quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Anders praat je een keer géén poep, Dr Phil-kijker.
Leer eerst jezelf maar eens kennen, voordat je je waagt aan anderen.quote:
Krijgen we deze shit weer?quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Leer eerst jezelf maar eens kennen, voordat je je waagt aan anderen.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Krijgen we deze shit weer?
Bupatih Erik die mij beter denkt te kennen dan dat ik mezelf ken?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, Bupa "haat niemand". Oftewel, hij haat wel mensen maar durft het niet te zeggen.
Waarom zaterdag en waarover?quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:56 schreef Svensational het volgende:
Jongens, Bupatih gaat zaterdag een topic openen, maar dat moeten we gewoon negeren!
Dat laatste is toch gewoon zo? Tenminste, het eerste deel heb je zelf vaak zat gepost.quote:
Mooi zo. Scheelt mij weer bagger opruimen in dat topic.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:56 schreef Svensational het volgende:
Jongens, Bupatih gaat zaterdag een topic openen, maar dat moeten we gewoon negeren!
Piemel.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:57 schreef Svensational het volgende:
Mensen, ik zit te eten, hou eens op met die vieze praat!
quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat laatste is toch gewoon zo? Tenminste, het eerste deel heb je zelf vaak zat gepost.
Oh, ja? Is dat zo, ja?quote:Oftewel, hij haat wel mensen maar durft het niet te zeggen
Ik had het over het eerste deel van mijn post.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Oh, ja? Is dat zo, ja?
Over 'doen alsof je een ander beter kent dan hij zelf doet' gesproken.
Ach, je kent Bupa. Heeft altijd een grote bek, maar als het er op aankomt is ie helemaal niks.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat laatste is toch gewoon zo? Tenminste, het eerste deel heb je zelf vaak zat gepost.
Je eerste toffe post van vandaagquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:00 schreef rena het volgende:
Dit kennen we nou wel. Voeg elkaar lekker toe op msn of zo.
![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had het over het eerste deel van mijn post.
Wat de neuk?quote:Krijgen we deze shit weer?
van geen kanten klopt.quote:Ja, Bupa "haat niemand". Oftewel, hij haat wel mensen maar durft het niet te zeggen .
quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je eerste toffe post van vandaag!
Wat ik bedoel is dat het gedeelte waarin ik zeg dat je niemand haat je zelf al vaak zat hebt laten weten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Wat de neuk?
Dat is het eerste deel van je post! En dat heb ik, volgens jou, vaak genoeg gepost.
Enfin, het gaat erom dat dit:
[..]
van geen kanten klopt.
Maar ja, geen verrassing als je leest wíé het heeft gezegd.
Nou. Haha. Wat was die tof zeg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |