Tof!quote:Op zondag 2 juli 2006 21:39 schreef SpiceP het volgende:
Hahaha, geweldig dit
Ga gerust verder, ik zit met een zak chips te genieten hier
Emma Watson!quote:Op zondag 2 juli 2006 21:41 schreef HuHu het volgende:
Jullie als echte Showbizz fans vinden het vast geweldig om dit te horen:Emma Watson
staat genomineerd als "Best Actress/Movie" en "Best Young Actor" in de SyFy Genre Awards.
Ik heb Pringlesquote:Op zondag 2 juli 2006 21:39 schreef SpiceP het volgende:
Hahaha, geweldig dit
Ga gerust verder, ik zit met een zak chips te genieten hier
Mainport is vast verheugd met dit nieuws.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:41 schreef HuHu het volgende:
Jullie als echte Showbizz fans vinden het vast geweldig om dit te horen:Emma Watson
staat genomineerd als "Best Actress/Movie" en "Best Young Actor" in de SyFy Genre Awards.
En genomineerd in de categorie "Lekker ding":quote:
En genomineerd in de categorie "Beste Bupatih imitatie":quote:Emma Watson!
HuHu!
Bupatih_is_stom!
quote:Talpa!
Roggebrood met ansjovis!
En je kan (!) 30 (!) dagen lang stemmen op haar.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mainport is vast verheugd met dit nieuws.
Ik snap er niks van, met al die type- spellings- en grammaticafoutenquote:Op zondag 2 juli 2006 21:46 schreef SpiceP het volgende:
Opzich wel interessant om te zien hoe een kudde zich manifesteert op dit stukje internet. Je ziet duidelijk overeenkomsten met de dierenwereld. Laten we de apen eens nemen. Je hebt de leider : Bupa oeh oeh oeh tih in dit geval, en de rest zwermt er een beetje omheen. Vervolgens laat Bupa oe oe oe tih nog even merken dat hij toch écht de slimste van het gezelschap is, gooit er nog even oerkreten tegen aan als kijk 'ik heb gewonnen! ik ben de sterkste!' en vervolgens krijgt de rest min of meer de opdracht om hetzelfde te doen. Want stel je voor dat je uit de groep ligt, oehhh
En Bupa oe oe oe tih ziet kans om zijn slimheid nog even te benadrukken ten koste van degene die is verstoten uit de kudde. Slingerd wat oneliners de lucht in, zodat de rest hem toejuicht en denkt, goh, wat een stoere slimme aap is dit toch! En wie de aap met het rode kleurtje tegenwerkt, krijgt het moeilijk!
HeerlijkGa door
![]()
![]()
Aapjes kijken, lekker
of je zoekt gewoon een hobbyquote:Op zondag 2 juli 2006 21:46 schreef SpiceP het volgende:
*een hoop blabla*
En duidt dit op een vorm van bestialiteit?quote:
De achterkant ziet er ook gewoon zoquote:Op zondag 2 juli 2006 21:50 schreef Bupatih het volgende:
En men loopt vrijwillig achter mij aan, hoor!
Ik heb stroop aan mijn kont hangen.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De achterkant ziet er ook gewoon zouit, lijkt me.
Ik dacht dat je diarree hadquote:
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:46 schreef SpiceP het volgende:
Opzich wel interessant om te zien hoe een kudde zich manifesteert op dit stukje internet. Je ziet duidelijk overeenkomsten met de dierenwereld. Laten we de apen eens nemen. Je hebt de leider : Bupa oeh oeh oeh tih in dit geval, en de rest zwermt er een beetje omheen. Vervolgens laat Bupa oe oe oe tih nog even merken dat hij toch écht de slimste van het gezelschap is, gooit er nog even oerkreten tegen aan als kijk 'ik heb gewonnen! ik ben de sterkste!' en vervolgens krijgt de rest min of meer de opdracht om hetzelfde te doen. Want stel je voor dat je uit de groep ligt, oehhh
En Bupa oe oe oe tih ziet kans om zijn slimheid nog even te benadrukken ten koste van degene die is verstoten uit de kudde. Slingerd wat oneliners de lucht in, zodat de rest hem toejuicht en denkt, goh, wat een stoere slimme aap is dit toch! En wie de aap met het rode kleurtje tegenwerkt, krijgt het moeilijk!
HeerlijkGa door
![]()
![]()
Aapjes kijken, lekker
Ja!quote:Op zondag 2 juli 2006 21:53 schreef babette21 het volgende:
*del meldt zich....
en denken jullie nou echt dat ik die lappe tekst ga lezen...![]()
Vrouwen hoeven niet te kunnen lezen, als ze maar kunnen afwassen.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:53 schreef babette21 het volgende:
*del meldt zich....
en denken jullie nou echt dat ik die lappe tekst ga lezen...![]()
Dat eerste komt nog wel. Heb geduld.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:54 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ik loop pas weer achter Bupa aan als hij zijn ava terug veranderd. En 'indien mogelijk' Gigi laat vallen.![]()
Dit insinueert dat je van je diaree geproeft hebtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |