Dat zei ik dus alquote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg dat danDUIDELIJKHEID graag
Vrouw
Da's overdag... Na het doorkomen gisteravond begon ik serieus te klappertandenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is het niet even doorkomen om eraan te wennen?
Moet ik weer kwartetten gaan scoren bedoel je?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is natuurlijk niet wat je "efficiënt fok!ken" noemt
Had je kunnen doenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:43 schreef Glacier het volgende:
[..]
Moet ik weer kwartetten gaan scoren bedoel je?
die zag tepels zekerquote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:43 schreef es70 het volgende:
Overigens vond Pat het wel lekker... Maar ja, da's een man hč.
wie heeft er nu de bolletjesavatar?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had je kunnen doenEn je had er vast wel even de ruimte voor gekregen, aangezien je zeg maar geen bedreiging vormt voor het algemeen klassement
Ff wachten, mijn hoofdpijnpil werkt nog niet...quote:
Jammer wel danquote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's overdag... Na het doorkomen gisteravond begon ik serieus te klappertanden.
Oh okee, ik kom zo wel ff terug danquote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Ff wachten, mijn hoofdpijnpil werkt nog niet...![]()
quote:
Dan moet je toch net seks gaan hebben?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Tong lijkt me, die is het hardst geklommen dit jaarquote:
je hebt pillen om hoofdpijn te krijgen?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je mee zat te lezenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dan moet je toch net seks gaan hebben?
Misschien, als de temperatuur een beetje prettiger is. Met dit weer is dat alleen een garantie op nog meer koppijnquote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dan moet je toch net seks gaan hebben?
15 jaar dezelfde 'kadootjes' uitpakken en nog steeds weer blij verrast zijnquote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je mee zat te lezen
Jij denkt dat het gespeeld is?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:49 schreef es70 het volgende:
[..]
15 jaar dezelfde 'kadootjes' uitpakken en nog steeds weer blij verrast zijn.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:49 schreef es70 het volgende:
15 jaar dezelfde 'kadootjes' uitpakken en nog steeds weer blij verrast zijn.
Hier is het nu anders wel zalig hoor... Een beetje wind, heel lichtjes bewolkt zodat we de zon niet voelen branden, vanmorgen goed geregend en een ventilator die hier in huis staat te draaien.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Misschien, als de temperatuur een beetje prettiger is. Met dit weer is dat alleen een garantie op nog meer koppijn.
Als het niet gespeeld is zijn mannen nog simpeler dan ik al dachtquote:
Komt eraan, even geduldquote:
precies, jullie vrouwen zijn de complexe wezensquote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Als het niet gespeeld is zijn mannen nog simpeler dan ik al dacht.
quote:
dat eerste lijntje vliegt er binnen twee weken uit en dat laatste is gewoon vullingquote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]gelukkig kunnen er maar 4 regels max in die sig van je
Ik heb vast nog wel meer lieftalligs over je gezegd
Hij was hier niet eens wegquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn avatar is weer terug uit de Hoofdwerkplaats Haarlem
Hmm ik heb wel betere vulling voor jequote:
Ik zie 'm gewoon hoorquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
hmm nu is hij weer stukZe zijn een beetje aan het kwalleballen bij tiscali denk ik
Kan je dat kreng niet gewoon naar fok uppen?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
hmm nu is hij weer stukZe zijn een beetje aan het kwalleballen bij tiscali denk ik
Jaquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:09 schreef Glacier het volgende:
[..]
Kan je dat kreng niet gewoon naar fok uppen?
Nee, maar als fok plat ligt, ziet sowieso niemand je avatar hier natuurlijkquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Jada's nou echt wat je noemt een betrouwbare host
Zo groot zal die toch wel niet zijn?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm ik heb wel betere vulling voor jeMaar dat past niet echt in je sig
Let maar eens op jijquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zo groot zal die toch wel niet zijn?![]()
jij weet wel beterquote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
geen idee, moet je aan d_h vragen, die kwam er mee
we hadden hier de koffiepot voor de vakantie niet uitgespoeld: dikke vieze laag er in en voorlopig geen koffiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |