Met welke hand *traantje wegpinkt*?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:44 schreef Bupatih het volgende:
*traantje wegpinkt*
Met rechts! Duh!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:46 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Met welke hand *traantje wegpinkt*?![]()
En vanwaar die PI?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Over een uurtje ofzo ben ik niet meer alleen thuis/:D
Voedzaam.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:18 schreef Dizer het volgende:
Nu pas avondeten
Dan maar iets simpels:
- Gemixte sla
- Appel
- Rozijnen
- Advocato
- Pijnboompitten
- zelfgemaakte honingmosterd dressing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:20 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Voedzaam.Mijn bier is op.
1 versgeperste citroenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 eetlepel olijfolie
1 eetlepel franse mosterd
1 eetlepel honing
zout + peper
Roeren en
Friends don't let friends remain beardless...
Klinkt wel lekker.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
1 versgeperste citroen
1 eetlepel olijfolie
1 eetlepel franse mosterd
1 eetlepel honing
zout + peper
Roeren en
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:29 schreef babette21 het volgende:
bupa en voetbal, 't blijft toch een combinatie die gewoon niet klopt![]()
ik kan me gewoon zo voorstellen dat jij tijdens een wedstrijd meer naar de spelling van de reclameborden kijkt, dan naar 't voetballen zelfquote:
Ik kan meerdere dingen tegelijk!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik kan me gewoon zo voorstellen dat jij tijdens een wedstrijd meer naar de spelling van de reclameborden kijkt, dan naar 't voetballen zelf
Nee, lieve Yasha. Ik zie het als een uitdaging.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bup, word je het nou nooit zat om onzin te modden.. zulks een bagger enzo?
Da's lief van je.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Is het ook wel.. maar als ik al die topics zie denk ik alweer arme Bup (of collegamod)
Bijna zo geil als wanneer rena dat doet!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:51 schreef Bupatih het volgende:
Yasha lachte om een grapje van mij!![]()
Én ze postte er een
achteraan.
Hoe geil is dat?!!!
Hij wilde leren. Vroeg een ban aan. Ging door met een kloon. Kreeg via Sven een nóg langere ban aangenaaid. 'Ovidius' wordt nu gedoogd door yvonne en consorten, omdat het zijn eigen schuld is dat 'ie niet genoeg discipline kan opbrengen om FOK! te vermijden in leerperiodes.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom heeft Paltos eik een ban..![]()
wat heeft ie gedaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yasha, houd op!quote:
Is het daar ook warm?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:30 schreef pberends het volgende:
Mooie foto.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jennifer_Lopez
Check die wassenbeeld foto. Lijkt toch niet...
En wat zit jij nou weer schijnheilig te doen? Negeerderquote:
Bupa, waarom schrijven we wassenbeeld aan el-kaar?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:07 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Is het daar ook warm?Haha, wassenbeeld, warm, smelten...
!!!!1!!!1!!!1
Zo, ik heb weer bier.![]()
het was gewoon een TVP!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:08 schreef rena het volgende:
[..]
En wat zit jij nou weer schijnheilig te doen? Negeerder![]()
Wel als jij moet bulderen om m'n grapjes!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jij bent ook makkelijk te vermaken![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
het was gewoon een TVP!
Ik ga morgen naar deE
f
t
e
l
i
n
g
!
Omdat het één woord is.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:08 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Bupa, waarom schrijven we wassenbeeld aan el-kaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |