Ja, ik heb al een spons, vlegel!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:56 schreef Metaalkop het volgende:
Ehm... hoort dit in ONZ?
Wat kan mij het nou boeien dat je een Moor bent, snotjong!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:00 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
Wat moet ik met een postzegel?
(ik heb m door)![]()
Oma: Doe mij maar koffie.quote:
Mijn hond hoeft niet te plassen in zee!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat kan mij het nou boeien dat je een Moor bent, snotjong!
Ga je mond wassen met groene zeep!
Ja, wat deed je toen je naar mijn schoenen keek?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat kan mij het nou boeien dat je een Moor bent, snotjong!
Ga je mond wassen met groene zeep!
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:57 schreef Gluckskafer het volgende:
WA SEGGIE???!!!???
> Oma wil je nog een koekje?
Oma: Ja er ligt een doekje in de keuken
Psst...het zou fijn zijn als je twéé zinnen post. Eén als reactie op mijn opmerking en één nieuwe, zodat iemand anders weer verder kan posten als een dove oma/opa.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:05 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
Ja, wat deed je toen je naar mijn schoenen keek?
Wie post hier soms ontopic?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:07 schreef Homdeck het volgende:
samsontopic
Bart? Ik ken helemaal geen Bartquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Psst...het zou fijn zijn als je twéé zinnen post. Eén als reactie op mijn opmerking en één nieuwe, zodat iemand anders weer verder kan posten als een dove oma/opa.Zie als voorbeeld mijn reacties en die van DaMart.
Ik heb niks aan mien long.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wie post hier soms ontopic?
En ik ken geen Samson. Dat is van euh...na mijn tijd, mien jong.
Wat voor kaas?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb niks aan mien long.
Alleen aan mijn blaas.
Potenrammen? Dat deden we in mijn tijd nog niet!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat voor kaas?
Doe mij maar een plakje op een boterham!
Clitten? Wat een taalquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Potenrammen? Dat deden we in mijn tijd nog niet!
Nee, in mijn tijd gingen we gezellig hand in hand aan de waterkant zitten.
Ja, een waterstraal zou met deze temperaturen wel handig zijn! Wat lief dat je nog eens aan me denkt.quote:
Denken? Wat is dat?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, een waterstraal zou met deze temperaturen wel handig zijn! Wat lief dat je nog eens aan me denkt.
Je hebt toch geen Diesel in mijn scootmobiel getankt he?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, een waterstraal zou met deze temperaturen wel handig zijn! Wat lief dat je nog eens aan me denkt.
Waarom begin je nou weer over je jongeheerquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt toch geen Diesel in mijn scootmobiel getankt he?
Dan rijdt dat ding niet meer!
Ja, opa deed goed biertappen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:14 schreef rena het volgende:
[..]
Waarom begin je nou weer over je jongeheer? Stelletje smeerlappen hier
![]()
Ja, ik heb je moeder nog van de moffen bevrijd.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, opa deed goed biertappen.
Maar da's nog voor jou tijd.
Noem je me nou logquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik heb je moeder nog van de moffen bevrijd.
Ik kan je zeggen, dat was geen pretje die oorlog!
Nee, voor mij geen patatje oorlog.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik heb je moeder nog van de moffen bevrijd.
Ik kan je zeggen, dat was geen pretje die oorlog!
ging je m'n sloffen voor me halen?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja! Die koffie was bocht!
Geef mij maar de ouderwetse koffiebonen die je zelf moest malen!
Nee oma, koffiebonen malen..quote:
Sinds wanneer heb je een bever?quote:Op zondag 23 juli 2006 01:20 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Nee oma, koffiebonen malen..
Oww bier voor me halen!
Nee jong, dat is niet goed voor mijn lever.
Nee ik mag nog niet stemmenquote:Op zondag 23 juli 2006 01:41 schreef knakvis het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb je een bever?
Ik moet er niet aan denken om te gaan zwemmen!
Wat? wil je het haar van een wezel?quote:Op zondag 23 juli 2006 13:38 schreef cerror het volgende:
Mijn oma is ook doof, ze heeft maden in haar schedel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |