Mocht je willenquote:
Wat hij zegt.quote:
Ja want:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:07 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja want:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
![]()
?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
De look-a-like zat vandaag naast me. Stuur eens een foto, dan kan ik jullie gaan koppelen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:17 schreef Bupatih het volgende:
Ik las 'het onder water pijpen van dromedarissen'.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:24 schreef Zhenar het volgende:!
Babette
![]()
Dizer
![]()
Babette's nichtje
![]()
MissBliss in Amerika
![]()
Jij kan wel gaan zwemmenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
Zhenar
volgende keer bij mij
en nu ga ik zwemmen.........................![]()
quote:Maagden uit Dizer's Harem:
MissBliss | rena | XcUZ_Me| Airelle | Insomaniac | ElisaB | Skaai
Dizer en Airelle?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:33 schreef Duiveltja het volgende:
Ik zie 2 maagden.
En wie is de andere dan? Skaai en ?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:50 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dizer zou ook kunnen idd. Hij is toch gristen? Skaai doelde ik eik op.
Snel opgemerkt zegquote:
Die sig van Ody!quote:
Geef mij haar e-mailadres maar!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:30 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
De look-a-like zat vandaag naast me. Stuur eens een foto, dan kan ik jullie gaan koppelen.![]()
BEN JE GEK GEWORDEN!?!?!?quote:
Je hebt weer eens gelijk, denk ik. Maar dat gezeur daar is vele malen erger dan in de klaagbaak.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
BEN JE GEK GEWORDEN!?!?!?![]()
![]()
![]()
Geef ze dan gewoon gelijk dat duwtje, net voordat de trein langsraast.
Hmm wat zal ik eens gaan eten vandaag.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm wat zal ik eens gaan eten vandaag.. lastig voor 1 persoon koken..
Boterhammen met pindakaas!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm wat zal ik eens gaan eten vandaag.. lastig voor 1 persoon koken..
Nu gaat Ovidius dood!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:57 schreef Ovidius het volgende:
Door jullie schuld is mijn topic toe. Ik was al 15 min bezig met te vertellen wat ik in huis heb.
Wat moet ik nu eten, verdomme!
Ovidius, das toch die hoofdrolspeler in die eilanden-tekenfilm?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:57 schreef Ovidius het volgende:
Door jullie schuld is mijn topic toe. Ik was al 15 min bezig met te vertellen wat ik in huis heb.
Wat moet ik nu eten, verdomme!
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Ovidius, das toch die hoofdrolspeler in die eilanden-tekenfilm?
Ja, ik ben Dada. En nu bukken, kreng.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]Check je feiten, dwaas! Degene die jij bedoelt heet "Ovide"!
![]()
Trouwens, ben jij Dada?
Tofquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, ik ben Dada. En nu bukken, kreng.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |