dat heb je goed gezien.. woensdag weer lekker 35+ geloof ik voor jullie.. ben vandaag verbrand trouwens.. het was hier ook goed heet.. heter dan op normale warme dagen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen is daar de verrassing wat minder groot
Dan hoop ik dat het inmiddels wat koeler is... Ik ben er geweest toen het er ongeveer zo heet was als nu, geen lolletje eigenlijkquote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:44 schreef indahnesia.com het volgende:
Wah, het wordt de komende week weer tropisch heet bij jullie
Nee hij heeft gelijkquote:
35+quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat heb je goed gezien.. woensdag weer lekker 35+ geloof ik voor jullie.. ben vandaag verbrand trouwens.. het was hier ook goed heet.. heter dan op normale warme dagen.
We willen 1 dag Disney doen en 1 dag rondlopen in Parijs. Ik ben er overigens al eens geweest.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het inmiddels wat koeler is... Ik ben er geweest toen het er ongeveer zo heet was als nu, geen lolletje eigenlijk.
Anders, apart om hier weer te zijn. Heel anders met NZ en ZK.quote:
Niks, alleen maar warmquote:
jaquote:
nee, dat geloof ik graag.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het inmiddels wat koeler is... Ik ben er geweest toen het er ongeveer zo heet was als nu, geen lolletje eigenlijk.
Ja oke snap ik maar 40 gradenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja
Maar daar wil ik niet iedere keer aan herinnerd worden
We waren zo blij dat het midden in de nacht begon te hozen, dat we in ons ondergoed buiten zijn gaan staanquote:
Hier is het droog geblevenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:52 schreef es70 het volgende:
[..]
We waren zo blij dat het midden in de nacht begon te hozen, dat we in ons ondergoed buiten zijn gaan staan.
haha.. dat geloof ik graag. Ik ga volgende week naar Bali, maar op 1 september naar Kuala Lumpur voor een weekje. Daar heb ik toch al best wel zin in.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Anders, apart om hier weer te zijn. Heel anders met NZ en ZK.
KUL lijkt me ook leuk. Daar vliegen mijn ouders en broertje 12 augustus heen via Singapore.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haha.. dat geloof ik graag. Ik ga volgende week naar Bali, maar op 1 september naar Kuala Lumpur voor een weekje. Daar heb ik toch al best wel zin in.
Echt geen KUL hoor, schijnt ECHT een mooie stad te zijnquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
KUL lijkt me ook leuk. Daar vliegen mijn ouders en broertje 12 augustus heen via Singapore.
Hier ook, dit ging over Parijs een jaar of 16 geledenquote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt geen KUL hoor, schijnt ECHT een mooie stad te zijn
Wat een wereldreizigers allemaal zeg.. m'n ouders gaan in november voor het eerst verder dan Turkije... Indonesie inderdaad.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
KUL lijkt me ook leuk. Daar vliegen mijn ouders en broertje 12 augustus heen via Singapore.
En de Petronas Towers heet hier in de volksmond 'Dua Jagung' (Twee maiskolven), de Indonesiers zijn een beetje jaloersquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt geen KUL hoor, schijnt ECHT een mooie stad te zijn
Kon wel rechtstreeks maar dat was duurder. Ze vliegen SQ en moeten 2 uur wachten. Op de terugweg blijven ze 4 dagen in Singapore.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wat een wereldreizigers allemaal zeg.. m'n ouders gaan in november voor het eerst verder dan Turkije... Indonesie inderdaad.
Kon het niet rechtstreeks? Via Singapura is een paar uurtjes om vliegen en wachten.
Wat goed van onsquote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
klopt ja, met name kalkgehalte, maar uiteraard ook andere mineralen maken het verschil. Ik las laatst trouwens ergens dat Nederland het schoonste leidingwater van Europa heeft, omdat Nederland het enige land in Europa is waar geen chloor gebruikt wordt bij de desinfectie
Woow dat is wel erg lang...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik denk dat D dan terugkomt.. zou ie 1.5 maand op vakantie zijn?
Aah, dan is het logisch. En die vier dagen in Singapura lijken me ook wel wat. Dat doe ik ook nog wel eens.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Kon wel rechtstreeks maar dat was duurder. Ze vliegen SQ en moeten 2 uur wachten. Op de terugweg blijven ze 4 dagen in Singapore.![]()
Het hangt er ook vanaf hoeveel je over hebt voor je huis. Phille en ik zouden bv perfect een buitenlandse reis kunnen laten om een luxueuzer huis te kopen (en misschien dat we het daarom zo moeilijk hebben om iets geschikt te vinden).quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, blijven zoeken maar dan...
ik ga eerst even een certificering halen > meer geld > hypotheekje > en dan zelf wat zoeken. Maar als ik zie wat vrienden met een aanzienlijk hoger salaris dan ik bewonen, dan zie ik het somber inHet scheelt natuurlijk wel een slok op een borrel als je met 2en bent.
oi, dat is nog een stapje erger dan vakantie he..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:01 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Woow dat is wel erg lang...
Ben wel benieuwd wat voor vakantie dat zou zijn, internetloos iig
Idd, ik heb een plattegrond meegenomen van Singapore van een meisje die me dat opstuurde in NZ. Volgens mijn begroting heb ik met mijn zomervakantiebijverdiensten in augustus precies genoeg euro's voor een tripje Dubai in oktober.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Aah, dan is het logisch. En die vier dagen in Singapura lijken me ook wel wat. Dat doe ik ook nog wel eens.
Uitrusten.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:01 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand ondertussen al plannen voor dit weekend?
Ja, ik ga morgen wellicht met een stichting mee naar het aardbevingsgebied om kinderen een dagje uit te bezorgen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:01 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand ondertussen al plannen voor dit weekend?
Er heeft iemand een bod gedaan dat 12000euro boven de vraagprijs lag en dat kunnen we ons dus niet permitteren.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:35 schreef Jaguarized het volgende:
Wat is er gebeurd met dat huis in Gijsegem?
Je moet nu ook niet teveel willen doen al met die hittequote:
Zonde, volgende keer zo'n akkoord toch maar zwart op wit krijgen..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
Er heeft iemand een bod gedaan dat 12000euro boven de vraagprijs lag en dat kunnen we ons dus niet permitteren.
Soit, we hebben ondertussen ook al 3 weken niets meer van die mensen gehoord dus we veronderstellen dat het niet doorgaat.
Ik ben er ook niet echt over te spreken aangezien we toch echt wel een mondeling akkoord hadden en die man gaf dat ook toe. Maar die vrouw wou het dus niet meer verkopen aan ons. Stomme man die onder de sloef ligt![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, ik ga morgen wellicht met een stichting mee naar het aardbevingsgebied om kinderen een dagje uit te bezorgen.
Idd, ik moet ook nog spul uitzoeken enzo. Gisteravond al de hele berg post en pakketten bekeken.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je moet nu ook niet teveel willen doen al met die hitte
Maar dat wilde die vrouw niet aangezien zij ook totaal geen duidelijkheid hadden op dat moment. En aangezien het toch onder opschortende voorwaarde ging zijn, ben ik ervan overtuigd dat ze die voorwaarde gewoon ging afwachten en het dan verkopen aan die andere mensen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zonde, volgende keer zo'n akkoord toch maar zwart op wit krijgen..
Erg jammer, hopelijk vind je snel wat ondanks de schaarste.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar dat wilde die vrouw niet aangezien zij ook totaal geen duidelijkheid hadden op dat moment. En aangezien het toch onder opschortende voorwaarde ging zijn, ben ik ervan overtuigd dat ze die voorwaarde gewoon ging afwachten en het dan verkopen aan die andere mensen.
Thxquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Erg jammer, hopelijk vind je snel wat ondanks de schaarste.
Daar zeg je wat! Die is vast ergens opgeborgen. Ik zal eens navragen als ik dadelijk thuis ben.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:07 schreef Jaguarized het volgende:
@marc: Jij nog plannen?
@indah: Kaartje nog gezien?
Is goed. Is ze nog wat, die schoonmaakster van je?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Daar zeg je wat! Die is vast ergens opgeborgen. Ik zal eens navragen als ik dadelijk thuis ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |