Twee tegen één dus.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben moe maar wil nog niet gaan slapen.. al heb ik geen reden om op te blijven..
Dat gaat mij zeer aan het hart. Dat je mij niet gelooft.quote:
Wakker zijn en je ouders ontlopen zijn, lijkt me, twee hele goeie.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben moe maar wil nog niet gaan slapen.. al heb ik geen reden om op te blijven..
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:52 schreef Bupatih het volgende:
Marijnissen: media verdraaien mijn woorden
Een titel als 'Woorden: verdraaien mijn Marijnissen media' zou leuker zijn geweest. [afbeelding]
Bij Stuttgart nogquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ouders zitten nu nog ergens bij stuttgart.. dus die ontloop ik sowieso..
Dat kan ook plezierig zijn.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:03 schreef Bupatih het volgende:
(Té lang) met een meisje in je kop zitten
Ik las serieus 'mesje'. [afbeelding]
Ik las "mesje" en "kut" in plaats van "meisje" en "kop".quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:03 schreef Bupatih het volgende:
Sjit, wil ik weer wijs gaan doen blijkt het een R&P topic.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:03 schreef Bupatih het volgende:
Mesje snap ik nog wel, maar kut i.p.v. kop? Je begint bijna op een hetero te lijkenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik las "mesje" en "kut" in plaats van "meisje" en "kop".
Ik kreeg er ook een raar gevoel bij Erik.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:09 schreef rena het volgende:
[..]
Mesje snap ik nog wel, maar kut i.p.v. kop? Je begint bijna op een hetero te lijken![]()
Dat is liefde.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:10 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik kreeg er ook een raar gevoel bij Erik.![]()
Of een erectie.quote:
Ja, haat is liefde en de sok is weer af.quote:
Same difference.quote:
Wat je vind moet je bij de politie brengen!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:13 schreef Bupatih het volgende:
Ik vind die nieuwe sigregel van me echt zó tof!
En echt zó Bupatihiaans!
Ik zou hem 'The Fuck' noemen. En elke keer als iemand STFU! roept, zou ik reageren met: 'Houd zelf je kop en laat mij erbuiten!'quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:09 schreef Odysseuzzz het volgende:
Trouwens, als ik een kloon zou doen noemde ik hem niemand, denk ik. Past in het verhaal van Odysseus en dan kan ik mooi alle regels aan mijn laars lappen.![]()
Ik vind het wel leukquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[afbeelding]
Ja beetje lelijk maar te lui om het goed te doen
Je weet wel goed hoe je me opgewonden krijgt, hè.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[afbeelding]
Ja beetje lelijk maar te lui om het goed te doen
Dus? Je staat boven Bupatih, ik zou blij zijnquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:17 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik vind het wel leukmaar het lijkt net of je een hierargie weergeeft.
Niemand (als naam) is beter want die mag alles.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:17 schreef Bupatih het volgende:
'Iedereen' is en blijft de beste username voor een kloon. Maar dat zei ik een eeuw geleden al!
Het gaat niet om alles mogen, maar om het zorgen voor hilarische situaties! En dat komt vaker voor als je kloon 'iemand' heet.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:19 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Niemand (als naam) is beter want die mag alles.![]()
Voorbeeld: 'mag niemand tubgirl hier posten?' in een of andere FB![]()
![]()
Hee, Noord Brabant weet je nog?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dus? Je staat boven Bupatih, ik zou blij zijn.
Op zich (en ik geef het niet graag toe) was Je ook best toffig als kloonnaam.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het gaat niet om alles mogen, maar om het zorgen voor hilarische situaties! En dat komt vaker voor als je kloon 'iemand' heet.
Of gewoon 'mensen' voor alle 'mensen die...' topics in KLB!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het gaat niet om alles mogen, maar om het zorgen voor hilarische situaties! En dat komt vaker voor als je kloon 'iemand' heet.
'Bepaalde mensen' ook tof.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar toch weer afgekeken van 'Iemand' / 'iedereen'.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op zich (en ik geef het niet graag toe) was Je ook best toffig als kloonnaam.
O, denkt Je daar zo over?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar toch weer afgekeken van 'Iemand.
Mijn excuses voor het ongemakquote:
Ja, het is muisstil op msnquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:46 schreef Odysseuzzz het volgende:
Erik al tot schrijven gekomen voor de Wedstrijd?
'Ik wordt'quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Houd me niet zo in de gaten! Ik wordt er angstig van
!
'jou tijd'quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, opa deed goed biertappen.
Maar da's nog voor jou tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |