Wil je zo goed zijn om je hoofd drie keer in een emmer water te stoppen en 'm er maar twee keer uit te halen?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:04 schreef Joene het volgende:
Ik vind persoonlijk Daffodil31LE - wel okay , hij is een daffofiel.
Jij komt best als een gefrustreerd persoon op me over.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik ken er wel een paar die ik zo hoog in m'n strot heb zitten dat ze er eigenlijk meters uithangen.
Telt dat ook?
Klopt. Daarom zit ik ook op Fok!.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jij komt best als een gefrustreerd persoon op me over.
Ik weet nog steeds niet waarom ík eigenlijk op Fok! zit.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Klopt. Daarom zit ik ook op Fok!.
Misschien weet je nog niet dat je eigenlijk ook heel erg gefrustreerd bent...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet waarom ík eigenlijk op Fok! zit.
Owh okeejquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Klopt. Daarom zit ik ook op Fok!.
Omdat mensen hier niet de hele tijd naar je hoofd hoeven te kijken en je dus wat sneller vrienden maakt.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet waarom ík eigenlijk op Fok! zit.
Die komt niet meer terug heurquote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:56 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Omdat mensen hier niet de hele tijd naar je hoofd hoeven te kijken en je dus wat sneller vrienden maakt.![]()
Eens.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Alleen Xebrozius en Kastanova, diep respect.
aaaaah jij weerquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik kan iedereen waarderen die zijn standpunt fatsoenlijk kan onderbouwen. Of ik het nu met het standpunt eens ben of niet, een onderbouwing is tegenwoordig al een luxe, veel users roepen maar iets. Ik kan het nog meer waarderen als het in fatsoenlijk Nederlands gebeurt.
En natuurlijk ook de users die veel kunnen toevoegen aan een subforum, zoals inderdaad enkele users met juridische achtergrond in WGR, maar zo heb je ook users in MUZ die veel zinnigs te melden hebben, en in alle serieuze subfora.
En de users die, ook al posten ze onzin, humor hebben in de juiste topics.
Maar ik let eigenlijk te weinig op namen om hier een rijtje users te kunnen posten met de redenen waarom ik ze 'hoog heb zitten'.
BrauN!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb Kindervriend hoog zitten, omdat het Braun is en het zo kan spelen dat andere Braun zouden zijn![]()
400 gisteren. Maar allemaal kwaliteit.quote:
zoals gewoonlijk hèquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
400 gisteren. Maar allemaal kwaliteit.
Ja, OK, maar iedere nerd man hier is fan.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:06 schreef Nerdmans het volgende:
Shaven not Furred.
de andere fans weten wel over wie ik t heb
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |