Hij was hier niet eens wegquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn avatar is weer terug uit de Hoofdwerkplaats Haarlem
Hmm ik heb wel betere vulling voor jequote:
Ik zie 'm gewoon hoorquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
hmm nu is hij weer stukZe zijn een beetje aan het kwalleballen bij tiscali denk ik
Kan je dat kreng niet gewoon naar fok uppen?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
hmm nu is hij weer stukZe zijn een beetje aan het kwalleballen bij tiscali denk ik
Jaquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:09 schreef Glacier het volgende:
[..]
Kan je dat kreng niet gewoon naar fok uppen?
Nee, maar als fok plat ligt, ziet sowieso niemand je avatar hier natuurlijkquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Jada's nou echt wat je noemt een betrouwbare host
Zo groot zal die toch wel niet zijn?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm ik heb wel betere vulling voor jeMaar dat past niet echt in je sig
Let maar eens op jijquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zo groot zal die toch wel niet zijn?![]()
jij weet wel beterquote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
geen idee, moet je aan d_h vragen, die kwam er mee
we hadden hier de koffiepot voor de vakantie niet uitgespoeld: dikke vieze laag er in en voorlopig geen koffiequote:
dat is toch wel een voordeel van een senseo geloof ikquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:44 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
we hadden hier de koffiepot voor de vakantie niet uitgespoeld: dikke vieze laag er in en voorlopig geen koffie![]()
![]()
![]()
Wegdonderen, nieuwe kopenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:44 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
we hadden hier de koffiepot voor de vakantie niet uitgespoeld: dikke vieze laag er in en voorlopig geen koffie![]()
![]()
![]()
tuurlijkquote:
stom huisquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:17 schreef leonieke het volgende:
Heb ik trouwens al gezegd dat ik het echt beu ben om een stom huis te zoeken?![]()
Gelijk heb jequote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:17 schreef leonieke het volgende:
Heb ik trouwens al gezegd dat ik het echt beu ben om een stom huis te zoeken?![]()
nieuwe kan alleen danquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:19 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nee
apparaat is op zich een topper
Ja na meer dan een jaar zoeken vind ik dat ik het recht heb om te zeggen dat alle huizen gewoon stom zijnquote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelijk heb je
wanneer begin je met zoeken naar een LEUK huis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |