Bron: Johan Vlemmix stapt uit de showbusinessquote:Johan Vlemmix stapt uit de showbusiness
Johan Vlemmix stapt uit de showbusiness omdat hij teleurgesteld is over de gang van zaken rond zijn Wuppielied. De Brabander had tijdens de Wuppierage tijdens de WK een lied gemaakt over de pluizige ruimtewezens. Het reclamebureau dat de rechten bezit was echter not amused over 'Allemaal Wuppies' waar Vlemmix vertelt wat hij ziet als hij gedronken heeft. Dat de opbrengst naar een goed doel zou gaan maakte het bureau niks uit.
Het leidde tot een rechtszaak waarin vrijdag uitspraak is gedaan. Vlemmix verloor op bijna alle punten en moet alle cd's uit de handel nemen. Bovendien mag Vlemmix het woord Wuppie niet meer uitspreken op straffe van 1000 euro per keer dat hij het noemt. De rechter gaf Vlemmix alleen gelijk dat hij geen 'alcoholmisbruikende idioot' is, zoals werd gesteld.
Dat Vlemmix zich nu bezint over zijn carrière in de showbizz komt wellicht te laat. Hij heeft er veel geld mee verloren, zijn huwelijk is zo goed als voorbij en vrienden heeft hij ook amper meer. "Wat heb ik er uiteindelijk mee bereikt? Dat ik als een idioot bekend sta", aldus Vlemmix. Of de Brabander zich aan zijn woord houdt moet uiteraard worden afgewacht.
Zelfkennis heeft hij in ieder geval wel.quote:"Wat heb ik er uiteindelijk mee bereikt? Dat ik als een idioot bekend sta", aldus Vlemmix
Redelijk, in principe stond ie voor dat liedje al bekend als idiootquote:Op maandag 24 juli 2006 14:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zelfkennis heeft hij in ieder geval wel.
quote:►Mijn opmerkingen snijden nog meer hout dan Gepetto◄
De meeste mislukte zangers die zichzelf wel grappig vinden, starten dan een carriere op in Duitsland... verdien je ook nog best prettig mee.quote:Dat Vlemmix zich nu bezint over zijn carrière in de showbizz komt wellicht te laat. Hij heeft er veel geld mee verloren, zijn huwelijk is zo goed als voorbij en vrienden heeft hij ook amper meer.
Vette punchline hoorquote:Op maandag 24 juli 2006 14:52 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Redelijk, in principe stond ie voor dat liedje al bekend als idioot
►Mijn opmerkingen snijden nog meer hout dan Gepetto◄
![]()
Het gaat dan ook over zijn gehele carrière (dus ook van vóór het liedje):quote:Op maandag 24 juli 2006 14:52 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Redelijk, in principe stond ie voor dat liedje al bekend als idioot
[..]
![]()
quote:Dat Vlemmix zich nu bezint over zijn carrière in de showbizz komt wellicht te laat. Hij heeft er veel geld mee verloren, zijn huwelijk is zo goed als voorbij en vrienden heeft hij ook amper meer. "Wat heb ik er uiteindelijk mee bereikt? Dat ik als een idioot bekend sta", aldus Vlemmix.
Mwoah ...quote:
Dat is natuurlijk de ultieme test hoe het met het aanzien van Vlemmix eigenlijk voorstaat ...quote:Op maandag 24 juli 2006 16:18 schreef Croupouque het volgende:
Ik hoop dat hij op een originele wijze uit het leven stapt. Springend van de Domtoren, in een supermanpak, met twee zelfgebouwde vleugels van rijstpapier, met een skibril en een oranje hoedje op en een toeter tussen zijn billen geklemd.
Was toch op de muziek van het aloude beestjes-nummer van Ronnie en de Ronnies?quote:Op maandag 24 juli 2006 16:36 schreef MUUS het volgende:
Hij mag niet eens meer Wuppie zéggen?
Damn, dat moet wel een enorm vreselijk nummer zijn geweest dan.
enzovoorts et cetera ook.quote:Weet je wat ik zie als ik gedronken heb (nou, nou)
Allemaal beestjes (nou, nou, nou)
Zoveel beestjes om me heen
Oh ik weet wel dat ik mezelf nep (nou, nou)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |