Nu gaat Ovidius dood!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:57 schreef Ovidius het volgende:
Door jullie schuld is mijn topic toe. Ik was al 15 min bezig met te vertellen wat ik in huis heb.
Wat moet ik nu eten, verdomme!
Ovidius, das toch die hoofdrolspeler in die eilanden-tekenfilm?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:57 schreef Ovidius het volgende:
Door jullie schuld is mijn topic toe. Ik was al 15 min bezig met te vertellen wat ik in huis heb.
Wat moet ik nu eten, verdomme!
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Ovidius, das toch die hoofdrolspeler in die eilanden-tekenfilm?
Ja, ik ben Dada. En nu bukken, kreng.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]Check je feiten, dwaas! Degene die jij bedoelt heet "Ovide"!
![]()
Trouwens, ben jij Dada?
Tofquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, ik ben Dada. En nu bukken, kreng.
quote:
Wat is er dan?quote:
idd lastig hoor 1 persoon koken.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm wat zal ik eens gaan eten vandaag.. lastig voor 1 persoon koken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:19 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
idd lastig hoor 1 persoon koken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
!11!!1!!! HUMORRRR
OM TE LACHEN!!!1!11!
![]()
!1!1!!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Pas op dat je niet uitglijdt!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja het moet eens zijn blablabla
ik ben misselijk, bezweet en heb hoofdpijn en weet nog steeds niet wat ik moet eten en of ik uberhaupt wel honger heb.. dus ik spring eerst maar ff onder de douche denk ik..
Ben jij toevallig... Mark?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:38 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ik had heel erg persoonlijk de groeten gekregen vanWytske
!
![]()
quote:
Er staat toch ook niet dat-ie nut heeft?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:11 schreef Odysseuzzz het volgende:
Die tvp heeft toch helemaal geen nut?!![]()
Er staat toch ook niet dat ik zeg dat dat er staat.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:12 schreef Acree het volgende:
[..]
Er staat toch ook niet dat-ie nut heeft?
Ik bedoelde die mark ja.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:10 schreef Odysseuzzz het volgende:
Bedoel je deze: [afbeelding] Mark? Of was het weer een ondoorgrondelijke grap?![]()
Er staat toch ook niet dat ik zeg dat jij zegt dat dat er staat?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:14 schreef Odysseuzzz het volgende:
Er staat toch ook niet dat ik zeg dat dat er staat.![]()
Leugenaar.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:56 schreef Svensational het volgende:
Jongens, Bupatih gaat zaterdag een topic openen, maar dat moeten we gewoon negeren!
Er staat toch ook niet dat ik zeg dat er staat dat jij zegt dat ik zeg dat er dat staat?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:19 schreef Acree het volgende:
[..]
Er staat toch ook niet dat ik zeg dat jij zegt dat dat er staat?
Er staat toch ook niet dat ik zeg dat jij zegt dat er staat dat ik zeg dat jij zegt dat ik zeg dat dat er staat?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:22 schreef Odysseuzzz het volgende:
Er staat toch ook niet dat ik zeg dat er staat dat jij zegt dat ik zeg dat er dat staat?![]()
irritantquote:
Er staat toch ook niet dat ik zeg dat jij zegt dat ik zeg dat er staat dat ik dat zeg dat jij zegt dat ik zeg dat dat er staat?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:23 schreef Acree het volgende:
[..]
Er staat toch ook niet dat ik zeg dat jij zegt dat er staat dat ik zeg dat jij zegt dat ik zeg dat dat er staat?
Er staat toch ook niet dat ik zeg dat jij zegt dat ik zeg dat jij zegt dat er staat dat ik dat zeg dat jij zegt dat ik zeg dat dat er staat?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:26 schreef Odysseuzzz het volgende:
Er staat toch ook niet dat ik zeg dat jij zegt dat ik zeg dat er staat dat ik dat zeg dat jij zegt dat ik zeg dat dat er staat?![]()
Heb je mij ooit horen beweren dat er staat dat ik zeg dat jij zegt dat ik zeg dat jij zegt dat er staat dat ik dat zeg dat jij zegt dat ik zeg dat dat er staat?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:30 schreef Acree het volgende:
[..]
Er staat toch ook niet dat ik zeg dat jij zegt dat ik zeg dat jij zegt dat er staat dat ik dat zeg dat jij zegt dat ik zeg dat dat er staat?
Heb ik ooit gezegd dat ik jou heb horen beweren dat er staat dat ik zeg dat jij zegt dat ik zeg dat jij zegt dat er staat dat ik zeg dat jij zegt dat ik zeg dat dat er staat?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:36 schreef Odysseuzzz het volgende:
Heb je mij ooit horen beweren dat er staat dat ik zeg dat jij zegt dat ik zeg dat jij zegt dat er staat dat ik dat zeg dat jij zegt dat ik zeg dat dat er staat?![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:38 schreef Acree het volgende:
[..]
Heb ik ooit gezegd dat ik jou heb horen beweren dat er staat dat ik zeg dat jij zegt dat ik zeg dat jij zegt dat er staat dat ik zeg dat jij zegt dat ik zeg dat dat er staat?![]()
Is dat het topic waar we van Erik niet op mochten reageren?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is morgen officieel Andershandigdag!
Nee hoor, ik had er juist een hersteld.quote:
Ik loog toch. Ik zat te gniffelen om mijn kuttopic.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Probeer het is in dat help een culinaire ramp de zomer door topic
Je Latijnse cultuur, wat doe je?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Ovidius, das toch die hoofdrolspeler in die eilanden-tekenfilm?
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:43 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ik loog toch. Ik zat te gniffelen om mijn kuttopic.
En met dit mooie weer zit jij nog steeds achter je computertje om ons in dit topic te komen vertellen dat wij met dit mooie weer nog steeds topics zitten te vullen met slap gelul.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:48 schreef Fir3fly het volgende:
Met dit mooie weer zitten jullie nog steeds topics te vullen met slap gelul.
Interessant
Omg!1!1 Du Biss Gepwnedd Du Biss Gpwnedd!1 1quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En met dit mooie weer zit jij nog steeds achter je computertje om ons in dit topic te komen vertellen dat wij met dit mooie weer nog steeds topics zitten te vullen met slap gelul.
Interessant.
Woah!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:04 schreef Bupatih het volgende:
Maar goed! Ik ga al weg, hoor!
Nou ja...over een uurtje!
Ja.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:05 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Woah!![]()
Kan ik dan nog een heel uur met je ShowChatten?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |