Met welke hand *traantje wegpinkt*?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:44 schreef Bupatih het volgende:
*traantje wegpinkt*
Met rechts! Duh!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:46 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Met welke hand *traantje wegpinkt*?![]()
En vanwaar die PI?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Over een uurtje ofzo ben ik niet meer alleen thuis/:D
Voedzaam.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:18 schreef Dizer het volgende:
Nu pas avondeten
Dan maar iets simpels:
- Gemixte sla
- Appel
- Rozijnen
- Advocato
- Pijnboompitten
- zelfgemaakte honingmosterd dressing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:20 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Voedzaam.Mijn bier is op.
1 versgeperste citroenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 eetlepel olijfolie
1 eetlepel franse mosterd
1 eetlepel honing
zout + peper
Roeren en
Friends don't let friends remain beardless...
Klinkt wel lekker.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
1 versgeperste citroen
1 eetlepel olijfolie
1 eetlepel franse mosterd
1 eetlepel honing
zout + peper
Roeren en
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:29 schreef babette21 het volgende:
bupa en voetbal, 't blijft toch een combinatie die gewoon niet klopt![]()
ik kan me gewoon zo voorstellen dat jij tijdens een wedstrijd meer naar de spelling van de reclameborden kijkt, dan naar 't voetballen zelfquote:
Ik kan meerdere dingen tegelijk!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik kan me gewoon zo voorstellen dat jij tijdens een wedstrijd meer naar de spelling van de reclameborden kijkt, dan naar 't voetballen zelf
Nee, lieve Yasha. Ik zie het als een uitdaging.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bup, word je het nou nooit zat om onzin te modden.. zulks een bagger enzo?
Da's lief van je.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Is het ook wel.. maar als ik al die topics zie denk ik alweer arme Bup (of collegamod)
Bijna zo geil als wanneer rena dat doet!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:51 schreef Bupatih het volgende:
Yasha lachte om een grapje van mij!![]()
Én ze postte er een
achteraan.
Hoe geil is dat?!!!
Hij wilde leren. Vroeg een ban aan. Ging door met een kloon. Kreeg via Sven een nóg langere ban aangenaaid. 'Ovidius' wordt nu gedoogd door yvonne en consorten, omdat het zijn eigen schuld is dat 'ie niet genoeg discipline kan opbrengen om FOK! te vermijden in leerperiodes.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom heeft Paltos eik een ban..![]()
wat heeft ie gedaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yasha, houd op!quote:
Is het daar ook warm?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:30 schreef pberends het volgende:
Mooie foto.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jennifer_Lopez
Check die wassenbeeld foto. Lijkt toch niet...
En wat zit jij nou weer schijnheilig te doen? Negeerderquote:
Bupa, waarom schrijven we wassenbeeld aan el-kaar?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:07 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Is het daar ook warm?Haha, wassenbeeld, warm, smelten...
!!!!1!!!1!!!1
Zo, ik heb weer bier.![]()
het was gewoon een TVP!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:08 schreef rena het volgende:
[..]
En wat zit jij nou weer schijnheilig te doen? Negeerder![]()
Wel als jij moet bulderen om m'n grapjes!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jij bent ook makkelijk te vermaken![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
het was gewoon een TVP!
Ik ga morgen naar deE
f
t
e
l
i
n
g
!
Omdat het één woord is.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:08 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Bupa, waarom schrijven we wassenbeeld aan el-kaar?
Dat weet ik. (In de handen wrijf smiley)quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
het was gewoon een TVP!
Ik ga morgen naar deE
f
t
e
l
i
n
g
!
Kastlesbeauquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:10 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. (In de handen wrijf smiley)
Ja, want daar heb jij ervaring mee he?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Ik las er vluchtig overheen en ik zag daar dus 't e r i n g' staan!
Ik zie er geen kut in hoor.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:11 schreef Bupatih het volgende:
Dizer, wat heb je nu weer voor een kutavatar?
Gestofzuigd.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Weetje he.. stofzuigen.. wat is daar nu het voltooid deelwoord van?
Hihihihihihilarisch.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:12 schreef rena het volgende:
[..]
Ik zie er geen kut in hoor. [afbeelding]
Klopt.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:11 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Stenen beeld is toch ook niet een woord?
Je lacht als een paardquote:
Bupatih, wat heb jij een slechte smaak in films (op JC na dan..)quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:11 schreef Bupatih het volgende:
Dizer, wat heb je nu weer voor een kutavatar?
Nee, 'hahahahahalarisch' slaat ergens op.quote:
Nou, niet echt dusquote:
Ik kijk weinig films. En sowieso geen T2!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bupatih, wat heb jij een slechte smaak in films (op JC na dan..).
Dat is wel Robert Patrick als de ULTIMATE BAD GUYin T2
ja da's wel tof natuurlijk....quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar toch kom ik wel in de buurt, ik bedoel, het is dezelfde omgeving.
nou, dan zal ik maar linea recta naar de trilpraat hollenquote:Misschien raak ik wel iets aan watjullie
ook hebben aangeraakt!
Jij slaat sowieso als een lul op een drumstel.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, 'hahahahahalarisch' slaat ergens op.
Ja, nu weet ik dus niet of ik je gelijk moet geven, hè?!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik dus ook altijd en word ik raar aangekeken.. dan zeggen ze het is stofgezogen..
Right..
Of ik zeg juist stofgezogen en anderen beweren dat het gestofzuigd is ik ben het ff helemaal kwijt nu
Tussen de hi-hatquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:17 schreef rena het volgende:
[..]
Jij slaat sowieso als een lul op een drumstel.![]()
Lijkt me best pijnlijk overigens![]()
quote:
Heb vandaag de hele dag lang, op een plasma breedbeeld televisie van 1m27 Fun with Dick and Jane afgespeeld in de winkelquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik kijk weinig films. En sowieso geen T2!,
,
!
Had dan op zijn minst 'hohohohoholarisch' gezegd. Dan leek het nog ergens op. Op de Kerstman met de slappe lach bijvoorbeeld!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, 'hahahahahalarisch' slaat ergens op.
Holarischquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had dan op zijn minst 'hohohohoholarisch' gezegd. Dan leek het nog ergens op. Op de Kerstman met de slappe lach bijvoorbeeld!![]()
Altijd! Uitgaan! Van! Je! Eigen! Kracht!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet.. volgens mij zeg ik toch wel gestofzuigd.. want ik had pas naar mijn ouders stofgezogen gesmst en daar had ik heel bewust over nagedacht omdat ik er de dag ervoor commentaar op had gehad dat ik gestofzuigd zei.. ofzo![]()
![]()
![]()
Je moet niet zo gemeen over jezelf pratenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:25 schreef Bupatih het volgende:
Domme mensen.
Grapjesverneukende mensen.
Grapjesnietsnappende mensen.
Je keek nog even in de spiegel!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:26 schreef Bupatih het volgende:
Oh ja, één vergeten:
Voorspelbaregrapjespostende mensen.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:26 schreef Bupatih het volgende:
Oh ja, één vergeten:
MAG.IK.IN.HET.MIDDEN.LOPEN!?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:26 schreef Bupatih het volgende:
Oh ja, één vergeten:
Wat?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
WOEI BROER EN BESTE VRIENDIN WEER THUIS
Euhm, voor zover ik weet niet. Maar wat niet is, kan altijd nog komen!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:29 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ga je vandaag weer vroeg naar bed Bupa?![]()
Dan zou ik het wel onder rena's account doen, dat is pas logisch. Maar zeg nou zelf, je zag het niet aankomen hè? De grap en postwijze?quote:
Jullie lopen beide achter. Dat doe ik al 3 maanden niet meerquote:
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Euhm, voor zover ik weet niet. Maar wat niet is, kan altijd nog komen!
Vandaar dat ie in het midden wil lopen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:31 schreef rena het volgende:
[..]
Jullie lopen beide achter. Dat doe ik al 3 maanden niet meer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij je opeens naakt voor de trein zou gooien, terwijl je angstige kreten bezigt en je te goed doet aan het pijpen van meerdere hermafrodriete, donkergekleurde medemensen in latexpakjes zie ik dat óók niet aankomen, maar dat wil nog niet zeggen dat ik het dan leuk vind!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan zou ik het wel onder rena's account doen, dat is pas logisch. Maar zeg nou zelf, je zag het niet aankomen hè? De grap en postwijze?
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:32 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Vandaar dat ie in het midden wil lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:21 schreef Odysseuzzz het volgende:
Gewoon stofzuigen altijd uitstellen dan heb je nergens last van.![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:32 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Vandaar dat ie in het midden wil lopen.
Op zich zijn dit bést leuk gevonden opmerkingen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat meer aandacht voor deze posts zou dus niet misstaan.
Bij dezen.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Wat heb jij nou weer voor drugs gebruikt?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als jij je opeens naakt voor de trein zou gooien, terwijl je angstige kreten bezigt en je te goed doet aan het pijpen van meerdere hermafrodriete, donkergekleurde medemensen in latexpakjes zie ik dat óók niet aankomen, maar dat wil nog niet zeggen dat ik het dan leuk vind!
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:33 schreef rena het volgende:
[..]
Sorry soms druk ik iets te snel opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En wéér zo'n toffe en originele grap!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:34 schreef Odysseuzzz het volgende:
invoeren.
Oh ja, ik was druk met het reageren op Yasha, Erik, Ody en rena, dus sorry dat ik je even vergat!quote:
Rustig maar, Ody zal nooit een (nieuwe) Bupatih worden.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Just what the world needs; another Bupatih.
Ik heb daar geen drugs voor nodig.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:34 schreef rena het volgende:
[..]
Wat heb jij nou weer voor drugs gebruikt?![]()
![]()
![]()
Want dat is hij alquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Rustig maar, Ody zal nooit een (nieuwe) Bupatih worden.
Nee, te veel slechte grappen en te weinig kennis.quote:
Ody is soms nog een klein beetje aardig, daarin is hij al heel anders.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Rustig maar, Ody zal nooit een (nieuwe) Bupatih worden.
quote:
Omdat ik soms érg aardig ben in plaats van een klein beetje aardig?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:38 schreef rena het volgende:
[..]
Ody is soms nog een klein beetje aardig, daarin is hij al heel anders.
En hij moet ook nog een tekort aan zelfkennis krijgen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, te veel slechte grappen en te weinig kennis.
Je bent meestal NIET aardig.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat ik soms érg aardig ben in plaats van een klein beetje aardig?
Maar hij kan al wel goed serieuze van niet-serieuze posts/PI's onderscheiden in tegenstelling tot anderen...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En hij moet ook nog een tekort aan zelfkennis krijgen.
Je bent zo heerlijk naïef somsquote:
Hallo! Bupa vind Gquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Just what the world needs; another Bupatih.
Ook in dít geval geldt:quote:
Ja, jij hebt daar soms bij mij ook wat moeite meequote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar hij kan al wel goed serieuze van niet-serieuze posts/PI's onderscheiden in tegenstelling tot anderen...
Je suggereert dat ik aan de drugs zit, hè?quote:
Nee.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je suggereert dat ik aan de drugs zit, hè?
Je snapt het niet helemaal he?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:43 schreef Bupatih het volgende:
Wat heb jij nou weer voor drugs gebruikt?
- Daar heb ik geen drugs voor nodig.
Lamenielachen
- Wat nou weer?
Je bent zo heerlijk naïef soms.Euhm, logisch.
Wel als je 'lamenielachen' zegt als reactie op 'daar heb ik geen drugs voor nodig'.quote:
Je hebt mensen die zeiken omdat ze niks beters kunnen verzinnen. En je hebt mensen die zeiken uit liefde.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, jij hebt daar soms bij mij ook wat moeite mee.
Sorryquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wel als je 'lamenielachen' zegt als reactie op 'daar heb ik geen drugs voor nodig'.
Dan vraag ik me af of hij het babypoeder van zijn eigen billetjes afsnuift, of hij een (al dan niet) gewillig slachtoffer heeft gevonden.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geef maar toe dat je hem ervan verdenkt babypoeder te snuiven!![]()
Wij zaten alleen maar de hele dag aan elkaarquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, niet echt dus. Maar ik wil gewoon hetzelfde evenaren als de ShowChatmeet
! Hoewel me dat nooit gaat lukken
. Maar toch kom ik wel in de buurt, ik bedoel, het is dezelfde omgeving
.
Misschien raak ik wel iets aan watjullie
ook hebben aangeraakt!
Bummer.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wij zaten alleen maar de hele dag aan elkaar![]()
Ja, dat heb je met secondelijm he!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wij zaten alleen maar de hele dag aan elkaar![]()
Bumquote:
Truste!quote:
Wat praat je geil.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:46 schreef rena het volgende:
[..]
SorryHet was niet mijn intentie om iets in die trant te suggereren. Ik distantieer me hierbij van eerder gedane uitspraken die mogelijk schade hebben aangericht.
![]()
Ja, ik kan niet achter blijvenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:48 schreef rena het volgende:
[..]
BumMoet je weer over het achterwerk gebeuren beginnen?
Dat is best hilarisch als je het visualiseert!quote:
Je stelt dat wel op prijsquote:
Dat doet mij zeer goed om te horen. Ik kan er werkelijk van genieten om andere mensen te verblijden met de pracht van de Nederlandse taal.quote:
quote:Tha_Erik, DaMart en natuurlijkZhenar
. Mijn bitches!
Is dit alles in het kader van het eerder genoemde 'Wie goed doet, goed ontmoet'?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:50 schreef rena het volgende:
[..]
Dat doet mij zeer goed om te horen. Ik kan er werkelijk van genieten om andere mensen te verblijden met de pracht van de Nederlandse taal.![]()
Maar natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Is dit alles in het kader van het eerder genoemde 'Wie goed doet, goed ontmoet'?
Ik geloof er niks van, rekel!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:52 schreef rena het volgende:
[..]
Maar natuurlijk niet.Dit is geheel op eigen initiatief.
Is Bupatih niet genoeg reden?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben moe maar wil nog niet gaan slapen.. al heb ik geen reden om op te blijven..
Twee tegen één dus.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben moe maar wil nog niet gaan slapen.. al heb ik geen reden om op te blijven..
Dat gaat mij zeer aan het hart. Dat je mij niet gelooft.quote:
Wakker zijn en je ouders ontlopen zijn, lijkt me, twee hele goeie.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:52 schreef Bupatih het volgende:
Marijnissen: media verdraaien mijn woorden
Een titel als 'Woorden: verdraaien mijn Marijnissen media' zou leuker zijn geweest. [afbeelding]
Bij Stuttgart nogquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ouders zitten nu nog ergens bij stuttgart.. dus die ontloop ik sowieso..
Dat kan ook plezierig zijn.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:03 schreef Bupatih het volgende:
(Té lang) met een meisje in je kop zitten
Ik las serieus 'mesje'. [afbeelding]
Ik las "mesje" en "kut" in plaats van "meisje" en "kop".quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:03 schreef Bupatih het volgende:
Sjit, wil ik weer wijs gaan doen blijkt het een R&P topic.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:03 schreef Bupatih het volgende:
Mesje snap ik nog wel, maar kut i.p.v. kop? Je begint bijna op een hetero te lijkenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik las "mesje" en "kut" in plaats van "meisje" en "kop".
Ik kreeg er ook een raar gevoel bij Erik.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:09 schreef rena het volgende:
[..]
Mesje snap ik nog wel, maar kut i.p.v. kop? Je begint bijna op een hetero te lijken![]()
Dat is liefde.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:10 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik kreeg er ook een raar gevoel bij Erik.![]()
Of een erectie.quote:
Ja, haat is liefde en de sok is weer af.quote:
Same difference.quote:
Wat je vind moet je bij de politie brengen!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:13 schreef Bupatih het volgende:
Ik vind die nieuwe sigregel van me echt zó tof!
En echt zó Bupatihiaans!
Ik zou hem 'The Fuck' noemen. En elke keer als iemand STFU! roept, zou ik reageren met: 'Houd zelf je kop en laat mij erbuiten!'quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:09 schreef Odysseuzzz het volgende:
Trouwens, als ik een kloon zou doen noemde ik hem niemand, denk ik. Past in het verhaal van Odysseus en dan kan ik mooi alle regels aan mijn laars lappen.![]()
Ik vind het wel leukquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[afbeelding]
Ja beetje lelijk maar te lui om het goed te doen
Je weet wel goed hoe je me opgewonden krijgt, hè.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[afbeelding]
Ja beetje lelijk maar te lui om het goed te doen
Dus? Je staat boven Bupatih, ik zou blij zijnquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:17 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik vind het wel leukmaar het lijkt net of je een hierargie weergeeft.
Niemand (als naam) is beter want die mag alles.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:17 schreef Bupatih het volgende:
'Iedereen' is en blijft de beste username voor een kloon. Maar dat zei ik een eeuw geleden al!
Het gaat niet om alles mogen, maar om het zorgen voor hilarische situaties! En dat komt vaker voor als je kloon 'iemand' heet.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:19 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Niemand (als naam) is beter want die mag alles.![]()
Voorbeeld: 'mag niemand tubgirl hier posten?' in een of andere FB![]()
![]()
Hee, Noord Brabant weet je nog?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dus? Je staat boven Bupatih, ik zou blij zijn.
Op zich (en ik geef het niet graag toe) was Je ook best toffig als kloonnaam.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het gaat niet om alles mogen, maar om het zorgen voor hilarische situaties! En dat komt vaker voor als je kloon 'iemand' heet.
Of gewoon 'mensen' voor alle 'mensen die...' topics in KLB!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het gaat niet om alles mogen, maar om het zorgen voor hilarische situaties! En dat komt vaker voor als je kloon 'iemand' heet.
'Bepaalde mensen' ook tof.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar toch weer afgekeken van 'Iemand' / 'iedereen'.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op zich (en ik geef het niet graag toe) was Je ook best toffig als kloonnaam.
O, denkt Je daar zo over?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar toch weer afgekeken van 'Iemand.
Mijn excuses voor het ongemakquote:
Ja, het is muisstil op msnquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:46 schreef Odysseuzzz het volgende:
Erik al tot schrijven gekomen voor de Wedstrijd?
'Ik wordt'quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Houd me niet zo in de gaten! Ik wordt er angstig van
!
'jou tijd'quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, opa deed goed biertappen.
Maar da's nog voor jou tijd.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:50 schreef DaMart het volgende:
Een subtiele:
SHO Haley Joel Osment gewond bij auto-ongeluk » Verbal 29 863 22/07 23:44 - Q_Orianka
TRU geesten en geesten zien/voelen. » B00STER 39 635 22/07 23:43 - ne0c0rt3xx
![]()
Sorry,quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Houd me niet zo in de gaten! Ik wordt er angstig van
!
Oh, dan is het goed. Maar ik houd het dit maal bij een kunstinzending.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:55 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Sorry,.
Ik dacht ik toon ontschuldig wat interesse?![]()
Hoezo?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed. Maar ik houd het dit maal bij een kunstinzending.
Gekkerd.quote:
Heb je weer met Yvonne zitten cammen op MSN?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:58 schreef Bupatih het volgende:
Wat is Windows Movie Maker toch een hoerenprogramma.
Echt élke keer loopt het vast!
Ik leg het verband niet tussen het vastlopen van dat programma en hoerenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:58 schreef Bupatih het volgende:
Ja, dat ken ik.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:58 schreef Bupatih het volgende:
Gebruik dan ook gewoon programma's die je niet kunt betalen, net als iedereen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:58 schreef Bupatih het volgende:
rena, niet om 't een of ander...maar vind je dit zélf nou grappig?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:59 schreef rena het volgende:
[..]
Ik leg het verband niet tussen het vastlopen van dat programma en hoeren![]()
Het is niet grappig bedoeld, dus ik weet niet waar jij het nu over hebt?quote:Op zondag 23 juli 2006 00:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
rena, niet om 't een of ander...maar vind je dit zélf nou grappig?
Jaja, bladiebla. Je weet hartstikke goed dat 'hoerenprogramma' niks te maken heeft met hoeren, maar dat het gewoon net zoiets is als 'kutprogramma'. Jouw opmerking was dus als grap bedoeld, maar het wilde niet echt slagen.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:02 schreef rena het volgende:
[..]
Het is niet grappig bedoeld, dus ik weet niet waar jij het nu over hebt?
Wat voor iets, of mogen we daarop wachten tot 12 uur?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed. Maar ik houd het dit maal bij een kunstinzending.
Goed idee. Je hebt mijn toestemming.quote:
Ik en denken?quote:Op zondag 23 juli 2006 00:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jaja, bladiebla. Je weet hartstikke goed dat 'hoerenprogramma' niks te maken heeft met hoeren, maar dat het gewoon net zoiets is als 'kutprogramma'. Jouw opmerking was dus als grap bedoeld, maar het wilde niet echt slagen.
Aan mij dus de vraag: vond jij die opmerking zelf nou grappig? Of denk je daar niet eens over na als je iets post dat als 'grappig' door het leven moet gaan.
De deadline is vanavond met 24 uur verschoven.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:06 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Wat voor iets, of mogen we daarop wachten tot 12 uur?
O, het is al 00:6!
En die verhalen moet iets met 2 hebben?quote:Op zondag 23 juli 2006 00:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
De deadline is vanavond met 24 uur verschoven.
Dan kan ik ook nog een verhaal inzenden!![]()
Het onderwerp is 2. Dus je kunt bijvoorbeeld iets schrijven over het leuke meisje dat op nummer 2 woont, hoe bezopen je bent na 2 biertjes, of over de 2 mannen die achter elkaar langs de kant van de weg liepen. Eentje groef een gat, de andere gooide het dicht. Toen ik vroeg wat ze deden, kreeg ik als antwoord dat er normaal gesproken een kabellegger tussen loopt, maar die was ziek!.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:08 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
En die verhalen moet iets met 2 hebben??
Als onderwerp of thema of maakt dat niks uit??
Oeh, weer een good old rena/Bupa rel!quote:Op zondag 23 juli 2006 00:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jaja, bladiebla. Je weet hartstikke goed dat 'hoerenprogramma' niks te maken heeft met hoeren, maar dat het gewoon net zoiets is als 'kutprogramma'. Jouw opmerking was dus als grap bedoeld, maar het wilde niet echt slagen.
Aan mij dus de vraag: vond jij die opmerking zelf nou grappig? Of denk je daar niet eens over na als je iets post dat als 'grappig' door het leven moet gaan.
quote:
Welke nou weer? Weer één van je flauwe grappen die ik zoveel mogelijk probeer te vermijden?quote:Op zondag 23 juli 2006 00:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je nu mijn vraag beantwoorden dan?![]()
Vanavond niet.quote:
Wie ben je, en wat heb je met Bupa gedaan? Bupa zou die 'e' niet vergeten zijn!quote:Op zondag 23 juli 2006 00:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Welke nou weer? Weer één van je flauw grappen die ik zoveel mogelijk probeer te vermijden?
Zonder op de link te quoten, wist ik het al dat het om die vraag ging. Maar dat zeg ik: flauwe grap.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie ben je, en wat heb je met Bupa gedaan? Bupa zou die 'e' niet vergeten zijn!![]()
Oh, en het ging om deze vraag:
ShowChat #864 is living in a Bergkamp Wonderland!
Bedankt en 2500 woorden is een richtlijn?quote:Op zondag 23 juli 2006 00:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het onderwerp is 2. Dus je kunt bijvoorbeeld iets schrijven over het leuke meisje dat op nummer 2 woont, hoe bezopen je bent na 2 biertjes, of over de 2 mannen die achter elkaar langs de kant van de weg liepen. Eentje groef een gat, de andere gooide het dicht. Toen ik vroeg wat ze deden, kreeg ik als antwoord dat er normaal gesproken een kabellegger tussen loopt, maar die was ziek!.
Dit is uniekquote:Op zondag 23 juli 2006 00:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zonder op de link te quoten, wist ik het al dat het om die vraag ging. Maar dat zeg ik: flauwe grap.
En zie edit.
Als we al jouw flauwe grappen zouden negeren, zou je geen enkele reactie meer krijgen op je posts! Dus je bent een beetje de pot of de ketel aan het uithangen. Je mag zelf kiezen welke van de twee!quote:Op zondag 23 juli 2006 00:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zonder op de link te quoten, wist ik het al dat het om die vraag ging. Maar dat zeg ik: flauwe grap.
En zie edit.
Als je het in 2 woorden kan, mag dat ook hoor!quote:Op zondag 23 juli 2006 00:17 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Bedankt en 2500 woorden is een richtlijn?Want dat haal ik niet meer.
![]()
Lekker puhquote:Op zondag 23 juli 2006 00:22 schreef Ovidius het volgende:
Je blijft zo op je honger zitten als rena er weer eens omheenpost.
Ze zegt iets, Bupa gaat erin, en ze wuift het weer weg.
Da's niet leuk.
Je weet zelf ook dat je nu complete poep aan het praten bent?quote:Op zondag 23 juli 2006 00:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als we al jouw flauwe grappen zouden negeren, zou je geen enkele reactie meer krijgen op je posts!
quote:Op zondag 23 juli 2006 00:22 schreef Ovidius het volgende:
Je blijft zo op je honger zitten als rena er weer eens omheenpost.
Ze zegt iets, Bupa gaat erin, en ze wuift het weer weg.
Da's niet leuk.
Je weet zelf ook dat je nu precies hetzelfde doet als ik?quote:Op zondag 23 juli 2006 00:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je weet zelf ook dat je nu complete poep aan het praten bent?
Ja Bupa en zo doe ze dus ook als jij er niet bent.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:26 schreef rena het volgende:
[..]
Je weet zelf ook dat je nu precies hetzelfde doet als ik?
Da's niet waar. Hij gaat erop in en durft beweren dat DM fout is.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:26 schreef rena het volgende:
[..]
Je weet zelf ook dat je nu precies hetzelfde doet als ik?
quote:Bladiebla, lekker boeien.![]()
In jouw utopische wereldbeeld misschien wel. Daarbuiten niet.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je weet zelf ook dat je nu complete poep aan het praten bent?
O? Ik zie geen argumenten in zijn post anders.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:28 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Da's niet waar. Hij gaat erop in en durft beweren dat DM fout is.
Als hij in jouw stijl zou reageren zou er staan:
[..]
Nee, klopt. Er is dan ook echt helemaal niemand die om mijn grapjes lacht. Nee, écht niet. Dat lijkt maar zo. Uhuh.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
In jouw utopische wereldbeeld misschien wel. Daarbuiten niet.![]()
Om deze moet ik anders wel lachenquote:Op zondag 23 juli 2006 00:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, klopt. Er is dan ook echt helemaal niemand die om mijn grapjes lacht. Nee, écht niet. Dat lijkt maar zo. Uhuh.
Hij weerlegt eerst wat DM zegt.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:29 schreef rena het volgende:
[..]
O? Ik zie geen argumenten in zijn post anders.![]()
Dat kan niet. Want ik post enkel flauwe grapjes. En niemand vindt mij grappig. En ik maak dan ook nooit grapjes. Want zo grappig ben ik helemaal niet. En al die mensen die om mij lachen...pfff, da's allemaal maar verzonnen.quote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 00:30 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Hij weerlegt eerst wat DM zegt.![]()
Dat doe jij al niet.![]()
Jij komt nog niet eens in de buurt van argumenten!![]()
Kijk, dit is een argument. Hij speelt een beetje de man met zijn ironie, maar dat zien we door de vingers.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, klopt. Er is dan ook echt helemaal niemand die om mijn grapjes lacht. Nee, écht niet. Dat lijkt maar zo. Uhuh.
Het enige dat niet verzonnen is, is je gigantische ego.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat kan niet. Want ik post enkel flauwe grapjes. En niemand vindt mij grappig. En ik maak dan ook nooit grapjes. Want zo grappig ben ik helemaal niet. En al die mensen die om mij lachen...pfff, da's allemaal maar verzonnen.
Uhuh.!!!!quote:Op zondag 23 juli 2006 00:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
L-E-Z-E-N!quote:Op zondag 23 juli 2006 00:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Truste Bupa.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
L-E-Z-E-N!
Er staat 'als we jouw flauwe grappen zouden negeren'. Ik zeg nergens dat er niemand om lacht. Uit beleefdheid lachen we er inderdaad om.![]()
En ik moet je nageven, dat je af en toe best een leuk grapje kan maken, maar het merendeel is gewoon erg flauw en niet grappig.![]()
Dan beantwoord jij ze toch? Als zijn persoonlijke hielenlikker mag je dat vast wel doenquote:Op zondag 23 juli 2006 00:37 schreef Ovidius het volgende:
Bupatih is gewoon écht weg! En er staan nog reacties open..
Of hij is mijn reacties even aan het teruglezen, om te verifiëren of zijn reacties wel helemaal consistent waren daarmee!quote:Op zondag 23 juli 2006 00:37 schreef Ovidius het volgende:
Van hetzelfde!quote:
Maar sommige mensen komen nooit aan slapen toe als ze eerst op alle openstaande reacties moeten reageren... dus gun Bupa ook zijn nachtrust! Anders kan hij ons morgen niet in volle glorie laten genieten van zijn innemende en bescheiden persoonlijkheid.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:37 schreef Ovidius het volgende:
TWEE!quote:Op zondag 23 juli 2006 00:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
Lief nachtboek,
Ik vraag me steeds meer af of de SC in SHO niet uit twee kampen bestaat.![]()
Ja! Vanavond wel. Ik hoor bij het rode kamp. En we moeten met het nachtspel de vlag van het blauwe kamp veroveren in het bos! Daarbij worden we gehinderd door Duiveltja en Copycat, die met een laken over hun hoofd proberen mensen uit elk kamp te vangen. Dus moeten we ook onze kampgenoten zien te bevrijden, om de kans dat we die blauwe vlag kunnen jatten te vergoten. Uiteraard geldt voor het blauwe team dat zij onder dezelfde omstandigheden onze rode vlag moeten zien buit te maken!quote:Op zondag 23 juli 2006 00:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
Lief nachtboek,
Ik vraag me steeds meer af of de SC in S, S&S niet uit twee kampen bestaat.![]()
Vet spel.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja! Vanavond wel. Ik hoor bij het rode kamp. En we moeten met het nachtspel de vlag van het blauwe kamp veroveren in het bos! Daarbij worden we gehinderd door Duiveltja en Copycat, die met een laken over hun hoofd proberen mensen uit elk kamp te vangen. Dus moeten we ook onze kampgenoten zien te bevrijden, om de kans dat we die blauwe vlag kunnen jatten te vergoten. Uiteraard geldt voor het blauwe team dat zij onder dezelfde omstandigheden onze rode vlag moeten zien buit te maken!
Dat speelden we in groep 7 en 8 van de basisschool. En je moest in het donker je weg zoeken, maar we probeerden zo inventief mogelijk zaklantaarns mee te smokkelen!quote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 00:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja! Vanavond wel. Ik hoor bij het rode kamp. En we moeten met het nachtspel de vlag van het blauwe kamp veroveren in het bos! Daarbij worden we gehinderd door Duiveltja en Copycat, die met een laken over hun hoofd proberen mensen uit elk kamp te vangen. Dus moeten we ook onze kampgenoten zien te bevrijden, om de kans dat we die blauwe vlag kunnen jatten te vergoten. Uiteraard geldt voor het blauwe team dat zij onder dezelfde omstandigheden onze rode vlag moeten zien buit te maken!
quote:Op zondag 23 juli 2006 00:50 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 juli 2006 00:50 schreef DaMart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 juli 2006 00:52 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ja, dat is van mijn spel afgeleid.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:57 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op 'capture the flag'.![]()
Doeg!quote:Op zondag 23 juli 2006 00:56 schreef DaMart het volgende:
Maar ik ga nu ook slapen.
Het was mij weer een waar genoegen, en ik wens iedereen die nog niet slaapt een goede nacht, en iedereen die wel al slaapt wens ik een prettig wakker worden!![]()
![]()
MissBliss!quote:
P!quote:Op zondag 23 juli 2006 10:09 schreef Ovidius het volgende:
[..]
MissBliss!![]()
!!
Hoe was het?Wat heb je gekocht?
Was het daar ook zo warm?
Vertel!
![]()
Dan ga je toch terug?quote:Op zondag 23 juli 2006 10:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
P!![]()
![]()
Het was tof!
Ik heb erg veel gekocht![]()
[o.a. veel kleding, tas, Lush, Ipod,
Victoria's Secret Lingerie
, souvenirs
, pet,
cowboyhoed
]
Ja, het was heel warm
EN IK WIL TERUG!!!![]()
Neequote:
Jaja Dizer, voor jou heb ik de enige, echte: I LOVE NEW YORK-AANSTEKER meegesmokkeld!!quote:
Nee, staan speciaal heul veul bordjes dat je je aanstekers thuis moet laten.quote:Op zondag 23 juli 2006 10:33 schreef Ovidius het volgende:
Mag je zoiets niet zomaar meenemen dan?
Goed gedaan.quote:Op zondag 23 juli 2006 10:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, staan speciaal heul veul bordjes dat je je aanstekers thuis moet laten.
En ik heb ook al mn spullen door de douane gekregen, inclusief Ipod
quote:
Zei die niet eens hier in ShowChat:quote:Op maandag 10 juli 2006 10:47 schreef Messenga het volgende:
Japs. Vrijwillig overigens.
DIZZLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Neequote:Op zondag 23 juli 2006 10:58 schreef pberends het volgende:
Is MB door zo'n heerlijke NYPD-agent onderzocht?
Jaahaaaaaaaaaaaaaaquote:
Souvenierquote:Op zondag 23 juli 2006 11:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
DIZZLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil terug!![]()
Had je gelezen over mn souvenir?
[..]
Nee
[..]
Jaahaaaaaaaaaaaaaa
heuj, he-he jij wilt zeker je foto's hequote:
Dat was mijn idee jaquote:Op zondag 23 juli 2006 11:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
SouvenierAlleen ik rook niet... ach, moet maar een keer beginnen
![]()
![]()
![]()
Fuck die foto's, ik heb jullie gemist en zoquote:Op zondag 23 juli 2006 11:05 schreef Re het volgende:
[..]
heuj, he-he jij wilt zeker je foto's he, eerst computer weer op orde brengen, dat zal wel ff duren
NYC was (zoals altijd) tofffff,
per ongeluk op de verkeerde Ferry gestapt richting Staten Island, maar was wel geinig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |