Op een avontuur gaan waar zij totaal niet in past. Haat ze bijvoorbeeld dierentuinen en jij wel, ga dan met veel plezier naar een dierentuin toe.quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:03 schreef WinnarJ het volgende:
Maar wat is een goede manier om d'r uit mijn kop te krijgen.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:28 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Op een avontuur gaan waar zij totaal niet in past. Haat ze bijvoorbeeld dierentuinen en jij wel, ga dan met veel plezier naar een dierentuin toe.
Dat lijkt/leek mij ook; MAAR.... na die avond dat ze toen zo wat 'kortaf' was, sprak ze me 2 dagen later wél weer héél enthausiast aan op MSN etc. etc. want toen had ik me ook voorgenomen geen contact meer met d'r te zoeken...quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:15 schreef avotar het volgende:
Als ze meer had gewild, had ze het wel laten blijken.
Er is maar 1 manier zekerheid te krijgen. Succes!quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:20 schreef WinnarJ het volgende:
[..]
Dat lijkt/leek mij ook; MAAR.... na die avond dat ze toen zo 'kortaf' was, sprak ze me 2 dagen later wél weer héél enthausiast aan op MSN etc. etc. want toen had ik me ook voorgenomen geen contact meer met d'r te zoeken...
en nog steeds spreekt ze me aan op MSN... tuurlijk, 't is MSN, maar het is (behalve bellen/smsen) ook de enige manier tot contact.... Als ze me écht niet meer wilt, waarom zou ze me dan aanspreken'Als vrienden' heeft ook geen zin.... want tja, ik zie d'r haast nooit...
Maarja, hopelijk wordti k snel op een ander meisje verliefd(en dan zeker achteraf horen dat déze me tóch leuk vond
![]()
)
ze heeft géén vriend, en als ze me niet meer interessant vond, had ze me ook niet (na 4 maanden) nog aangesproken op MSN. Dat doet ze niet alleen omdat 't moet, want anders had ze me allang genegeerd, óók op MSN....quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:37 schreef SadKingBilly het volgende:
Ze heeft een vriend en vond je wel leuk om een paar keer mee rotzooien. Vandaar ook dat ze zo kortaf was waar haar vriendingen bij waren, ze was bang dat die iets door zouden hebben & doorbrieven. Nu ben je niet interessant meer. Get over it.
dat zegt de TS ook niet, dat ze 'm gelijk wiltquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:38 schreef Moja het volgende:
Blijf niet zo hameren over dat ze je aanspreekt op MSN joh, je wilt gewoon iets zin wat er niet is lijkt het wel..
Dat iemand je gewoon enthousiast aanspreekt op MSN zegt niet gelijk dat ze je wil ofzo![]()
Ik wil idd iets zien, maar 't is ook de enige manier (behalve bellen/smsen) dat we contact kunne hebben. En ik redeneer zo: als ze geen interesse heeft (sowieso niet) dan zou ze me ook niet aanspreken. Aan de andere kant; als ze wél interesse had, had ze misschien wel wat meer hints gegevenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:38 schreef Moja het volgende:
Blijf niet zo hameren over dat ze je aanspreekt op MSN joh, je wilt gewoon iets zin wat er niet is lijkt het wel..
Dat iemand je gewoon enthousiast aanspreekt op MSN zegt niet gelijk dat ze je wil ofzo![]()
Zit niet zo ontzettend te zeiken. Je zit te klagen dat je gauw verliefd wil worden op iemand anders, en dat je deze meid uit je hoofd wil krijgen, en ondertussen zit je enorm te zoeken naar een strohalm waaruit zou blijken dat ze je toch leuk vind.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:25 schreef WinnarJ het volgende:
[..]
Ik wil idd iets zien, maar 't is ook de enige manier (behalve bellen/smsen) dat we contact kunne hebben. En ik redeneer zo: als ze geen interesse heeft (sowieso niet) dan zou ze me ook niet aanspreken. Aan de andere kant; als ze wél interesse had, had ze misschien wel wat meer hints gegeven![]()
En tóch blijf ik maar aan d'r denken... dat kan er gewoon niet uit bij mij. Elke keer hoop ik dat 'k d'r zie in de stad (wat vaak niet zo is) en dat ze online is![]()
![]()
![]()
Dat noemen ze een vorm van verliefdheid geloof ik, maar het kan ook gewoon zijn dat je haar nog steeds leuk vind. Heb het ook wel eens als ik naar de stad ga dat ik dan toch even naar een kroeg ga kijken naar een meisje met wie ik wat heb gedaan. Volgens mij moet je gewoon concreet tegen haar worden aangezien er geen vervelende dingen tussen jullie zijn gebeurd en anders moet je gewoon wat minder contact met haar opnemen en dus ook minder antwoorden op msn. Dit schiet niet op namelijk......quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:25 schreef WinnarJ het volgende:
[..]
En tóch blijf ik maar aan d'r denken... dat kan er gewoon niet uit bij mij. Elke keer hoop ik dat 'k d'r zie in de stad (wat vaak niet zo is) en dat ze online is![]()
![]()
![]()
*fap fap fapquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
alhoewel het wel leuk blijft om naar haar foto's te kijken
ja, als ik d'r foto's bekijk (of weer nieuwe foto's van d'r zie) dan vind ik dat ook helemaal leuk.... en blijf ik d'r maar naar kijken. Er is gewoon van mijn kant naar haar een stuk spanning. Hoop steeds dat ze ook uitgaat ensow, maar helaas...blijft vaak bij nietsquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat noemen ze een vorm van verliefdheid geloof ik, maar het kan ook gewoon zijn dat je haar nog steeds leuk vind. Heb het ook wel eens als ik naar de stad ga dat ik dan toch even naar een kroeg ga kijken naar een meisje met wie ik wat heb gedaan. Volgens mij moet je gewoon concreet tegen haar worden aangezien er geen vervelende dingen tussen jullie zijn gebeurd en anders moet je gewoon wat minder contact met haar opnemen en dus ook minder antwoorden op msn. Dit schiet niet op namelijk......
Heb zelf ook al een tijdje iemand in m'n kop rondzwerven en dat schiet ook niet op, dus contact maar verbroken, alhoewel het wel leuk blijft om naar haar foto's te kijken
Ja en dat zie je dus (in mijn ogen dan) verkeerd, misschien dat jij alleen iemand blijft aanspreken als je diegene ziet zitten, maar zover ik weet is dat bij merendeel niet zo.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:25 schreef WinnarJ het volgende:
[..]
En ik redeneer zo: als ze geen interesse heeft (sowieso niet) dan zou ze me ook niet aanspreken.
zeik niet man, dit is het meest spannende en interresante gedeelte van relaties, als je straks wat met haar hebt is er geen hol meer aanquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:28 schreef WinnarJ het volgende:
[..]
ja, als ik d'r foto's bekijk (of weer nieuwe foto's van d'r zie) dan vind ik dat ook helemaal leuk.... en blijf ik d'r maar naar kijken. Er is gewoon van mijn kant naar haar een stuk spanning. Hoop steeds dat ze ook uitgaat ensow, maar helaas...blijft vaak bij niets![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |