quote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die irritante mensen mogen oprotten.
Precies! De rechtshandigen mogen dan beslissen waar de muis ligt. Dit omdat rechtshandige mensen superieur zijn aan linkshandigen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik doe dat dus precies andersom.
Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik vroeger de pc deelde met m'n rechtshandige broertje.
of omdat je gewoon een anomalie bent als linkshandigequote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:22 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Precies! De rechtshandigen mogen dan beslissen waar de muis ligt. Dit omdat rechtshandige mensen superieur zijn aan linkshandigen.
quote:
Ik moet ook de hele tijd nadenken.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:33 schreef Ovidius het volgende:
Whehe, die muis is inderdaad irritant!
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:19 schreef Svensational het volgende:
Je hoeft toch niet met je handen gekruisd te gaan fietsen?
Nee, natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:34 schreef Phoenixx het volgende:
Moet je dan ook "andershandig" typen?
Je rechterhand op de <a> <s> <d> >f> en je linkerhand op de <h> <j> <k> <l>??
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:26 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik lees dit topic net pas, ik wil ook meedoen als het nog kan, leuk idee![]()
Ik ben toch pas een uurtje wakker dus zoveel heb ik nog niet gemist.![]()
Sinaasappelsapje - rechts
Oké, daar was helemaal niets aan.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:52 schreef Ovidius het volgende:
Ik moet naar het toilet. En nee, ik ga niet zitten.
I'll let you know.!
Ja, da's idd niet zo leuk.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:56 schreef Bupatih het volgende:
Ik vind computeren ook nog best kut gaan.
links brood, rechts mes? Niets ergs aan, andersom wil ook wel.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:55 schreef Bupatih het volgende:
Boterhammen smeren gaat ook best lastig!
Ik ben normaal linkshandig, hè.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
links brood, rechts mes? Niets ergs aan, andersom wil ook wel.
Ik ben vanallesnogwathandig en brood smeren doe ik altijd met de rechter handquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben normaal linkshandig, hè.Smeren met rechts vind ik echt heel wat moeilijker dan met links!
resistance is futilequote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:31 schreef Bupatih het volgende:
Eigenlijk wil ik mijn muisknoppen weer verwisselen.
Maar het mag niet! Ik moet....ik mag niet...toegeven!! Ik moet.....weerstand bieden!!! Nog een halve dag....
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:21 schreef CrudeMix het volgende:
Ok, schakelen met rechts is gelukt,
Ik heb mezelf er al een paar keer op betrapt dat ik een flesje of mok met links vasthoud.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:21 schreef Odysseuzzz het volgende:
Lukt het jullie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |