Sorry, voortaan zal ik niet meer in jouw topics postenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:10 schreef Zhenar het volgende:
Mijn toffe topicreeks is vermoord door svensatiebeluste baggeraars!![]()
Vraag jezelf eens af waarom dat is.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een liedje waar ik in voorkom. Al die kutnewbies mogen wel altijd, maar ik niet.
'Svensational the white edition' en 'Svensational the black edition' was weer niet goed genoeg voor mijnheer?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een liedje waar ik in voorkom. Al die kutnewbies mogen wel altijd, maar ik niet.
Nee,quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sorry, voortaan zal ik niet meer in jouw topics posten.
Das geen liedje, das herriequote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:46 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
'Svensational the white edition' en 'Svensational the black edition' was weer niet goed genoeg voor mijnheer?![]()
Ja, maar ik treg baggeraars aan zeg je netquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee,jouw
bijdragen waren meer dan welkom!
![]()
Vooral toen jemij
ging noemen in je reactie
![]()
Ja.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:51 schreef Odysseuzzz het volgende:
Zal ik eens een nummer maken voor je Sven?![]()
Nee, ik laat je geheel vrijquote:
http://enclave-i.dreamflow.nl/quickchanger/ in combinatie met http://rapidshare.de/files/23249471/Adriana_Lima.rarquote:
Newbie.quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Newbie.
Maar in mijn fotoboek staan twee linkjes naar de nummers.
Pfff, betere nummers dan die van mij maak jij toch niet!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:00 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Thanks, agian. Bupa.
Niet jaloers worden op Sven straks he?
Oh my god! That's the best thing that ever happened to my desktop.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://enclave-i.dreamflow.nl/quickchanger/ in combinatie met http://rapidshare.de/files/23249471/Adriana_Lima.rar
Zij is zó mooi!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:03 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Oh my god! That's the best thing that ever happened to my desktop.![]()
Zingen wilde ik aan Yvonne(?) overlaten.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pfff, betere nummers dan die van mij maak jij toch niet!
En als dat wel zo is, ben je bij dezen aangenomen om andere songteksten van mij in te zingen!
Ben jij dat aan het rappen in "het Fok!", Bup? En die link naar "newbie"(?) is dood.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pfff, betere nummers dan die van mij maak jij toch niet!
En als dat wel zo is, ben je bij dezen aangenomen om andere songteksten van mij in te zingen!
Nee, skiczukie.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:09 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ben jij dat aan het rappen in "het Fok!", Bup?
Kan ik dat niet beter doenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:36 schreef Bupatih het volgende:
Binnenkort maar weer eens héél onverwacht een 'Bier op zaterdag'-topic openen.
Da's ook zo.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kan ik dat niet beter doen? Want jij bent daar de koning dus gaan veel meer mensen het topic lezen enzo. En dan krijgen we weer die schijn-indonees die alles gaat verzieken
.
Tofheidquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Da's ook zo.
Nou ja, ik waarschuw je misschien dan wel als het zover is.
Zo, dan ga ik maar weer eens sample's verzamelen en wat programma's zoeken om 'Svensational grey' te componeren.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:09 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
En die link naar "newbie"(?) is dood.![]()
Bupatih - Newbie (new version)quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:09 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
En die link naar "newbie"(?) is dood.![]()
Hij woonde een half jaar in Australië en kwam daarom alleen 's nachts op Fok!, maar toen was ik er ook om te keuvelenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:28 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Zo, dan ga ik maar weer eens sample's verzamelen en wat programma's zoeken om 'Svensational grey' te componeren.![]()
Toch, als mensen zin hebben om Sven te beschrijven is dat welkom en misschien niet overbodig.Omdat ik anders alle dode topics kan gaan doorlezen waar Sven ooit iets heeft gepost.
![]()
En daar heb ik natuurlijk geen zin.![]()
Aha!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hij woonde een half jaar in Australië en kwam daarom alleen 's nachts op Fok!, maar toen was ik er ook om te keuvelen![]()
Oh jaquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hij woonde een half jaar in Australië en kwam daarom alleen 's nachts op Fok!, maar toen was ik er ook om te keuvelen![]()
Hell yeahquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh ja! Soms trek ik me nog wel eens af op die herinnering
.
"marmer"... als je verkouden bent.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:48 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Aha!![]()
Uhm...wat rijmt er op rabarber?![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sorry, voortaan zal ik niet meer in jouw topics posten.
Ik snap hem nu pas!!!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar ik treg baggeraars aan zeg je net.
Vergeet 'het was een meet' niet.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:40 schreef Bupatih het volgende:
'Newbie' en 'Het FOK! van...' blijven toch de beste FOK!-liedjes.
Ben je nou zo dom of doe je maar alsof?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:57 schreef Svensational het volgende:
[nws] Doodsverwensing door Site-Admin
Wat zei ze?
Oke!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh ja! Soms trek ik me nog wel eens af op die herinnering
.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:08 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Oke!
Nu nog iemand vinden die een tekst wil schrijven, iemand die muziek wil maken, een een zanger of rapper en nog even iemand die wat studiotijd wil betalen. En dan is dat nummer over Sven er zo.![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ben je nou zo dom of doe je maar alsof?
Lees dat maar eens. Haar reactie staat in zijn quote.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:56 schreef Napalm het volgende:
[..]
een doodsverwensing door een admin? Jou mogen ze meteen je rechten afnemen.
Of je post die quote gewoonquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Lees dat maar eens. Haar reactie staat in zijn quote.
Nee. Hij doet zijn best maar om iets te weten te komen.quote:
Je kan toch wel verder kijken dan je neus lang is?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:14 schreef Svensational het volgende:
Zeg, doe eens normaal Bupatih. Ikzag dat Nuon haar bericht gewijzigd had dus vroeg ik het hier
.
Het is nóóit te warm (of te koud) om na te denken, Yash.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Het is te warm om na te denken bupatih
Oh ja, ik was even vergeten dat ik hier op FOK! me ook moet gedragen alsof ik voor een klas met kinderen staquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je kan toch wel verder kijken dan je neus lang is?
Of leer jij de kinderen uit je klas ook dat zij bij elk wissewasje maar even moeten aankloppen bij de leraar?
Nee, maar het zegt wel wat over jou!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh ja, ik was even vergeten dat ik hier op FOK! me ook moet gedragen alsof ik voor een klas met kinderen sta.
Het begon anders gewoon met een doodgewone vraag, hoor!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:22 schreef Svensational het volgende:
Bupa, je vergelijkingen met betrekking tot mijn leraar worden raken kant noch wal, dus doe het maar niet om jezelf niet verder voor lul te zetten. En dit is het laatste wat ik erover zeg, want nu ga ik weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |