quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:10 schreef Bupatih het volgende:
Nu niet meer.
Zal wel liggen aan het feit dat Ovi de OP aan het editen was...
Done.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:11 schreef Ovidius het volgende:
[..]
! Zou het?
![]()
Fix die TT ook even.Puntje vergeten.
![]()
Tut, tut. Rustig maar, meisje.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het plaatje is verneukt door die smiley's
Delete je post dan gewoon even.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
NVM
En ik zo van: "Dáár heb je een punt!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:13 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Whehehehe!![]()
Nou, daar staat 'ie mooi.
Roflpantoffel!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En ik zo van: "Dáár heb je een punt!"
Whehehe, oude grap!!!![]()
![]()
!!!
Je kán je post toch ook helemaal niet (zelf) deleten!quote:
Dat doet uiteindelijk iedereen!quote:
Dus je meende niet dat ik even dood moest?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik dacht dat er editten stond![]()
zag pas de tweede keer dat er delete stond![]()
Balen hooi?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:19 schreef Svensational het volgende:
Hooi. [afbeelding].
Whehehe, oude grap!!!![]()
![]()
!!!
Ik ookquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:19 schreef Duiveltja het volgende:
Morgen lange dag in de kroeg.
Nee, hoor. Die dag duurt even lang als alle andere dagen. Nou ja, de kortste dag van het jaar niet meegerekend.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:19 schreef Duiveltja het volgende:
Morgen lange dag voor de boeg.
Nu jij er bent wel.quote:
Dan moet je er zout op strooien!quote:
En? Wie ving hem?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:24 schreef Ovidius het volgende:
Ik heb een gooi gedaan naar het modschap hier op Fok!![]()
Vriendje.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Pff dat is echt zo'n jongens opmerking Broer en vriendje zeggen dat ook altijd![]()
Wat dan?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Pff dat is echt zo'n jongens opmerking Broer en vriendje zeggen dat ook altijd![]()
Kun je meteen je penetrante aandachtshoerige fotoboek lozen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Over 2 daagjes zijn men ouders alweer thuis..
wat zijn die twee weken snel gegaan zeg
Je bent niet mijn type.quote:
En ik?quote:
OMG! Wat een onzinnige vraagquote:
Sorryquote:
Wat doet die komma daar?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:04 schreef Ovidius het volgende:
[..]
[S&G] Vrouwen sexy & gewaagd [15]
Zeker van, Erik?
Whehe, check die bestandsnaam: Haha.jpgquote:
Grapje, rena, kon hem niet laten liggen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:11 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Whehe, check die bestandsnaam: Haha.jpg
Dat is nu precies wat ik dacht.
Ja, duh!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, ik denk dat ik de zin/vraag nu pas snap! Bedoel je dus te vragen of ik er wel zeker van ben?
Ja, sorry, ik heb soms wat moeite met Vlaams/Belgisch![]()
Gekkerd.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:12 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Grapje, rena, kon hem niet laten liggen.![]()
Maar ik ga ook niet de [afbeelding] zitten gebruiken, dat snap je wel.![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Want stel nou dat die komma daar per ongeluk gestaan had, dankzij een uitgeschoten vinger of iets dergelijks, dan was het toch wel vreemd, een link naar een foto van een decolleté, met de vraag eronder "Zeker van Erik?".
Jaja, dat had ik ook al door.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Want stel nou dat die komma daar per ongeluk gestaan had, dankzij een uitgeschoten vinger of iets dergelijks, dan was het toch wel vreemd, een link naar een foto van een decolleté, met de vraag eronder "Zeker van Erik?".
Had ik gisteren ook een paar keer. Fucking annoying.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:09 schreef Bupatih het volgende:,
!
Waarom verschijnt die editregel opeens zo snel?
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach, kloon of niet, ik vind Odysseuzzz eigenlijk wel tof zo.
Het sentimentquote:
Moet je het gewoon in 1 keer goed doen!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:16 schreef Acree het volgende:
[..]
Had ik gisteren ook een paar keer. Fucking annoying.
Bijvoorbeeld: vandaag heb ik de groeten gekregen vanquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:22 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ach ja, we grijpen allemaal wel eens naar het verleden.![]()
Iddquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:22 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ach ja, we grijpen allemaal wel eens naar het verleden.![]()
O, dat was zo'n mooie tijdquote:
lievigquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kon vannacht niet slapen, dus toen had ik Wytske aangezet. Ik vind 't maar een doosje, maar best een lievig doosje.
En beter dan de 0906-sletten.
Grutjes.quote:
Haha, Erik is verliefd!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kon vannacht niet slapen, dus toen had ik Wytske aangezet. Ik vind 't maar een doosje, maar best een lievig doosje.
En beter dan de 0906-sletten.
Eh, je weet dat ik niet op dames val?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:35 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Haha, Erik is verliefd!![]()
![]()
!!!1!!!!!!1!!!!
Ja, Erik ik weet dat.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eh, je weet dat ik niet op dames val?
Maar goed ook, je zou ze pijn doen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eh, je weet dat ik niet op dames val?
Ik denk dat ze dood zijn voordat ze iets voelen.quote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dood zijn voordat ze iets voelen.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:56 schreef Ovidius het volgende:
Bewerkte USERfoto's deel 39
Tof topic! En Erik kan die dingen, hè!![]()
!
Ik ga binnenkort ook eens een foto droppen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
![]()
!
Bewerkte USERfoto's deel 39
Mijn laatste creatie waar ik zelf nogal trots op ben![]()
Wel hoge resolutie, dat bewerkt beter.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:59 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort ook eens een foto droppen.![]()
Ik heb er vrij weinig aan gedaan hoorquote:Ze is ook heel wat mooier op jouw versie.![]()
quote:
rena.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:56 schreef Zhenar het volgende:
Wie is dat?
Wat nou weer?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:07 schreef Duiveltja het volgende:
Zeg Bupa?
Woef.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:10 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik en Cc zijn er vandaag niet. Jij moet hier blijven.
Staat anders niet in haar fobo!quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:07 schreef Duiveltja het volgende:
Zeg Bupa?
quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:10 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik en Cc zijn er vandaag niet. Jij moet hier blijven.
Wauw! De duistere deals die in ShowChat worden gesloten...quote:
Ik dacht: Laat ik eens gek doen.quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bij het orgie-clubje van Zhenar en mij toch?
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:54 schreef Copycat het volgende:
Da's geen clubje, da's gewoon lekker.
En nu ben ik er weg van.
Waar staat die pic dan?!quote:
Omdat ik daar geen zin in heb. En als linkshandige placht ik de Apocalyps te ontketenenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:50 schreef Bupatih het volgende:
Zhenar, waarom doe jij niet mee met Andershandigdag?!
Wat hij zegt.quote:
Linkshandigen zijn de gekstuh!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Omdat ik daar geen zin in heb. En als linkshandige placht ik de Apocalyps te ontketenenDus dat doe ik maar niet.
Maar ik vind het wel een grappig idee![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:22 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Precies! De rechtshandigen mogen dan beslissen waar de muis ligt. Dit omdat rechtshandige mensen superieur zijn aan linkshandigen.
Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (topic->info:no data)quote:
Dat was een test voor Plaats hier reacties op nog niet bestaande topicsquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:08 schreef rena het volgende:
[..]
Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (topic->info:no data)![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat was een test voor Plaats hier reacties op nog niet bestaande topics
Ik ben benieuwd of het werktquote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat was een test voor Plaats hier reacties op nog niet bestaande topics
Het is wel een origineel topicquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of het werktWellicht is het alleen maar uber suf.
Het is nu al tof!quote:
Hoe was het?! (zonder spoilersquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:24 schreef babette21 het volgende:
oeh wat een toffe daagjes heb ik achter de rug
donderdag zo gezelligjes aan de keuvel metDizer en Zhenar
en vrijdag 't vier uur durendeconcert op 't Java Eiland
... maar nu ben ik wel enigszins gesloopt eigenlijk
Bést een creatieve doodsverwensing!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:06 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Wil je zo goed zijn om je hoofd drie keer in een emmer water te stoppen en 'm er maar twee keer uit te halen?
Dank bij voorbaaat.
het was zwaarquote:
Da's best een opluchtingquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:43 schreef babette21 het volgende:
het schijnt trouwens morgen iets minder warm te zijn in A'dam
Vanaf een uur of half 8, 8 uur, was 't best te doen [het was pas weer zweten tijden De Dijkquote:
Ik ga zeker kijken!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:22 schreef pberends het volgende:
Vanavond om 17.55 de afscheidswedstrijd (Arsenal - Ajax) van Dennis Bergkamp in tevens opening van het nieuwe Emirates-stadion van Arsenal, LIVE op Nederland 2. Cruijff en Van Basten spelen ook een balletje mee.
http://www.scheissholland(...)1(NL-Argentinie).mp3
Hij voelt je wel goed aan he?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom zeg je "Hoi Erik" nu al voor de tweede keer voordat ik hier kenbaar heb gemaakt dat ik ga posten?
Op msn.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:32 schreef rena het volgende:
[..]
Hij voelt je wel goed aan he?
Waar ben je?![]()
Brave jongenquote:
Als begroeting.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom zeg je "Hoi Erik" nu al voor de tweede keer voordat ik hier kenbaar heb gemaakt dat ik ga posten?
Ja, maar je weet toch helemaal niet wanneer ik er wel of niet ben? Ik log nooit uit.quote:
Erik? kom op zeg!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar je weet toch helemaal niet wanneer ik er wel of niet ben? Ik log nooit uit.
Je stalkt me zekerquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:59 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Erik? kom op zeg!Ik ben toch de newbie hier?
![]()
Nee maar een paar topics, waar jij nogal eens eerder post dan hier, staan ook in mijn lijstje.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Of zit je de hele tijd in de Online users lijst te kijken...
Wat u wilt, meneer.quote:
Waarom zou Erik jou willen stalken?quote:
Ik ga maar weer eens een wallpaper-changer downloaden, want de ene foto is nog mooier dan de andere.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:04 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Die gebruikt veel verschillende soorten sjampo.!
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:10 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, maar dus niet meer doen he? mij stalken.
Mensen kunnen onze genialiteit (ja, mijn Bier op zaterdag-topic werd op het laatst ook verklootquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:10 schreef Zhenar het volgende:
Mijn toffe topicreeks is vermoord door sensatiebeluste baggeraars!![]()
Ik was er eerst, heur, in die topics.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:10 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, maar dus niet meer doen he? mij stalken.
Wat ben je toch grappig.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:11 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan mijnheer Erik.![]()
Whoo, zijn sensatiebeluste baggeraars er ook al?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:10 schreef Zhenar het volgende:
Mijn toffe topicreeks is vermoord door sensatiebeluste baggeraars!![]()
Onze creaties zijn bedoeld als kunstwerken, maar worden gebruikt als wapens!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mensen kunnen onze genialiteit (ja, mijn Bier op zaterdag-topic werd op het laatst ook verkloot) nog niet aan, beste kameraad.
Ach, je moet gewoon wat 'vrienden' maken joh.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Onze creaties zijn bedoeld als kunstwerken, maar worden gebruikt als wapens!![]()
Dan moeten wij een geheim wapen inzetten!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Onze creaties zijn bedoeld als kunstwerken, maar worden gebruikt als wapens!![]()
Done.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ga maar weer eens een wallpaper-changer downloaden, want de ene foto is nog mooier dan de andere.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik was er eerst, heur, in die topics.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Yashie!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoooi Hoooi
Echt waar?quote:
Ja! Nu kan ik de hele tijd naar een andere Adriana kijken!quote:
Wow! Indrukwekkend zeg!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja! Nu kan ik de hele tijd naar een andere Adriana kijken!
Maar MissBliss zit in New Yorkquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan moeten wij een geheim wapen inzetten!
quote:
Zeg, waarom die boze PI? Dat is toch nergens voor nodigquote:
Maar het voegt wel een zekere erotische context toe aan het berichtquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:32 schreef rena het volgende:
[..]
Zeg, waarom die boze PI? Dat is toch nergens voor nodig![]()
Tssssk...arrogantiequote:
Wat een kutlied was datquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:14 schreef Odysseuzzz het volgende:
"Sensatiebeluste baggeraars, die topics vermoorden.
Ik zie het allemaal als ik ga posten op Fok!"![]()
Ik had het hele albumquote:
Arrogantie heeft ook wel iets geilsquote:
quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 07:04 schreef Isabeau het volgende:
(...)
En ik ben net als Erik vrij snel tevreden
(...)
Ja?quote:
Die ken ik nog niet.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:40 schreef Bupatih het volgende:
'Newbie' en 'Het FOK! van...' blijven toch de beste FOK!-liedjes.
Daar zeg je wat.quote:
Ik wacht nog steeds op een liedje waar ik in voorkom. Al die kutnewbies mogen wel altijd, maar ik nietquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:40 schreef Bupatih het volgende:
Sorry, voortaan zal ik niet meer in jouw topics postenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:10 schreef Zhenar het volgende:
Mijn toffe topicreeks is vermoord door svensatiebeluste baggeraars!![]()
Vraag jezelf eens af waarom dat is.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een liedje waar ik in voorkom. Al die kutnewbies mogen wel altijd, maar ik niet.
'Svensational the white edition' en 'Svensational the black edition' was weer niet goed genoeg voor mijnheer?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een liedje waar ik in voorkom. Al die kutnewbies mogen wel altijd, maar ik niet.
Nee,quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sorry, voortaan zal ik niet meer in jouw topics posten.
Das geen liedje, das herriequote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:46 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
'Svensational the white edition' en 'Svensational the black edition' was weer niet goed genoeg voor mijnheer?![]()
Ja, maar ik treg baggeraars aan zeg je netquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee,jouw
bijdragen waren meer dan welkom!
![]()
Vooral toen jemij
ging noemen in je reactie
![]()
Ja.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:51 schreef Odysseuzzz het volgende:
Zal ik eens een nummer maken voor je Sven?![]()
Nee, ik laat je geheel vrijquote:
http://enclave-i.dreamflow.nl/quickchanger/ in combinatie met http://rapidshare.de/files/23249471/Adriana_Lima.rarquote:
Newbie.quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Newbie.
Maar in mijn fotoboek staan twee linkjes naar de nummers.
Pfff, betere nummers dan die van mij maak jij toch niet!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:00 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Thanks, agian. Bupa.
Niet jaloers worden op Sven straks he?
Oh my god! That's the best thing that ever happened to my desktop.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://enclave-i.dreamflow.nl/quickchanger/ in combinatie met http://rapidshare.de/files/23249471/Adriana_Lima.rar
Zij is zó mooi!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:03 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Oh my god! That's the best thing that ever happened to my desktop.![]()
Zingen wilde ik aan Yvonne(?) overlaten.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pfff, betere nummers dan die van mij maak jij toch niet!
En als dat wel zo is, ben je bij dezen aangenomen om andere songteksten van mij in te zingen!
Ben jij dat aan het rappen in "het Fok!", Bup? En die link naar "newbie"(?) is dood.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pfff, betere nummers dan die van mij maak jij toch niet!
En als dat wel zo is, ben je bij dezen aangenomen om andere songteksten van mij in te zingen!
Nee, skiczukie.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:09 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ben jij dat aan het rappen in "het Fok!", Bup?
Kan ik dat niet beter doenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:36 schreef Bupatih het volgende:
Binnenkort maar weer eens héél onverwacht een 'Bier op zaterdag'-topic openen.
Da's ook zo.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kan ik dat niet beter doen? Want jij bent daar de koning dus gaan veel meer mensen het topic lezen enzo. En dan krijgen we weer die schijn-indonees die alles gaat verzieken
.
Tofheidquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Da's ook zo.
Nou ja, ik waarschuw je misschien dan wel als het zover is.
Zo, dan ga ik maar weer eens sample's verzamelen en wat programma's zoeken om 'Svensational grey' te componeren.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:09 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
En die link naar "newbie"(?) is dood.![]()
Bupatih - Newbie (new version)quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:09 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
En die link naar "newbie"(?) is dood.![]()
Hij woonde een half jaar in Australië en kwam daarom alleen 's nachts op Fok!, maar toen was ik er ook om te keuvelenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:28 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Zo, dan ga ik maar weer eens sample's verzamelen en wat programma's zoeken om 'Svensational grey' te componeren.![]()
Toch, als mensen zin hebben om Sven te beschrijven is dat welkom en misschien niet overbodig.Omdat ik anders alle dode topics kan gaan doorlezen waar Sven ooit iets heeft gepost.
![]()
En daar heb ik natuurlijk geen zin.![]()
Aha!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hij woonde een half jaar in Australië en kwam daarom alleen 's nachts op Fok!, maar toen was ik er ook om te keuvelen![]()
Oh jaquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hij woonde een half jaar in Australië en kwam daarom alleen 's nachts op Fok!, maar toen was ik er ook om te keuvelen![]()
Hell yeahquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh ja! Soms trek ik me nog wel eens af op die herinnering
.
"marmer"... als je verkouden bent.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:48 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Aha!![]()
Uhm...wat rijmt er op rabarber?![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sorry, voortaan zal ik niet meer in jouw topics posten.
Ik snap hem nu pas!!!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar ik treg baggeraars aan zeg je net.
Vergeet 'het was een meet' niet.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:40 schreef Bupatih het volgende:
Ben je nou zo dom of doe je maar alsof?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:57 schreef Svensational het volgende:
[nws] Doodsverwensing door Site-Admin
Wat zei ze?
Oke!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh ja! Soms trek ik me nog wel eens af op die herinnering
.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:08 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Oke!
Nu nog iemand vinden die een tekst wil schrijven, iemand die muziek wil maken, een een zanger of rapper en nog even iemand die wat studiotijd wil betalen. En dan is dat nummer over Sven er zo.![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ben je nou zo dom of doe je maar alsof?
Lees dat maar eens. Haar reactie staat in zijn quote.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:56 schreef Napalm het volgende:
[..]
een doodsverwensing door een admin? Jou mogen ze meteen je rechten afnemen.
Of je post die quote gewoonquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Lees dat maar eens. Haar reactie staat in zijn quote.
Nee. Hij doet zijn best maar om iets te weten te komen.quote:
Je kan toch wel verder kijken dan je neus lang is?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:14 schreef Svensational het volgende:
Zeg, doe eens normaal Bupatih. Ikzag dat Nuon haar bericht gewijzigd had dus vroeg ik het hier
.
Het is nóóit te warm (of te koud) om na te denken, Yash.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Het is te warm om na te denken bupatih
Oh ja, ik was even vergeten dat ik hier op FOK! me ook moet gedragen alsof ik voor een klas met kinderen staquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je kan toch wel verder kijken dan je neus lang is?
Of leer jij de kinderen uit je klas ook dat zij bij elk wissewasje maar even moeten aankloppen bij de leraar?
Nee, maar het zegt wel wat over jou!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh ja, ik was even vergeten dat ik hier op FOK! me ook moet gedragen alsof ik voor een klas met kinderen sta.
Het begon anders gewoon met een doodgewone vraag, hoor!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:22 schreef Svensational het volgende:
Bupa, je vergelijkingen met betrekking tot mijn leraar worden raken kant noch wal, dus doe het maar niet om jezelf niet verder voor lul te zetten. En dit is het laatste wat ik erover zeg, want nu ga ik weg.
Buupquote:Op zaterdag 22 juli 2006 @ 18:29 schreef Bupatih het volgende:
Cees Geel.
Die kale knakker denkt dat 'ie grappig is, terwijl 'ie dat duidelijk níét is.
Maar gelukkig weten wij beter!quote:
Ze komen er nog wel achter. Wij zijn nu eenmaal altijd wat sneller dan de restquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar gelukkig weten wij beter!En dáár gaat het om!
Zo is het maar net! En dat maakt ons zo ongelofelijk tof!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:30 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ze komen er nog wel achter. Wij zijn nu eenmaal altijd wat sneller dan de rest![]()
O ja, bedoel je die.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zal even wat duidelijker zijn
"DIE mannentje"![]()
Of is het een doodsverwensing?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zal even wat duidelijker zijn
"DIE mannentje"![]()
Doe niet zo bureaucratischquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je kan toch wel verder kijken dan je neus lang is?
Of leer jij de kinderen uit je klas ook dat zij bij elk wissewasje maar even moeten aankloppen bij de leraar?
Jij noemt het efficiënt, ik noem het laks.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Doe niet zo bureaucratischAls het efficiënter is om iets aan iemand te vragen, dan is het verstandiger om dat te doen, dan om het zelf uit te gaan zoeken.
Maak gewoon gebruik van het collectief, niks mis mee met deze warmte.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij noemt het efficiënt, ik noem het laks.
Ik kan me nu al voorstellen hoe jij in een bedrijf zou functioneren:quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij noemt het efficiënt, ik noem het laks.
Je mist 1 smiley om een L te formeren.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik kan me nu al voorstellen hoe jij in een bedrijf zou functioneren:
Collega: Hee, Bupatih, jij hebt toch zaak X behandeld een paar maanden geleden? Kun je me kort vertellen waar dat over ging, want ik heb het nodig voor een nieuwe zaak.
Bupatih:Dat kun je gewoon nalezen in het dossier. Toon eens een beetje initiatief.
Collega:Maar... is het niet handiger als jij het gewoon meteen vertelt? Dat kost maar 30 seconden!
Bupatih: Doe niet zo laks. Je kunt het zelf opzoeken, zei ik toch!
Collega:Nou goed dan. Waarheb je het dossier opgeborgen?
Bupatih:Dat kun je opzoeken in de database
Collega:![]()
![]()
!
!
Jij gaat het helemaal maken als ambtenaar, Buup!![]()
Gefixt!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:14 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Je mist 1 smiley om een L te formeren.![]()
Ten eerste, ik zal nooit een ambtenaar worden.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik kan me nu al voorstellen hoe jij in een bedrijf zou functioneren:
Collega: Hee, Bupatih, jij hebt toch zaak X behandeld een paar maanden geleden? Kun je me kort vertellen waar dat over ging, want ik heb het nodig voor een nieuwe zaak.
Bupatih:Dat kun je gewoon nalezen in het dossier. Toon eens een beetje initiatief.
Collega:Maar... is het niet handiger als jij het gewoon meteen vertelt? Dat kost maar 30 seconden!
Bupatih: Doe niet zo laks. Je kunt het zelf opzoeken, zei ik toch!
Collega:Nou goed dan. Waarheb je het dossier opgeborgen?
Bupatih:Dat kun je opzoeken in de database
Collega:![]()
![]()
!
!
Jij gaat het helemaal maken als ambtenaar, Buup!![]()
Heh! Ik wist dat je daardoor geprikkeld zou worden!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ten eerste, ik zal nooit een ambtenaar worden.
Ja, maar dan mag ik toch ook wel een keer zeggen dat mensen eerst zélf op zoek moeten gaan naar het antwoord?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Heh! Ik wist dat je daardoor geprikkeld zou worden!![]()
En verder vond ik het ook niet duidelijk welke quote het nou om ging. Ik dacht dat er nog iets anders was naast dat "ik zal maar niet zeggen dat...", omdat dat geen doodsverwensing was. Niet iedereen heeft de dingen zo snel door als jij Buupje, en dan komen ze bij jou kwijlend vragen om uitlegPrima toch?
![]()
Wil je daar een antwoord op?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar dan mag ik toch ook wel een keer zeggen dat mensen eerst zélf op zoek moeten gaan naar het antwoord?
Nee, want ik weet het antwoord al: 'Ja!'quote:
Vanwaar die PI?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:26 schreef pberends het volgende:
Voetbalwereld neemt afscheid van Bergkamp
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk! Maar om het dan op de ander te betrekken... zeg dan gewoon dat je er zelf geen zin in hebt.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar dan mag ik toch ook wel een keer zeggen dat mensen eerst zélf op zoek moeten gaan naar het antwoord?
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:29 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]'t Is maar goed dat je het tussen spoilers zet. Anders zouden té veel mensen zich hebben doodgelachen om je hilarische grap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Das de vreugde om de Argentinie goal.quote:
Anders ik wel!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
't Is maar goed dat je het tussen spoilers zet. Anders zouden té veel mensen zich hebben doodgelachen om je hilarische grap.
Kerel.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tuurlijk! Maar om het dan op de ander te betrekken... zeg dan gewoon dat je er zelf geen zin in hebt.![]()
Dus je had wel zin om die quote te posten, maar je deed het juist niet?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kerel.
Als ik er écht geen zin in zou hebben, zou ik z'n post gewoon negeren en ook niet de moeite nemen om de reactie van die quoter hier te posten.!
Echt...!
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:34 schreef Zhenar het volgende:
Hopelijk post ik dit gelijk met Bupa:
"Ik deed het niet om Sven dwars te zitten, maar om hem iets te leren!"
Je bent zo voorspelbaar Buup![]()
'Dingen doen die ik niet wil''?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dus je had wel zin om die quote te posten, maar je deed het juist niet?Je moet geen dingen doen die je niet wilt, alleen om Svennie dwars te zitten, gekkie!
Niks mis mee als de opmerking hout snijdt!quote:
Moet ik ook nog vragen waarom, of heb je zoiets van 'Nèh'?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben gefrustreerd
quote:
WHAHAAH!!! Hilarisch.quote:Moet ik ook nog vragen waarom, of heb je zoiets van 'Nèh'?
Was er dan ook niet over begonnen, mensquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mja is weer vrouwengezeik dus bespaar je de moeite![]()
![]()
Ik heb iig wel zoiets van "Neh", dus vraag maar nietquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Moet ik ook nog vragen waarom, of heb je zoiets van 'Nèh'?
Ik ben overigens blij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |