Bij dezen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zeg het wel als we bij topic #862 zijn.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zeg het wel als we bij topic #862 zijn.
Geweldig.quote:
Die grap was zó niet goed genoeg om twee maal te maken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Check de OP.
[..]
Pallets sorteren! [afbeelding]
Stel dan ook niet twee keer dezelfde vraag!quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:38 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Die grap was zó niet goed genoeg om twee maal te maken.![]()
Kutreply!quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Stel dan ook niet twee keer dezelfde vraag!
Deed je niet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:42 schreef Bupatih het volgende:
Dat zei ik trouwens ook tegen een meisje dat er sinds deze week werkt:
Zo, jij magazijn!"
quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Wat ben je toch ook een woordkunstenaar!
Werken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:43 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Deed je niet.![]()
Ja, magazijn.Wat doe je daar dan?
...overgang - zweet - ...quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:50 schreef Bupatih het volgende:
Wow! Zagen jullie dat?Dat subtiele, doch prachtige bruggetje? Die overgang...
Of: Vlieg op met je overgang.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:50 schreef Bupatih het volgende:
Wow! Zagen jullie dat?Dat subtiele, doch prachtige bruggetje? Die overgang...
Van de Pfaffsquote:
Diezer.quote:
quote:
Wat ga je volgende week doen danquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:27 schreef Bupatih het volgende:
En nog acht dagen voordat ik op vakantie ga.
quote:
Woeps, ik ben gesnaptquote:
Ik zeg ik ook Diezer.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Van de Pfaffs!
[..]
Diezer.
[..]
[..]
Wat ga je volgende week doen dan?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:08 schreef Ovidius het volgende:
Wij wonen ook in een zelfde soort huis.![]()
Lekkere niksanquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:55 schreef Svensational het volgende:
Wat ga je volgende week doen dan?
Ga gewoon werken johquote:
Nee.quote:
Whehe.quote:
Hoi.quote:
quote:
Duh! 't is dan ook supermakkelijk!quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nvm weet het al!
WTF! Leg uit dan!quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Duh! 't is dan ook supermakkelijk!
quote:
Nou, de uitkomst is in ieder geval een getal dat in de tafel van 9 zit, maar dan nog, dat zijn nog een aantal verschillende plaatjesquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Denk eerst maar eens goed na.
[/Meester Sven Bupa]
Of toch nietquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, de uitkomst is in ieder geval een getal dat in de tafel van 9 zit, maar dan nog, dat zijn nog een aantal verschillende plaatjes!
Oh, het zijn wel verschillende plaatjes, maar per keer zijn ze allemaal hetzelfdequote:
Ik weet niet als ik 13 pak als beginpunt? Werkt het dan ook? 3 + 1 = 4quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, de uitkomst is in ieder geval een getal dat in de tafel van 9 zit, maar dan nog, dat zijn nog een aantal verschillende plaatjes!
13-4=9, Bassie.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:44 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik weet niet als ik 13 pak als beginpunt? Werkt het dan ook? 3 + 1 = 4
4 - 10 = -6?![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
quote:
Zover ben ik nog niet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:05 schreef Bupatih het volgende:
De Talen Van Mijn Tong is live nóg mooier.!
Haha, net of Je zus ook zo'n filter had.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:07 schreef Svensational het volgende:
School weert televisiekijkende leerling!
Ik heb geen zusquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:12 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Haha, net of Je zus ook zo'n filter had.![]()
Ja, hij had ze ontmoet via een forum.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:16 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel Je zus van Nasaret. Die ging toch ook juist met allemaal tuig om?
Ik vond haar niet leuk meer dus heb ik haar gedumptquote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik had in eerste instantie ook 13.. je moet doen.. 3+1 = 4
13-4 = 9![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:49 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Aha, ik nam het voorbeeld als uitgangspunt voor het verschil.![]()
Veel plezier.quote:verder bladeren naar de 2e pagina is ook handig..
Kga de stad in![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik had in eerste instantie ook 13.. je moet doen.. 3+1 = 4
13-4 = 9![]()
Heb hem niet ontdekt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:05 schreef Bupatih het volgende:
De Talen Van Mijn Tong is live nóg mooier.!
Als jij, ShowChat en de tijd rijp zijn.quote:
Als Odysseuzzz eindelijk bekent dat hij een kloon is, ik op FOK!radio kom, Erik een geheime relatie met rena blijkt te hebben, niksan een man blijkt te zijn en Sven hetero is.quote:
Relaties & Psychologie.quote:
Nummer 863 is dus voor mij gereserveerd. Tof!quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als Odysseuzzz eindelijk bekent dat hij een kloon is, ik op FOK!radio kom, Erik een geheime relatie met rena blijkt te hebben, niksan een man blijkt te zijn en Sven hetero is.
Dan pas.
Zodra ik de kans krijg open ik er een voor jequote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
, Erik een geheime relatie met rena blijkt te hebben,
Ja, ik zoek een relatie met een labiele gothic die aan borderline lijdt, en psychotische symptomen vertoont als gevolg van haar bolimia, waarover zij dikwijls in R&P post, waarbij zij elke keer dreigt een overdosis zetpillen te nemen als er niet binnen 1 minuut gereageerd wordt op haar topics!quote:
Nou, misschien morgen al, of misschien volgende week , DaMartquote:
Nou, waar wacht je dan nog op!quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik zoek een relatie met een labiele gothic die aan borderline lijdt, en psychotische symptomen vertoont als gevolg van haar bolimia, waarover zij dikwijls in R&P post, waarbij zij elke keer dreigt een overdosis zetpillen te nemen als er niet binnen 1 minuut gereageerd wordt op haar topics!
"DAN" HET EINDE!quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:21 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik luister hem gewoon helemaal opnieuw!Het begin is toch beter als het einde geloof ik.
![]()
Tof!quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:20 schreef rena het volgende:
[..]
Zodra ik de kans krijg open ik er een voor je![]()
![]()
Zolang je geen foto's plaatst van je zelfverminkte lichaam is alles oke.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik zoek een relatie met een labiele gothic die aan borderline lijdt, en psychotische symptomen vertoont als gevolg van haar bolimia, waarover zij dikwijls in R&P post, waarbij zij elke keer dreigt een overdosis zetpillen te nemen als er niet binnen 1 minuut gereageerd wordt op haar topics!
Hidden Messagequote:Op donderdag 20 juli 2006 22:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, misschien morgen al, of misschien volgende week , DaMart!
Ik wacht maar met belangstelling af, dan!quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, misschien morgen al, of misschien volgende week , DaMart!
Komt het even goed uit dat de chirurg de verminkingen op zijn conto kan schrijven!quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:22 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Zolang je geen foto's plaatst van je zelfverminkte lichaam is alles oke.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |