak voor m'n afstuderen.
quote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 10:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Eind augustusquote:
Ik zeg toch een deze weken... dus volgende week of die daaropquote:
Wie gaan er nog meer?quote:Op maandag 24 juli 2006 10:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zeg toch een deze weken... dus volgende week of die daarop![]()
![]()
![]()
![]()
Maar je bent wel stomquote:
quote:
Moet bij de A "wordt ik" echt met dt?quote:Op maandag 24 juli 2006 12:09 schreef Bupatih het volgende:
De A is van Arrogant, zo wordt ik hier vaak genoemd
Bupatih..quote:Op maandag 24 juli 2006 12:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[..]
Moet bij de A "wordt ik" echt met dt?
quote:Op maandag 24 juli 2006 12:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[..]
Niet zo twijfelen, overigens.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[..]
Mja, hij maakt nooit zulke enorme fouten, vandaar dat ik gewoon aan mezelf ga twijfelenquote:Op maandag 24 juli 2006 12:17 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Niet zo twijfelen, overigens.![]()
Kan iemand Bupa's ABC hier kopieren? Dat topic wil hier niet openen.![]()
Bupatih of babette....hmm, moeilijke keuze.quote:
Klopt dat wel?quote:
Het maakte jou toch niet uit hoe ik je noemde?!quote:
+quote:
quote:[ Bericht 0% gewijzigd door Bupatih op 24-07-2006 12:41 (Stelletje zeikwijven. Whehehehe.) ]
Als maar richting de Efteling. Dan bij de ingang naar binnen en dan ben je er.quote:
Deze is wel heel matig.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:53 schreef Bupatih het volgende:
Koude voeten...is dat de nagesynchroniseerde versie van Cold Feet?
waarom denk je dat ik 'm negeerde?!quote:Op maandag 24 juli 2006 12:59 schreef Duiveltja het volgende:
Deze is wel heel matig.
quote:Op maandag 24 juli 2006 12:51 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Als maar richting de Efteling. Dan bij de ingang naar binnen en dan ben je er.![]()
Kan niet missen.![]()
Zal wel door de hormomen komen.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:01 schreef babette21 het volgende:
ik heb 't al vaker gezegd: Bupa is het aan het verleren...![]()
Ha-ha-ha-ha-haquote:Op maandag 24 juli 2006 12:53 schreef Bupatih het volgende:
Koude voeten...is dat de nagesynchroniseerde versie van Cold Feet?
Hey Cc!quote:
Ook veel foto's gemaakt?quote:Op maandag 24 juli 2006 13:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey Cc!
Ja goed!Veel gezien, veel gedaan en vooral
veel geshopt
Jaaaaaaaaa, zal vanmiddag eens wat foto;s uploadenquote:
Gaaaaaaaaaf! Ja, het is echt een stad waar je vaker heenmoet! Ik ga ook zeker wel terug een keerquote:Ik ga misschien in oktober weer een lang weekend. Cadeautje van een ex- maar nog steeds close vriend die mijn huis momenteel regelmatig als uitvalbasis gebruikt en die nog veel frequent flyer miles heeft.
Indian Summer in NY
![]()
Heb je die wireless al gecheckt?quote:Op maandag 24 juli 2006 13:52 schreef Duiveltja het volgende:
Dit gezien?
Aanrader: The Daily Show with Jon Stewart op CNN
Kikkeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeersquote:
concert op het Java Eilandquote:Op maandag 24 juli 2006 13:48 schreef MissBliss het volgende:
Wat was er gisteren??
Oh ja... Met de Dijk he?quote:
Nope. Ik kijk normaal ook nooit naar die Amerikaanse programma's.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:52 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dit gezien?
Aanrader: The Daily Show with Jon Stewart op CNN
Oh, dacht dat je hem ook kende. Laat maar hangen dan.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nope. Ik kijk normaal ook nooit naar die Amerikaanse programma's.
yepquote:Op maandag 24 juli 2006 14:03 schreef MissBliss het volgende:
Oh ja... Met de Dijk he?
Ja joh. Negeer me maar!quote:Op maandag 24 juli 2006 14:08 schreef Duiveltja het volgende:
Oh, dacht dat je hem ook kende. Laat maar hangen dan.
Ik moet zo een gesprek in, maar het was heeeeeeeeeeel gaaf!quote:
http://www.ad.nl/cultuurenshow/article490869.ecequote:Op maandag 24 juli 2006 14:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep
en Van DikHout
en Acda en de Munnik
Nee, nog niet echt.quote:
en misschien ook nog wel vrolijk?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, nog niet echt.
En ik heb ook enorme keelpijn en dan toch stug doorroken .
Vanavond nog een keer vroeg mijn bed in en dan moet ik wel weer fit zijn.
Niet teveel van me verwachten, hè?quote:
Ja.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:17 schreef Duiveltja het volgende:
Ik was te vroeg dus. Wat jammer.
quote:Op maandag 24 juli 2006 14:36 schreef Bupatih het volgende:
Oh, wat vind ik die Odysseuzzzz toch een ongelofelijk irritante kutkneus!
Maar bweheheheh, gelukkig kan hij dat hier toch niet lezen.
hebben ze er een nieuwe fan bij?!quote:Op maandag 24 juli 2006 14:10 schreef Zhenar het volgende:
en De Dijk juist verrassend tof! Ben behoorlijk uit mijn dak gegaan dus.
jaja én Stad Amsterdam én Ik Kan Het Niet Alleen.... allebei goed voorspeld gewoonquote:EnStad Amsterdam
door alle artiesten
![]()
![]()
![]()
Wat een voorspellend talent, Babette!
!
Hoezo ga je niet weg???quote:Op maandag 24 juli 2006 14:46 schreef Duiveltja het volgende:
Ik heb krediet op m'n rekening en ik ga niet weg.
Wat ga je dan doen?quote:
Vandaag weet ik nog niet. Morgen ga ik doen wat ik vandaag zou doen.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat ga je dan doen?
Oe: Jump around op de radio.
Oh ... ik dacht dat je het over je vakantieplannen had ...quote:Op maandag 24 juli 2006 14:52 schreef Duiveltja het volgende:
Vandaag weet ik nog niet. Morgen ga ik doen wat ik vandaag zou doen.
Vreemd inderdaad, ze ziet er uit al 26 ofzo. Zou ze ook snel verleppen?quote:
Dat doen bijna alle vrouwen.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Vreemd inderdaad, ze ziet er uit al 26 ofzo. Zou ze ook snel verleppen?
Met wie gaan julliequote:Op maandag 24 juli 2006 10:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hmm.. een bak koffie, dat gaat er best nog wel in
Oh wacht, snappen jullie er uberhaupt iets van?quote:US 'could be going bankrupt'
Bron: Telegraph UK
By Edmund Conway, Economics Editor
The United States is heading for bankruptcy, according to an extraordinary paper published by one of the key members of the country's central bank. A ballooning budget deficit and a pensions and welfare timebomb could send the economic superpower into insolvency. This is according to research by Professor Laurence Kotlikoff for the Federal Reserve Bank of St Louis, a leading constituent of the US Federal Reserve.
Prof Kotlikoff said that, by some measures, the US is already bankrupt. "To paraphrase the Oxford English Dictionary, is the United States at the end of its resources, exhausted, stripped bare, destitute, bereft, wanting in property, or wrecked in consequence of failure to pay its creditors," he asked. According to his central analysis, "the US government is, indeed, bankrupt, insofar as it will be unable to pay its creditors, who, in this context, are current and future generations to whom it has explicitly or implicitly promised future net payments of various kinds''.
The budget deficit in the US is not massive. The Bush administration this week cut its forecasts for the fiscal shortfall this year by almost a third, saying it will come in at 2.3pc of gross domestic product. This is smaller than most European countries - including the UK - which have deficits north of 3pc of GDP.Prof Kotlikoff, who teaches at Boston University, says: "The proper way to consider a country's solvency is to examine the lifetime fiscal burdens facing current and future generations. If these burdens exceed the resources of those generations, get close to doing so, or simply get so high as to preclude their full collection, the country's policy will be unsustainable and can constitute or lead to national bankruptcy.
"Does the United States fit this bill? No one knows for sure, but there are strong reasons to believe the United States may be going broke."
Dat is algemene kennis.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:45 schreef pberends het volgende:
Update;
WO3 al aan de gang: "Hegemonie Amerikaanse dollar"
[..]
Oh wacht, snappen jullie er uberhaupt iets van?
wat een negativiteitquote:Op maandag 24 juli 2006 14:10 schreef Bupatih het volgende:
http://www.ad.nl/cultuurenshow/article490869.ece
Ja, en ben ik ook uitgenodigd?quote:
quote:Breng eens een zonnetje
Het leven dat is geen pretje
Ik weet er alles van
Ben je bedrukt, verzet je
Maak er van wat je kan
Als je het geluk wilt zoeken
Hangt aan een zijde draad
En je succes wilt boeken
Luister dan naar mijn raad
refr.:
Breng eens een zonnetje
Onder de mensen
Een blij gezicht te zien
Doet je toch goed
Vervul zo nu en dan
Hun liefste wensen
Een beetje levensvreugd
Schenkt nieuwe moed
Breng eens een zonnetje
Onder de mensen
Een blij gezicht te zien
Doet je toch goed
Vervul zo nu en dan
De liefste wensen
Het spreekwoord zegt
Wie goed doet goed ontmoet
Kun je wat over sparen
Gaat het je zakelijk goed
Blijf dan niet aan het vergaren
Maar geef wat uit, dat moet
Leven en laten leven
Daar komt het hier op aan
Kun je aan anderen geven
Het duet gewent spontaan
refr.
Breng eens een zonnetje
Onder de mensen
Een blij gezicht te zien
Doet je toch goed
Vervul zo nu en dan
Hun liefste wensen
Het spreekwoord zegt
Wie goed doet goed ontmoet
Houd je bek, eikel! Ik lees en hoor en zie alles!quote:Op maandag 24 juli 2006 14:36 schreef Bupatih het volgende:
Oh, wat vind ik die Odysseuzzzz toch een ongelofelijk irritante kutkneus!
Maar bweheheheh, gelukkig kan hij dat hier toch niet lezen.
Ja, dat had ik ook al opgemerkt Z.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:42 schreef Odysseuzzzz het volgende:
[..]
Houd je bek, eikel! Ik lees en hoor en zie alles!![]()
Ja, want Bupa refereerde specifiek aan mij, niet aan jou.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:48 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook al opgemerkt Z.![]()
![]()
Zal ik nu de rose letters maar achterwege laten??
Dat vroeg ik mij dus ook al afquote:
Tofquote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 17:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tof!
edit: je ego wordt al genoeg gestreeld zie ik al.
Babs is vrijdag geweest, Zhenar was gister.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:17 schreef mark_03 het volgende:
Babs, hoe was het gisteravond?
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
het was zwaar, maar bijzonder tof
Wij waren er rond half zeven, na een onmenselijke tocht van cs naar java eiland over 'n schaduwloze rechte weg... vergelijkingen met de vierdaagse waren dan ook onvermijdelijk
Vanaf een podium dat héél erg in de verte lag werden wat "gouwe ouwe" gedraaid maar wij waren vooral bezig met overleven, dat wil zeggen: naar de wc's [die je eenmalig betaald met 'n bon, dus als je óók nodig moet bij aankomst, dan niet net als ons linea recta naar de plee's maar dus eerst naar 't bonnenkraampje], patat halen en héél veel water.....
Met verse krachten begaven wij ons zo rond kwart over zeven naar het terrein, waar we schuin achter dat hok van de techneuten belanden; we konden het podium bij lange na niet zien, en de schermen zo'n beetje half...
Acda en de Munnik begon mooi op tijd, om 19.20 uur en speelde een klein uur. Helaas voor mij kwamen "mijn nummers" pas tegen het einde, maar het was hoe dan ook een leuke opening. Acda was erg op dreef - "hallo ook al die mensen op die dure boten die geen geld hebben om een kaartje te kopen! - en er werd lekker gespeeld. Beetje jammer was dat ik steeds "ruzie" met een aantal kereld had, dus na A&dM zijn we lekker wat verder naar achteren gegaan, waar we meer ruimte hadden en het nog beter konden zien ook [op de schermen dan, maar dat boeit niet].
Wisseling duurde een minuut of 10 en bij Van DikHout kwam de pit erin. Goeie set en veel blijheid op het podium. Hebben een ruim uur gespeeld en werden daarna vergezeld door A&dM. Als de Poema's waren ze helemaal leuk, maar deden ze helaas maar 4 nummers...
Na een kwartiertje ofzo kwam tot slot De Dijk en ging het dak eraf. Ik had de indruk dat het grootste deel van het publiek toch wel voor hen kwam, en ook de rest kon het ernstig waarderen. Eén groot feest, springen en dansen tot half 12...
En verder:
- ik weet niet precies wat het weer voor morgen is, maar ga er vanuit dat er vrijwel geen schaduw is!
- neem een petje mee! Je hebt vanaf het begin tot een uurtje of 9 precies de zon in je ogen!
- ik had gelijk
Ik niet eigenlijk.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:58 schreef Ovidius het volgende:
Erik of Ody, weten jullie op het internet misschien goede tutorials voor fotobewerking?![]()
Ben ik aan het doen.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:02 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik niet eigenlijk.Gewoon experimenteren.
Ik bedoel de foto's gaan er toch niet stuk van.
![]()
Aha, wil het een beetje vlotten?quote:
Ik ben bijna elke 'Adjustment Layer' op één foto aan het gebruiken.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:13 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Aha, wil het een beetje vlotten?
ik werk graag met erg veel lagen. Dan kun je bijvoorbeeld extreme effecten gebruiken en die dan weer bijna weg gummen, zodat ze weer subtiel zijn.![]()
Aha, als je niet kunt tekenen kun je bijvoorbeeld veel gebruik maken van de SmudgeTool en gum. Gewoon kleurtjes neer kwakken in een laag boven de foto en smeren maar. Dan af en toe met het contrast en helderheid spelen van die laag.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:18 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ik ben bijna elke 'Adjustment Layer' op één foto aan het gebruiken.![]()
Maar ik zou graag zo'n dingetjes doen zoals de wallpapers op de site die ik nu even ga opzoeken.![]()
http://aeiko.net/desktopography/![]()
Daar hebben zo ze allemaal versierseltjes (?) aangebracht op de foto.![]()
Da's best moeilijk nog.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:36 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Aha, als je niet kunt tekenen kun je bijvoorbeeld veel gebruik maken van de SmudgeTool en gum. Gewoon kleurtjes neer kwakken in een laag boven de foto en smeren maar. Dan af en toe met het contrast en helderheid spelen van die laag.Teminste dat zou ik waarschijnlijk gaan doen.
![]()
Je bedoeld mijn manier van aanpakken? Of dat het niet zo snel lukt?quote:
Waarschijnlijk heb je niks in die laag staan om te Smudge-en.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:55 schreef Ovidius het volgende:
Ik probeer die SmudgeTool enzo in een nieuwe layer, maar er gebeurt precies niets?
Wat doe ik fout?
Je vergeet:quote:Op maandag 24 juli 2006 20:05 schreef babette21 het volgende:
@ Diz & Zhen: die aflevering van Friends met die gebleekte tanden is nu bezig![]()
![]()
De 'gum' vind ik niet. Maar ik heb alleen effect als ik op de foto zélf smudge. Waar moet je dan op smudgen?quote:Op maandag 24 juli 2006 19:57 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je niks in die laag staan om te Smudge-en.![]()
Trouwens foto's zelf smudge-en is bijna nooit een goed idee, vind ik. Of je moet weten waarom je het doen.![]()
Zet in de laag boven de foto een punt/streep met een kleurtje dat je wenselijk lijkt of zo.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:11 schreef Ovidius het volgende:
[..]
De 'gum' vind ik niet. Maar ik heb alleen effect als ik op de foto zélf smudge. Waar moet je dan op smudgen?
Gelukt!quote:Op maandag 24 juli 2006 20:17 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Zet in de laag boven de foto een punt/streep met een kleurtje dat je wenselijk lijkt of zo.en dan uitsmeren. (De gum in PS is Shift-E.
)
Ja, en het laatste wat jij zei was:quote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 19:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo. Ik heb net een ontzettend grote tabel afgemaakt.
Wat een werk.
En daar reageerden ook zoveel mensen op!quote:Op maandag 24 juli 2006 20:35 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, en het laatste wat jij zei was:
[..]
![]()
![]()
Wow! Heb je die helemaal zelf gemaakt?quote:Op maandag 24 juli 2006 20:39 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Is dit saai dan!![]()
[insert ontzettend goed gelukte afbeelding]
Genoeg.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:42 schreef Canisfire het volgende:
Hoeveel oud showchatters zijn er nu nog steeds geen mod geweest?
Nu komt MB er misschien ook nog eens bij .quote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 20:46 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nu komt MB er misschien ook nog eens bij .
Maar we zijn wel de slowchat die de meeste mods voortgebracht heeft toch ?
crew en oud crew reeksen niet mee gerekent![]()
De Bifi-reeks in ONZ kon er ook wat van.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:46 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nu komt MB er misschien ook nog eens bij .
Maar we zijn wel de slowchat die de meeste mods voortgebracht heeft toch ?
crew en oud crew reeksen niet mee gerekent![]()
Haha het is tof hoorquote:
Ja,quote:
US!quote:Op maandag 24 juli 2006 20:57 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, check de PI
Maar gaat ze naar FOT?![]()
Of?![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 juli 2006 21:07 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
FOK!radio.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:14 schreef MissBliss het volgende:
Hey stelletje roddelaars
Hoe kom je aan die wijsheid, Canisfire?
[..]
!
Wat zeiden ze dan?quote:
Dat jij of PeRi het zou worden. Wie het zei weet ik ook niet, want toen luisterde ik nog nietquote:
Oh... Nou ik ben benieuwd dan, heb nog geen mail ofzo gehad.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat jij of PeRi het zou worden. Wie het zei weet ik ook niet, want toen luisterde ik nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |