quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:33 schreef rena het volgende:
[..]
Sorry soms druk ik iets te snel opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En wéér zo'n toffe en originele grap!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:34 schreef Odysseuzzz het volgende:
invoeren.
Oh ja, ik was druk met het reageren op Yasha, Erik, Ody en rena, dus sorry dat ik je even vergat!quote:
Rustig maar, Ody zal nooit een (nieuwe) Bupatih worden.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Just what the world needs; another Bupatih.
Ik heb daar geen drugs voor nodig.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:34 schreef rena het volgende:
[..]
Wat heb jij nou weer voor drugs gebruikt?![]()
![]()
![]()
Want dat is hij alquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Rustig maar, Ody zal nooit een (nieuwe) Bupatih worden.
Nee, te veel slechte grappen en te weinig kennis.quote:
Ody is soms nog een klein beetje aardig, daarin is hij al heel anders.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Rustig maar, Ody zal nooit een (nieuwe) Bupatih worden.
quote:
Omdat ik soms érg aardig ben in plaats van een klein beetje aardig?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:38 schreef rena het volgende:
[..]
Ody is soms nog een klein beetje aardig, daarin is hij al heel anders.
En hij moet ook nog een tekort aan zelfkennis krijgen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, te veel slechte grappen en te weinig kennis.
Je bent meestal NIET aardig.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat ik soms érg aardig ben in plaats van een klein beetje aardig?
Maar hij kan al wel goed serieuze van niet-serieuze posts/PI's onderscheiden in tegenstelling tot anderen...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En hij moet ook nog een tekort aan zelfkennis krijgen.
Je bent zo heerlijk naïef somsquote:
Hallo! Bupa vind Gquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Just what the world needs; another Bupatih.
Ook in dít geval geldt:quote:
Ja, jij hebt daar soms bij mij ook wat moeite meequote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar hij kan al wel goed serieuze van niet-serieuze posts/PI's onderscheiden in tegenstelling tot anderen...
Je suggereert dat ik aan de drugs zit, hè?quote:
Nee.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je suggereert dat ik aan de drugs zit, hè?
Je snapt het niet helemaal he?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:43 schreef Bupatih het volgende:
Wat heb jij nou weer voor drugs gebruikt?
- Daar heb ik geen drugs voor nodig.
Lamenielachen
- Wat nou weer?
Je bent zo heerlijk naïef soms.Euhm, logisch.
Wel als je 'lamenielachen' zegt als reactie op 'daar heb ik geen drugs voor nodig'.quote:
Je hebt mensen die zeiken omdat ze niks beters kunnen verzinnen. En je hebt mensen die zeiken uit liefde.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, jij hebt daar soms bij mij ook wat moeite mee.
Sorryquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wel als je 'lamenielachen' zegt als reactie op 'daar heb ik geen drugs voor nodig'.
Dan vraag ik me af of hij het babypoeder van zijn eigen billetjes afsnuift, of hij een (al dan niet) gewillig slachtoffer heeft gevonden.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geef maar toe dat je hem ervan verdenkt babypoeder te snuiven!![]()
Wij zaten alleen maar de hele dag aan elkaarquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, niet echt dus. Maar ik wil gewoon hetzelfde evenaren als de ShowChatmeet
! Hoewel me dat nooit gaat lukken
. Maar toch kom ik wel in de buurt, ik bedoel, het is dezelfde omgeving
.
Misschien raak ik wel iets aan watjullie
ook hebben aangeraakt!
Bummer.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wij zaten alleen maar de hele dag aan elkaar![]()
Ja, dat heb je met secondelijm he!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wij zaten alleen maar de hele dag aan elkaar![]()
Bumquote:
Truste!quote:
Wat praat je geil.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:46 schreef rena het volgende:
[..]
SorryHet was niet mijn intentie om iets in die trant te suggereren. Ik distantieer me hierbij van eerder gedane uitspraken die mogelijk schade hebben aangericht.
![]()
Ja, ik kan niet achter blijvenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:48 schreef rena het volgende:
[..]
BumMoet je weer over het achterwerk gebeuren beginnen?
Dat is best hilarisch als je het visualiseert!quote:
Je stelt dat wel op prijsquote:
Dat doet mij zeer goed om te horen. Ik kan er werkelijk van genieten om andere mensen te verblijden met de pracht van de Nederlandse taal.quote:
quote:Tha_Erik, DaMart en natuurlijkZhenar
. Mijn bitches!
Is dit alles in het kader van het eerder genoemde 'Wie goed doet, goed ontmoet'?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:50 schreef rena het volgende:
[..]
Dat doet mij zeer goed om te horen. Ik kan er werkelijk van genieten om andere mensen te verblijden met de pracht van de Nederlandse taal.![]()
Maar natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Is dit alles in het kader van het eerder genoemde 'Wie goed doet, goed ontmoet'?
Ik geloof er niks van, rekel!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:52 schreef rena het volgende:
[..]
Maar natuurlijk niet.Dit is geheel op eigen initiatief.
Is Bupatih niet genoeg reden?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben moe maar wil nog niet gaan slapen.. al heb ik geen reden om op te blijven..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |