Als het niet gespeeld is zijn mannen nog simpeler dan ik al dachtquote:
Komt eraan, even geduldquote:
precies, jullie vrouwen zijn de complexe wezensquote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Als het niet gespeeld is zijn mannen nog simpeler dan ik al dacht.
quote:
dat eerste lijntje vliegt er binnen twee weken uit en dat laatste is gewoon vullingquote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]gelukkig kunnen er maar 4 regels max in die sig van je
Ik heb vast nog wel meer lieftalligs over je gezegd
Hij was hier niet eens wegquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn avatar is weer terug uit de Hoofdwerkplaats Haarlem
Hmm ik heb wel betere vulling voor jequote:
Ik zie 'm gewoon hoorquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
hmm nu is hij weer stukZe zijn een beetje aan het kwalleballen bij tiscali denk ik
Kan je dat kreng niet gewoon naar fok uppen?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
hmm nu is hij weer stukZe zijn een beetje aan het kwalleballen bij tiscali denk ik
Jaquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:09 schreef Glacier het volgende:
[..]
Kan je dat kreng niet gewoon naar fok uppen?
Nee, maar als fok plat ligt, ziet sowieso niemand je avatar hier natuurlijkquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Jada's nou echt wat je noemt een betrouwbare host
Zo groot zal die toch wel niet zijn?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm ik heb wel betere vulling voor jeMaar dat past niet echt in je sig
Let maar eens op jijquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zo groot zal die toch wel niet zijn?![]()
jij weet wel beterquote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
geen idee, moet je aan d_h vragen, die kwam er mee
we hadden hier de koffiepot voor de vakantie niet uitgespoeld: dikke vieze laag er in en voorlopig geen koffiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |