OMG! Dat vind ik eigenlijk best lekker!!!1!!!quote:
Net als een perenijs?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OMG! Dat vind ik eigenlijk best lekker!!!1!!!![]()
mag ik over je ?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OMG! Dat vind ik eigenlijk best lekker!!!1!!!![]()
Afgelopen topics zat er geen OP in.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:21 schreef indahnesia.com het volgende:
hey God, jij mag de OP zoeken, ik zit heel ver weg en kan er niet bij
Tell me what the hell is GOOOOing on!!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:21 schreef indahnesia.com het volgende:
hey God,
jij bent de enige die het kan als ik het zelf niet doe.. Zo is ook goed natuurlijk. Nu is wel duidelijk dat ik ECHT weg ben hequote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Afgelopen topics zat er geen OP in.
En wat vriendelijk dat ik dat mag.![]()
Geen plannen hoor,quote:
Tot latersquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:31 schreef indahnesia.com het volgende:
geniet van het mooie weer/de hitte/de regen.. dan ga ik kijken of ik morgen mee mag met de stichting om de kindertjes te helpen.
tot later
Holladieequote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:34 schreef Zhenar het volgende:
Hihi
Neequote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:01 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand ondertussen al plannen voor dit weekend?
Veel plezierquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:31 schreef indahnesia.com het volgende:
geniet van het mooie weer/de hitte/de regen.. dan ga ik kijken of ik morgen mee mag met de stichting om de kindertjes te helpen.
tot later
Welke film ga je kijken?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:41 schreef Sjowhan het volgende:
Plannen? Mja, nog even 't dorp in, en vanavond film kijken.. Voor de rest lekker luieren, msnnen etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |