dat is toch wel een voordeel van een senseo geloof ikquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:44 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
we hadden hier de koffiepot voor de vakantie niet uitgespoeld: dikke vieze laag er in en voorlopig geen koffie![]()
![]()
![]()
Wegdonderen, nieuwe kopenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:44 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
we hadden hier de koffiepot voor de vakantie niet uitgespoeld: dikke vieze laag er in en voorlopig geen koffie![]()
![]()
![]()
tuurlijkquote:
stom huisquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:17 schreef leonieke het volgende:
Heb ik trouwens al gezegd dat ik het echt beu ben om een stom huis te zoeken?![]()
Gelijk heb jequote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:17 schreef leonieke het volgende:
Heb ik trouwens al gezegd dat ik het echt beu ben om een stom huis te zoeken?![]()
nieuwe kan alleen danquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:19 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nee
apparaat is op zich een topper
Ja na meer dan een jaar zoeken vind ik dat ik het recht heb om te zeggen dat alle huizen gewoon stom zijnquote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelijk heb je
wanneer begin je met zoeken naar een LEUK huis?
*ding dong*quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja na meer dan een jaar zoeken vind ik dat ik het recht heb om te zeggen dat alle huizen gewoon stom zijn![]()
Of ze niet voldoen aan jouw punten, kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja na meer dan een jaar zoeken vind ik dat ik het recht heb om te zeggen dat alle huizen gewoon stom zijn![]()
Als ik naar een STOM KUTHUIS ga kijken, interesseert het mij, dus voor 150.000euro... VERKOCHT!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*ding dong*
"Ja hallo?"
-"Goedemiddag mevrouwIk ben Leonieke en ik zag dat uw STOMME KUTHUIS te koop staat. Mag ik even kijken naar uw STOMME KUTHUIS?"
"Maar natuurlijk vrouwke, kom rustig eens kijken in mijn heerlijke woonstede."
-"Nou, het bevalt me wel. Wat moet uw STOMME KUTHUIS kosten?"
"Mijn geweldige optrekske mag voor slechts 150.000 euro van de hand"
-"Wel een boel centen voor zo'n STOM KUTHUIS, vindt u zelf ook niet?"
Zoveel eisen hebben we echt niet hoorquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Of ze niet voldoen aan jouw punten, kan natuurlijk ook
Hmm, dan is het wel erg gesteld.. Dacht dat het niet zo moeilijk was, maar schijnbaar valt dat toch vies tegen...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zoveel eisen hebben we echt niet hoorSoms denk ik echt dat we te kieskeurig zijn, maar we hebben al zooooooooveel van ons 'eisen' laten vallen dat er echt nog een gewoon huis overblijft waar we idd direct in kunnen.
En zelfs DAT vinden we niet
Ik bedoel maar.. we zoeken een huis in het budget 200k tot 250k en daar vinden we niets dat ons aanstaat (open of halfopen, afgewerkt huis met een garage).quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm, dan is het wel erg gesteld.. Dacht dat het niet zo moeilijk was, maar schijnbaar valt dat toch vies tegen...
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:36 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi ofzo
ja, blijven zoeken maar dan...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik bedoel maar.. we zoeken een huis in het budget 200k tot 250k en daar vinden we niets dat ons aanstaat (open of halfopen, afgewerkt huis met een garage).
Ik vind het persoonlijk dus erg gesteld nu we na een jaar zoeken nog niets gevonden hebben...
Hoest? Al weer in Nederland?quote:
Goed, jup. Gister aangekomen. Met vertraging en na een donatie aan de douane stond ik dan toch weer buiten.quote:
Leuk thuiskomen weerquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Goed, jup. Gister aangekomen. Met vertraging en na een donatie aan de douane stond ik dan toch weer buiten.![]()
Idd, ik dacht meteen al: "We zijn weer in Nederland..". Over een maandje weer weg.quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Idd, ik dacht meteen al: "We zijn weer in Nederland..". Over een maandje weer weg.
Wij hadden net de laatste airco kunnen regelen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:43 schreef es70 het volgende:
Gatverjasses, geen ventilator meer te krijgen.
Dag meneerquote:
Hoiquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:43 schreef es70 het volgende:
Gatverjasses, geen ventilator meer te krijgen. En boodschappen doen is zowiezo waardeloos met dit weer
.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:44 schreef indahnesia.com het volgende:
Wah, het wordt de komende week weer tropisch heet bij jullie
Balen voor je zegquote:
Thalys had een aanbieding dus die kan ik niet laten schieten. Vrijdag 25/8 weg en maandag 28/8 weer terug. Hopelijk in oktober weer naar het buitenland.quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:44 schreef indahnesia.com het volgende:
Wah, het wordt de komende week weer tropisch heet bij jullie
Alleen is daar de verrassing wat minder grootquote:
Kan je niet beter echt emigreren?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Thalys had een aanbieding dus die kan ik niet laten schieten. Vrijdag 25/8 weg en maandag 28/8 weer terug. Hopelijk in oktober weer naar het buitenland.
Warm.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:46 schreef indahnesia.com het volgende:
hey Jag.. hoe is het in Nederland?
Dat lijkt wel beter ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |