Bij dezen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zeg het wel als we bij topic #862 zijn.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zeg het wel als we bij topic #862 zijn.
Geweldig.quote:
Die grap was zó niet goed genoeg om twee maal te maken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Check de OP.
[..]
Pallets sorteren! [afbeelding]
Stel dan ook niet twee keer dezelfde vraag!quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:38 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Die grap was zó niet goed genoeg om twee maal te maken.![]()
Kutreply!quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Stel dan ook niet twee keer dezelfde vraag!
Deed je niet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:42 schreef Bupatih het volgende:
Dat zei ik trouwens ook tegen een meisje dat er sinds deze week werkt:
Zo, jij magazijn!"
quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Wat ben je toch ook een woordkunstenaar!
Werken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:43 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Deed je niet.![]()
Ja, magazijn.Wat doe je daar dan?
...overgang - zweet - ...quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:50 schreef Bupatih het volgende:
Wow! Zagen jullie dat?Dat subtiele, doch prachtige bruggetje? Die overgang...
Of: Vlieg op met je overgang.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:50 schreef Bupatih het volgende:
Wow! Zagen jullie dat?Dat subtiele, doch prachtige bruggetje? Die overgang...
Van de Pfaffsquote:
Diezer.quote:
quote:
Wat ga je volgende week doen danquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:27 schreef Bupatih het volgende:
En nog acht dagen voordat ik op vakantie ga.
quote:
Woeps, ik ben gesnaptquote:
Ik zeg ik ook Diezer.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Van de Pfaffs!
[..]
Diezer.
[..]
[..]
Wat ga je volgende week doen dan?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:08 schreef Ovidius het volgende:
Wij wonen ook in een zelfde soort huis.![]()
Lekkere niksanquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:55 schreef Svensational het volgende:
Wat ga je volgende week doen dan?
Ga gewoon werken johquote:
Nee.quote:
Whehe.quote:
Hoi.quote:
quote:
Duh! 't is dan ook supermakkelijk!quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nvm weet het al!
WTF! Leg uit dan!quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Duh! 't is dan ook supermakkelijk!
quote:
Nou, de uitkomst is in ieder geval een getal dat in de tafel van 9 zit, maar dan nog, dat zijn nog een aantal verschillende plaatjesquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Denk eerst maar eens goed na.
[/Meester Sven Bupa]
Of toch nietquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, de uitkomst is in ieder geval een getal dat in de tafel van 9 zit, maar dan nog, dat zijn nog een aantal verschillende plaatjes!
Oh, het zijn wel verschillende plaatjes, maar per keer zijn ze allemaal hetzelfdequote:
Ik weet niet als ik 13 pak als beginpunt? Werkt het dan ook? 3 + 1 = 4quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, de uitkomst is in ieder geval een getal dat in de tafel van 9 zit, maar dan nog, dat zijn nog een aantal verschillende plaatjes!
13-4=9, Bassie.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:44 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik weet niet als ik 13 pak als beginpunt? Werkt het dan ook? 3 + 1 = 4
4 - 10 = -6?![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
quote:
Zover ben ik nog niet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:05 schreef Bupatih het volgende:
De Talen Van Mijn Tong is live nóg mooier.!
Haha, net of Je zus ook zo'n filter had.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:07 schreef Svensational het volgende:
School weert televisiekijkende leerling!
Ik heb geen zusquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:12 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Haha, net of Je zus ook zo'n filter had.![]()
Ja, hij had ze ontmoet via een forum.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:16 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel Je zus van Nasaret. Die ging toch ook juist met allemaal tuig om?
Ik vond haar niet leuk meer dus heb ik haar gedumptquote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik had in eerste instantie ook 13.. je moet doen.. 3+1 = 4
13-4 = 9![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:49 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Aha, ik nam het voorbeeld als uitgangspunt voor het verschil.![]()
Veel plezier.quote:verder bladeren naar de 2e pagina is ook handig..
Kga de stad in![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik had in eerste instantie ook 13.. je moet doen.. 3+1 = 4
13-4 = 9![]()
Heb hem niet ontdekt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:05 schreef Bupatih het volgende:
De Talen Van Mijn Tong is live nóg mooier.!
Als jij, ShowChat en de tijd rijp zijn.quote:
Als Odysseuzzz eindelijk bekent dat hij een kloon is, ik op FOK!radio kom, Erik een geheime relatie met rena blijkt te hebben, niksan een man blijkt te zijn en Sven hetero is.quote:
Relaties & Psychologie.quote:
Nummer 863 is dus voor mij gereserveerd. Tof!quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als Odysseuzzz eindelijk bekent dat hij een kloon is, ik op FOK!radio kom, Erik een geheime relatie met rena blijkt te hebben, niksan een man blijkt te zijn en Sven hetero is.
Dan pas.
Zodra ik de kans krijg open ik er een voor jequote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
, Erik een geheime relatie met rena blijkt te hebben,
Ja, ik zoek een relatie met een labiele gothic die aan borderline lijdt, en psychotische symptomen vertoont als gevolg van haar bolimia, waarover zij dikwijls in R&P post, waarbij zij elke keer dreigt een overdosis zetpillen te nemen als er niet binnen 1 minuut gereageerd wordt op haar topics!quote:
Nou, misschien morgen al, of misschien volgende week , DaMartquote:
Nou, waar wacht je dan nog op!quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik zoek een relatie met een labiele gothic die aan borderline lijdt, en psychotische symptomen vertoont als gevolg van haar bolimia, waarover zij dikwijls in R&P post, waarbij zij elke keer dreigt een overdosis zetpillen te nemen als er niet binnen 1 minuut gereageerd wordt op haar topics!
"DAN" HET EINDE!quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:21 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik luister hem gewoon helemaal opnieuw!Het begin is toch beter als het einde geloof ik.
![]()
Tof!quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:20 schreef rena het volgende:
[..]
Zodra ik de kans krijg open ik er een voor je![]()
![]()
Zolang je geen foto's plaatst van je zelfverminkte lichaam is alles oke.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik zoek een relatie met een labiele gothic die aan borderline lijdt, en psychotische symptomen vertoont als gevolg van haar bolimia, waarover zij dikwijls in R&P post, waarbij zij elke keer dreigt een overdosis zetpillen te nemen als er niet binnen 1 minuut gereageerd wordt op haar topics!
Hidden Messagequote:Op donderdag 20 juli 2006 22:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, misschien morgen al, of misschien volgende week , DaMart!
Ik wacht maar met belangstelling af, dan!quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, misschien morgen al, of misschien volgende week , DaMart!
Komt het even goed uit dat de chirurg de verminkingen op zijn conto kan schrijven!quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:22 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Zolang je geen foto's plaatst van je zelfverminkte lichaam is alles oke.![]()
Kom eens!quote:
Ja, want niemand snapt het anders meer, dan.quote:
Dit interesseert me niet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:28 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, want niemand snapt het anders meer, dan.![]()
![]()
Nee, natuurlijk ik twijfelde ook. Maar ik snap daar gewoon weinig van. Ook als je het me uit zou leggen.![]()
Ook belg?quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Komt het even goed uit dat de chirurg de verminkingen op zijn conto kan schrijven!
Wat? Hij heeft het toch goed geschrevenquote:
Heb je weer wat aan te merken?quote:
Retorische vraag.quote:
Dat wel.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat? Hij heeft het toch goed geschreven?
JE STAAT NIET OPEN VOOR ZIJN OPMERKINGEN, KUTHOND!quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:32 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
O, maar je vond het wel de moeite erop te reageren?![]()
Gewoon doen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik mag van de dokter nog geen auto rijden...
Je snapt het.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
JE STAAT NIET OPEN VOOR ZIJN OPMERKINGEN, KUTHOND![afbeelding] Maar als meneer weer wat te miepen heeft, moeten we allemaal luisteren, hè?!!!!11uno!!!
Slappeling.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Ik heb namelijk moeite om ergens níet op te reageren.
En jij bent Mr. Tolerantie himself?quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
JE STAAT NIET OPEN VOOR ZIJN OPMERKINGEN, KUTHOND![afbeelding] Maar als meneer weer wat te miepen heeft, moeten we allemaal luisteren, hè?!!!!11uno!!!
Of juist niet.quote:
Whaahahahah!!!! Gaat 'ie hier straks op reageren!quote:
Er staat een fout in je post!quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat wel. [afbeelding]
[..]
Ach ja, erik we kunnen ook niet allemaal de zelfde interesses hebben he?quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Ik heb namelijk moeite om ergens níet op te reageren.
quote:
Hij heeft er toch al op gereageerdquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whaahahahah!!!! Gaat 'ie hier straks op reageren!![]()
![]()
En als hij dat niet doet, heb ik mooi het laatste woord!![]()
![]()
!!11111
Tof.quote:
Dat wel.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij heeft er toch al op gereageerd
Thanks.quote:
Dat was geen complimentquote:
Nou ja, ik weet niet of Erik het wel zo fijn vindt dat je hem kuthond noemt. Aangezien hij een jongen is, zou het eigenlijk klotehond moeten zijn!quote:
Gigagoede grap, grappenmaker.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet niet of Erik het wel zo fijn vindt dat je hem kuthond noemt. Aangezien hij een jongen is, zou het eigenlijk klotehond moeten zijn!![]()
Ik lach me dood.quote:
Blozen is zo 1995quote:
'[insert iets'] is/zijn zó [insert jaartal]'-opmerkingen zijn zó [insert jaartal]quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
'[insert iets'] is/zijn zó [insert jaartal]'-opmerkingen zijn zó [insert jaartal]
Moment, ik zal even de kranten bellen. Misschien dat het dan morgenochtend op de voorpagina komt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Bupatih, je blijft me (op een niet al te positieve manier) verbazen.
Ik jou niet. Maar dat wist je hopelijk al.quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Moment, ik zal even de kranten bellen. Misschien dat het dan morgenochtend op de voorpagina komt.
Is het niet makkelijker om achter de schermen een nieuwsposter van de FP aan te spreken?quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Moment, ik zal even de kranten bellen. Misschien dat het dan morgenochtend op de voorpagina komt.
Ach, ik haat jou toch veel meer. Ik ben veel beter in haten dan jij.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik jou niet. Maar dat wist je hopelijk al.
Ja, Bupa "haat niemand". Oftewel, hij haat wel mensen maar durft het niet te zeggenquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:45 schreef rena het volgende:
[..]
Ach, ik haat jou toch veel meer. Ik ben veel beter in haten dan jij.![]()
Ja, en jij zegt altijd de waarheid zeker?quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, Bupa "haat niemand". Oftewel, hij haat wel mensen maar durft het niet te zeggen.
Tussen alle onzin doorquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:49 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, en jij zegt altijd de waarheid zeker?
Ik haat ook niemand echt. Ik haat de dingen die ze doen enz. Maar iemand haten? Wat heeft dat voor nut?quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, Bupa "haat niemand". Oftewel, hij haat wel mensen maar durft het niet te zeggen.
Het is leukquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:50 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik haat ook niemand echt. Ik haat de dingen die ze doen enz. Maar iemand haten? Wat heeft dat voor nut?![]()
Waarom moet alles nut hebben?quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:50 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik haat ook niemand echt. Ik haat de dingen die ze doen enz. Maar iemand haten? Wat heeft dat voor nut?![]()
Nuttig.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:50 schreef rena het volgende:
[..]
Het is leukIk haat Osama Bin Laden en zo.
Anders praat je een keer géén poep, Dr Phil-kijker.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ok, baas.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Anders praat je een keer géén poep, Dr Phil-kijker.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Anders praat je een keer géén poep, Dr Phil-kijker.
Leer eerst jezelf maar eens kennen, voordat je je waagt aan anderen.quote:
Krijgen we deze shit weer?quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Leer eerst jezelf maar eens kennen, voordat je je waagt aan anderen.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Krijgen we deze shit weer?
Bupatih Erik die mij beter denkt te kennen dan dat ik mezelf ken?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom zaterdag en waarover?quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:56 schreef Svensational het volgende:
Jongens, Bupatih gaat zaterdag een topic openen, maar dat moeten we gewoon negeren!
Dat laatste is toch gewoon zo? Tenminste, het eerste deel heb je zelf vaak zat gepost.quote:
Mooi zo. Scheelt mij weer bagger opruimen in dat topic.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:56 schreef Svensational het volgende:
Jongens, Bupatih gaat zaterdag een topic openen, maar dat moeten we gewoon negeren!
Piemel.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:57 schreef Svensational het volgende:
Mensen, ik zit te eten, hou eens op met die vieze praat!
quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat laatste is toch gewoon zo? Tenminste, het eerste deel heb je zelf vaak zat gepost.
Oh, ja? Is dat zo, ja?quote:Oftewel, hij haat wel mensen maar durft het niet te zeggen
Ik had het over het eerste deel van mijn post.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Oh, ja? Is dat zo, ja?
Over 'doen alsof je een ander beter kent dan hij zelf doet' gesproken.
Ach, je kent Bupa. Heeft altijd een grote bek, maar als het er op aankomt is ie helemaal niks.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat laatste is toch gewoon zo? Tenminste, het eerste deel heb je zelf vaak zat gepost.
Je eerste toffe post van vandaagquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:00 schreef rena het volgende:
Dit kennen we nou wel. Voeg elkaar lekker toe op msn of zo.
![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had het over het eerste deel van mijn post.
Wat de neuk?quote:Krijgen we deze shit weer?
van geen kanten klopt.quote:Ja, Bupa "haat niemand". Oftewel, hij haat wel mensen maar durft het niet te zeggen .
quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je eerste toffe post van vandaag!
Wat ik bedoel is dat het gedeelte waarin ik zeg dat je niemand haat je zelf al vaak zat hebt laten weten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Wat de neuk?
Dat is het eerste deel van je post! En dat heb ik, volgens jou, vaak genoeg gepost.
Enfin, het gaat erom dat dit:
[..]
van geen kanten klopt.
Maar ja, geen verrassing als je leest wíé het heeft gezegd.
Nou. Haha. Wat was die tof zeg.quote:
Oké. Oké.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat het gedeelte waarin ik zeg dat je niemand haat je zelf al vaak zat hebt laten weten.
Maar ja. Het zal allemaal wel.
in combinatie met:quote:Oftewel, hij haat wel mensen maar durft het niet te zeggen
nergens op, aangezien het niet waar is.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat laatste is toch gewoon zo?
Piemels zijn altijd tof. Ik dacht dat jij een goede piemel wel kon waarderen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou. Haha. Wat was die tof zeg.
Nee joh, volgende week zondag pasquote:
Daarmee bedoelde ik het laatste uit jouw post. Want je behandelde in je post meerdere quotes, en mij ging het alleen om het stukje van/over mij. Het laatste uit jouw post dus.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:04 schreef Bupatih het volgende:
nergens op, aangezien het niet waar is.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daarmee bedoelde ik het laatste uit jouw post. Want je behandelde in je post meerdere quotes, en mij ging het alleen om het stukje van/over mij. Het laatste uit jouw post dus.
Zolang nogquote:
Als het daar nu om kwart over 12 ook nog 32 graden is wel jaquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zolang nog? Maar hoe is het verder daar, net zo warm als hier?
Klinkt goed. Op het waterpijpen en de vrouwen na.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Als het daar nu om kwart over 12 ook nog 32 graden is wel ja.
Enneh... leuk! Waterpijpen
, dromedarissen
, snorkelen
, duiken
, gratis drank
, uitgaan
, Egyptische vrouwen
, Arabische muziek
, enz
.
"Waar de mond van vol is...."quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:17 schreef Bupatih het volgende:
Ik las 'het onder water pijpen van dromedarissen'.
Dan ben jij misschien ook wel dyslecties.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:17 schreef Bupatih het volgende:
quote:ze had de juiste naam
ze had de juiste huid
ze had iets prachtigs aan
en ook jij zag er fantasties uit
Joh.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:29 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Bring it on.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:43 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook wel uit eigen werk gaan citeren.![]()
quote:
quote:Ik droom. Droom over een dun laagje stromend water dat alle oneffenheden van een landschap volgt zonder een enkele korrel zand te verplaatsen. Zo flinterdun dat het niet schittert, het licht ongemoeid. Ik droom, droom zoals ik verlang haar te proeven. Het kan niet zoals ik haar proeven wil. Het kan niet tenzij dit haar droom is.
Jaloers?quote:
Nee, gewoon. Zomaar.quote:
Behalve toen, je weet wel. Pas geleden.quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:59 schreef rena het volgende:
[..]
Behalve toen, je weet wel. Pas geleden.![]()
quote:
Mocht je willenquote:
Wat hij zegt.quote:
Ja want:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:07 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja want:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
![]()
?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
De look-a-like zat vandaag naast me. Stuur eens een foto, dan kan ik jullie gaan koppelen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:17 schreef Bupatih het volgende:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:24 schreef Zhenar het volgende:!
Babette
![]()
Dizer
![]()
Babette's nichtje
![]()
MissBliss in Amerika
![]()
Jij kan wel gaan zwemmenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
Zhenar
volgende keer bij mij
en nu ga ik zwemmen.........................![]()
quote:Maagden uit Dizer's Harem:
MissBliss | rena | XcUZ_Me| Airelle | Insomaniac | ElisaB | Skaai
Dizer en Airelle?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:33 schreef Duiveltja het volgende:
Ik zie 2 maagden.
En wie is de andere dan? Skaai en ?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:50 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dizer zou ook kunnen idd. Hij is toch gristen? Skaai doelde ik eik op.
Snel opgemerkt zegquote:
Die sig van Ody!quote:
Geef mij haar e-mailadres maar!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:30 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
De look-a-like zat vandaag naast me. Stuur eens een foto, dan kan ik jullie gaan koppelen.![]()
BEN JE GEK GEWORDEN!?!?!?quote:
Je hebt weer eens gelijk, denk ik. Maar dat gezeur daar is vele malen erger dan in de klaagbaak.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
BEN JE GEK GEWORDEN!?!?!?![]()
![]()
![]()
Geef ze dan gewoon gelijk dat duwtje, net voordat de trein langsraast.
Hmm wat zal ik eens gaan eten vandaag.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm wat zal ik eens gaan eten vandaag.. lastig voor 1 persoon koken..
Boterhammen met pindakaas!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nu gaat Ovidius dood!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:57 schreef Ovidius het volgende:
Door jullie schuld is mijn topic toe. Ik was al 15 min bezig met te vertellen wat ik in huis heb.
Wat moet ik nu eten, verdomme!
Ovidius, das toch die hoofdrolspeler in die eilanden-tekenfilm?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:57 schreef Ovidius het volgende:
Door jullie schuld is mijn topic toe. Ik was al 15 min bezig met te vertellen wat ik in huis heb.
Wat moet ik nu eten, verdomme!
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Ovidius, das toch die hoofdrolspeler in die eilanden-tekenfilm?
Ja, ik ben Dada. En nu bukken, kreng.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]Check je feiten, dwaas! Degene die jij bedoelt heet "Ovide"!
![]()
Trouwens, ben jij Dada?
Tofquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, ik ben Dada. En nu bukken, kreng.
quote:
Wat is er dan?quote:
idd lastig hoor 1 persoon koken.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:19 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
idd lastig hoor 1 persoon koken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
!11!!1!!! HUMORRRR
OM TE LACHEN!!!1!11!
![]()
!1!1!!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Pas op dat je niet uitglijdt!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja het moet eens zijn blablabla
ik ben misselijk, bezweet en heb hoofdpijn en weet nog steeds niet wat ik moet eten en of ik uberhaupt wel honger heb.. dus ik spring eerst maar ff onder de douche denk ik..
Ben jij toevallig... Mark?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:38 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ik had heel erg persoonlijk de groeten gekregen vanWytske
!
![]()
quote:
Er staat toch ook niet dat-ie nut heeft?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:11 schreef Odysseuzzz het volgende:
Die tvp heeft toch helemaal geen nut?!![]()
Er staat toch ook niet dat ik zeg dat dat er staat.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:12 schreef Acree het volgende:
[..]
Er staat toch ook niet dat-ie nut heeft?
Ik bedoelde die mark ja.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:10 schreef Odysseuzzz het volgende:
Bedoel je deze: [afbeelding] Mark? Of was het weer een ondoorgrondelijke grap?![]()
Er staat toch ook niet dat ik zeg dat jij zegt dat dat er staat?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:14 schreef Odysseuzzz het volgende:
Er staat toch ook niet dat ik zeg dat dat er staat.![]()
Leugenaar.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:56 schreef Svensational het volgende:
Er staat toch ook niet dat ik zeg dat er staat dat jij zegt dat ik zeg dat er dat staat?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:19 schreef Acree het volgende:
[..]
Er staat toch ook niet dat ik zeg dat jij zegt dat dat er staat?
Er staat toch ook niet dat ik zeg dat jij zegt dat er staat dat ik zeg dat jij zegt dat ik zeg dat dat er staat?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:22 schreef Odysseuzzz het volgende:
Er staat toch ook niet dat ik zeg dat er staat dat jij zegt dat ik zeg dat er dat staat?![]()
irritantquote:
Er staat toch ook niet dat ik zeg dat jij zegt dat ik zeg dat er staat dat ik dat zeg dat jij zegt dat ik zeg dat dat er staat?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:23 schreef Acree het volgende:
[..]
Er staat toch ook niet dat ik zeg dat jij zegt dat er staat dat ik zeg dat jij zegt dat ik zeg dat dat er staat?
Er staat toch ook niet dat ik zeg dat jij zegt dat ik zeg dat jij zegt dat er staat dat ik dat zeg dat jij zegt dat ik zeg dat dat er staat?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:26 schreef Odysseuzzz het volgende:
Er staat toch ook niet dat ik zeg dat jij zegt dat ik zeg dat er staat dat ik dat zeg dat jij zegt dat ik zeg dat dat er staat?![]()
Heb je mij ooit horen beweren dat er staat dat ik zeg dat jij zegt dat ik zeg dat jij zegt dat er staat dat ik dat zeg dat jij zegt dat ik zeg dat dat er staat?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:30 schreef Acree het volgende:
[..]
Er staat toch ook niet dat ik zeg dat jij zegt dat ik zeg dat jij zegt dat er staat dat ik dat zeg dat jij zegt dat ik zeg dat dat er staat?
Heb ik ooit gezegd dat ik jou heb horen beweren dat er staat dat ik zeg dat jij zegt dat ik zeg dat jij zegt dat er staat dat ik zeg dat jij zegt dat ik zeg dat dat er staat?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:36 schreef Odysseuzzz het volgende:
Heb je mij ooit horen beweren dat er staat dat ik zeg dat jij zegt dat ik zeg dat jij zegt dat er staat dat ik dat zeg dat jij zegt dat ik zeg dat dat er staat?![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:38 schreef Acree het volgende:
[..]
Heb ik ooit gezegd dat ik jou heb horen beweren dat er staat dat ik zeg dat jij zegt dat ik zeg dat jij zegt dat er staat dat ik zeg dat jij zegt dat ik zeg dat dat er staat?![]()
Is dat het topic waar we van Erik niet op mochten reageren?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is morgen officieel Andershandigdag!
Nee hoor, ik had er juist een hersteld.quote:
Ik loog toch. Ik zat te gniffelen om mijn kuttopic.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Probeer het is in dat help een culinaire ramp de zomer door topic
Je Latijnse cultuur, wat doe je?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Ovidius, das toch die hoofdrolspeler in die eilanden-tekenfilm?
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:43 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ik loog toch. Ik zat te gniffelen om mijn kuttopic.
En met dit mooie weer zit jij nog steeds achter je computertje om ons in dit topic te komen vertellen dat wij met dit mooie weer nog steeds topics zitten te vullen met slap gelul.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:48 schreef Fir3fly het volgende:
Met dit mooie weer zitten jullie nog steeds topics te vullen met slap gelul.
Interessant
Omg!1!1 Du Biss Gepwnedd Du Biss Gpwnedd!1 1quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En met dit mooie weer zit jij nog steeds achter je computertje om ons in dit topic te komen vertellen dat wij met dit mooie weer nog steeds topics zitten te vullen met slap gelul.
Interessant.
Woah!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:04 schreef Bupatih het volgende:
Maar goed! Ik ga al weg, hoor!
Nou ja...over een uurtje!
Ja.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:05 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Woah!![]()
Kan ik dan nog een heel uur met je ShowChatten?![]()
Pff, ik zeg tenminste eens wat zinnigsquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En met dit mooie weer zit jij nog steeds achter je computertje om ons in dit topic te komen vertellen dat wij met dit mooie weer nog steeds topics zitten te vullen met slap gelul.
Interessant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |