abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39061034
Hallo allen,

Voordat ik aan mijn verhaal begin, waarom post ik? Eigenlijk, vooral om even kort mijn verhaal kwijt te kunnen, en voor iedereen die er misschien iets mee kan, elke opmerking en gemeend woord van advies zijn welkom.

Ik ben een man van 25, en al bijna 2 jaar ervaar ik een gevoel van verliefdheid, spanning, gemis, bij een vrouwelijke, getrouwde, moeder, ruim 10 jaar oudere collega. Soms denk ik terug in de tijd, ik werk al jaren met haar, en op een gegeven moment is dat gevoel er gewoon gekomen, de jaren daarvoor negeerde ik haar bij wijze van spreke dood. Ergens in december 2004 vond ik het zo gezellig dat ik gewoon niet naar huis wilde, zolang zij er was. Sinds die tijd is ze weer een tijdje op de achtergrond geraakt, tot laten we zeggen november 2005, vanaf dat moment ben ik gewoon ‘’verslaafd’’.

Ik werk overigens in de Horeca, sowieso al een gezellige business, en als ze dan samen met me werkt een bepaalde dag, moet ik haar gewoon veel aandacht geven, aan het lachen krijgen, vrolijk maken, van alles en nog wat voor haar doen, alsof ze mijn hele wereld is. Flirten, denk je? Nee, niet eens bepaald. Maar ik weet zeker dat ik overduidelijk uitstraal dat ik wel weg van haar ben. Of ze ziet het niet, of ze gaat er gewoon niet teveel in mee. Ik zou haar graag meer uitdagen, of meer fysiek worden (aanrakerig, ben ik wel soms, maar niet overdreven). We hebben het gewoon gezellig, en ik zou haar dus graag vaker zien, ook buiten het werk, maar daar is het pas twee keer van gekomen, bij ‘’verplichte’’ nummers.

Kortom, ik zie haar een paar keer per week, maar ze is al bijna een jaar non-stop in m’n gedachten. Ondertussen heb ik trouwens genoeg aangekloot met andere vrouwen, maar ik kan niet om het gevoel heen dat zij ‘’het’’ gewoon is. Ik zou alles loslaten, 100% voor haar kunnen kiezen.

Goed, er mist heel veel in dit verhaal, misschien vul ik het nog aan, ik ga graag op reply’s in, jullie begrijpen vast mijn dilemma.

pi_39061203
Welk dilemma? Zij gaat niet in op je flirts, al 2 jaar niet. Goede kans dat ze zich jouw aandacht laat welgevallen maar geen interesse heeft om haar relatie af te breken, anders had ze dat waarschijnlijk al gedaan.
Kapitalisatie is de beste remedie tegen ideologische inhoud. - Zodiakk.
FA Jump: webicon weggehaald wegens wachtwoord beveiliging
pi_39061581
Als zij het werkelijk waar zou zijn had je dat allang gemerkt!
Een flirt is misschien leuk met jou, maar absoluut niet de moeite waard haar relatie te verbreken, want dat had ze dan echt wel in al die tijd een keer gedaan...
pi_39061616
Misschien kan je vragen of ze de libelle leest ?
Dan kan je de kansen beter inschatten ...... maar even voor het echie
Ze is getrouwd !! forgett it.
pi_39061850
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 02:39 schreef Jayvon het volgende:
Misschien kan je vragen of ze de libelle leest ?
Dan kan je de kansen beter inschatten ...... maar even voor het echie
Ze is getrouwd !! forgett it.
Dat hoeft in principe niet , kan ook anders gaan!
Alhoewel je in geval van TS wel gelijk zal hebben Bovenstaande post was vrij duidelijk van me...

Maar toch...soms kan het anders gaan Wil niet alleen maar negatief overkomen
pi_39062939
Ze is getrouwd dus hou direct maar op , je wilt toch niet op je geweten hebben dat je het leven van hem (haar man) en haar kinderen kapot maakt, om daar zelf een eigen relatie uit te halen .
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_39062960
Je hoopt erop dat een vrouw haar trouwen opgeeft, en gaat scheiden om met jou te zijn? En wat met de kinderen dan, die moeten het zelf maar uitzoeken?

Hopeloos...
pi_39063429
quote:
Ze is getrouwd !! forget it.
Dat dus..

Er zijn meer vissen in de zee.
pi_39076834
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 08:12 schreef Gapert het volgende:
Je hoopt erop dat een vrouw haar trouwen opgeeft, en gaat scheiden om met jou te zijn? En wat met de kinderen dan, die moeten het zelf maar uitzoeken?

Hopeloos...
Zo bot heb ik het geloof ik niet gesteld. Zou zeker niet willen dat haar kinderen ongelukkig worden. Nooit niet. Ze hoeft ook niet bij me te zijn, ideaal gezien misschien wel, maar ik wil de ''beperkte'' relatie die we nu hebben gewoon uitbouwen. Ik wil absoluut niet het breekijzer zijn dus.
  woensdag 21 juni 2006 @ 15:18:24 #10
100165 GeneralWong
Vietnamese Tijger
pi_39077167
Sorry to say so, maar je kunt het echt beter uit je hoofd zetten. Lukt dat niet zoek dan ander werk of zorg dat je overgeplaatst wordt.

Ze is een getrouwde vrouw en heeft overduidelijk weinig interesse in de avances die je tot op heden hebt gemaakt. Als je je relatie met haar toch verder weet uit te bouwen, dan komt de klap straks alleen maar harder voor jezelf dat ze je toch niet wilt. Daarnaast loop je gewoon te stoken in een huwelijk waar ook nog eens kinderen bij betrokken zijn.
Wie de tranen van een vrouw wegkust, wordt eraan herinnerd dat hij haar verdriet met een korreltje zout moet opvatten.
pi_39083534
Avances is ook wel een te groot woord. Ik probeer uit te stralen dat ik weg van haar ben, als ik avances zou maken zou ik het heel anders aanpakken, minder subtiel in ieder geval.
pi_39083734
Wat een politiek correct gezeik hier zeg. Dat ze getrouwd zijn is slechts een praktische hindernis die even opzij gezet moet worden. Kunnen we nu weer ontopic gaan s.v.p?

[ Bericht 1% gewijzigd door smvs op 21-06-2006 18:18:30 ]
pi_39087997
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 18:11 schreef smvs het volgende:
Wat een politiek correct gezeik hier zeg. Dat ze getrouwd zijn is slechts een praktische hindernis die even opzij gezet moet worden. Kunnen we nu weer ontopic gaan s.v.p?
Het duiveltje op m'n schouder probeert me dat ook weleens wijs te maken...
  woensdag 21 juni 2006 @ 19:59:10 #14
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_39088119
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 18:04 schreef BeachBreeze het volgende:
Avances is ook wel een te groot woord. Ik probeer uit te stralen dat ik weg van haar ben, als ik avances zou maken zou ik het heel anders aanpakken, minder subtiel in ieder geval.
Dat heeft ze heus wel door hoor. Dat ze er al 2 jaar niets mee doet zegt genoeg denk je niet?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_39096329
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 19:59 schreef Vivi het volgende:

[..]

Dat heeft ze heus wel door hoor. Dat ze er al 2 jaar niets mee doet zegt genoeg denk je niet?
Inderdaad, dit.
  woensdag 21 juni 2006 @ 23:37:28 #16
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_39096520
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 23:33 schreef dawg het volgende:

[..]

Inderdaad, dit.
TS heeft nog niet helemaal in de gaten dat zijn love-interest een VROUW is en dus dit soort dingen als een radar oppikt

Beste TS: dat mannen dit soort dingen nooit doorhebben voordat je met een spandoek langs de A3 staat is een geheel andere questie. Vrouwen hebben voelsprieten, capisce?

[ Bericht 1% gewijzigd door Vivi op 22-06-2006 11:01:38 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_39096604
Nah, ze doet er idd niks mee in de richting van iets buiten werk ondernemen. Maar dat initiatief, ook om een vriendschappelijke band verder te tillen, zou van mij moeten komen. Maar, complimentjes kan ze verlegen van worden, ze kan er blij van worden als ik haar duidelijk meer aandacht geef dan welke andere vrouwelijke collega dan ook, soms kan ze me verliefd aankijken, en vooral de laatste maanden wordt het steeds gezelliger (weleens een smsje heen en weer, meer op persoonlijk vlak dingen bespreken, soort vertrouwensband). Kortom, jullie hebben best een punt, maar waarom zou ze meteen happen?

Edit, Vivi: dus op het moment dat ik gevoelens heb voor haar, zal de vrouw in kwestie dat altijd opmerken, en nooit denken dat ik haar gewoon boeiend vind ofzo? met interesse uitstralen, bedoel ik geen wanhopige verliefdheid ofzo, daar heb ik teveel ervaring voor, zoals ik zei, ik ben constant met vrouwen bezig, alleen geeneen krijg ik dat ''overstijgende'' gevoel van... ik zou ook niet willen toegeven dat ik meer voor haar voel, ik wil gewoon een gezellige band opbouwen buiten werk! vaag ben ik weeer
pi_39096614
Je zoekt onbewust een moederfiguur omdat je geen goede band met jouw moeder hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_39096769
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 23:37 schreef Vivi het volgende:

[..]

TS heeft nog niet helemaal in de gaten dat zijn love-interest een VROUW is en dus dit soort dingen als een radar oppikt

Beste TS: dat mannen dit soort dingen nooit doorhebben voordat je met een spandoek langs de A3 staat is een geheel andere questie. Vrouwen hebben voelsprieten, capice?
Dat ziet een blinde nog wel als hij een beetje om haar heen dartelt.
pi_39098360
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 23:39 schreef Beach het volgende:
Je zoekt onbewust een moederfiguur omdat je geen goede band met jouw moeder hebt.
nee, dat is het sowieso niet! maar ik vind die kinderen wel tof
pi_39098874
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 18:11 schreef smvs het volgende:
Een huwelijk is slechts een praktische hindernis? Kom op zeg.
pi_39099070
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 23:39 schreef BeachBreeze het volgende:
ik ben constant met vrouwen bezig,
quote:
ik zou ook niet willen toegeven dat ik meer voor haar voel,
Dat hoeft ook niet, dat ziet een blinde zo ook nog wel
quote:
ik wil gewoon een gezellige band opbouwen buiten werk!
Gezellig BBQ-en met haar en haar man?
pi_39099200
quote:
ik zou ook niet willen toegeven dat ik meer voor haar voel, ik wil gewoon een gezellige band opbouwen buiten werk! vaag ben ik weeer
Man, lul niet zo slap, als je alleen een 'gezellige band' wil hebben postte je dit verhaal niet.

Zij ziet je slechts als een leuke collega, jij ziet haar als meer dan dat. Jammer, koude douche nemen en verder gaan.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_39099376
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 00:51 schreef Xennia het volgende:

[..]

[..]

Dat hoeft ook niet, dat ziet een blinde zo ook nog wel
[..]

Gezellig BBQ-en met haar en haar man?
Een paar mensen weten wel hoe ik voor haar voel, maar zeker dat niet mijn hele omgeving dat opmerkt.. krijg er eigenlijk maar van een iemand subtiele opmerkingen over.
Nou, die BBQ is niet direct zo'n topplan, maar wil er heus wel eens komen eten.
pi_39100100
quote:
Nah...... vaag ben ik weeer
Precies!!
Daarom zijn wij er om je duidelijk te maken dat je meer wilt van deze vrouw dan zij van jouw.
quote:
Kortom, jullie hebben best een punt, maar waarom zou ze meteen happen?
En daar kreeg ik het echt met je te doen
Wake up!!
'overstijgende'' gevoelens? verliefde blikken? happen?
Je zegt dat je veel ervaring hebt maar waarin precies?

Bedoel je dat je door ervaring erachter bent gekomen dat interesse uitstralen beter werkt als wanhopige verliefdheid want dan heb je zeker een punt.
Een vriendschappelijke band kan prima maar je ambities met deze vrouw gaan ervoor zorgen dat je straks met een lekke band zit die niet meer te plakken valt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')