Voorlopig niet iigquote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Fok heeft er ook weer eens moeite mee
Ik vraag me af of dat ooit nog goed komt eigenlijk
Jaquote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:29 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
Hebben jullie ook zo kut geslapen?
Smorgensquote:
Mwah, het viel mee afgelopen nacht.quote:Hebben jullie ook zo kut geslapen?
Ja... voor de zoveelste nacht op rijquote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:29 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
Nee, maar ik slaap altijd goed. Het zal iig niet snel aan het weer liggen dat ik niet kan slapenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:29 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
Eigen schuldquote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja... voor de zoveelste nacht op rij
Vannacht nog maar eens in de zetel geslapen omdat het boven echt niet wou afkoelen![]()
Yeah, I slept pussyquote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:29 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
Nee, ik ben zo bewusteloos geweest dat ik nu koppijn hebquote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:29 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
Qutiequote:
Dat is natuurlijk niet wat je "efficiënt fok!ken" noemtquote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:33 schreef Glacier het volgende:
Hoi Pheno (eetse trouwens), Fles, Marc, D.R en Leo
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:36 schreef es70 het volgende:
Het zwembad is overigens om 11 uur 's avonds bizar koud. Zo koud dat ik er na twee tellen klappertandend uit ben gegaan. De verkoeling duurde wel 3 hele minuten
.
hoe kan het nou te koud zijnquote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:36 schreef es70 het volgende:
Het zwembad is overigens om 11 uur 's avonds bizar koud. Zo koud dat ik er na twee tellen klappertandend uit ben gegaan. De verkoeling duurde wel 3 hele minuten
.
Vrouwquote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:36 schreef es70 het volgende:
.
das gekquote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:36 schreef es70 het volgende:
.
Jaquote:
2 tellen er in, 3 minuten voordat ik weer warm was dus... Manquote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrouw
Hoe is 't nou? 2 tellen? 3 minuten? Nog iets anders? Make up your mind!
Kennelijk wel, overdag is het lekker, 's nachts dus koud (iig te koud naar mijn zin).quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
hoe kan het nou te koud zijn
lijkt me niet dat het kan afkoelen met dit weer
Zeg dat danquote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:40 schreef es70 het volgende:
[..]
2 tellen er in, 3 minuten voordat ik weer warm was dus... Man.
Is het niet even doorkomen om eraan te wennen?quote:
Dat zei ik dus alquote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg dat danDUIDELIJKHEID graag
Vrouw
Da's overdag... Na het doorkomen gisteravond begon ik serieus te klappertandenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is het niet even doorkomen om eraan te wennen?
Moet ik weer kwartetten gaan scoren bedoel je?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is natuurlijk niet wat je "efficiënt fok!ken" noemt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |