Verliezen in deze discussie.quote:
Mwoah, het loopt al ten einde. Meneer kan niet meer inhoudelijk reageren op mijn argumenten en weet ook niet 'terug te slaan' met rake opmerkingen.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo, interessant gesprek bezig. Ik ben benieuwd.
Ik dacht even dat je bedoelde dat we MED in de gaten moeten gaan houden.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mwoah, het loopt al ten einde. Meneer kan niet meer inhoudelijk reageren op mijn argumenten en weet ook niet 'terug te slaan' met rake opmerkingen.
Verdomd jammer.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mwoah, het loopt al ten einde. Meneer kan niet meer inhoudelijk reageren op mijn argumenten en weet ook niet 'terug te slaan' met rake opmerkingen.
Of een foto van Posh Spice natuurlijk, zo van:'dit ben ik echt!'quote:Op zondag 2 juli 2006 21:32 schreef Bupatih het volgende:
Zou hij nu voor zijn fotoboek aan het googlen zijn op foto's van international male models met een sixpack en een gebronsde huid?
Ik hoop wel dat hij een beetje een sexy man uitkiest, dan heeft ie misschien toch nog een beetje smaak.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:32 schreef Bupatih het volgende:
Zou hij nu voor zijn fotoboek aan het googlen zijn op foto's van international male models met een sixpack en een gebronsde huid?
quote:Op zondag 2 juli 2006 21:32 schreef Svensational het volgende:
brb
jukquote:Op zondag 2 juli 2006 21:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of een foto van Posh Spice natuurlijk, zo van:'dit ben ik echt!'![]()
Dan krijgt hij iig humor puntenquote:Op zondag 2 juli 2006 21:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of een foto van Posh Spice natuurlijk, zo van:'dit ben ik echt!'![]()
Geniaal!quote:Op zondag 2 juli 2006 21:32 schreef Svensational het volgende:
brb
staticquote:Op zondag 2 juli 2006 21:32 schreef Svensational het volgende:
brb
Ja, dan klimt ie misschien weer omhoog richting de getallen boven 0, qua humorpuntenquote:
Schiet jij nou maar op met je foto.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:39 schreef SpiceP het volgende:
Hahaha, geweldig dit
Ga gerust verder, ik zit met een zak chips te genieten hier
Tof!quote:Op zondag 2 juli 2006 21:39 schreef SpiceP het volgende:
Hahaha, geweldig dit
Emma Watson!quote:Op zondag 2 juli 2006 21:41 schreef HuHu het volgende:
Jullie als echte Showbizz fans vinden het vast geweldig om dit te horen:Emma Watson
staat genomineerd als "Best Actress/Movie" en "Best Young Actor" in de SyFy Genre Awards.
Ik heb Pringlesquote:Op zondag 2 juli 2006 21:39 schreef SpiceP het volgende:
Hahaha, geweldig dit
Mainport is vast verheugd met dit nieuws.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:41 schreef HuHu het volgende:
Jullie als echte Showbizz fans vinden het vast geweldig om dit te horen:Emma Watson
staat genomineerd als "Best Actress/Movie" en "Best Young Actor" in de SyFy Genre Awards.
En genomineerd in de categorie "Lekker ding":quote:
En genomineerd in de categorie "Beste Bupatih imitatie":quote:Emma Watson!
HuHu!
Bupatih_is_stom!
quote:Talpa!
Roggebrood met ansjovis!
En je kan (!) 30 (!) dagen lang stemmen op haar.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mainport is vast verheugd met dit nieuws.
Ik snap er niks van, met al die type- spellings- en grammaticafoutenquote:Op zondag 2 juli 2006 21:46 schreef SpiceP het volgende:
Opzich wel interessant om te zien hoe een kudde zich manifesteert op dit stukje internet. Je ziet duidelijk overeenkomsten met de dierenwereld. Laten we de apen eens nemen. Je hebt de leider : Bupa oeh oeh oeh tih in dit geval, en de rest zwermt er een beetje omheen. Vervolgens laat Bupa oe oe oe tih nog even merken dat hij toch écht de slimste van het gezelschap is, gooit er nog even oerkreten tegen aan als kijk 'ik heb gewonnen! ik ben de sterkste!' en vervolgens krijgt de rest min of meer de opdracht om hetzelfde te doen. Want stel je voor dat je uit de groep ligt, oehhh
En Bupa oe oe oe tih ziet kans om zijn slimheid nog even te benadrukken ten koste van degene die is verstoten uit de kudde. Slingerd wat oneliners de lucht in, zodat de rest hem toejuicht en denkt, goh, wat een stoere slimme aap is dit toch! En wie de aap met het rode kleurtje tegenwerkt, krijgt het moeilijk!
HeerlijkGa door
![]()
![]()
Aapjes kijken, lekker
of je zoekt gewoon een hobbyquote:Op zondag 2 juli 2006 21:46 schreef SpiceP het volgende:
*een hoop blabla*
En duidt dit op een vorm van bestialiteit?quote:
De achterkant ziet er ook gewoon zoquote:Op zondag 2 juli 2006 21:50 schreef Bupatih het volgende:
En men loopt vrijwillig achter mij aan, hoor!
Ik heb stroop aan mijn kont hangen.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De achterkant ziet er ook gewoon zouit, lijkt me.
Ik dacht dat je diarree hadquote:
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:46 schreef SpiceP het volgende:
Opzich wel interessant om te zien hoe een kudde zich manifesteert op dit stukje internet. Je ziet duidelijk overeenkomsten met de dierenwereld. Laten we de apen eens nemen. Je hebt de leider : Bupa oeh oeh oeh tih in dit geval, en de rest zwermt er een beetje omheen. Vervolgens laat Bupa oe oe oe tih nog even merken dat hij toch écht de slimste van het gezelschap is, gooit er nog even oerkreten tegen aan als kijk 'ik heb gewonnen! ik ben de sterkste!' en vervolgens krijgt de rest min of meer de opdracht om hetzelfde te doen. Want stel je voor dat je uit de groep ligt, oehhh
En Bupa oe oe oe tih ziet kans om zijn slimheid nog even te benadrukken ten koste van degene die is verstoten uit de kudde. Slingerd wat oneliners de lucht in, zodat de rest hem toejuicht en denkt, goh, wat een stoere slimme aap is dit toch! En wie de aap met het rode kleurtje tegenwerkt, krijgt het moeilijk!
HeerlijkGa door
![]()
![]()
Aapjes kijken, lekker
Ja!quote:Op zondag 2 juli 2006 21:53 schreef babette21 het volgende:
*del meldt zich....
en denken jullie nou echt dat ik die lappe tekst ga lezen...![]()
Vrouwen hoeven niet te kunnen lezen, als ze maar kunnen afwassen.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:53 schreef babette21 het volgende:
*del meldt zich....
en denken jullie nou echt dat ik die lappe tekst ga lezen...![]()
Dat eerste komt nog wel. Heb geduld.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:54 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ik loop pas weer achter Bupa aan als hij zijn ava terug veranderd. En 'indien mogelijk' Gigi laat vallen.![]()
Dit insinueert dat je van je diaree geproeft hebtquote:
Oh, damn. Eh... geef me nog even...quote:
geproefdquote:Op zondag 2 juli 2006 21:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dit insinueert dat je van je diaree geproeft hebt.
quote:
Nee, Kwebbel. Je hebt nu wel genoeg gezegd!quote:Op zondag 2 juli 2006 21:56 schreef Ovidius het volgende:
Zal ik eens wat zeggen?
sorry kan iemand dit even voorlezen zodat ik weet hoe te reageren....quote:Op zondag 2 juli 2006 21:54 schreef QuQu het volgende:
Vrouwen hoeven niet te kunnen lezen, als ze maar kunnen afwassen.
Wat? Dit zeker?: L'imagination au pouvoir?quote:Op zondag 2 juli 2006 21:56 schreef Ovidius het volgende:
Zal ik eens wat zeggen?
Sorry.quote:
quote:
Tof!quote:Op zondag 2 juli 2006 21:46 schreef SpiceP het volgende:
HeerlijkGa door
![]()
![]()
Aapjes kijken, lekker
Dat is ook voor het eerst.quote:
Trut! Ik wilde 842 expres overslaan, om wat hij me ooit heeft aangedaan in een ver verleden!quote:
quote:Op zondag 2 juli 2006 22:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Trut! Ik wilde 842 expres overslaan, om wat hij me ooit heeft aangedaan in een ver verleden!
Je hoeft het niet te vertellen, je mag het ook intypen.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:34 schreef Bupatih het volgende:
EN NEE, IK GA HET NIET VERTELLEN!!![]()
![]()
Sensatie-zoekers!
En denk je dat hij daar mee zit?quote:Op zondag 2 juli 2006 22:35 schreef Odysseuzzz het volgende:
Zhenar wat vind je van mijn maatregel? Steeds als jij mijn immiteert gooi ik dat mooie rose plaatje op het forum. En als ik dan een topicban krijg dan ben jij daar dus indirect de oorzaak van.?
Daarmee zal je 'm hebben, schelm!quote:Op zondag 2 juli 2006 22:35 schreef Odysseuzzz het volgende:
Zhenar wat vind je van mijn maatregel? Steeds als jij mijn immiteert gooi ik dat mooie rose plaatje op het forum. En als ik dan een topicban krijg dan ben jij daar dus indirect de oorzaak van.?
Nee, sorry! Misschien ooit. Als ik er klaar voor ben. Als ik het helemaal verwerkt heb. Maar het ligt nog steeds vers in mijn geheugen. Alsof het allemaal g*dv*rd*mm* gisteren gebeurd is!quote:Op zondag 2 juli 2006 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te vertellen, je mag het ook intypen.
Ik hoop dat je binnen 10 jaar d'r overheen komt, anders is het dus mooi balen voor ons.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, sorry! Misschien ooit. Als ik er klaar voor ben. Als ik het helemaal verwerkt heb. Maar het ligt nog steeds vers in mijn geheugen. Alsof het allemaal g*dv*rd*mm* gisteren gebeurd is!De hufter!
Hoezo? Kom je over 10 jaar niet meer op FOK!?quote:Op zondag 2 juli 2006 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hoop dat je binnen 10 jaar d'r overheen komt, anders is het dus mooi balen voor ons.
quote:Op zondag 2 juli 2006 22:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, wacht...over 10 jaar ben ik dood!Mooi dat je mij daar nog even aan herinnert!
Lach maar.quote:
quote:Op zondag 2 juli 2006 22:35 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ja, daarom, ik ga er voor zorgen dat jij blijft leven.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lach maar.Ik weet wel zeker dat jij anders piept als je erachter komt dat Bupatih niet meer leeft!
quote:
quote:
Nha, al die misleiding hier.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:50 schreef OdysseuzzzZ het volgende:
[..]Je kunt helemaal geen topicban krijgen. Je wordt niet geband omdat je rose letters post, dwaas. Op welke manier je ook gebanned zou worden, I don't fucking care. Je bent een oelewapper.
Zeg nou geen domme dingen rena.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:51 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, daarom, ik ga er voor zorgen dat jij blijft leven.Je mag me niet verlaten, kreng
En anders ga ik met je mee
![]()
Vreemdgaat met haar kloon??quote:Op zondag 2 juli 2006 22:04 schreef Odysseuzzz het volgende:
Maar ja, [afbeelding]
gister ontdekt dat MB vreemdgaat met haar kloon!![]()
Nhe, we haden net een neprel achter de rug en toen viel het even stil. Dit was het eerst dat in mij opkwam.quote:
Ik zal mijn best doen, rena.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:51 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, daarom, ik ga er voor zorgen dat jij blijft leven.Je mag me niet verlaten, kreng
En anders ga ik met je mee
![]()
Ah... tof...quote:Op zondag 2 juli 2006 22:58 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nhe, we haden net een neprel achter de rug en toen viel het even stil. Dit was het eerst dat in mij opkwam.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is een "Zhendar"?quote:Op zondag 2 juli 2006 22:59 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
[afbeelding]
Voor de echte liefhebber.![]()
Zhendar? Wasda?quote:Op zondag 2 juli 2006 22:59 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
[afbeelding]
Voor de echte liefhebber.![]()
Het is dat je het zelf zegt.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:01 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja dat is een onbewust foutje geweest. Wat ben ik toch weer een oelewapper.![]()
quote:
WHAHA!! KUTN00B!!!quote:In een land hier ver verdaan
Oiquote:
quote:Op zondag 2 juli 2006 23:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oi
Ik ga het I-pod dinges niet redden komend weekeind.
Dat ga ik hier niet in dit topic zettenquote:
quote:Op zondag 2 juli 2006 23:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oi
Ik ga het I-pod dinges niet redden komend weekeind.
Daarom wil ik de afspraak ook graag verzettenquote:
als uitstel maar geen afstel is hequote:Op zondag 2 juli 2006 23:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Daarom wil ik de afspraak ook graag verzetten.
Absoluut niet zelfs, ik vind het project veel te leukquote:Op zondag 2 juli 2006 23:17 schreef Re het volgende:
[..]
als uitstel maar geen afstel is he.... komt goed
,we spreken
quote:Op zondag 2 juli 2006 23:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Absoluut niet zelfs, ik vind het project veel te leuk.
Tofquote:Op zondag 2 juli 2006 23:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Absoluut niet zelfs, ik vind het project veel te leuk.
blaasontsteking hequote:
Nee, maar mijn naam is veelvuldig misbruikt heb ik alweer doorquote:
Weerquote:
Mij niet gezienquote:
quote:
Ik...ik ben er klaar voor, denk ik!quote:Op zondag 2 juli 2006 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te vertellen, je mag het ook intypen.
Ik beloof het.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Ik...ik ben er klaar voor, denk ik!
Beloven jullie mij dat jullie er niet om zullen lachen en dat dit niet tegen mij wordt gebruikt in de toekomst?
Ik beloof het.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Ik...ik ben er klaar voor, denk ik!
Beloven jullie mij dat jullie er niet om zullen lachen en dat dit niet tegen mij wordt gebruikt in de toekomst?
Weer...quote:
Houd jij eens op met ijlenquote:Op zondag 2 juli 2006 23:30 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Haal die gekruiste vingers achter je rug eens weg..
Je weet wat ze zeggen van mensen met een gevoelige blaas...quote:
Oei, dat is niet fijn. Beterschapquote:
Neequote:Op zondag 2 juli 2006 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen van mensen met een gevoelige blaas...
Thanksquote:
Scheiterdquote:
Ah... Ja dat klopt wel.quote:
Stik er dan maar in, ellendig kind!quote:Op zondag 2 juli 2006 23:35 schreef rena het volgende:
Ik heb echt geen zin om dat nu te gaan lezen![]()
![]()
Welterusten![]()
En is dit waarom je nog maar één testikel over hebt?quote:
Nee, dit is waarom ik topic 842 zo verafschuw!quote:Op zondag 2 juli 2006 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En is dit waarom je nog maar één testikel over hebt?
Die hebben vaak blaasontsteking.quote:
quote:
Waarom heet dit topic dan niet gewoon topic 842? Zoals het hoort.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, dit is waarom ik topic 843 zo verafschuw!Wel bij de les blijven, hè!
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 8:56 schreef Zhenar het volgende:
Mijn echte naam is eigenlijk Zhendar. Maar dat is ons geheimpje, oke?![]()
Kutgrap ja, en dank je en dank jequote:Op zondag 2 juli 2006 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die hebben vaak blaasontsteking.
Damn, wat een kutgrap![]()
(Maar maken ook toffe foto's, dat wil zeggen, staan er tof op)
Oh, en beterschap enzo.
Oplettend!quote:Op zondag 2 juli 2006 23:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Waarom heet dit topic dan niet gewoon topic 842? Zoals het hoort.
Ik bedoel natuurlijk 842 (wat een kutgetal!quote:Op zondag 2 juli 2006 23:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Waarom heet dit topic dan niet gewoon topic 842? Zoals het hoort.
Natuurlijk.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk 842 (wat een kutgetal!![]()
) en niet 843.
Link?quote:Op zondag 2 juli 2006 23:37 schreef alwaysthebest het volgende:
Je hebt leukere verhalen gepost buupje.
Daar was dan ook enigszins over nagedacht.quote:
Ik ook niet.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:47 schreef alwaysthebest het volgende:
Nou misschien dan toch 1 linkje.
klik
Maar weet ik veel waar die allemaal staan.. Ik heb geen bupatihgrapjes.text.
.
Aha!quote:(...)door een verhaal van minstens 4 alinea's en
183
woorden te maken waarin dat woord én het geslacht van de Paradisaeidae voorkomt, waarna de volgende user de stappen die hierboven zijn beschreven, herhaalt.(...)
Oh, wacht. SpiceP vindt haar natuurlijk superlelijk!quote:
Wie is het?quote:Op zondag 2 juli 2006 23:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, wacht. SpiceP vindt haar natuurlijk superlelijk!
Wat stom van mij.
Pfff, als je dat niet eens weet, ben je het niet waard om het het te weten!quote:
Zoooooooooooooooo leuk om jou op een fout te betrappenquote:Op zondag 2 juli 2006 23:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk 842 (wat een kutgetal!![]()
) en niet 843.
Sorry, hoor.quote:Op maandag 3 juli 2006 00:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pfff, als je dat niet eens weet, ben je het niet waard om het het te weten!
Perfect zijn is zó 21 april 1997.quote:Op maandag 3 juli 2006 00:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zoooooooooooooooo leuk om jou op een fout te betrappen
quote:Op maandag 3 juli 2006 00:03 schreef alwaysthebest het volgende:
Snopprinses?
Hm, nee, die had ik er niet in herkend.quote:
Speciaal voor mij?quote:Op maandag 3 juli 2006 00:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Perfect zijn is zó 21 april 1997.
Vandaar dat ik zo op z'n tijd eens een typefoutje maak.
oiquote:Op maandag 3 juli 2006 00:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Mja dat hoort wel bij de algemene Fok kennis
We verzanden zeker in USSC?quote:
Verander je ava nou maar.quote:Op maandag 3 juli 2006 00:08 schreef Bupatih het volgende:
Maar nu ga ik naar bed. Ook speciaal voor de fans. Want te veel Bupa op één dag is niet goed voor je.
Nu zal je denken: "Nee, echt? Ga weg! Dat kan toch niet?"
Máár, kinders, te veel van wat dan ook is nooit goed. En te veel Bupa zal ervoor zorgen dat je gaat inzien hoe tof ik nou daadwerkelijk ben en hoe nietszeggend jouw leventje is zonder Bupa in jouw nabijheid.
Vandaar dat ik jullie nu ga verlaten. Is dat niet lief?
jouw kloon dus?quote:Op maandag 3 juli 2006 00:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Hey man die alles kan vragen voor zn spullen
Omdat hij mr Fok is
Toch wel handig z'on titel dus he'
quote:
weer iets gemist?quote:Op maandag 3 juli 2006 00:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee,maar volgens mij meende die gast het ook nog.
ga doodquote:Op maandag 3 juli 2006 00:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat zijn we zondag braaf geweest, er is heel de dag niemand geband.
Met plezier en liefde.quote:
Niemand moet ergens heen, tenminste, van mij niet.quote:Op maandag 3 juli 2006 00:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Gaan jullie even naar FOT
Als ik verdomme naar US moet
Bedoel je mij omdat ik in mijn naiviteit een erg goede list had bedacht om Zehnar mij niet langer erg goed te laten imiteren?quote:Op maandag 3 juli 2006 00:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niemand moet ergens heen, tenminste, van mij niet.
Alhoewel, er zijn wat users die wel naar een ander forum mogen.
he-he als ik flame dan merk je het vast welquote:Op maandag 3 juli 2006 00:56 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, ik vond ook dat Re maar aan het flame-en was met zijn gezeur over die foto.![]()
FOTquote:Op maandag 3 juli 2006 00:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Gaan jullie even naar FOT
Als ik verdomme naar US moet
Ja duhquote:Op maandag 3 juli 2006 01:30 schreef Re het volgende:
[..]
FOT![]()
, en US, daar is ook iedereen dood tegenwoordig
Ja als ik een leven heb somsquote:Op maandag 3 juli 2006 01:30 schreef Re het volgende:
[..]
FOT![]()
, en US, daar is ook iedereen dood tegenwoordig
Ja en ik speel een soort trivia met een droog kind nuquote:Op maandag 3 juli 2006 01:32 schreef Re het volgende:
[..]
ja zonder ban dan he, en een leven.... heerlijk
OMG ze worden steeds lelijker,of doen ze de lelijkers snachtsquote:
Dit is de dame die normaal in hun oortelefoontje zit te tetteren. Maar heden is er al een blonde dame voor de camera terecht gekomen. Helaas niet Wytske.quote:Op maandag 3 juli 2006 01:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
OMG ze worden steeds lelijker,of doen ze de lelijkers snachts
Nee Wytske is best te pruimen,bij deze blijf je op haar neus lettenquote:Op maandag 3 juli 2006 01:52 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Dit is de dame die normaal in hun oortelefoontje zit te tetteren. Maar heden is er al een blonde dame voor de camera terecht gekomen. Helaas niet Wytske.![]()
Je bedoeld Celine. Tja, ze is wel mooi maar ik vond dat ze altijd een beetje te veel stond te liegen. De andere dames, zoals Wytskequote:Op maandag 3 juli 2006 01:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee Wytske is best te pruimen,bij deze blijf je op haar neus letten![]()
Ik heb net bij de tandarts even bij kunnen slapen.quote:Op maandag 3 juli 2006 09:24 schreef Dizer het volgende:. Om half 5 sliep ik nog niet. Wat een warmte
quote:
quote:
WORD HODFER WEER IS BLAUW GEK,WE ZIJN UITGESCHAKELD ORANJE PAUPERquote:Op maandag 3 juli 2006 09:37 schreef Skaai het volgende:
Stop staring at me, ik ben al zenuwachtig en je maakt het alleen maar erger
Wrom ben je zenuwachtig?quote:Op maandag 3 juli 2006 09:37 schreef Skaai het volgende:
Stop staring at me, ik ben al zenuwachtig en je maakt het alleen maar erger
Ik blijf ze mentaal steunen tot 9 juli. Een echte Oranje fan haalt ook niet meteen de vlaggetjes weg, maar blijft ondanks hun ondergang EIN FAN FUR HET LEBEN!quote:Op maandag 3 juli 2006 09:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
WORD HODFER WEER IS BLAUW GEK,WE ZIJN UITGESCHAKELD ORANJE PAUPER
Ik heb straks een intakegesprekquote:
Sorry schat, ik wou al die vragen stellen, maar ik moetquote:Op maandag 3 juli 2006 09:44 schreef Skaai het volgende:
'Oh Skaai, een intake gesprek! Jeetje! Wat tof! Waar heb je dat intake gesprek? En waarom eigenlijk? Moet je een glaasje water? Moet ik met je mee, als ondersteuning?
Jullie houden niet van me.
Nou, die leraar kok daar op 't ROC mag me best nemen hoorquote:Op maandag 3 juli 2006 09:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Succes Skaai en ze nemen je echt wel
Damn dat klinkt raar zo
Ik wist wel dat er iets achter zat,je houd niet eens van kokenquote:Op maandag 3 juli 2006 09:47 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nou, die leraar kok daar op 't ROC mag me best nemen hoor
Wat een lekker ding, alleen voor hem zou ik die opleiding al willen doen
Ja, ik was heel de dag niet onlinequote:Op maandag 3 juli 2006 00:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat zijn we zondag braaf geweest, er is heel de dag niemand geband.
Ik wil ook jouw inlogcode!quote:
Als je nou eerst eens je mail kijkt, en dan pas gaat posten, greppelsletquote:
Ik doe met je mee.quote:Op maandag 3 juli 2006 10:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zal niet zwaaien.
Ik heb zoveel mail adressen, de meeste kijk ik maar 1 x per maandquote:Op maandag 3 juli 2006 10:09 schreef Zhensational het volgende:
[..]
Als je nou eerst eens je mail kijkt, en dan pas gaat posten, greppelslet![]()
![]()
.
WEET IK!quote:
MB... ARE YOU THERE... there... ere... Re?quote:
die ligt nog the maffenquote:Op maandag 3 juli 2006 10:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
MB... ARE YOU THERE... there... ere... Re?
jij jij jij stomme stalker die mn naam niet eens goed onthoudquote:
Ik zat hier al hoorquote:Op maandag 3 juli 2006 11:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jij jij jij stomme stalker die mn naam niet eens goed onthoud
Hm... dat lag ook wel meer in de lijn der verwachting eigenlijkquote:
Ik zou niet durven.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:00 schreef Ghostbuster het volgende:
En geen hey Spook terug zeggen Tha fucking Erik
HA dat zou je wel durven GEKquote:Op maandag 3 juli 2006 11:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou niet durven.
En daar zit een bron van waarheid in.
Niet zo snel, hoorquote:
Donkere Zhenizzlequote:Op maandag 3 juli 2006 10:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb zoveel mail adressen, de meeste kijk ik maar 1 x per maandEn degene die ik het meest gebruik (met mijn
achternaam
erin) geef ik lekker niet.
Maar ik zal ff checken!![]()
Donker?!quote:
Ga het nou maar checkenquote:
Hee lekker dingquote:
Mijn planeet heet Dizer5000quote:Op maandag 3 juli 2006 11:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hebben die kutmods nu ook al hun eigen planeet![]()
Of je gooit een hoop op een cd'tje of zo. Ik zie je morgenavond tochquote:Op maandag 3 juli 2006 11:40 schreef Re het volgende:
[..]
kutzooi...
vanavond dan, of MB ff charteren
...
Dat was ik niet eens.quote:
Jij modpowermisbruikende sletquote:
Jij post met mijn accountquote:
Ik zeg niksquote:Op maandag 3 juli 2006 11:41 schreef Zhensational het volgende:
[..]
Jij modpowermisbruikende slet![]()
![]()
Sinds wanneer heb jij een vriendin
Er is altijd wel plek voor een beetje Zhensationalliefde toch
?
DUDEquote:
ahhh ja dat ookquote:Op maandag 3 juli 2006 11:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Of je gooit een hoop op een cd'tje of zo. Ik zie je morgenavond toch
Of nu ja... eigenlijk wel natuurlijk want wij zijn éénquote:
Ik snap echt niks meer van jullie. Is dat de bedoeling, haat en verwarring zaaienquote:Op maandag 3 juli 2006 11:53 schreef Zhensational het volgende:
[..]
Of nu ja... eigenlijk wel natuurlijk want wij zijn één![]()
slapen is lekkerquote:Op maandag 3 juli 2006 12:17 schreef MissBliss het volgende:
Ja, wakker... Ik slaap perfect met die hitte hoor
Niks mis met een lekkere delquote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 12:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Ik schrok me helemaal lam toen ik dit zag in mijn fobo.
Ze heeft zelf geen fotoboek, dus ik kan niet eens teruglurkenquote:
Ik had net gereageerd.quote:
quote:
quote:
Raad maar, slet!quote:Op maandag 3 juli 2006 13:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]Zhensational
!
Heb ik het genoegen met Zhen of Sational?
Zhenar?quote:
Smack my bitch up!quote:
quote:
Hij bedoelt jou!quote:
Maar er is natuurlijk niet sprake van een Zhen-deel en een Sational-deel. Als Zhensational zijn wij, zoals ik al eerder opmerkte, één!quote:
Hier klopt iets niet...quote:Op maandag 3 juli 2006 14:11 schreef Zhensational het volgende:
[..]
Maar er is natuurlijk niet sprake van een Zhen-deel en een Sational-deel. Als Zhensational zijn wij, zoals ik al eerder opmerkte, één!![]()
![]()
Gullie.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hier klopt iets niet...
Hoe spreek ik jullie dan aan?? Jij, jullie, gij?
Ik las huilie.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:45 schreef MissBliss het volgende:
Hullie.
Wat dacht je van "Zhensational" ?!quote:Op maandag 3 juli 2006 14:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hier klopt iets niet...
Hoe spreek ik jullie dan aan?? Jij, jullie, gij?
Zhensational, hoe gaat het met je, jullie, gullie, u, gij Zhensational...quote:Op maandag 3 juli 2006 14:50 schreef Zhensational het volgende:
[..]
Wat dacht je van "Zhensational" ?!![]()
!
Dat zal freudiaans zijn dan.quote:
Ik vind van wel!quote:Op maandag 3 juli 2006 14:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zhensational, hoe gaat het met je, jullie, gullie, u, gij Zhensational...
Dat klinkt toch niet!!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |