Nee, maar mijn topic was te laat.quote:Op maandag 24 juli 2006 00:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat moet je nou weer, slet? Aandacht te kort?
Ja, daarom juistquote:Op maandag 24 juli 2006 00:43 schreef Zhenar het volgende:
MB en Re waren amper in het vorige topic en toch krijgen ze er nog een?!![]()
![]()
Het was DaMart die graag een naamtopic had.quote:Op maandag 24 juli 2006 00:43 schreef Zhenar het volgende:
![]()
Waar heb je het over?!quote:Op maandag 24 juli 2006 00:39 schreef Tarara het volgende:
Reageer eens niet zo snel![]()
Dat was dus tegen Zhenar.
Het was weer gezellig Zhenar.quote:Op maandag 24 juli 2006 00:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waar heb je het over?!!
Hoe dan ook, ik ga slapen.Dizzle!
Kutkind, ga je nu al slapen?quote:Op maandag 24 juli 2006 00:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waar heb je het over?!!
Hoe dan ook, ik ga slapen.Dizzle!
Regel 1:quote:Op maandag 24 juli 2006 00:46 schreef Tarara het volgende:
Ik wist dus niet of je serieus was met je omperking. Jeeeeeez, sorry hoor!
Je moet niet meteen alles willen begrijpen, snap je?quote:Op maandag 24 juli 2006 00:46 schreef Tarara het volgende:
Ik wist dus niet of je serieus was met je omperking. Jeeeeeez, sorry hoor!
Net als Dizer.quote:Op maandag 24 juli 2006 00:48 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Je moet niet meteen alles willen begrijpen, snap je?![]()
Mogen wij ook wat bijslapen?quote:Op maandag 24 juli 2006 00:43 schreef Zhenar het volgende:
![]()
hoiquote:Op maandag 24 juli 2006 00:43 schreef Zhenar het volgende:
![]()
Kijk, er is nog iemand hier die oplet en onthoudt wat ik wil!quote:Op maandag 24 juli 2006 00:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Het was DaMart die graag een naamtopic had.![]()
Ik ben niet moequote:
Je moet niet slapen!!!!! Anders gaat het nog een week duren totdat je uit die jetlag bentquote:Op maandag 24 juli 2006 01:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben niet moe
Stomme jetlaghebben net van 2 tot 10 geslapen
![]()
nah, ben wel vaker in die regionen geweest, morgen weer zo fris als een hoentje een dooie danquote:Op maandag 24 juli 2006 01:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je moet niet slapen!!!!! Anders gaat het nog een week duren totdat je uit die jetlag bent
Ik doe wel oordopjes in!quote:Op maandag 24 juli 2006 01:03 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ee! Doe eens niet! DaMart wil slapen!!
quote:Op maandag 24 juli 2006 01:08 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Hee, mijn ik ga liever flauw rellen dan inhoudelijk reageren op kritiek.En MB!
![]()
Welke foto?quote:Op maandag 24 juli 2006 01:12 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ik probeer iets te maken van een foto van Ovi. Misschien kan ik hem vandaag nog posten.![]()
Ik praat toch tegen je?quote:Op maandag 24 juli 2006 01:19 schreef MissBliss het volgende:
Dizzle, ben je nog online??
Ja, mijn berichtje kwam 4 keer niet doorquote:
Ja, wel.quote:Op maandag 24 juli 2006 01:42 schreef Re het volgende:
zow..... lekker rustig hier toch wel, niet?
Werkelijk geen idee.quote:Op maandag 24 juli 2006 02:58 schreef Re het volgende:
beetje overbelicht, verder wel leuke bewerking, filtertje gebruikt?
Of JIJ een filtertje had gebruiktquote:Op maandag 24 juli 2006 03:01 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Werkelijk geen idee.Hier staat het origineel.
![]()
van mij niet hoor, als iemand hem op fok heeft gezet mag je binnen de policy de foto gewoon overal posten tegenwoordigquote:Op maandag 24 juli 2006 03:16 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, moet ik nu eerst ook toestemming vragen om deze 'foto' te plaatsen??!
Aha!quote:Op maandag 24 juli 2006 03:19 schreef Re het volgende:
[..]
van mij niet hoor, als iemand hem op fok heeft gezet mag je binnen de policy de foto gewoon overal posten tegenwoordig
Aha, ik had niet door dat de vorige pagina vol was. Heb ik toch best lang lopen F5-en.quote:Op maandag 24 juli 2006 03:33 schreef Re het volgende:
ik heb MB weer teruggenomen, die was echt verslaafd aan de entourage van het wondelijke NYC
verder een 4 Gb CompactFlash kaartje gekocht en veel kleren, ik ben weer helemaal hip
ja rukken met links gaat ook vervelen hequote:Op maandag 24 juli 2006 03:53 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Aha, ik had niet door dat de vorige pagina vol was. Heb ik toch best lang lopen F5-en.![]()
Ik hoop dat het zo weer andere hand dag is.![]()
ze is rechtsquote:Op maandag 24 juli 2006 04:00 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan MB.![]()
Altijd meteen de intiemste dingen willen weten.![]()
Rechtshandig dan hequote:
Zo vaak ruk ik niet met links eigenlijkquote:Op maandag 24 juli 2006 04:00 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
JE VRAAGT EROM!!!!quote:Op maandag 24 juli 2006 04:18 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, dat is toch nog geen reden om mij daarmee lastig te vallen?![]()
![]()
![]()
quote:
Ofzoquote:Op maandag 24 juli 2006 04:00 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, anders sliepen we nu wel he?quote:Op maandag 24 juli 2006 04:26 schreef Odysseuzzz het volgende:
Volgens mij hebben jullie gewoon een jetlag.![]()
Jaja,quote:
1) Dat Wytske niet op tv is om mij in slaap te praten.quote:Ja, anders sliepen we nu wel he?Wat is jouw excuus?
Wij zijn helemaal niet moraalloos en perversquote:Op maandag 24 juli 2006 04:38 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Jaja,.
[..]
1) Dat Wytske niet op tv is om mij in slaap te praten.![]()
![]()
2) Dat iemand over jullie moraalloze perverse soort mensen moet waken.![]()
![]()
En nog wat!! Maar dat ben ik even vergeten.
![]()
Praat jij altijd voor jullie beide? Is dat dan misschien het probleem?quote:Op maandag 24 juli 2006 04:43 schreef Re het volgende:
[..]
Wij zijn helemaal niet moraalloos en perversOf wel... Maar dan wil ik hier eerst wat steekhoudende argumenten
Tja, dat zou ik niet weten want ik ben het immers vergeten.quote:En het zal wel niet belangrijk zijn als je het vergeten bent
Ja? Niks ernstigs hoop ik?quote:
Ja, lekker.quote:Op maandag 24 juli 2006 04:50 schreef Re het volgende:
maar verder dus rustig enzo... we gaan voor de popcorn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jah gezellig fotootjes bekojken op de laptop en 2 browsers open dan gaat het wel eens fout hequote:Op maandag 24 juli 2006 04:49 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Praat jij altijd voor jullie beide? Is dat dan misschien het probleem?![]()
AD?quote:Tja, dat zou ik niet weten want ik ben het immers vergeten.![]()
niets terminaals iigquote:Ja? Niks ernstigs hoop ik?
we sturen wel wat opquote:Op maandag 24 juli 2006 04:51 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, lekker.![]()
Maar daar heb ik niks aan he?!!
Anno Domini - Letterlijk in het jaar onzes Heren?quote:
trustequote:Op maandag 24 juli 2006 05:01 schreef Odysseuzzz het volgende:
Maar het was weer...uhm...in elk geval....Welkom terug MB en RE!!
En ik ga lezen in mijn bedje.Om vooral de rust nog maar eens uit te stellen.
![]()
Wat hij zegtquote:
Ja, ik wilde ook wel, maar J. herinnerde me aan het feit dat we al eten hadden liggen bij M.quote:Op maandag 24 juli 2006 09:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Super, waar was je? Je was toch uitgenodigd?
Dus? We hadden zoals gewoonlijks weer te veelquote:Op maandag 24 juli 2006 09:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, ik wilde ook wel, maar J. herinnerde me aan het feit dat we al eten hadden liggen bij M.
Sonja Bakker, deel 3quote:Op maandag 24 juli 2006 09:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dus? We hadden zoals gewoonlijks weer te veel![]()
Ik hoorde het...quote:Op maandag 24 juli 2006 09:43 schreef Duvel het volgende:
[..]
Sonja Bakker, deel 3
Oh ja, het was dus inderdaad mijn schuld dat we er niet waren. Excuses.
quote:Op maandag 24 juli 2006 09:43 schreef Duvel het volgende:
Oh ja, het was dus inderdaad mijn schuld dat we er niet waren. Excuses.
Ik heb 'm ook al geslagen hoorquote:Op maandag 24 juli 2006 09:45 schreef Dizer het volgende:
[..]Enige kans dat ik jullie dit jaar nog zou tegenkomen
ga je die verpesten
Anders komen we eind september een keer met S en A bij je BBQ-en?quote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 09:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Anders komen we eind september een keer met S en A bij je BBQ-en?.
Te laat gelezen!!!quote:Op maandag 24 juli 2006 00:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kutkind, ga je nu al slapen?
Dan ga ik met je mee![]()
![]()
![]()
![]()
Niet stoer doen tegenover Dizer, lieverd, dit was in een andere setting.quote:
TMIquote:Op maandag 24 juli 2006 09:53 schreef Duvel het volgende:
[..]
Niet stoer doen tegenover Dizer, lieverd, dit was in een andere setting.![]()
Weer eens wat andersquote:Op maandag 24 juli 2006 09:52 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
![]()
Oh, en dan kunnen jullie ook voor me neus over mij roddelen
Oh ja wacht, die andere dreun was omdat je vergeten was de vuilniszak te vervangen voor je weggingquote:Op maandag 24 juli 2006 09:53 schreef Duvel het volgende:
[..]
Niet stoer doen tegenover Dizer, lieverd, dit was in een andere setting.![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 09:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh ja wacht, die andere dreun was omdat je vergeten was de vuilniszak te vervangen voor je wegging.
quote:Op maandag 24 juli 2006 09:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh ja wacht, die andere dreun was omdat je vergeten was de vuilniszak te vervangen voor je wegging.
Zo! Valt er gelijk een stik minder over me te roddelen nuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |