Oké. Oké.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat het gedeelte waarin ik zeg dat je niemand haat je zelf al vaak zat hebt laten weten.
Maar ja. Het zal allemaal wel.
in combinatie met:quote:Oftewel, hij haat wel mensen maar durft het niet te zeggen
nergens op, aangezien het niet waar is.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat laatste is toch gewoon zo?
Piemels zijn altijd tof. Ik dacht dat jij een goede piemel wel kon waarderen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou. Haha. Wat was die tof zeg.
Nee joh, volgende week zondag pasquote:
Daarmee bedoelde ik het laatste uit jouw post. Want je behandelde in je post meerdere quotes, en mij ging het alleen om het stukje van/over mij. Het laatste uit jouw post dus.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:04 schreef Bupatih het volgende:
nergens op, aangezien het niet waar is.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daarmee bedoelde ik het laatste uit jouw post. Want je behandelde in je post meerdere quotes, en mij ging het alleen om het stukje van/over mij. Het laatste uit jouw post dus.
Zolang nogquote:
Als het daar nu om kwart over 12 ook nog 32 graden is wel jaquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zolang nog? Maar hoe is het verder daar, net zo warm als hier?
Klinkt goed. Op het waterpijpen en de vrouwen na.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Als het daar nu om kwart over 12 ook nog 32 graden is wel ja.
Enneh... leuk! Waterpijpen
, dromedarissen
, snorkelen
, duiken
, gratis drank
, uitgaan
, Egyptische vrouwen
, Arabische muziek
, enz
.
"Waar de mond van vol is...."quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:17 schreef Bupatih het volgende:
Ik las 'het onder water pijpen van dromedarissen'.
Dan ben jij misschien ook wel dyslecties.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:17 schreef Bupatih het volgende:
Ik las 'het onder water pijpen van dromedarissen'.
quote:ze had de juiste naam
ze had de juiste huid
ze had iets prachtigs aan
en ook jij zag er fantasties uit
Joh.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:29 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Bring it on.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:43 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook wel uit eigen werk gaan citeren.![]()
quote:
quote:Ik droom. Droom over een dun laagje stromend water dat alle oneffenheden van een landschap volgt zonder een enkele korrel zand te verplaatsen. Zo flinterdun dat het niet schittert, het licht ongemoeid. Ik droom, droom zoals ik verlang haar te proeven. Het kan niet zoals ik haar proeven wil. Het kan niet tenzij dit haar droom is.
Jaloers?quote:
Nee, gewoon. Zomaar.quote:
Behalve toen, je weet wel. Pas geleden.quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:59 schreef rena het volgende:
[..]
Behalve toen, je weet wel. Pas geleden.![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |