Hallo allen,
Voordat ik aan mijn verhaal begin, waarom post ik? Eigenlijk, vooral om even kort mijn verhaal kwijt te kunnen, en voor iedereen die er misschien iets mee kan, elke opmerking en gemeend woord van advies zijn welkom.
Ik ben een man van 25, en al bijna 2 jaar ervaar ik een gevoel van verliefdheid, spanning, gemis, bij een vrouwelijke, getrouwde, moeder, ruim 10 jaar oudere collega. Soms denk ik terug in de tijd, ik werk al jaren met haar, en op een gegeven moment is dat gevoel er gewoon gekomen, de jaren daarvoor negeerde ik haar bij wijze van spreke dood. Ergens in december 2004 vond ik het zo gezellig dat ik gewoon niet naar huis wilde, zolang zij er was. Sinds die tijd is ze weer een tijdje op de achtergrond geraakt, tot laten we zeggen november 2005, vanaf dat moment ben ik gewoon ‘’verslaafd’’.
Ik werk overigens in de Horeca, sowieso al een gezellige business, en als ze dan samen met me werkt een bepaalde dag, moet ik haar gewoon veel aandacht geven, aan het lachen krijgen, vrolijk maken, van alles en nog wat voor haar doen, alsof ze mijn hele wereld is. Flirten, denk je? Nee, niet eens bepaald. Maar ik weet zeker dat ik overduidelijk uitstraal dat ik wel weg van haar ben. Of ze ziet het niet, of ze gaat er gewoon niet teveel in mee. Ik zou haar graag meer uitdagen, of meer fysiek worden (aanrakerig, ben ik wel soms, maar niet overdreven). We hebben het gewoon gezellig, en ik zou haar dus graag vaker zien, ook buiten het werk, maar daar is het pas twee keer van gekomen, bij ‘’verplichte’’ nummers.
Kortom, ik zie haar een paar keer per week, maar ze is al bijna een jaar non-stop in m’n gedachten. Ondertussen heb ik trouwens genoeg aangekloot met andere vrouwen, maar ik kan niet om het gevoel heen dat zij ‘’het’’ gewoon is. Ik zou alles loslaten, 100% voor haar kunnen kiezen.
Goed, er mist heel veel in dit verhaal, misschien vul ik het nog aan, ik ga graag op reply’s in, jullie begrijpen vast mijn dilemma.