OMG! Dat vind ik eigenlijk best lekker!!!1!!!quote:
Net als een perenijs?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OMG! Dat vind ik eigenlijk best lekker!!!1!!!![]()
mag ik over je ?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OMG! Dat vind ik eigenlijk best lekker!!!1!!!![]()
Afgelopen topics zat er geen OP in.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:21 schreef indahnesia.com het volgende:
hey God, jij mag de OP zoeken, ik zit heel ver weg en kan er niet bij
Tell me what the hell is GOOOOing on!!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:21 schreef indahnesia.com het volgende:
hey God,
jij bent de enige die het kan als ik het zelf niet doe.. Zo is ook goed natuurlijk. Nu is wel duidelijk dat ik ECHT weg ben hequote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Afgelopen topics zat er geen OP in.
En wat vriendelijk dat ik dat mag.![]()
Geen plannen hoor,quote:
Tot latersquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:31 schreef indahnesia.com het volgende:
geniet van het mooie weer/de hitte/de regen.. dan ga ik kijken of ik morgen mee mag met de stichting om de kindertjes te helpen.
tot later
Holladieequote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:34 schreef Zhenar het volgende:
Hihi
Neequote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:01 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand ondertussen al plannen voor dit weekend?
Veel plezierquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:31 schreef indahnesia.com het volgende:
geniet van het mooie weer/de hitte/de regen.. dan ga ik kijken of ik morgen mee mag met de stichting om de kindertjes te helpen.
tot later
Welke film ga je kijken?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:41 schreef Sjowhan het volgende:
Plannen? Mja, nog even 't dorp in, en vanavond film kijken.. Voor de rest lekker luieren, msnnen etc
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:47 schreef Frutsel het volgende:
ik ken een bot...
haar naam is anna, Anna is haar naam
Ze kan je bannen
je bannen zo hard
Ze houd onze channel schoon
Ik wil je vertellen...
ik ken een bot...
ik ken een bot...
Haar naam is Anna..> LALALALLALAAA![]()
![]()
![]()
![]()
Basshunter - Boten Anna
Me huisgenote had shanghai noon geleend bij de videoland. Weet niet of ik 't een goede film vind, maar probeer 't maarquote:
Die vond ik niet echt denderend.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Me huisgenote had shanghai noon geleend bij de videoland. Weet niet of ik 't een goede film vind, maar probeer 't maar
Ik heb keus genoeg, alleen weinig zin om te gaan kijkenquote:
Te warm zeker of heeft Pat andere dingen te doen?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb keus genoeg, alleen weinig zin om te gaan kijken.
De schaamhaar versie moet er ook zijn. kan um alleen nog nie vindenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Oeh ja
maar op een dag schreef ze
ik ben geen bot
ik ben eigenlijk een gloeiend lekker ding
Ik vond het zo raar
ik kon er echt niet bij
voor mij blijft ze altijd een bot
'T is voor vrijwel alles te warmquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Te warm zeker of heeft Pat andere dingen te doen?
schaamhaar versie?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
De schaamhaar versie moet er ook zijn. kan um alleen nog nie vinden![]()
EN let op: Mannen zijn SIMPEL. Simpeler dan jij ooit voor mogelijk gehouden hebtquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:56 schreef es70 het volgende:
Pat gaat na het werk 'mannenavond' houden, die komt ws. helemaal niet thuis vannacht...
Die versie van D. was ook grappigquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
De schaamhaar versie moet er ook zijn. kan um alleen nog nie vinden![]()
Dus... Ik zou me zorgen moeten makenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN let op: Mannen zijn SIMPEL. Simpeler dan jij ooit voor mogelijk gehouden hebtPat ook
Oeh een mannenavond. Heb je het programma al gezien?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:56 schreef es70 het volgende:
[..]
'T is voor vrijwel alles te warm. Pat gaat na het werk 'mannenavond' houden, die komt ws. helemaal niet thuis vannacht...
Gelijk weer complicaties zoekenquote:
De kroeg in/ terras op --> zuipen. Misschien nog een andere kroeg/terras --> nog meer zuipenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oeh een mannenavond. Heb je het programma al gezien?
Dat zijn geen complicaties hoorquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelijk weer complicaties zoekenDenken dat overal een conclusie aan verbonden moet zijn
![]()
Vrouwen...
Ik zit je ook maar een beetje te plagenquote:
Simpel zatquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:00 schreef es70 het volgende:
[..]
De kroeg in/ terras op --> zuipen. Misschien nog een andere kroeg/terras --> nog meer zuipen.
Precies, het enige besluit dat 'ie zal moeten nemen is waar hij gaat slapenquote:
Moederkloek hoeft geen zatte dweil in bed?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Precies, het enige besluit dat 'ie zal moeten nemen is waar hij gaat slapen.
Lekker een dronken vent straks dus weerquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:00 schreef es70 het volgende:
[..]
De kroeg in/ terras op --> zuipen. Misschien nog een andere kroeg/terras --> nog meer zuipen.
Dat ook niet neequote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moederkloek hoeft geen zatte dweil in bed?
Daar heb ik geen last van waarschijnlijkquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Lekker een dronken vent straks dus weer.
Maar wel gezellig enzo
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:08 schreef es70 het volgende:
Hij wordt me net iets té aanhankelijk van (veel) drank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |