abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40001077
Ik heb toch wel een relatief klein probleem;

Heb begin maart tijdens een feest (waar de nodige alcohol genuttigd werd) met een meid gezoent. 2 dagen later was ze er wéér en óók toen hebben we de halve avond gezoent.

Van afspreken is er echter nooit écht gekomen. Ik heb wat smsjes gestuurd maar 't moest altijd van mijn kant komen, had nóóit écht het gevoel dat zij ook wilde. Zij stuurde wél smsjes terug maar begon zelf nooit met sms-en bijvoorbeeld.

Na 2 weken zag ik haar op een tuinfeest, en toen keek ik eerst ff de kat uit de boom, toen ik haar zag. Later ging ik álsnog naar d'r toe maar toen was ze best erg kortaf enzo (bleef maar bij d'r vriendinnen staan ook). Dus heb toen al he-le-maal geen actie meer ondernomen qua afspreken. Maar sindsdien (dus in die 4 maanden) hebben we tóch nog heel leuk MSN (en gekgenoeg spreekt ze me daar wél nog steeds aan)... en heb d'r nog wel paar x ff kort in de stad gezien.

Nu ''t 'probleem'; ik denk nog steeds bijna elke dag aan haar. Vannacht zelfs over haar gedroomt Gewoon dat we wat hadden Maar aangezien dat al ruim 4.5 maand geleden is (dat zoenen) en we elkaar de komende 5 weken ook niet zullen zien (in de stad bjiv.) ivm vakantie (als ik terug kom van vakantie gaan zij 2 weken weg), is dat gewoon niet reëel, om nú nog te denken aan verkering met haar. Er is in de tussentijd (behalve nog steeds leuk msn-contact) niet veel gebeurd.....

Maar wat is een goede manier om d'r uit mijn kop te krijgen. Ja, MSN blokken en deleten, maar ik vind 't nog wél leuk als ze me aanspreekt en als ik zó toch met d'r kan chatten....

Ik wil mezelf 't gewoon niet aandoen , wíl niet aan d'r denken maar doe 't toch. Ja verliefdheid; maar snap niet waarom, aangezien 't al zo'n lange tijd terug is.... en 't toch niets meer wordt denk ik(ondanks het msn contact, waar ze me dus wél aanspreekt...)

Iemand tips? (of kent iemand 't probleem)

[ Bericht 3% gewijzigd door WinnarJ op 20-07-2006 08:08:57 ]
pi_40001167
[gast edit] kun je niet normaal doen?

[ Bericht 47% gewijzigd door DarkElf op 20-07-2006 08:38:48 ]
pi_40001178
idem

[ Bericht 94% gewijzigd door DarkElf op 20-07-2006 08:38:34 ]
pi_40001350
reactie op edit

Het is gewoon 'het leed' dat verliefdheid heet je moet zelf geen contact meer zoeken, dan stopt 't denk ik wel .... shit happens

[ Bericht 19% gewijzigd door DarkElf op 20-07-2006 08:39:06 ]
Haleloeja
pi_40001431
Het feit dat ze afstand neemt zegt in mijn ogen al meer dan genoeg ( na het zoenen ).
Zoenen zegt opzich niets. Ik had een tijdje terug ook met een dame gezoent en werd vervolgens geloost met de woorden 'je bent te lief voor me!'

Je wilt bij der zijn omdat je verliefd bent, en door die verliefdheid zie je die signalen niet meer.
Tenzij ik het mis heb..
pi_40001440
Geef haar een opwaardeerkaart
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40002235
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 08:03 schreef WinnarJ het volgende:

Maar wat is een goede manier om d'r uit mijn kop te krijgen.
Op een avontuur gaan waar zij totaal niet in past. Haat ze bijvoorbeeld dierentuinen en jij wel, ga dan met veel plezier naar een dierentuin toe.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_40002408
Ze heeft een vriend en vond je wel leuk om een paar keer mee rotzooien. Vandaar ook dat ze zo kortaf was waar haar vriendingen bij waren, ze was bang dat die iets door zouden hebben & doorbrieven. Nu ben je niet interessant meer. Get over it.
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  donderdag 20 juli 2006 @ 09:53:58 #9
42555 Tomek
Take on the world!
pi_40002793
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 09:28 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Op een avontuur gaan waar zij totaal niet in past. Haat ze bijvoorbeeld dierentuinen en jij wel, ga dan met veel plezier naar een dierentuin toe.
  Moderator donderdag 20 juli 2006 @ 09:55:06 #10
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_40002825
Je wilt het jezelf wel aandoen TS. Je zegt wel van niet, maar je zegt ook dat je d'r niet wil blokkeren. Dat spreekt elkaar hardstikke tegen en dat weet jij ook wel. Wil jij in dit topic niet gewoon reacties zien die zeggen dat je hardstikke gek bent dat je geen actie onderneemt, en dat je heus nog wel aan een relatie met haar kunt denken?

Als je ECHT van d'r af wil, dan blokkeer je d'r heus wel, maar dat wil je niet. Sterker nog, je wil geen manieren om haar uit je hoofd te krijgen, je wil gewoon een relatie met d'r
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 20 juli 2006 @ 11:15:30 #11
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_40004903
Als ze meer had gewild, had ze het wel laten blijken.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_40026730
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 11:15 schreef avotar het volgende:
Als ze meer had gewild, had ze het wel laten blijken.
Dat lijkt/leek mij ook; MAAR.... na die avond dat ze toen zo wat 'kortaf' was, sprak ze me 2 dagen later wél weer héél enthausiast aan op MSN etc. etc. want toen had ik me ook voorgenomen geen contact meer met d'r te zoeken...

en nog steeds spreekt ze me aan op MSN... tuurlijk, 't is MSN, maar het is (behalve bellen/smsen) ook de enige manier tot contact.... Als ze me écht niet meer wilt, waarom zou ze me dan aanspreken 'Als vrienden' heeft ook geen zin.... want tja, ik zie d'r haast nooit...

Maarja, hopelijk wordti k snel op een ander meisje verliefd (en dan zeker achteraf horen dat déze me tóch leuk vond )
pi_40026839
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 22:20 schreef WinnarJ het volgende:

[..]

Dat lijkt/leek mij ook; MAAR.... na die avond dat ze toen zo 'kortaf' was, sprak ze me 2 dagen later wél weer héél enthausiast aan op MSN etc. etc. want toen had ik me ook voorgenomen geen contact meer met d'r te zoeken...

en nog steeds spreekt ze me aan op MSN... tuurlijk, 't is MSN, maar het is (behalve bellen/smsen) ook de enige manier tot contact.... Als ze me écht niet meer wilt, waarom zou ze me dan aanspreken 'Als vrienden' heeft ook geen zin.... want tja, ik zie d'r haast nooit...

Maarja, hopelijk wordti k snel op een ander meisje verliefd (en dan zeker achteraf horen dat déze me tóch leuk vond )
Er is maar 1 manier zekerheid te krijgen. Succes!
En anders moet je haar als een leuk msn contact zien, toch ook niets mis mee?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_40027717
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 09:37 schreef SadKingBilly het volgende:
Ze heeft een vriend en vond je wel leuk om een paar keer mee rotzooien. Vandaar ook dat ze zo kortaf was waar haar vriendingen bij waren, ze was bang dat die iets door zouden hebben & doorbrieven. Nu ben je niet interessant meer. Get over it.
ze heeft géén vriend, en als ze me niet meer interessant vond, had ze me ook niet (na 4 maanden) nog aangesproken op MSN. Dat doet ze niet alleen omdat 't moet, want anders had ze me allang genegeerd, óók op MSN....

maarja, ik hoop gewoon snel verliefd te worden op een ander
pi_40034243
Blijf niet zo hameren over dat ze je aanspreekt op MSN joh, je wilt gewoon iets zin wat er niet is lijkt het wel..

Dat iemand je gewoon enthousiast aanspreekt op MSN zegt niet gelijk dat ze je wil ofzo
pi_40038175
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 01:38 schreef Moja het volgende:
Blijf niet zo hameren over dat ze je aanspreekt op MSN joh, je wilt gewoon iets zin wat er niet is lijkt het wel..

Dat iemand je gewoon enthousiast aanspreekt op MSN zegt niet gelijk dat ze je wil ofzo
dat zegt de TS ook niet, dat ze 'm gelijk wilt . Maar TS moet d'r gewoon vergeten, niet aan denken dat ze je wil....anders had ze waarschijnlijk wel vaker gesmst ofzo
Haleloeja
pi_40038431
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 01:38 schreef Moja het volgende:

Ik wil idd iets zien, maar 't is ook de enige manier (behalve bellen/smsen) dat we contact kunne hebben. En ik redeneer zo: als ze geen interesse heeft (sowieso niet) dan zou ze me ook niet aanspreken. Aan de andere kant; als ze wél interesse had, had ze misschien wel wat meer hints gegeven

En tóch blijf ik maar aan d'r denken... dat kan er gewoon niet uit bij mij. Elke keer hoop ik dat 'k d'r zie in de stad (wat vaak niet zo is) en dat ze online is
  Moderator vrijdag 21 juli 2006 @ 09:00:46 #18
16180 crew  CoolGuy
pi_40038851
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 08:25 schreef WinnarJ het volgende:

[..]

Ik wil idd iets zien, maar 't is ook de enige manier (behalve bellen/smsen) dat we contact kunne hebben. En ik redeneer zo: als ze geen interesse heeft (sowieso niet) dan zou ze me ook niet aanspreken. Aan de andere kant; als ze wél interesse had, had ze misschien wel wat meer hints gegeven

En tóch blijf ik maar aan d'r denken... dat kan er gewoon niet uit bij mij. Elke keer hoop ik dat 'k d'r zie in de stad (wat vaak niet zo is) en dat ze online is
Zit niet zo ontzettend te zeiken. Je zit te klagen dat je gauw verliefd wil worden op iemand anders, en dat je deze meid uit je hoofd wil krijgen, en ondertussen zit je enorm te zoeken naar een strohalm waaruit zou blijken dat ze je toch leuk vind.

Dus geef jezelf een schop onder je hol, vraag haar op de vrouw af hoe zij er tegenover staat, en als je dat niet wil en je wil echt op zoek naar een andere meid, dan flikker deze van je msn af en praat je niet meer met d'r want de enige manier om dr uit je kop te krijgen is door het contact tot 0 terug te brengen.
  † In Memoriam † vrijdag 21 juli 2006 @ 09:07:24 #19
135486 Manu82
How you doin'?
pi_40038944
quote:

[..]

Dat noemen ze een vorm van verliefdheid geloof ik, maar het kan ook gewoon zijn dat je haar nog steeds leuk vind. Heb het ook wel eens als ik naar de stad ga dat ik dan toch even naar een kroeg ga kijken naar een meisje met wie ik wat heb gedaan. Volgens mij moet je gewoon concreet tegen haar worden aangezien er geen vervelende dingen tussen jullie zijn gebeurd en anders moet je gewoon wat minder contact met haar opnemen en dus ook minder antwoorden op msn. Dit schiet niet op namelijk......

Heb zelf ook al een tijdje iemand in m'n kop rondzwerven en dat schiet ook niet op, dus contact maar verbroken, alhoewel het wel leuk blijft om naar haar foto's te kijken
Some memories are best forgotten
Room 23
  Moderator vrijdag 21 juli 2006 @ 09:19:20 #20
16180 crew  CoolGuy
pi_40039116
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 09:07 schreef Manu82 het volgende:

[..]

alhoewel het wel leuk blijft om naar haar foto's te kijken
*fap fap fap

pi_40054572
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 09:07 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Dat noemen ze een vorm van verliefdheid geloof ik, maar het kan ook gewoon zijn dat je haar nog steeds leuk vind. Heb het ook wel eens als ik naar de stad ga dat ik dan toch even naar een kroeg ga kijken naar een meisje met wie ik wat heb gedaan. Volgens mij moet je gewoon concreet tegen haar worden aangezien er geen vervelende dingen tussen jullie zijn gebeurd en anders moet je gewoon wat minder contact met haar opnemen en dus ook minder antwoorden op msn. Dit schiet niet op namelijk......

Heb zelf ook al een tijdje iemand in m'n kop rondzwerven en dat schiet ook niet op, dus contact maar verbroken, alhoewel het wel leuk blijft om naar haar foto's te kijken
ja, als ik d'r foto's bekijk (of weer nieuwe foto's van d'r zie) dan vind ik dat ook helemaal leuk.... en blijf ik d'r maar naar kijken. Er is gewoon van mijn kant naar haar een stuk spanning. Hoop steeds dat ze ook uitgaat ensow, maar helaas...blijft vaak bij niets
  Moderator vrijdag 21 juli 2006 @ 18:35:52 #22
16180 crew  CoolGuy
pi_40054733
dan vraag het d'r gewoon op de man af man...
pi_40054740
quote:

[..]

En ik redeneer zo: als ze geen interesse heeft (sowieso niet) dan zou ze me ook niet aanspreken.
Ja en dat zie je dus (in mijn ogen dan) verkeerd, misschien dat jij alleen iemand blijft aanspreken als je diegene ziet zitten, maar zover ik weet is dat bij merendeel niet zo.

Bel haar alsjebliefd op en vraag om duidelijkheid want hier schiet je dus echt niks mee op. Of vergeet haar gewoon, maar aangezien je zelf al zegt dat je dat niet kan lijkt me duidelijk wat je moet doen
pi_40056325
Als je zelf geen actie onderneemt, dan gebeurt er ook niets, is je dat wel eens opgevallen? In plaats van te gaan simmen dat het waarschijnlijk toch niets wordt (omdat zij geen actie onderneemt) en dat je haar wilt vergeten zou je ook gewoon de stoute schoenen kunnen aantrekken en er zelf werk van kunnen gaan maken. Ik bedoel, wat heb je te verliezen? Eén van beiden zal toch altijd de eerste stap moeten zetten, dus waarom zou je dat zelf niet zijn? Knal er gewoon een keer vrolijk op MSN de vraag in wanneer jullie nou eindelijk eens samen een filmpje gaan pakken (of iets anders). Ik wil wedden dat ze gewoon ja zegt.
pi_40056994
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 18:28 schreef WinnarJ het volgende:

[..]

ja, als ik d'r foto's bekijk (of weer nieuwe foto's van d'r zie) dan vind ik dat ook helemaal leuk.... en blijf ik d'r maar naar kijken. Er is gewoon van mijn kant naar haar een stuk spanning. Hoop steeds dat ze ook uitgaat ensow, maar helaas...blijft vaak bij niets
zeik niet man, dit is het meest spannende en interresante gedeelte van relaties, als je straks wat met haar hebt is er geen hol meer aan
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')