Op een avontuur gaan waar zij totaal niet in past. Haat ze bijvoorbeeld dierentuinen en jij wel, ga dan met veel plezier naar een dierentuin toe.quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:03 schreef WinnarJ het volgende:
Maar wat is een goede manier om d'r uit mijn kop te krijgen.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:28 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Op een avontuur gaan waar zij totaal niet in past. Haat ze bijvoorbeeld dierentuinen en jij wel, ga dan met veel plezier naar een dierentuin toe.
Dat lijkt/leek mij ook; MAAR.... na die avond dat ze toen zo wat 'kortaf' was, sprak ze me 2 dagen later wél weer héél enthausiast aan op MSN etc. etc. want toen had ik me ook voorgenomen geen contact meer met d'r te zoeken...quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:15 schreef avotar het volgende:
Als ze meer had gewild, had ze het wel laten blijken.
Er is maar 1 manier zekerheid te krijgen. Succes!quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:20 schreef WinnarJ het volgende:
[..]
Dat lijkt/leek mij ook; MAAR.... na die avond dat ze toen zo 'kortaf' was, sprak ze me 2 dagen later wél weer héél enthausiast aan op MSN etc. etc. want toen had ik me ook voorgenomen geen contact meer met d'r te zoeken...
en nog steeds spreekt ze me aan op MSN... tuurlijk, 't is MSN, maar het is (behalve bellen/smsen) ook de enige manier tot contact.... Als ze me écht niet meer wilt, waarom zou ze me dan aanspreken'Als vrienden' heeft ook geen zin.... want tja, ik zie d'r haast nooit...
Maarja, hopelijk wordti k snel op een ander meisje verliefd(en dan zeker achteraf horen dat déze me tóch leuk vond
![]()
)
ze heeft géén vriend, en als ze me niet meer interessant vond, had ze me ook niet (na 4 maanden) nog aangesproken op MSN. Dat doet ze niet alleen omdat 't moet, want anders had ze me allang genegeerd, óók op MSN....quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:37 schreef SadKingBilly het volgende:
Ze heeft een vriend en vond je wel leuk om een paar keer mee rotzooien. Vandaar ook dat ze zo kortaf was waar haar vriendingen bij waren, ze was bang dat die iets door zouden hebben & doorbrieven. Nu ben je niet interessant meer. Get over it.
dat zegt de TS ook niet, dat ze 'm gelijk wiltquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:38 schreef Moja het volgende:
Blijf niet zo hameren over dat ze je aanspreekt op MSN joh, je wilt gewoon iets zin wat er niet is lijkt het wel..
Dat iemand je gewoon enthousiast aanspreekt op MSN zegt niet gelijk dat ze je wil ofzo![]()
Ik wil idd iets zien, maar 't is ook de enige manier (behalve bellen/smsen) dat we contact kunne hebben. En ik redeneer zo: als ze geen interesse heeft (sowieso niet) dan zou ze me ook niet aanspreken. Aan de andere kant; als ze wél interesse had, had ze misschien wel wat meer hints gegevenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:38 schreef Moja het volgende:
Blijf niet zo hameren over dat ze je aanspreekt op MSN joh, je wilt gewoon iets zin wat er niet is lijkt het wel..
Dat iemand je gewoon enthousiast aanspreekt op MSN zegt niet gelijk dat ze je wil ofzo![]()
Zit niet zo ontzettend te zeiken. Je zit te klagen dat je gauw verliefd wil worden op iemand anders, en dat je deze meid uit je hoofd wil krijgen, en ondertussen zit je enorm te zoeken naar een strohalm waaruit zou blijken dat ze je toch leuk vind.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:25 schreef WinnarJ het volgende:
[..]
Ik wil idd iets zien, maar 't is ook de enige manier (behalve bellen/smsen) dat we contact kunne hebben. En ik redeneer zo: als ze geen interesse heeft (sowieso niet) dan zou ze me ook niet aanspreken. Aan de andere kant; als ze wél interesse had, had ze misschien wel wat meer hints gegeven![]()
En tóch blijf ik maar aan d'r denken... dat kan er gewoon niet uit bij mij. Elke keer hoop ik dat 'k d'r zie in de stad (wat vaak niet zo is) en dat ze online is![]()
![]()
![]()
Dat noemen ze een vorm van verliefdheid geloof ik, maar het kan ook gewoon zijn dat je haar nog steeds leuk vind. Heb het ook wel eens als ik naar de stad ga dat ik dan toch even naar een kroeg ga kijken naar een meisje met wie ik wat heb gedaan. Volgens mij moet je gewoon concreet tegen haar worden aangezien er geen vervelende dingen tussen jullie zijn gebeurd en anders moet je gewoon wat minder contact met haar opnemen en dus ook minder antwoorden op msn. Dit schiet niet op namelijk......quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:25 schreef WinnarJ het volgende:
[..]
En tóch blijf ik maar aan d'r denken... dat kan er gewoon niet uit bij mij. Elke keer hoop ik dat 'k d'r zie in de stad (wat vaak niet zo is) en dat ze online is![]()
![]()
![]()
*fap fap fapquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
alhoewel het wel leuk blijft om naar haar foto's te kijken
ja, als ik d'r foto's bekijk (of weer nieuwe foto's van d'r zie) dan vind ik dat ook helemaal leuk.... en blijf ik d'r maar naar kijken. Er is gewoon van mijn kant naar haar een stuk spanning. Hoop steeds dat ze ook uitgaat ensow, maar helaas...blijft vaak bij nietsquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat noemen ze een vorm van verliefdheid geloof ik, maar het kan ook gewoon zijn dat je haar nog steeds leuk vind. Heb het ook wel eens als ik naar de stad ga dat ik dan toch even naar een kroeg ga kijken naar een meisje met wie ik wat heb gedaan. Volgens mij moet je gewoon concreet tegen haar worden aangezien er geen vervelende dingen tussen jullie zijn gebeurd en anders moet je gewoon wat minder contact met haar opnemen en dus ook minder antwoorden op msn. Dit schiet niet op namelijk......
Heb zelf ook al een tijdje iemand in m'n kop rondzwerven en dat schiet ook niet op, dus contact maar verbroken, alhoewel het wel leuk blijft om naar haar foto's te kijken
Ja en dat zie je dus (in mijn ogen dan) verkeerd, misschien dat jij alleen iemand blijft aanspreken als je diegene ziet zitten, maar zover ik weet is dat bij merendeel niet zo.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:25 schreef WinnarJ het volgende:
[..]
En ik redeneer zo: als ze geen interesse heeft (sowieso niet) dan zou ze me ook niet aanspreken.
zeik niet man, dit is het meest spannende en interresante gedeelte van relaties, als je straks wat met haar hebt is er geen hol meer aanquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:28 schreef WinnarJ het volgende:
[..]
ja, als ik d'r foto's bekijk (of weer nieuwe foto's van d'r zie) dan vind ik dat ook helemaal leuk.... en blijf ik d'r maar naar kijken. Er is gewoon van mijn kant naar haar een stuk spanning. Hoop steeds dat ze ook uitgaat ensow, maar helaas...blijft vaak bij niets![]()
![]()
Je hebt het doorquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:15 schreef Inorbit het volgende:
[..]
zeik niet man, dit is het meest spannende en interresante gedeelte van relaties, als je straks wat met haar hebt is er geen hol meer aan![]()
![]()
Er zijn ook nog wel opties daar tussenin hoor, hij kan toch proberen weer eens een afspraakje met haar te maken? Gewoon met z'n tweeën zonder anderen erbij.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 08:23 schreef Gelderland het volgende:
beste optie = blocken + niet meer aan denken... maar dat wil je nietdan is het alternatief haar vragen wat ze wilt, maar na 4-5 maanden is dat wel wat aan de late kant
tja, hoequote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:07 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Er zijn ook nog wel opties daar tussenin hoor, hij kan toch proberen weer eens een afspraakje met haar te maken? Gewoon met z'n tweeën zonder anderen erbij.
Meeste zinnige in dit topic.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:35 schreef CoolGuy het volgende:
dan vraag het d'r gewoon op de man af man...
Waarom niet? Als hij zo aan haar denkt lijkt me een afspraakje de enige oplossing. Heeft ze geen zin, dan weet hij ook waar hij aan toe is.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:25 schreef Gelderland het volgende:
[..]
tja, hoeEn dat na zo'n lange tijd? volgens TS is het al 4.5 maand terug dat ze elkaar gezoent hebben en zien ze elkaar de komende tijd wéér (lang) niet.... dan duurt die afspraak nóg langer... Weet niet of dat zin heeft en of dat verstandig is, maarja... (komt miss ook beetje raar over, om na zo'n lange tijd éindelijk eens te vragen of ze mee gaat wat drinken?
)
Idd.Wie niet waagt.....quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:35 schreef CoolGuy het volgende:
dan vraag het d'r gewoon op de man af man...
Hey wat heeft dit topic eigenlijk voor nut? Je lult gewoon lekker door en doet niets met de goedbedoelde adviezen die je hier krijgt. Je bent toch zeker geen 14 meer manquote:Op maandag 24 juli 2006 19:43 schreef WinnarJ het volgende:
update![]()
:
ze sprak me vanmiddag wéér aan op MSN.....ze moet vanaf morgen hele dagen werken (in zo'n kledingwinkel). Ze had maar heel ff tijd, maar sprak me aan om me een fijne vakantie te hebben en 'dat ik nog maar es aan haar moest denken als ik op 't strand lag en zij kleding aan 't verkopen was'
![]()
ik schreef: dat zal ik zéker doen![]()
Misschien stuur ik d'r nog wel een mailtje ofzo, vanuit Griekenland waar ik dan ben. (zou ze dat leuk vinden?) Maar hoop d'r toch ff uit mijn hoofd te zetten
das ook wel zoquote:Op maandag 24 juli 2006 19:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hey wat heeft dit topic eigenlijk voor nut? Je lult gewoon lekker door en doet niets met de goedbedoelde adviezen die je hier krijgt. Je bent toch zeker geen 14 meer man![]()
ja moet ik ook doen als 'k wat wil. Anders blijft t 2 jaar lang doorgaan vrees ikquote:Op maandag 24 juli 2006 20:31 schreef bikkie het volgende:
Zo hey, ze spreekt je dus al aan op msn. Get a life man. Ga niet zitten wachten totdat ze eens op msn verschijnt, maar maak er eens werk vanHet gaat makkelijker dan je denkt (mits ze interesse heeft natuurlijk).
als je der zo lang niet gezien heb vraag je haar toch gewoon een keer mee ergens naar toe in het kader van "Ik heb je zo lang niet gesproken" en dan doe je iets heel losjes. een ijsje eten in de stad ofzo. lekker nonchalant. daar kan ze niks op tegen hebben toch? om bij te kletsen ofzo.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:38 schreef WinnarJ het volgende:
[..]
ja moet ik ook doen als 'k wat wil. Anders blijft t 2 jaar lang doorgaan vrees ikMaar kan dus pas over 5-6 weken ofzo (omdat zij ook 2 weken naar Kroatie gaat en dus ook laat terugkomt)
![]()
![]()
En dan gewoon es vragen via msn/sms van: 'zin om donderdag mee uit te gaan?'... of iets in die trant
(ja sorry, is nogal nieuw voor me
![]()
) Heb wel es een date gehad hoor, daar niet van, maar toen was 't duidelijk dat die meid ook interesse had, en gaf daar ook de nodige 'hints' voor waardoor het wat makkelijker was om af te spreken
(en is diezelfde week toen ook gebeurd)... maar hier weet ik ff niet hoe ik 't zou moeten doen. Vooral omdat het al zooooveel maanden geleden is, en ik haar in de tussentijd dus niet gevraagd heb
... (en nu zou ik dat dan ineens wél doen
) hmmmzzz
![]()
![]()
Waar heb d'r leren kennen?quote:Op maandag 24 juli 2006 21:01 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik heb al een jaar 4 iemand in mijn kop die er niet meer uit wil, het begint soms echt vervelend te worden
Ik zie haar tegenwoordig nog zelden en dat maakt het alleen maar erger, als ik haar nog regelmatig tegen zou komen dan kwam ik misschien nog een keer van dat gevoel af
Op mijn vorige werk, daarom zie ik haar nooit meer. Zij werkt er overigens ook niet meer.quote:
maar ik vind 't een beetje triest (van mezelf) dat 'k iemand na 5 maanden (2x gezoent en eigenlijk alleen maar MSN-contact) nog steeds wel leuk vindquote:Op maandag 24 juli 2006 21:25 schreef D-Y het volgende:
Ik ken het gevoel ook wel, bij sommige mensen maak je gewoon een soort ideaal beeld. Misschien moet je daar van leren genieten? Er een vriendschap uit slepen?.. Óf wellicht haar eens op je ziel laten trappen door te vertellen dat je haar toch wel heel leuk vindt. Misschien iets milder, hoe reageert ze op hints?
Wat dacht je van iets in de trant van, 'hoi alles goed, heb je zin om aanstaande zaterdag met me mee te gaan om ergens iets te drinken?'quote:Op maandag 24 juli 2006 22:27 schreef WinnarJ het volgende:
[..]
maar ik vind 't een beetje triest (van mezelf) dat 'k iemand na 5 maanden (2x gezoent en eigenlijk alleen maar MSN-contact) nog steeds wel leuk vind. Het is miss ook vooral het ideaal-beeld, de gedachte aan haar. We praten zo regelmatig (op MSN) dat 't beetje raar is om nu ineens te zeggen dat ik d'r leuk vind
![]()
En hoe ze op hints reageerd. Nja niet écht, heb nou ook niet écht super hints gebruikt hoor. Wel x gevraagd of ze bij me kwam indrinken/zitten (ik was in april x alleen thuis, kwamen ook andere vrienden ensow), maar toen zei ze 'we kijken wel ff'. Ze is toen uiteindelijk niet gekomen (ze zou 't ff moeten laten wéten als ze kwam) en ook niets van gehoord. Toen ik 2 dagen later online kwam, sprak ze me weer aan, maar had ze 't niet over die zaterdag (niet zo van: 'jammer dat ik niet kon komen)....
![]()
Maar 't is altijd wel super gezellig als we praten en ze blijft ook contact maken zeg maar. Heb veel meiden waarmee 'iets' speelde (flirten) dat dan na paar weken ophield -> steeds minder contact ensow.... Dus wil d'r over 5 weken eigenlijk wel x mee uit vragen, maar hoe pak ik dat na zo'n lange tijd aan![]()
![]()
Probeer eens met iets originelers te komen dan uitgaan...kijk waar haar interesses liggen en vraag of ze iets wilt doen, maar blijf het vooral origineel houden. Houdt ze bijvoorbeeld van cultuur, dan doe je iets in die richting, of ga je met haar wandelen ofzo? Ik zeg maar wat..quote:Op maandag 24 juli 2006 20:38 schreef WinnarJ het volgende:
[..]
ja moet ik ook doen als 'k wat wil. Anders blijft t 2 jaar lang doorgaan vrees ikMaar kan dus pas over 5-6 weken ofzo (omdat zij ook 2 weken naar Kroatie gaat en dus ook laat terugkomt)
![]()
![]()
En dan gewoon es vragen via msn/sms van: 'zin om donderdag mee uit te gaan?'... of iets in die trant
(ja sorry, is nogal nieuw voor me
![]()
) Heb wel es een date gehad hoor, daar niet van, maar toen was 't duidelijk dat die meid ook interesse had, en gaf daar ook de nodige 'hints' voor waardoor het wat makkelijker was om af te spreken
(en is diezelfde week toen ook gebeurd)... maar hier weet ik ff niet hoe ik 't zou moeten doen. Vooral omdat het al zooooveel maanden geleden is, en ik haar in de tussentijd dus niet gevraagd heb
... (en nu zou ik dat dan ineens wél doen
) hmmmzzz
![]()
![]()
whahaahhahahahhahahquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:55 schreef _Floddertje_ het volgende:
WinnarJ en Gelderland zijn opeens één en dezelfde persoon?![]()
Ik vind bowlen wel leuk.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:38 schreef bikkie het volgende:
[..]
Probeer eens met iets originelers te komen dan uitgaan...kijk waar haar interesses liggen en vraag of ze iets wilt doen, maar blijf het vooral origineel houden. Houdt ze bijvoorbeeld van cultuur, dan doe je iets in die richting, of ga je met haar wandelen ofzo? Ik zeg maar wat..
tuurlijk heb je ook gelijk in. Op vakantie (zat 2 weken in Griekenland) heb ik ook aan d'r gedacht en zelfs nog 3x gesmst.... (ze antwoorde overigens wél heel enthausiast, en vroeg ook hoe ik het had enzo)....quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:12 schreef Jenny_ het volgende:
Als iemand je echt leuk vind, zal ze je zeker wel sms'en, bellen etcetera... maar dat doet ze niet dus ze is blijkbaar niet geintereseerd (en kom op; msn... als er niemand interesants online is praat je met iedereen). Het is moeilijk, maar je kan beter zeggen; doei, basta, finito, daag! En gewoon naar een meisje zoeken die wel voor je gaat! Het is moeilijk, maar face the facts; ze moet je niet!
Dat is dé instelling hequote:Op maandag 7 augustus 2006 16:23 schreef WinnarJ het volgende:
[..]
maar er kan wel slotje op dit topic, want 't wordt toch nooit wat, vrees ik... het schiet gewoon niet op en blijft oal 6 maanden zo op een zelfde niveau.![]()
![]()
Life's hard, use soft.quote:maar er kan wel slotje op dit topic, want 't wordt toch nooit wat, vrees ik... het schiet gewoon niet op en blijft oal 6 maanden zo op een zelfde niveau.![]()
![]()
Ja maar je wil iets van haar, vraag het dan gewoon. Maar MSN is zo onpersoonlijk.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:17 schreef WinnarJ het volgende:
Het is totaal geen (modern) autisme...heb absoluut geen moeite om mensen aan te spreken of om met mensen om te gaan etc. etc.
![]()
Het is toch niet zo erg dat ik (aangezien dit de 1e keer was dat ik serieus met een meid gezoent heb) gewoon ff geen houding weet aan te nemen en nooit direct wat heb afgesproken. Nu is het zo'n 5-6 maanden later en 't is steeds z'n zelfde gangetje gegaan.... Nu is het helemaal moeilijk/raar geworden om direct iets af te spreken omdat het zo'n lange tijd terug is (terwijl we elkaar toch wel vaak online spreken).
Als ze terug is van vakantie zal ik d'r eens een mooie hint geven, dan bekijk ik wel aan d'r reactie of ik iets concreets afspreek of niet..... een hint in de trant van (zoals Gelderland schreef): 'Hoop dat 't lekke rweer is volgende week, kan ik tenminste x wat met je drinken'Vond ik wel een goede
Ik denk al bijna 3 jaar non-stop aan dezelfde vrouwquote:Op donderdag 20 juli 2006 08:03 schreef WinnarJ het volgende:
Ik heb toch wel een relatief klein probleem;
Heb begin maart tijdens een feest (waar de nodige alcohol genuttigd werd) met een meid gezoent. 2 dagen later was ze er wéér en óók toen hebben we de halve avond gezoent.
Van afspreken is er echter nooit écht gekomen. Ik heb wat smsjes gestuurd maar 't moest altijd van mijn kant komen, had nóóit écht het gevoel dat zij ook wilde. Zij stuurde wél smsjes terug maar begon zelf nooit met sms-en bijvoorbeeld.
Na 2 weken zag ik haar op een tuinfeest, en toen keek ik eerst ff de kat uit de boom, toen ik haar zag. Later ging ik álsnog naar d'r toe maar toen was ze best erg kortaf enzo (bleef maar bij d'r vriendinnen staan ook). Dus heb toen al he-le-maal geen actie meer ondernomen qua afspreken. Maar sindsdien (dus in die 4 maanden) hebben we tóch nog heel leuk MSN (en gekgenoeg spreekt ze me daar wél nog steeds aan)... en heb d'r nog wel paar x ff kort in de stad gezien.
Nu ''t 'probleem'; ik denk nog steeds bijna elke dag aan haar. Vannacht zelfs over haar gedroomt![]()
![]()
Gewoon dat we wat hadden
Maar aangezien dat al ruim 4.5 maand geleden is (dat zoenen) en we elkaar de komende 5 weken ook niet zullen zien (in de stad bjiv.) ivm vakantie (als ik terug kom van vakantie gaan zij 2 weken weg), is dat gewoon niet reëel, om nú nog te denken aan verkering met haar. Er is in de tussentijd (behalve nog steeds leuk msn-contact) niet veel gebeurd.....
![]()
Maar wat is een goede manier om d'r uit mijn kop te krijgen. Ja, MSN blokken en deleten, maar ik vind 't nog wél leuk als ze me aanspreekt en als ik zó toch met d'r kan chatten....![]()
Ik wil mezelf 't gewoon niet aandoen, wíl niet aan d'r denken maar doe 't toch. Ja verliefdheid; maar snap niet waarom, aangezien 't al zo'n lange tijd terug is.... en 't toch niets meer wordt denk ik(ondanks het msn contact, waar ze me dus wél aanspreekt...)
Iemand tips?![]()
(of kent iemand 't probleem)
en zo'n persoon wil ik dus juist NIET wordenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:46 schreef hallodagg het volgende:
[..]
Ik denk al bijna 3 jaar non-stop aan dezelfde vrouw(wel anderen gehad), dus ik ken 't en vergeleken met mij valt 't reuze mee
![]()
als die meid terugkomt uit Griekenland of waar ze ook zat met d'r ouders, gewoon vragen hoe 't was, en daarna niet meer aanspreken....ff tijd lang (van jouw kant) negeren. Wanneer ze je toch aanspreekt beetje afstandelijk doen en min of meer negeren.....quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:37 schreef WinnarJ het volgende:
Ik heb d'r trouwes (op 't einde van MSN-gesprek) gevraagd/een hint gegeven om misschien x terrasje te pakken
Ze was namelijk online op d'r vakantie-adres, en sprak mij op MSN weer aan. De hint was beetje verwikkeld in een afscheidsgroet ... van: 'ik ga weer! En hopelijk wordt het hier ook zulk lekker weer als daar, kunnen we misschien wel x terasje pakken'..... en direct daarna zei ik, nog voordat ze ge-antwoord had: 'doeii, XXX'. Ze zei daarna dat ze wel aan me zou denken als ze op 't strand lag, omdat 't hier zo'n slecht weer was. Ze ging niet concreet op mijn 'hint' in, maargoed, ze weet nu wél dat ik open sta om eens wat te drinken. Dus als zij ook keer wilt drinken, kan ze er zelf op terug komen als ze over 2 weken weer thuis is....
Anders hoeft 't van mij niet meer en zal ik d'r écht definitief negeren ofzoze is super aardig, maar dan schiet het gewoon niet op
daar heb je wel gelijk in, inderdaad...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:19 schreef Moja het volgende:
Niet echt reageren of een "We zien wel" kan je meestal het beste opvatten als een: " Ik zie jou niet zitten op die manier."
Herken het van mezelf namelijk![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |