Oh, damn. Eh... geef me nog even...quote:
geproefdquote:Op zondag 2 juli 2006 21:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dit insinueert dat je van je diaree geproeft hebt.
quote:
Nee, Kwebbel. Je hebt nu wel genoeg gezegd!quote:Op zondag 2 juli 2006 21:56 schreef Ovidius het volgende:
Zal ik eens wat zeggen?
sorry kan iemand dit even voorlezen zodat ik weet hoe te reageren....quote:Op zondag 2 juli 2006 21:54 schreef QuQu het volgende:
Vrouwen hoeven niet te kunnen lezen, als ze maar kunnen afwassen.
Wat? Dit zeker?: L'imagination au pouvoir?quote:Op zondag 2 juli 2006 21:56 schreef Ovidius het volgende:
Zal ik eens wat zeggen?
Sorry.quote:
quote:
Tof!quote:Op zondag 2 juli 2006 21:46 schreef SpiceP het volgende:
Opzich wel interessant om te zien hoe een kudde zich manifesteert op dit stukje internet. Je ziet duidelijk overeenkomsten met de dierenwereld. Laten we de apen eens nemen. Je hebt de leider : Bupa oeh oeh oeh tih in dit geval, en de rest zwermt er een beetje omheen. Vervolgens laat Bupa oe oe oe tih nog even merken dat hij toch écht de slimste van het gezelschap is, gooit er nog even oerkreten tegen aan als kijk 'ik heb gewonnen! ik ben de sterkste!' en vervolgens krijgt de rest min of meer de opdracht om hetzelfde te doen. Want stel je voor dat je uit de groep ligt, oehhh
En Bupa oe oe oe tih ziet kans om zijn slimheid nog even te benadrukken ten koste van degene die is verstoten uit de kudde. Slingerd wat oneliners de lucht in, zodat de rest hem toejuicht en denkt, goh, wat een stoere slimme aap is dit toch! En wie de aap met het rode kleurtje tegenwerkt, krijgt het moeilijk!
HeerlijkGa door
![]()
![]()
Aapjes kijken, lekker
Dat is ook voor het eerst.quote:
Trut! Ik wilde 842 expres overslaan, om wat hij me ooit heeft aangedaan in een ver verleden!quote:
quote:Op zondag 2 juli 2006 22:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Trut! Ik wilde 842 expres overslaan, om wat hij me ooit heeft aangedaan in een ver verleden!
Je hoeft het niet te vertellen, je mag het ook intypen.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:34 schreef Bupatih het volgende:
EN NEE, IK GA HET NIET VERTELLEN!!![]()
![]()
Sensatie-zoekers!
En denk je dat hij daar mee zit?quote:Op zondag 2 juli 2006 22:35 schreef Odysseuzzz het volgende:
Zhenar wat vind je van mijn maatregel? Steeds als jij mijn immiteert gooi ik dat mooie rose plaatje op het forum. En als ik dan een topicban krijg dan ben jij daar dus indirect de oorzaak van.?
Daarmee zal je 'm hebben, schelm!quote:Op zondag 2 juli 2006 22:35 schreef Odysseuzzz het volgende:
Zhenar wat vind je van mijn maatregel? Steeds als jij mijn immiteert gooi ik dat mooie rose plaatje op het forum. En als ik dan een topicban krijg dan ben jij daar dus indirect de oorzaak van.?
Nee, sorry! Misschien ooit. Als ik er klaar voor ben. Als ik het helemaal verwerkt heb. Maar het ligt nog steeds vers in mijn geheugen. Alsof het allemaal g*dv*rd*mm* gisteren gebeurd is!quote:Op zondag 2 juli 2006 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te vertellen, je mag het ook intypen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |